Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Keleivių vežimas Lietuvos geležinkeliais

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą
    Na tokių maršrutų kaip Vilnius-Kaunas nepanaikins manau ir tikrai nereiktų, nors tai ir šiuo metu nuostolinga, bet į visokius mažus miestelius tikrai reiktų naikinti.
    Tai kokie čia maži miesteliai beliko? Tuoj visa Lietuva taps mažu kaimu.
    Latvija ir Estija mažesnės valstybės, tačiau tokių klausimų nebekelia dėl keleivinių traukinių ar geležinkelio linijų naikinimo ir pavydi mums, kad mes nepridarėme tokių klaidų kaip jie savo laiku viską naikindami. Jie dabar galvoja ir daro kaip atsatyti uždarytus maršrutus ir linijas - greitu metu bus atidaryta uždaryta linija Tartu-Valga ir tuo pačiu Talinas-Ryga.
    Degu iš gėdos, kad sėkmingai sužlugdėme ilgiausią siauruką Europoje - Europos pasidižiavimą (nors jau nebe). Tiesa, latviai dar išsaugo nors 30 km ruožą, kur kursuoja keleiviniai traukiniai. Kodėl aš jau rašiau ir nebesikartosiu.
    Tokia griovimo politika niekados prie gero neprivedė.
    Paskutinis taisė Salvijus; 2009.05.29, 21:57.

    Comment


      #22
      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
      O Šiauliai-Rokiškis reikia naikinti?
      Nežinau kiek šiuo konkrečiai maršrutu keleivių yra pervežama, bet kiek matau Panevėžyje pravažiuojant keleivinius traukinius, tai keleivius ant vienos rankos pirštų galima suskaičiuoti.
      Flickr

      Comment


        #23
        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
        Nežinau kiek šiuo konkrečiai maršrutu keleivių yra pervežama, bet kiek matau Panevėžyje pravažiuojant keleivinius traukinius, tai keleivius ant vienos rankos pirštų galima suskaičiuoti.
        Gal ir žinai, tai tik priminsiu, kad darbo dienomis iš Panevėžio važiuoja du traukiniai į Šiaulius ir du į Rokiškį. Keleivių skaičius nepastovus, bet apytiksliai Panevėžyje įlipa/išlipa apie 15-20 keleivių (priklauso nuo sezono ir dar daug daug kitų dalykų). Jau esu rašęs, kad GS yra ~3 km nuo miesto centro, ir ją su centrine miesto dalimi jungia tik 2 miesto autobusų maršrutai (6 ir 7), visiškai nėra VT susisiekimo tarp GS ir Vakarinės miesto dalies (tankiausiai gyvenama miesto dalis). Dar pridėkime faktą, kad pro Panevėžį eina ViaBaltica, taigi užsuka labai daug autobusų, tarp jų ir tarptautinių reisų. Taip pat esu rašęs, kad geležinkelio populiarumą Panevėžyje (ir visoje šiaurinėje Aukštaitijoje) labai padidintų atgaivintas maršrutas Klaipėda-Daugpilis, bet kadangi niekaip nepavyksta susitarti su latviais net dėl maršruto Vilnius-Ryga, pradžiai galėtų būti ir Klaipėda-Rokiškis.
        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

        Comment


          #24
          Yra tu keleiviu ir is Rokiskio ir is Kupiskio. Yra keliaujanciu rytais i darba ir vakarais is darbo. Studentu daug keliauja taip pat traukiniais. Mano pasiulymas butu neleisti 3 vagonu traukinio, o leisti 2 vagonu traukinuka. D1 arba RA2. Aisku as uz tai kad butu traukinio marsrutas Klaipeda - Rokiskis, ir didelis mano uz, kad Panevezio AS persikeltu prie Panevezio GS.

