Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Elektriniai traukiniai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Elektriniai traukiniai Lietuvoje

    Sveiki, kaip matot pagal pranesimo laika, uzsiskaiciau O skaityti ir ziureti buvo ka.Aciu visiem fotografavusiem ir teikusiem informacija.Noreciau paklausti ar man vienam ER9M isibegejimo garsas ir variklio murkimas yra palaima ausim, ar yra ir daugiau tokiu? Gal kas youtube ar dar kur aptikot isibegejima su garsu?Buciau labai dekingas
    Pasaulį reikia susprogdint, kad žmonės būtų laisvi, nes tada visos sienos išlėks į orą.

    #2
    Parašė Reptilias Rodyti pranešimą
    Sveiki, kaip matot pagal pranesimo laika, uzsiskaiciau O skaityti ir ziureti buvo ka.Aciu visiem fotografavusiem ir teikusiem informacija.Noreciau paklausti ar man vienam ER9M isibegejimo garsas ir variklio murkimas yra palaima ausim, ar yra ir daugiau tokiu? Gal kas youtube ar dar kur aptikot isibegejima su garsu?Buciau labai dekingas
    Jo, man irgi žiauriai patinka. ER2, ER9 senieji visi turi tokį garsą.
    Pažiūrėk šitą http://trs-1017rus.ucoz.ru/load/14-1-0-105

    Comment


      #3
      Parašė Ocelotas Rodyti pranešimą
      Kazkada buvo kalbos, kad nuo rugsejo paleis, bet kazkaip labai abejoju
      Lietuviškas "City elefant" bandymuose 2008.07.16
      http://www.zelpage.cz/zpravy/6376
      (15 nuotraukų)

      Comment


        #4
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        D1 (ar D ?) kažkada labai apvylė trankomų metalinių šiukšlių dėžių dangtelių triukšmais vagono salone, ką ER-9P – baisiniu baladojimusi ir triukšmingais pneumatinės sistemos kompresoriais.
        Seniai norejau paklausti apie pirmuosius elektrinius traukinius Lietuvoje. Ar tai buvo ER9P? Kiek vagonu sudare sastatai - 8, 10, ar 12? Dabartiniai ER9M buvo 8, 10 ar 12 vagonu perkami?
        Siuo metu eksloatuojami keli motoriniai vagonai turi numeri ER9M-XXX-09. Zinant el. traukiniu vagonu numeracija ir galima vagonu skaiciu traukinyje (lyginis, nuo 4 iki 12), iseina, kad nauji traukiniai buvo 10 vagonu minimum.

        Comment


          #5
          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Seniai norejau paklausti apie pirmuosius elektrinius traukinius Lietuvoje. Ar tai buvo ER9P? Kiek vagonu sudare sastatai - 8, 10, ar 12? Dabartiniai ER9M buvo 8, 10 ar 12 vagonu perkami?
          Siuo metu eksloatuojami keli motoriniai vagonai turi numeri ER9M-XXX-09. Zinant el. traukiniu vagonu numeracija ir galima vagonu skaiciu traukinyje (lyginis, nuo 4 iki 12), iseina, kad nauji traukiniai buvo 10 vagonu minimum.
          Tikrai prisimenu, kad 1976 metais Lietuvoje ER9P ir ER9M važinėjo iš 8 vagonų. Į numeraciją nesigilinau, nelabai jau ir ką prisiminsi apie tai. Bet gerai prisimenu, kad D1 (o gal ir D)Vilniaus mazge būdavo iš 4 vagonų, Radviliškio mazge - iš 3, taigi elektrinį traukinį pagal vagonų kiekį vadindavome dvigubai ilgesniu nei dyzelinis, nors D1 vagono ilgis didesnis nei ER9M.
          Kiek prisimenu, Minske ER9P būdavo 10 vagonų. Gal būt tarp Vilniuje ir Minske buvusių elektrinių traukinių depų kažkoks tai ryšys buvo (gal būt traukinių remonte), todėl su vagonų kažkaip gavosi (kaip dabar visiška maišalynė su numeracija LG traukinių D1). Taip pat įdomu, kur dingo prikabinamieji vagonai , kai iš 8 vagonų LG elektriniuose liko 6, dar vėliau - 4 vagonai?
          Girdėjau gandų, kad dyzelinius trauknius D1 Vengrijoje gamindavo iš 6 vagonų, bet į Lietuvą (o gal ir į visą TSRS ?) petekdavo iš keturių.
          Paskutinis taisė Vitas; 2009.02.12, 20:16.

