Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nelaimingi atsitikimai Lietuvos geležinkeliuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Traukinių pervažoje Kaune – sunkiai suvokiama avarija

    Skaitykite daugiau: http://lietuvosdiena.lrytas.lt/nelai...tm_medium=Copy


    Kaip sakė mašinistas, automobilis važiavo palei bėgius ir jie jį užkabino.
    Neskubėk ir nespėsi.

    Comment


      Laikraštis „Kauno diena“ 1996 m. balandžio 27 d.







      Comment


        Click image for larger version  Name:	 Views:	1 Size:	312,4 kB ID:	1572708

        2014-08-13
        Paskutinis taisė Tomas13; 2017.07.09, 20:26.

        Comment


          http://www.delfi.lt/news/daily/crime....d?id=75485289

          Čia buvo dyzelis ar šilumvežis su vagonais? Kiek žinau, paskutiniu metu į Klaipėdą važinėja dyzeliai. O ar liko įprastiniai traukiniai?
          Jeigu buvo dyzelis, kodėl nepavyko laiku sustoti?

          Comment


            Greitis didelis. Šiandien turėjo važiuoti dyzelinis traukinys. Stabdymas užtrunka, ir stabdymo kelias ilgas. Be to, jei ji sėdėjo ant bėgių ir kažkas jau pranešė prieš nelaimę, matyt kokia savižudė buvo ar apsinešusi kaip reikiant, kad nepasitraukė.

            Comment


              Pirmadienį, 8.25 val., Vilniaus policija gavo pranešimą, kad Vaidotų geležinkelio stotyje, traukinys partrenkė žmones.

              https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=77330503

              Comment


                Žiauru. Turės būti labai rimtas tyrimas. Įdomu, kaip LG su taisyklių laikymusi tokiose situacijose?
                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                Comment


                  Nutrenkė 2M62 su sąstatu.

                  Comment


                    Bet žiūrint į foto , 2M62 greitis nebuvo didelis,mano teigimu pritrūko biški ir būtų sustojęs...
                    Neskubėk ir nespėsi.

                    Comment


                      Laikraštis „Kauno diena“ 1998 m. rugpjūčio 31 d.








                      Comment


                        Štai ką radau , ne visi įvykiai minėti žiniasklaidos priemonėse. Čia ir laivų yra ir geležinkelių įvykiai. Pvž.koks tai vagonas nuriedėjo atliekant skirstymo darbus ir panašiai.


                        http://www.tm.lt/veikla/kryptis/43/
                        Neskubėk ir nespėsi.

                        Comment


                          Vytautas Navaitis „Lietuvos rekordai“, „Alma Littera“, Vilnius, 1993

                          Citata iš knygos:
                          Didžiausia geležinkelio avarija įvyko 1988 m. Kovo 12 d. Klaipėdos-Girulių ruože. Pažeidus saugaus eismo taisykles, nuo bėgių nusirito sunkiasvoris krovininis traukinys, gabenęs apie 6000 t mazuto. Iš sumaigytų ir nuo bėgių nuriedėjusių 34 cisternų į abi geležinkelio pylimo puses maždaug 400 m atkarpoje Girulių miško parke išsiliejo daugiau kaip 1000 t naftos eksporto produktų. Užteršta žemė ir vandenys, sugadinti bėgiai, ne vieną valandą svarbiame kelio ruože apmirė eismas.“

                          Comment


                            Parašė WastedYears Rodyti pranešimą
                            Sudegęs dyzelinis keleivinis traukinys Žasliuose 1975 m. balandį. Asmeninio archyvo nuotr.
                            Juozo Baltušio dienoraščiai (IV dalis). Dvi žmonių gyvybes nusinešusios katastrofos, apie kurias buvo tylima
                            Važiavau į Šiaulius dyzeliniu traukiniu „Žuvėdra“, Žaslių stotyje mačiau katastrofą ištikusio traukinio vaizdą: keturi dyzeliniai vagonai guli ant šono, visi sudegę, likę tiktai griaučiai. Žmonės pritilo traukinyje, visi sukilo iš vietų, žiūrėjo. Pamačiau: bijo ką nors prasitarti, tiek įbauginti visi. Graudu ir apmaudu.
                            Nuvykau į Kauną. Klinikinėje ligoninėje aplankiau režisierių Mamertą Karklelį. Labai apdegęs, veidas ir rankos. Kiti ligoniai – dar baisiau.

                            Jų atvežta 23, viena mergina jau mirusi. Ji apdegusi mažiau, bet per paniką traukinyje buvo taip sutrypta žmonių, kad nebeišlaikė. Kiti guli. Vienam veidas taip apdegęs, vien raudonas nuodėgulis, rankų beveik nebelikę. Šiurpu, klaiku. Nieko panašaus dar nesu matęs savo gyvenime. Žiūrėjau, kalbėjausi su nukentėjusiais, galvojau: šitos katastrofos kaltininkus reikia nuvežti į Žaslių stotį, apipilti benzinu ir gyvus sudeginti. Nieko kito jie neverti.

                            Sužinojau: visose Kauno ligoninėse privežta apdegusių žmonių, kenčia begalines kančias. Pilna ir Kaišiadoryse, Vilniuje.