          Comment


            #25
            Parašė Brutalas Rodyti pranešimą
            Yra tu keleiviu ir is Rokiskio ir is Kupiskio. Yra keliaujanciu rytais i darba ir vakarais is darbo. Studentu daug keliauja taip pat traukiniais. Mano pasiulymas butu neleisti 3 vagonu traukinio, o leisti 2 vagonu traukinuka. D1 arba RA2. Aisku as uz tai kad butu traukinio marsrutas Klaipeda - Rokiskis, ir didelis mano uz, kad Panevezio AS persikeltu prie Panevezio GS.
            Tai kad jau kuris laikas šiuo maršrutu važiuoja tik iš dviejų varomųjų vagonų sudarytas D1. Aišku, paleidus RA2, aš vien iš smalsumo šį maršrutą išbandyčiau.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #26
              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
              Nežinau kiek šiuo konkrečiai maršrutu keleivių yra pervežama, bet kiek matau Panevėžyje pravažiuojant keleivinius traukinius, tai keleivius ant vienos rankos pirštų galima suskaičiuoti.
              Kadangi paprasčiausia yra pasakyti - nuostolinga, naikinam tą, tą ir aną. O tuo tarpu įdėti pastangų pritraukiant keleivius, niekam nekyla rankos. Išvis geležinkeliai bando kaip nors pritraukti keleivius apart vasara vykstančios nuolaidų akcijos jaunimui ? Kai ir tą pačia pernai ar užpernai sugadino, leidžiant važinėti tik trečiąja klase. Ar ne geriau vietoj kalbų "branginsim bilietus", pasiūlyt daugiau akcijų, mažint kainą su tikslu pritraukti daugiau keleivių ?
              Dabar visos tokios kalbos veikia neigiamai. Elementariai išgirdus apie brangimus ar apskritai naikinimus, žmonės susiras kitą būda keliauti ir prie geležinkelių ar autobusų negrįš.

              Comment


                #27
                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Kadangi paprasčiausia yra pasakyti - nuostolinga, naikinam tą, tą ir aną. O tuo tarpu įdėti pastangų pritraukiant keleivius, niekam nekyla rankos. Išvis geležinkeliai bando kaip nors pritraukti keleivius apart vasara vykstančios nuolaidų akcijos jaunimui ? Kai ir tą pačia pernai ar užpernai sugadino, leidžiant važinėti tik trečiąja klase. Ar ne geriau vietoj kalbų "branginsim bilietus", pasiūlyt daugiau akcijų, mažint kainą su tikslu pritraukti daugiau keleivių ?
                Dabar visos tokios kalbos veikia neigiamai. Elementariai išgirdus apie brangimus ar apskritai naikinimus, žmonės susiras kitą būda keliauti ir prie geležinkelių ar autobusų negrįš.
                Pritraukti keleivius šiais laikais ne taip paprasta, juk vien tai labai nepatogu, kad vykstant į darbą reikia su autobusu nuvažiuotu iki geležinkelio stoties, vėliau vėl su autobusu į darbą nuo stoties, vakare vėl atgal viskas. Ką jau bekalbėti, apie tai kaip sudarinti darbo pradžią/pabaigą su traukiniu, kuris tik vieną kartą vakare važiuoja? Jeigu kokių numatytų ar nenumatytų reikalų atsiranda? Būkim atviri, tarp mažų miestų traukiniai tikrai nėra tinkamiausia transporto priemonė, juolab apskritai kertasi su traukinio kaip transporto priemonės filosofija, kai jame važiuoja vos keli žmonės.
                Paskutinis taisė Lettered; 2009.05.30, 00:03.
                Flickr