          Comment


            #6
            1975-12-29 pajudėjo pirmasis elektrinis traukinys iš Vilniaus į Kauną, o nuo 1976-01-20 pradėtas ir nuolatinis jų eismas.
            http://transportas.eforum.lt/viewtop...28fa4c7234#137
            В сентябре 1976 г. с поезда № 378 Рижский завод перешел на выпуск новых электропоездов, получивших серию ЭР9М
            Минимальное число вагонов в поезде четыре (2 моторных и 2 прицепных головных), максимальное— двенадцать (6 моторных, 4 прицепных промежуточных и 2 прицепных головных)
            http://www.1520mm.ru/locomotives/lok76-85/9.phtml

            Comment


              #7
              Parašė Vitas Rodyti pranešimą
              Tikrai prisimenu, kad 1976 metais Lietuvoje ER9P ir ER9M važinėjo iš 8 vagonų. Į numeraciją nesigilinau, nelabai jau ir ką prisiminsi apie tai. Bet gerai prisimenu, kad D1 (o gal ir D)Vilniaus mazge būdavo iš 4 vagonų, Radviliškio mazge - iš 3, taigi elektrinį traukinį pagal vagonų kiekį vadindavome dvigubai ilgesniu nei dyzelinis, nors D1 vagono ilgis mažesnis nei ER9M.
              Kiek prisimenu, Minske ER9P būdavo 10 vagonų. Gal būt tarp Vilniuje ir Minske buvusių elektrinių traukinių depų kažkoks tai ryšys buvo (gal būt traukinių remonte), todėl su vagonų kažkaip gavosi (kaip dabar visiška maišalynė su numeracija LG traukinių D1). Taip pat įdomu, kur dingo prikabinamieji vagonai , kai iš 8 vagonų LG elektriniuose liko 6, dar vėliau - 4 vagonai?
              Girdėjau gandų, kad dyzelinius trauknius D1 Vengrijoje gamindavo iš 6 vagonų, bet į Lietuvą (o gal ir į visą TSRS ?) petekdavo iš keturių.
              Taip, as irgi ka tik radau informacija, kad ER9P Lietuvoje buvo 3 traukiniai po 8 vagonus. Dabar ju jau nebera.
              Is Baltarusijos negalejo patekti atskiri vagonai i Lietuva, nes Baltarusijos gelezinkeliai buvo atskiri, o mes priklauseme Pabaltijo gelezinkeliams. Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa, taip pat ir Kalinigrado srityje, o pas mus kintama.
              Todel, ziurint i numeracija, gaunasi, kad galejo buti ir 10 vagonu sastatai - galbut tik keli, o like - 8. As esu mates siemet tik du skirtingus vagonus su numeriu 09. Del 12 as irgi abejoju. Turbut kad tokiu nebuvo.
              Veliau, mazinant vagonu skaiciu traukinyje, matomai bemotorius prikabinamus i metalo lauza pridave.
              Kas liecia 09 numeri. Galejo buti dar ir toks variantas: papildomas vagonas buvo pagamintas veliau, pagal spec. uzsakyma, galbut del gedimu nurasius viena is esamu traukinio vagonu. Jis turejo jau ekslpoatuojamo astuonvagonio traukinio numeri, o, kad nebutu painiavos, jo numeris sastate buvo 09. Taciau toks vagonu dagaminimas matyt galejo buti dar iki 1990 m.

              Beje, Estijoje ER2K eksploatuojami ir 3 vagonu sastatais. Nors gamintojo numatytas minimalus vagonu skaicius - 4. Perdare patys ar Rygoje.

              D1 visada buvo 4 vagonu is gamyklos. D buvo triju vagonu. Todel ir Radviliskyje tik D galejo buti 3 vagonu. D1 eksploatuoja kaip 3 ar net 2 vagonu tik siuo metu. Beje, dar siemet teko matyti (pora kartu) D1 sudaryta is 4 vagonu ne depe, o marsrute.
              Sesiu vagonu buvo DP-0x traukiniai.
              Ganz-MAVAG gamykla savo laiku gamino ivairius traukinius ivairioms salims.
              Geras puslapis www.Ganzdata.hu. Gamyklines brosiuros apie visus sios gamyklos traukinius - pradedant nuo treciojo 20 a. desimtmecio iki pat kokiu 1987 ar 88 metu.
              Paskutinis taisė Al1; 2008.08.31, 14:43.

