Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Manevriniai šilumvežiai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė robertas Rodyti pranešimą
    Savaitė praėjo nuo šio pastebėjimo, o šiandien jau aš pastebėjau tą patį 6210 Vilniaus stotyje. Gal išties paliks Vilniuje?

    Gal LT-1 turi atsakymą į šį klausimą?
    LT-1 turi atsakyma vilniuje nedirbs, nes toki agregata neapsimoka naudoti ten, kur jo galios nereikia. Cia vilniuje tiesiog pravazineja, nes tampyti keleivinius vagonus - labai nesunkus darbas.

    Comment


      #22
      Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
      LT-1 turi atsakyma vilniuje nedirbs, nes toki agregata neapsimoka naudoti ten, kur jo galios nereikia. Cia vilniuje tiesiog pravazineja, nes tampyti keleivinius vagonus - labai nesunkus darbas.
      Būsiu kiek įkyrus ir paklausiu, kaip suprast, ką reiškia "pravažinėja"?
      Flickr

      Comment


        #23
        Parašė robertas Rodyti pranešimą
        Būsiu kiek įkyrus ir paklausiu, kaip suprast, ką reiškia "pravažinėja"?
        Liaudiškai vadinama "abkatkė"

        Comment


          #24
          Parašė robertas Rodyti pranešimą
          Savaitė praėjo nuo šio pastebėjimo, o šiandien jau aš pastebėjau tą patį 6210 Vilniaus stotyje. Gal išties paliks Vilniuje?

          Gal LT-1 turi atsakymą į šį klausimą?
          Šiandien pagavau...

          Comment


            #25
            O kas zinot, ar TEM2 pardavimo aukcionas įvyko?
            Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 01:05.
            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              #26
              Parašė robertas Rodyti pranešimą
              Būsiu kiek įkyrus ir paklausiu, kaip suprast, ką reiškia "pravažinėja"?
              kad nauji agregatai "įsidirbtų", "prasislifuotų", reikia is pradziu jiems duoti lengvesni kruvi. Tam puikia tinka darbas Vilniaus keleivineje stotyje, nes tampyti keleivinius vagonas tikrai labai lengvas darbas. Viena modernizuota masina jau dirba Draugystes gelezinkelio stotyje, kur jos galios pranasumas puikiai isnaudojamas ir duoda dideli ekonomini ir technini efekta. Vien tai kad, modernizuotas CME-3 gali vezti 70 vagonu (pagal kompresoriaus galinguma), jau labai daug ka reiskia. Paprastas CME-3 del siplno kompresoriaus gali vezti viso labo 30 vagonu (120 asiu).
              Kai turesiu laiko, idesiu Siemens, CME-3M, 2M-62M agregatu foto, ju turiu tikrai nemazai..

              Comment


                #27
                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                kad nauji agregatai "įsidirbtų", "prasislifuotų", reikia is pradziu jiems duoti lengvesni kruvi. Tam puikia tinka darbas Vilniaus keleivineje stotyje, nes tampyti keleivinius vagonas tikrai labai lengvas darbas. Viena modernizuota masina jau dirba Draugystes gelezinkelio stotyje, kur jos galios pranasumas puikiai isnaudojamas ir duoda dideli ekonomini ir technini efekta. Vien tai kad, modernizuotas CME-3 gali vezti 70 vagonu (pagal kompresoriaus galinguma), jau labai daug ka reiskia. Paprastas CME-3 del siplno kompresoriaus gali vezti viso labo 30 vagonu (120 asiu).
                Kai turesiu laiko, idesiu Siemens, CME-3M, 2M-62M agregatu foto, ju turiu tikrai nemazai..
                Idomu kiek jis galetu vezti pagal traukos jega?

                Comment


                  #28
                  O kitas klausimas - nejaugi visi CME3M iskeliaus i Klaipeda?
                  Netgi Vaidotams neklius?
                  Paskutinis taisė Eimantas; 2009.04.19, 01:15.

                  Comment


                    #29
                    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                    kad nauji agregatai "įsidirbtų", "prasislifuotų", reikia is pradziu jiems duoti lengvesni kruvi. Tam puikia tinka darbas Vilniaus keleivineje stotyje, nes tampyti keleivinius vagonas tikrai labai lengvas darbas. Viena modernizuota masina jau dirba Draugystes gelezinkelio stotyje, kur jos galios pranasumas puikiai isnaudojamas ir duoda dideli ekonomini ir technini efekta. Vien tai kad, modernizuotas CME-3 gali vezti 70 vagonu (pagal kompresoriaus galinguma), jau labai daug ka reiskia. Paprastas CME-3 del siplno kompresoriaus gali vezti viso labo 30 vagonu (120 asiu).
                    Kai turesiu laiko, idesiu Siemens, CME-3M, 2M-62M agregatu foto, ju turiu tikrai nemazai..
                    Du modernizuoti dirba.