                Comment


                  #28
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Pritraukti keleivius šiais laikais ne taip paprasta, juk vien tai labai nepatogu, kad vykstant į darbą reikia su autobusu nuvažiuotu iki geležinkelio stoties, vėliau vėl su autobusu į darbą nuo stoties, vakare vėl atgal viskas. Ką jau bekalbėti, apie tai kaip sudarinti darbo pradžią/pabaigą su traukiniu, kuris tik vieną kartą vakare važiuoja? Jeigu kokių numatytų ar nenumatytų reikalų atsiranda? Būkim atviri, tarp mažų miestų traukiniai tikrai nėra tinkamiausia transporto priemonė, juolab apskritai kertasi su traukinio kaip transporto priemonės filosofija, kai jame važiuoja vos keli žmonės.
                  stai deja per taip mastncius, kaip tamsta, tokie dalykai ir dedasi. Ot kad jus visi sekmingai masinu neturetumet ir pesciom vaiksciotumet, tada gal kitaip giedotumet...
                  Anaiptol: susisiekimas traukiniu tarp mazesniu miesteliu yra tiesiog butinas. Paimkim kaip pavyzdi: Varena. Kasdien i darba ~20/25km. atstumu zmones vaziuoja i ir is darbo. Autobusus rajono savivaldybe galetu pritaikyti keleiviams atvykti i traukinio stotele (tarkim surenka is 3-ju kaimu ir atveza stotin). Taip ir autobusiukui (mikriukui greiciausiai) pelninga ir traukiniui nenuostolinga. Taciau kur tau... musu valdzia tik ir ziuri, kaip dar nukonkuruoti ir taip vos bejudancius traukinius - nuo pernai 2 kartus per diena vazineja autobusas Vilnius-Druskininkai per Marcinkonis. Ir kada gi jis vaziuoja? Matyt "netyciom" beveik dubliuodamas traukini.. kur logika? jokios... Nereikalinga diskusija ir apie didesniu miestu susisiekima. Tik traukiniai turetu vaziuoti ne 2kartus per diena. Niekas neis i stoti vaziuoti traukiniu nezinodamas, ar jis is viso dar ta diena bus, ar ne. Net ir lenkijoj ar cekijoj nezinodamas tvarkarascio palaukes pusvalandi jau sedesi greitesniame, arba bet kur stojanciame, taciau traukinyje. O kai esi garantuotas, kad vaziuosi, neabejotinai keliausi. Nuolaidos? Tai dar viena smirdancios vietos skyle visame supuvusiame LG uzpakalyje (atsiprasau uz toki issireiskima)... Elementaru, Vatsonai - pasakytu vienas zymus detektyvu herojus. Tarkim, vaziuoji 3 kartus, ketvirtas - nemokamai. (Tarkim atnesi i kasa 3 bilietus su tuo pat marsrutu ir gauni nauja bilieta ar pan.). kitas variantas - vasara turizmo metas. Kaimynai latviai tai jau puikiai zino. Pavadinkime kad ir birzeli - ezeru menesiu. T.y. birzeli traukiniu i Ignalina nuolaida 50%. Liepa - misku (Varena), rugpjutis - pajurio menuo. Sakysite 50% taigi baisus nuostolis. Anaiptol, uz puse kainos susirinktu trigubai daugiau keleiviu, o tai bendrai paemus jau butu +25% pradines sumos. Ir tai tik elementarus pasiulymai, kuriems sumastyti tereikia keliu minuciu. Bet kai nenori mastyti, tai puikiausiai tinka ir liaudiskas pasakymas - neieskok smegenu ten, kur ju nera (kur dazniausiai ieskoma pradedant "š" raide, nebesakysiu)...

                  Comment


                    #29
                    Parašė Sovijus Rodyti pranešimą
                    Na įdomu su tais nuostoliais. Kiek dar paskaitinėjau komentarus (http://www.delfi.lt/news/economy/aut...om=1&s=2&no=20) ir asmeniškai girdėjau iš studentų - kartais penktadieniais ir sekmadieniais yra neįmanoma gauti bilietų į traukinį Vilnius-Klaipėda-Vilnius. Tai vargšai studentai bėga ieškoti autobusų.
                    Tai po velnių ar sunku prikabinti dar 1 vagoną.
                    Girdim tik dejones - tiek nusotolių ir tiek nuostolių - geriau trūkstamus vagonus prikabintų.
                    Užsiutau - tuoj rašysiu laišką ministrui šiuo klausimu. Tikrai. Jau parašiau ir išsiunčiau.
                    Pranešk čia kai gausi atsakymą. Manau visiems būtų įdomu esant tokiai situacijai viską žinot.
                    You might surprise yourself.