              Comment


                #8
                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Taip, as irgi ka tik radau informacija, kad ER9P Lietuvoje buvo 3 traukiniai po 8 vagonus. Dabar ju jau nebera.
                Is Baltarusijos negalejo patekti atskiri vagonai i Lietuva, nes Baltarusijos gelezinkeliai buvo atskiri, o mes priklauseme Pabaltijo gelezinkeliams. Latvijoje ir Estijoje nuolatine itampa, taip pat ir Kalinigrado srityje, o pas mus kintama.
                Todel, ziurint i numeracija, gaunasi, kad galejo buti ir 10 vagonu sastatai - galbut tik keli, o like - 8. As esu mates siemet tik du skirtingus vagonus su numeriu 09. Del 12 as irgi abejoju. Turbut kad tokiu nebuvo.
                Veliau, mazinant vagonu skaiciu traukinyje, matomai bemotorius prikabinamus i metalo lauza pridave.
                Kas liecia 09 numeri. Galejo buti dar ir toks variantas: papildomas vagonas buvo pagamintas veliau, pagal spec. uzsakyma, galbut del gedimu nurasius viena is esamu traukinio vagonu. Jis turejo jau ekslpoatuojamo astuonvagonio traukinio numeri, o, kad nebutu painiavos, jo numeris sastate buvo 09. Taciau toks vagonu dagaminimas matyt galejo buti dar iki 1990 m.

                Beje, Estijoje ER2K eksploatuojami ir 3 vagonu sastatais. Nors gamintojo numatytas minimalus vagonu skaicius - 4. Perdare patys ar Rygoje.

                D1 visada buvo 4 vagonu is gamyklos. D buvo triju vagonu. Todel ir Radviliskyje tik D galejo buti 3 vagonu. D1 eksploatuoja kaip 3 ar net 2 vagonu tik siuo metu. Beje, dar siemet teko matyti (pora kartu) D1 sudaryta is 4 vagonu ne depe, o marsrute.
                Sesiu vagonu buvo DP-0x traukiniai.
                Ganz-MAVAG gamykla savo laiku gamino ivairius traukinius ivairioms salims.
                Geras puslapis www.Ganzdata.hu. Gamyklines brosiuros apie visus sios gamyklos traukinius - pradedant nuo treciojo 20 a. desimtmecio iki pat kokiu 1987 ar 88 metu.
                Jau nepamenu kur skaiciau, kad iskart po Vilnius-Kaunas elektrifikacijos Lietuvoje buvo eksploatuojami is Minsko pasiskolinti ER9P, kurie buvo grazinti, kai Ryga pagamino Lietuvai skirtus ER9M.

                Comment


                  #9
                  Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                  Jau nepamenu kur skaiciau, kad iskart po Vilnius-Kaunas elektrifikacijos Lietuvoje buvo eksploatuojami is Minsko pasiskolinti ER9P, kurie buvo grazinti, kai Ryga pagamino Lietuvai skirtus ER9M.
                  www.parovoz.com komentaruose radau, kad Lietuvoje buvo ER9P trys vnt. Pateikti ir numeriai.

                  Pagal numerius puslapyje http://www.rus-etrain.ru radau, kad dabar jie yra Rusijoje.
                  Taip pat siame puslapyje yra surasyti ir dabar Lietuvoje esantys el. traukiniai. Sarasas matyt keliu metu senumo, nes pagal dabartinius LG duomenis elektriniu traukiniu yra 14 vnt., o tame pusplapyje yra pateikta 19 vnt. Kas idomiausia ir ko nesitikejau - ER9M-5030-5035 (6 vnt.) traukiniai pagaminti 1995 metais. Deja, kitu traukiniu pagaminimo metu nera.
                  Paskutinis taisė Al1; 2008.08.31, 20:05.

                  Comment


                    #10
                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    www.parovoz.com komentaruose radau, kad Lietuvoje buvo ER9P trys vnt. Pateikti ir numeriai.