                            Gydytojai pasakojo siaubingus dalykus. Gavę signalą apie katastrofą, jie išskubėjo į nelaimės vietą. O čia jau kariškių kordonas, gaisrininkai, kategoriškai nepraleidžia gydytojų ir patys nieko nedaro, o vagonai pleška, žmonės ugnyje rėkia paklaikusiais balsais, pagalbos neprisišaukdami...

                            Tebūnie prakeikta tokia tvarka ir tokie principai!

                            Giliau pagalvojus, darosi aišku, kad abi šitos katastrofos turėjo įvykti, jos buvo neišvengiamos. Į Lietuvą atsirito rusiško palaidumo, visiško atsakomybės praradimo banga, apsileidimas neįtikėtinas, ko kito galima buvo laukti?

                            Juk ir traukinio katastrofa įvyko dėl to, kad, priešingai visiems nuostatams ir taisyklėms, ant atšakinių bėgių buvo paliktos be priežiūros dvi cisternos su degalais: nuo garvežio smūgio cisterna sprogo, užsidegė, apliejo ugnimi visus keturis pirmojo sąstato vagonus. Tiktai mašinisto narsumo dėka buvo atjungtas antrasis sąstatas, žmonės išliko gyvi. Pats mašinistas mirė vežamas į ligoninę.

                            Ir lyg bjauriausiam pasityčiojimui „Vakarinės naujienos“ paskelbė traukinio katastrofos aukų skaičių: 15 žuvo, du mirė ligoninėje, viso – 17 žmonių. Šitokio melo netenka girdėti net supuvusiausiose kapitalistinėse šalyse! Aukų ne mažiau dviejų šimtų!.. Ir šito fakto niekas negali užginčyti.

                            Comment


                              Štai ką radau , ne visi įvykiai minėti žiniasklaidos priemonėse. Čia ir laivų yra ir geležinkelių įvykiai. Pvž.koks tai vagonas nuriedėjo atliekant skirstymo darbus ir panašiai.


                              http://www.tm.lt/veikla/kryptis/43/
                              Prieš tai pateikta nuoroda nebeveikia, dabar informaciją apie transporto avarijas galima rasti čia
                              http://tm.lrv.lt/lt/veiklos-sritys-1...-ir-incidentai
                              Paskutinis taisė drulia; 2019.03.12, 17:07.

                              Comment


                                Liepos 19d. 22:30 Kaišiadorių stotyje nuo bėgių nuvažiavo 2M62 viena sekcija, plačiau:
                                https://www.kaisiadorieciams.lt/kais...avo-traukinys/

                                Comment


                                  Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                                  Bailūs pėstieji ilgiau gyvena . Lietuvoje dar nėra kaip reikiant įsigalėjęs tas leftistinis pėsčiojo kaip silpnojo (kuriam viskas leidžiama) aukštinimas, bet link to artėjama. Pvz., jaunimas tai visai nebailus. Jam vienodai rodo, ar dviračių takas, ar geležinkelis. Pagal leftistinį mąstymą reikėtų sugriežtinti mašinistų parengimą ir aplink geležinkelį pristatyti krūvą įspėjamųjų ženklų. O kažko reikalauti iš pėsčiojo nepadoru ir neetiška, jis silpnas ir pažeidžiamas, todėl jį reikia saugoti ir ginti.

                                  Tragedija sostinėje – bėgius kirtęs jaunuolis klausė muzikos ir neišgirdo artėjančio traukinio

                                  Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-957442?copied
                                  Šiuo atveju prie pervažos tikrai turėtų stovėti bent įspėjamieji šviesoforai. Kažkodėl ten, kur bėgius kerta automobiliai tai savaime suprantama, o kur vaikšto pėstieji kažkodėl neva nesvarbu. Mažiausiai žmonių eismo įvykiuose žūna ne ten, kur pėstieji baikščiausi ir labiausiai saugosi transporto priemonių, o ten, kur infrastruktūra geriausia ir saugiausia.
                                  Paskutinis taisė Lettered; 2019.10.30, 14:34.
                                  Flickr

                                  Comment


                                    Nepadės ir 15 šviesoforų, jei pėstysis nesupras, kad einant per bėgius reikia apsidairyti (bet kokiu atveju) ir kad traukinio stabdymo kelias "šiek tiek" ilgesnis nei automobilio.

                                    Comment


                                      Parašė senasnamas Rodyti pranešimą

                                      Bailūs pėstieji ilgiau gyvena . Lietuvoje dar nėra kaip reikiant įsigalėjęs tas leftistinis pėsčiojo kaip silpnojo (kuriam viskas leidžiama) aukštinimas, bet link to artėjama. Pvz., jaunimas tai visai nebailus. Jam vienodai rodo, ar dviračių takas, ar geležinkelis. Pagal leftistinį mąstymą reikėtų sugriežtinti mašinistų parengimą ir aplink geležinkelį pristatyti krūvą įspėjamųjų ženklų. O kažko reikalauti iš pėsčiojo nepadoru ir neetiška, jis silpnas ir pažeidžiamas, todėl jį reikia saugoti ir ginti.

                                      Tragedija sostinėje – bėgius kirtęs jaunuolis klausė muzikos ir neišgirdo artėjančio traukinio

                                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...-957442?copied
                                      Blin, aš ten vainiką mačiau, tai pagalvojau, kad kažkas tokio ir buvo...

                                      Comment

                                      Working...
                                      X