                    Miestai.net FB

                    Comment


                      #30
                      Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                      Pritraukti keleivius šiais laikais ne taip paprasta, juk vien tai labai nepatogu, kad vykstant į darbą reikia su autobusu nuvažiuotu iki geležinkelio stoties, vėliau vėl su autobusu į darbą nuo stoties, vakare vėl atgal viskas. Ką jau bekalbėti, apie tai kaip sudarinti darbo pradžią/pabaigą su traukiniu, kuris tik vieną kartą vakare važiuoja? Jeigu kokių numatytų ar nenumatytų reikalų atsiranda? Būkim atviri, tarp mažų miestų traukiniai tikrai nėra tinkamiausia transporto priemonė, juolab apskritai kertasi su traukinio kaip transporto priemonės filosofija, kai jame važiuoja vos keli žmonės.
                      Į darbą tai gal nepatogu, tačiau tarpmiestinės žmonių kelionės neapsiriboja važiavimu į/iš darbo. Daug važinėjama po visą Lietuva kitokiais įvairiausiais tikslais.
                      Pritraukt keleivių tikrai nėra paprasta, bet kol nėra absoliučiai jokių bandymų tai daryti, nebėra apie ką ir kalbėt. Juk paprasčiau vežiot orą. Absurdiškai ir su anksčiau minėta akcija jaunimui. Kažkam pasirodė jog pernelyg daug jaunimo keliauja traukiniais į pajūrį, tai vietoj to, kad prikabint daugiau vagonų ir surinkt daugiau pajamų (kažkoks asmuo iš LG teigė jog daugiau vagonų prikabint neįmanoma, nors tai juokinga. Žymiai ilgesnius sąstatus į Kaliningradą tampo tie patys lokomotyvai, o į Klaipėda daugiau vagonų nutempt jau negali...), paprasčiausiai buvo sumažintos galimybės pasinaudot nuolaidomis tokiuose traukiniuose.

                      Comment


                        #31
                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                        stai deja per taip mastncius, kaip tamsta, tokie dalykai ir dedasi. Ot kad jus visi sekmingai masinu neturetumet ir pesciom vaiksciotumet, tada gal kitaip giedotumet...
                        Anaiptol: susisiekimas traukiniu tarp mazesniu miesteliu yra tiesiog butinas. Paimkim kaip pavyzdi: Varena. Kasdien i darba ~20/25km. atstumu zmones vaziuoja i ir is darbo. Autobusus rajono savivaldybe galetu pritaikyti keleiviams atvykti i traukinio stotele (tarkim surenka is 3-ju kaimu ir atveza stotin). Taip ir autobusiukui (mikriukui greiciausiai) pelninga ir traukiniui nenuostolinga. Taciau kur tau... musu valdzia tik ir ziuri, kaip dar nukonkuruoti ir taip vos bejudancius traukinius - nuo pernai 2 kartus per diena vazineja autobusas Vilnius-Druskininkai per Marcinkonis. Ir kada gi jis vaziuoja? Matyt "netyciom" beveik dubliuodamas traukini.. kur logika? jokios... Nereikalinga diskusija ir apie didesniu miestu susisiekima. Tik traukiniai turetu vaziuoti ne 2kartus per diena. Niekas neis i stoti vaziuoti traukiniu nezinodamas, ar jis is viso dar ta diena bus, ar ne. Net ir lenkijoj ar cekijoj nezinodamas tvarkarascio palaukes pusvalandi jau sedesi greitesniame, arba bet kur stojanciame, taciau traukinyje. O kai esi garantuotas, kad vaziuosi, neabejotinai keliausi. Nuolaidos? Tai dar viena smirdancios vietos skyle visame supuvusiame LG uzpakalyje (atsiprasau uz toki issireiskima)... Elementaru, Vatsonai - pasakytu vienas zymus detektyvu herojus. Tarkim, vaziuoji 3 kartus, ketvirtas - nemokamai. (Tarkim atnesi i kasa 3 bilietus su tuo pat marsrutu ir gauni nauja bilieta ar pan.). kitas variantas - vasara turizmo metas. Kaimynai latviai tai jau puikiai zino. Pavadinkime kad ir birzeli - ezeru menesiu. T.y. birzeli traukiniu i Ignalina nuolaida 50%. Liepa - misku (Varena), rugpjutis - pajurio menuo. Sakysite 50% taigi baisus nuostolis. Anaiptol, uz puse kainos susirinktu trigubai daugiau keleiviu, o tai bendrai paemus jau butu +25% pradines sumos. Ir tai tik elementarus pasiulymai, kuriems sumastyti tereikia keliu minuciu. Bet kai nenori mastyti, tai puikiausiai tinka ir liaudiskas pasakymas - neieskok smegenu ten, kur ju nera (kur dazniausiai ieskoma pradedant "š" raide, nebesakysiu)...
                        Ką tas pasakymas ,,Ot kad jus visi sekmingai masinu neturetumet ir pesciom vaiksciotumet, tada gal kitaip giedotumet'' apskritai reiškia? Nuolaidos neišgelbės geležinkelių, nevažiuočiau aš net jei ir man sumokėtų į Ignaliną su traukiniu, ką gal palapinę ar šiaip iki ežero keliolika km pėsčiom eiti? Nelabai matosi supranti kokie visuomenės poreikai yra. Niekas negali sau leisti prabangos pusdienį sugaišti kelionei kur nors.
                        Flickr