                    Pagal numerius puslapyje http://www.rus-etrain.ru radau, kad dabar jie yra Rusijoje.
                    Taip pat siame puslapyje yra surasyti ir dabar Lietuvoje esantys el. traukiniai. Sarasas matyt keliu metu senumo, nes pagal dabartinius LG duomenis elektriniu traukiniu yra 14 vnt., o tame pusplapyje yra pateikta 19 vnt. Kas idomiausia ir ko nesitikejau - ER9M-5030-5035 (6 vnt.) traukiniai pagaminti 1995 metais. Deja, kitu traukiniu pagaminimo metu nera.
                    Panašiu metu, berod 1994 pirkti ir TEP70 bei 2M62U.
                    O keturių vagonų D1 porą kartų mačiau šią savaitę Klaipėdos ruože.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #11
                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                      www.parovoz.com komentaruose radau, kad Lietuvoje buvo ER9P trys vnt. Pateikti ir numeriai.

                      Pagal numerius puslapyje http://www.rus-etrain.ru radau, kad dabar jie yra Rusijoje.
                      Taip pat siame puslapyje yra surasyti ir dabar Lietuvoje esantys el. traukiniai. Sarasas matyt keliu metu senumo, nes pagal dabartinius LG duomenis elektriniu traukiniu yra 14 vnt., o tame pusplapyje yra pateikta 19 vnt. Kas idomiausia ir ko nesitikejau - ER9M-5030-5035 (6 vnt.) traukiniai pagaminti 1995 metais. Deja, kitu traukiniu pagaminimo metu nera.
                      Kiek zinau, ten buvo pirkti ne nauji traukiniai o tik priekiniai vagonai, nes sumazinus traukiniu ilgi, liko laisvi viduriniai vagonai. Buvo nupirkta galiniu vagonu, ir taip buvo galima suformuoti papildomu traukiniu. Tam paciam reikalui buvo nupirkti ir DR-1A varikliniai vagonai Nr. 450 ir 451.

                      Comment


                        #12
                        Pirmasis dviaukštis elektrinis traukinys jau pakeliui į Lietuvą:

                        http://www.railpage.net/modules/news...p?storyid=1811

                        (fotografuota Slovakijoje).
                        Flickr

                        Comment


                          #13
                          Parašė robertas Rodyti pranešimą
                          Pirmasis dviaukštis elektrinis traukinys jau pakeliui į Lietuvą:

                          http://www.railpage.net/modules/news...p?storyid=1811

                          (fotografuota Slovakijoje).
                          O tai ratus pakeis Mockavoje ar kur ?
                          „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                          Comment


                            #14
                            Labai ačiū už įdomią nuorodą, Robertai

                            K nádhernej jednotke Litva "vyfasovala" aj sadu novučičkých širokorozchodných podvozkov
                            http://www.railpage.net/modules/news...p?storyid=1811

                            Jei atskirai veža naujutelaičius (novučičký) plačios vėžės ratus, ką darys su siauros vėžės ratais?

                            Comment


                              #15
                              Jeigu važiuoja per Slovakiją, tai gal ratus keis Ukrainoje?

                              Comment


                                #16
                                Parašė Zorro Rodyti pranešimą
                                Jeigu važiuoja per Slovakiją, tai gal ratus keis Ukrainoje?
                                Tokiu atveju manau traukinį pakeliui į Lietuvą konfiskuotų Lukašenka
                                „O kūjis su pjautuvu - juk tai paprastos liaudies, darbininkų ir valstiečių simboliai. Dabar ženkliukus, pirktus Pilies gatvėje, ir kuriuos visą laiką iki uždraudimo nešiodavausi prisisegęs prie kuprinės, turėjau pasidėti į stalčių.“ - Tomizmas

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                  Labai ačiū už įdomią nuorodą, Robertai
                                  Jei atskirai veža naujutelaičius (novučičký) plačios vėžės ratus, ką darys su siauros vėžės ratais?
                                  Lyg čekai neturėtų patys kur panaudoti europinės vėžės ratų... Kaip sakoma, geras daiktas neprapuola...

                                  Comment


                                    #18
                                    Slovakijoje yra plačios vėžės linija, nuo Košicės iki ukrainėtiško Užhorodo. Tai gal Košicėje ir pakeis ratus.
                                    Šiam žemėlapyje, ta linija oranžinės spalvos

                                    Comment


                                      #19
                                      Keistas pavadinimas "City Elefant"... kazkodel nematau pantografu ant jo stogo, pa nasu buksyruos iki musu depo... bet kodel nuspresta varyti per Gudija, o ne Lenkija?

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė x21 Rodyti pranešimą
                                        bet kodel nuspresta varyti per Gudija, o ne Lenkija?
                                        Aš galvoju, kad čekams pakeist ratus artimiausias taškas yra Košicė, o toliau jau savo ratais.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X