                    O kitas klausimas - nejaugi visi CME3M iskeliaus i Klaipeda?
                    Netgi Vaidotams neklius?
                    Pirmiausiai ten, nes reikia kuo operatyviau tenkinti uosto poreikius, Vaidotuose ir du TEM ant kalniuko susitvarko.
                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      #30
                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                      Du modernizuoti dirba.



                      Pirmiausiai ten, nes reikia kuo operatyviau tenkinti uosto poreikius, Vaidotuose ir du TEM ant kalniuko susitvarko.
                      Vaidotuose dvejintas manevrinis jau seniai nedirba. O siu galingu modernizuotu manevriniu silumveziu paskirtis ir yra pakeisti dvejintus manevrinius silumvezius. Su galingu, 12 cilindru Caterpillar varikliu (tokiu pat, kaip modernizuotuose 2M-62M) bus 5 silumveziai. I kitus modernizuojamus bus montuojamas tokios pat firmos silpnesnis 8 cilindru variklis, nes to pilnai pakaks kitiems (kitaip sakant daugumai) manevriniams darbams atlikti.
                      O del Draugystes ta teisingai, ten dirba 2 modernizuoti manavriniai CME-3M, tiesiog netiksliai anksciau parasiau..

                      Comment


                        #31
                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                        Vaidotuose dvejintas manevrinis jau seniai nedirba. O siu galingu modernizuotu manevriniu silumveziu paskirtis ir yra pakeisti dvejintus manevrinius silumvezius. Su galingu, 12 cilindru Caterpillar varikliu (tokiu pat, kaip modernizuotuose 2M-62M) bus 5 silumveziai. I kitus modernizuojamus bus montuojamas tokios pat firmos silpnesnis 8 cilindru variklis, nes to pilnai pakaks kitiems (kitaip sakant daugumai) manevriniams darbams atlikti.
                        O del Draugystes ta teisingai, ten dirba 2 modernizuoti manavriniai CME-3M, tiesiog netiksliai anksciau parasiau..
                        O jam svorio uztenka kad isnaudot toki galinga varikli?
                        Jis gi turbut nemazai lengvesnis uz 2M-62M sekcija.

                        Comment


                          #32
                          Parašė AB13 Rodyti pranešimą
                          O jam svorio uztenka kad isnaudot toki galinga varikli?
                          Jis gi turbut nemazai lengvesnis uz 2M-62M sekcija.
                          Nors CME-3 ir atrodo mazesnis, taciau svoris toks pat kaip ir 2M-62 - apie 130 tonu (-/+ keleta tonu)

                          Comment


                            #33
                            Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                            Nors CME-3 ir atrodo mazesnis, taciau svoris toks pat kaip ir 2M-62 - apie 130 tonu (-/+ keleta tonu)
                            Ar ne 120?
                            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                            Comment


                              #34
                              Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                              Ar ne 120?
                              Jei tiksliai, tai kelios tonos virs 120. Bet as juk ir rasiau apytiksliai.

                              Comment


                                #35
                                Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                Jei tiksliai, tai kelios tonos virs 120. Bet as juk ir rasiau apytiksliai.
                                Seno 123 (ČME), o rašei 130

                                Klausykit, o kaip ideti kokybiskas foto cia? nes vis raso, kad limitas virsytas.. Parengciau keleta fotoreportazu apie SIEMENS ER20, 2M62M bei CME-3M masinu skyrius. Nesinori mazyciu foto deti..
                                Sumažink iki 800 x 600, užteks limito.
                                GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                Comment


                                  #36
                                  Idesiu foto apie modernizuota ČME-3. Kai turesiu laiko, dar idesiu apie 2M62M



























                                  Comment


                                    #37
                                    Kokioje stotyje darytos manevrinio nuotraukos?
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
                                      Kokioje stotyje darytos manevrinio nuotraukos?
                                      Draugystes

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
                                        Draugystes
                                        Reiškia vaizdinė atmintis gera, apie tą stotį ir galvojau, spėjimą dar sutvirtino pakabinta derintojo apranga.
                                        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė John
                                          Ar kas nors apskritai liko is senu daliu tame manevriniame? Visai nepanasus i senuosius... ir idomu, kiak kainuoja tokia modernizacija ir kiek kainuotu visiskai nauju analogu pirkimas?
                                          Liko pritaikytas senas rėmas, ekipažinė dalis(važiuoklė), bet patobulintas kėbulo pakabinimas, tie patys elektros traukos varikliai bei jų aušinimo ventiliatoriai (patobulinti), autosankabų atkabinimo iš kabinos oro cilindriukai.
                                          GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                          Comment

                                          Working...
                                          X