                        Comment


                          #32
                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          ...
                          Nuolaidos neišgelbės geležinkelių, nevažiuočiau aš net jei ir man sumokėtų į Ignaliną su traukiniu, ką gal palapinę ar šiaip iki ežero keliolika km pėsčiom eiti? Nelabai matosi supranti kokie visuomenės poreikai yra. Niekas negali sau leisti prabangos pusdienį sugaišti kelionei kur nors.
                          Traukinys greitai ir patogiai "evakuoja" iš miesto (autobusas ir savas mašiniukas ilgai pakamuoja gatvių ir jų sankryžų spūstyse), o užmiestyje nematau kur skubėti, nes į ten išvažiuoju pabūti, atitrūkti nuo miesto triukšmo ir dūmų tvaiko. Pėsčias gamtoje per dieną nueinu kartais ne keliolika km, o dvigubai daugiau.

                          Comment


                            #33
                            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                            Traukinys greitai ir patogiai "evakuoja" iš miesto (autobusas ir savas mašiniukas ilgai pakamuoja gatvių ir jų sankryžų spūstyse), o užmiestyje nematau kur skubėti, nes į ten išvažiuoju pabūti, atitrūkti nuo miesto triukšmo ir dūmų tvaiko. Pėsčias gamtoje per dieną nueinu kartais ne keliolika km, o dvigubai daugiau.
                            Bet reikia dar iki tos stoties nusigauti, tad sudėjus net laiko prasme nelabai apsimoka keliauti traukiniu, juolab, kaip minėjau dar nuvykus nuo stoties neašku kiek gali tekti eiti ar važiuoti iki norimos vietos.
                            Flickr

                            Comment


                              #34
                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Bet reikia dar iki tos stoties nusigauti, tad sudėjus net laiko prasme nelabai apsimoka keliauti traukiniu, juolab, kaip minėjau dar nuvykus nuo stoties neašku kiek gali tekti eiti ar važiuoti iki norimos vietos.
                              O Vakarų Europoje ir kitur pasaulyje ar traukinys priveža iki kiekvienų durų? Visur ta pati tvarka, bet žmonės važinėja. Nepasakysi, kad ten mašinų neturėtų, bet gal nėra tiek išpuikę ar tiek kompleksuoti, kaip pas mus. Tik pagalvokit - ne lygis kažkur pėsčiomis paeiti ar viešuoju transportu pavažiuoti. Dar koks kulniukas kokiai blondinei nuluš.

