Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Drezinos, kranai, kelio mašinos ir kita spec. technika

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Vakar teko matyt defektoskopuotojus ant Hes'o, per tokį šaltį įmanoma nustatyt bėgių defektus?
    Taip, įmanoma.
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
      Plasser & Theurer USP 2000 SW. Stovi Kauno geležinkelio stotyje 1435mm kelyje. Kito forumiečio skaičiau parašyta , kad nuomojami iš lenkijos RB vėžei , bet ant šio buvo parašyta "Geležinkelio tiesimo centras". Tai LG savo turi , arba nusipirko tokį.

      Atvaizdas
      Geležinkelio tiesimo centras turi. Tikriausiai pirko vežimėlius ir 1435 mm vėžei. Bet lygtai iš tiesų tiesiant RB buvo ir išnuomotas Lenkijoje panašus aparatas.

      Comment


        Nelabai kelio technika, nors gali būti ir tokia. Nauidojamas kaip manevrinis šilumvežis UAB "Mestilla", Klaipėdos LEZ, biokuro gamykla.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Nelabai kelio technika, nors gali būti ir tokia. Nauidojamas kaip manevrinis šilumvežis UAB "Mestilla", Klaipėdos LEZ, biokuro gamykla.

          Atvaizdas
          Panašios technikos buvo naudojama tiesiant 1435 mm bėgius iš Šeštokų į Kauną ir ten pat rekonstruojant esamus 1520 mm bėgius. Tiesa, daugiau buvo bėgiais važiuoti taip pritaikytų traktorių ir ekskavatorių.

          Comment


            Šitas MB turi autosankabą gale.

            Comment


              Pernai spalio pradžioje, likus kelioms dienoms iki oficialaus RB atidarymo. Kaunas, 1435 mm aklikelis.

              PT800-33



              ZT250S10-121.

              Comment


                Kirow Ardelt GmbH daugiafunkcinis 160 tonų keliamosios galios kranas.





                Comment


                  teko svečiuotis Čekijoje ir tikrai gerą įspūdį paliko jų traukinukai:

                  Vagónka M 152.0 / 814





                  Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.

                  Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti

                  Comment


                    Parašė statyba Rodyti pranešimą
                    Kaip suprantu - slovakų gamybos. Kodėl LG nepabandė įsigyti jų netolimiems maršrutams ? Žymiai patogesni nei PESOS... o ir greitis - 90 km/h tokiems reisams per akis pakankamas... o dabar turim grūstis nepatogiose Pesose.

                    Jei Škoda Vagonka sugebėjo pritaikyt rusiškai vėžei, manau ir šiuos galėtų pritaikyti
                    ČSSR 1975-1982 metų gamybos, 2005-2012 metais modernizuoti.

                    Comment


                      Vinčų stotyje, stoties pastato kieme (pusėje priešingoje geležinkeliui) stovi štai toks geležinkelio technikos kėbulas. Tikriausiai drezinos. Kėbulas, kaip atrodo, tarpukario gamybos ir tikriausiai aparatas buvo trofėjinis. Nors gal ir tarpukario LG...













                      Comment


                        Iš temos apie RB-I

                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Fotoreportažas "RailBaltica", nuo Kauno iki sienos su Lenkija. Kaip atrodo geležinkelis po rekonstrukcijos.

                        Kaunas.

                        (...)
                        Nuo RB perono 1435 mm kelių galo link. Viename RB aklikelyje stovi kelio technika, kitame - nieko. Ten baigiasi 1435 mm vėžė.

                        Atvaizdas


                        (...)
                        Nuotraukoje matomos 1435 mm aklikelyje stovinčios kelio mašinos ten stovi bent nuo keleivinio traukinio Bialystokas-Kaunas važinėjimo pradžios (2016.06.17). Nuo tada neteko jų matyti kitoje vietoje tarp Kauno ir LT/PL sienos, taip apt neteko matyti, kad toje vietoje jų nebūtų...
                        Ar kuri nors iš tų kelio mašinų patemptų tarp kauno ir Bialystoko kursuojantį keleivinį traukinį traukinį SA133 šiam sugedus ? Klausiu todėl, kad kitokių traukos riedmenų Lietuvoje esančiuose 1435 mm bėgiuose yra nedaug. Gal būt Šeštokuose yra M62? Nuo technikos gedimų neapdraustas neikas. Bent pranešimų atsiranda apie tokius keleivinių traukinių nutikimus maršrute Vilnius-Klaipėda.

                        Comment


                          Šeštokuose yra M62.
                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                          Comment


                            Net du. Tik neaišku, ar abu veikiantys. Bet kai važinėjau, tai buvo du, vienas tikrai veikiantis, kaip matyti iš nuotraukų.

                            Comment


                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Šeštokuose yra M62.
                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Net du. Tik neaišku, ar abu veikiantys. Bet kai važinėjau, tai buvo du, vienas tikrai veikiantis, kaip matyti iš nuotraukų.
                              Šeštokuose ant 1435 mm bėgių yra du šilumvežiai, Kaune - dvi kelio mašinos.
                              Ar kuri nors iš šių kelio mašinų patrauktų lenkišką keleivinį traukinį SA133, jei šis "užsilenktų" Kaune? Ar būtinai tektų pusantros valandos laukti, kol iš Šeštokų atvažiuos M62?

                              Comment


                                Patraukti tai patrauktų. Bet jų niekas neleis naudoti. Nes ne tam skirtos, yra instrukcijos ir t.t., ir rizika keleiviams ir t.t. Be to jos su SA-3 sankaba. O SA133 su sraigtine. Todėl reikėtų laukti šilumvežio.

                                Comment


                                  Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	280,8 kB ID:	1572103
                                  Paskutinis taisė Tomas13; 2017.07.06, 14:47.

                                  Comment


                                    Troika Kaune.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X