                              Comment


                                #35
                                Parašė Linas Rodyti pranešimą
                                O Vakarų Europoje ir kitur pasaulyje ar traukinys priveža iki kiekvienų durų? Visur ta pati tvarka, bet žmonės važinėja. Nepasakysi, kad ten mašinų neturėtų, bet gal nėra tiek išpuikę ar tiek kompleksuoti, kaip pas mus. Tik pagalvokit - ne lygis kažkur pėsčiomis paeiti ar viešuoju transportu pavažiuoti. Dar koks kulniukas kokiai blondinei nuluš.
                                Apie ką konkrečiai kalbi? Lietuvoje visų pirma nėra greitųjų traukinių, todėl traukinys ir nėra reali alternatyva.
                                O aš tik sakau kokia yra situacija, gali nenorą vaikščioti dešimtis km. ar gaišimą valandas kelionei į/iš stoties vadinti ir tingėjimu.
                                Flickr

                                Comment


                                  #36
                                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                  Apie ką konkrečiai kalbi? Lietuvoje visų pirma nėra greitųjų traukinių, todėl traukinys ir nėra reali alternatyva.
                                  O aš tik sakau kokia yra situacija, gali nenorą vaikščioti dešimtis km. ar gaišimą valandas kelionei į/iš stoties vadinti ir tingėjimu.
                                  Žmogau, ar tu išvis nors minimaliai domiesi geležinkeliais? Kuo tau neįtinka greitasis traukinys Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas1, nuvažiuojantis per 58min.???
                                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                  Comment


                                    #37
                                    tokiems, kaip tamsta, matyt brangi kiekviena minute net ir sestadieni ar sekmadieni, kai paprasti zmones ramiai nori laika praleisti gamtoje ir tikrai skubeti niekur nereikia. O ir vaziavimas ne greituoju traukiniu tampa savotiska atrakcija seimai, ar vaikams. Jeigu skubi kazkur - puiku, vaziuojam visi su masinomis iki pat duru ir dabar jau neprasigrusdami pro kamscius lipsime vieni kitiems per galvas Jusu pasiulymas - naikinti nereikalingus reisus: na pasiziurekime. Uzdaromas gelezinkeliu susisiekimas keleiviams. Kas lieka? Autobusai (kurie matyt priveza nuo pat duru iki pat duru). Nuo to, jog traukiniai nevazines, kaip sake vienas kolega, jie neprades greiciau vaziuoti nei 100km/h ir netaps greitaisiais. Ir kaip tada suspet ten kur nori, pagal Jus? Jau senai ir tie patys autobusai taiko nezmoniskas kainas, tad tokiu atveju monopolija dar didesne butu. O kur dar tas niuansas, jog dauguma reisu nebe normaliais autobusais, o mikro autobusais, kur negali net bagazo pasideti, ka jau bekalbeti apie dvirati. Zmoniu poreikiai? Nupirkim kiekvienam po lektuva ar oro baliona, tai galesim ir i balkona nusileisti ir kamsciuose nereiks stoveti. Juokingas man toks siauras poziuris, apsimetant, jog "realiai zinai situacija"...

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                      Žmogau, ar tu išvis nors minimaliai domiesi geležinkeliais? Kuo tau neįtinka greitasis traukinys Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas1, nuvažiuojantis per 58min.???
                                      nes jis matyt "nepriveza prie pat duru", arba "iki jo reikia dar 20km eiti pesciomis" )

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                        nes jis matyt "nepriveza prie pat duru", arba "iki jo reikia dar 20km eiti pesciomis" )
                                        Pats Lettered nuolat akcentuoja sveiką gyvenimo būdą. Tai eik pėsčias, o ne važiuoka automobiliu ar VT. Tik 2d. ir iš Kauno jau būsi Vilniuje. Pigu ir sveika.
                                        I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Wycka Rodyti pranešimą
                                          Žmogau, ar tu išvis nors minimaliai domiesi geležinkeliais? Kuo tau neįtinka greitasis traukinys Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas1, nuvažiuojantis per 58min.???
                                          Tuo, kad tai yra per mažas greitis, o sudėjus, Vilniuje kelionę iki stoties, o Kaune nuo stoties iki kelionės tikslo, paskaičiuok, kaip greičiau?
                                          Flickr

                                          Comment

                                          Working...
                                          X