Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus miesto geležinkeliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • ejs-ejs
    replied
    Parašė kotofeich1 Rodyti pranešimą
    Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas
    Kieik žinau, dalgių ir vinių fabriko atšaką LG išsinuomojo laikyti kelio mašinoms.

    Komentuoti:


  • kotofeich1
    replied
    Gyvenau NV iki 2014, tai gyvai ten traukinį mačiau paskutinį kartą 2002 Tačiau po elektrifikacijos ten pradėjo laikyti motovežį ir kažkaip atgijo eismas

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Čia ne ruožas, čia atšaka į gamyklą.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Kaip suprantu, šis ruožas nėra eksploatuojamas reguliariai?

    Komentuoti:


  • paprastas_zmogus
    replied
    Click image for larger version

Name:	vileika.jpg
Views:	548
Size:	119,1 kB
ID:	1832886
    Naujoji Vilnia, Mados infekcija, Dūmų fabrikas, Benedikto Žiuko nuotr., paimta iš "Naujoji Vilnia" facebook profilio: https://www.facebook.com/nvilnia/pho...1054265608289/
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Iš kur į kur ėjo ir kada buvo nuimti bėgiai?
    Iki kepyklos ir malūno netoli sankryžos su Konarskio gatvė (kitoje prospekto pusėje buvo kariuomenės sandėliai).
    Ten 2007 m. Via Sportas pastatė savo 20 ar 22 a. daugiaaukštį.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Iš kur į kur ėjo ir kada buvo nuimti bėgiai?

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Vilnius, Raudonosios Armijos (dab. Savanorių) prospektas apie 1955-1965 m.

    Вильнюс 1950-1980-х годов http://vilnius.penki.lt/galereja2.html

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Šaka į GriGeo.











    Neravų pervaža.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Linija iš Aukštųjų Panerių po autostrada išsišakoja į Gariūnus ir į Grigiškių popieriaus fabriką (GriGeo).











    Į Gariūnus.











    Komentuoti:


  • SADAS
    replied
    Parašė aRa Rodyti pranešimą
    TIkrai nekasdienis įvykis – privažiuojamuosiuose keliuose bus galima pamatyti keleivinę automotrisę PESA 620M
    Savanorių prospekto pramonės zonoj















    Komentuoti:


  • aRa
    replied
    TIkrai nekasdienis įvykis – privažiuojamuosiuose keliuose bus galima pamatyti keleivinę automotrisę PESA 620M
    Ketvirtadienį vakare ji važinės Žemųjų Panerių rajono keliais, o šeštadienį per pietus – po Aukštųjų Panerių kelynus ir net gi iki Grigiškių

    Gal atsiras norinčių įamžinti šiuos išskirtinius įvykius?

    Komentuoti:


  • SPX
    replied
    Šiek tiek atnaujinsiu savo pranešimą apie apleistą privažiuojamąjį kelią vsai šalia upės nuo Savanoriu pr. pusės http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=283

    Kol dar nėra daug žalumos keli kadrai nuo atsišakojimo iki ištrypto takelio vedančio prie upės žemyn:







    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties pervaža į Savanorių pr. 173 ir 175.



    Ten pat. Vaizdas atgal, TE-2 link.



    Ir pabaigai pakartosiu tris nuotraukas ties Savanorių pr. 183 pervaža.







    Pabaiga.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Toliau nuo pervažos einu geležinkeliu pirmyn.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Ir dar kiek paėjus pirmyn. Tolumoje matosi kylantis viršun geležinkelis - kelias per Savanorių pr. viaduką į Panerius.



    Kiek dešiniau. Dešinėje matosi ženklas ant kelio, kuris yra nenaudojamas ir kuris veda į Savanorių pr. 183. Iki įmonės teritorijos bėgiai yra, bet viduje teritorijos jie išardyti, nes ten pastatyti nauji sandėliai.
    Šios atšakos nuotraukos yra šiame SPX pranešime http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=283



    Vaizdas atgal, TE-2 link.



    Dar kiek paėjus pirmyn.



    Ir vėl vaizdas atgal.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.27, 09:00.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ties pervaža, vaizdas TE-2 link.



    Į priešingą pusę.



    Dar kartą TE-2 link stovint arčiau Savanorių pr.



    Ir vėl į priešingą pusę.



    Kaip matyti iš bėgių, geležinkelio atšakos į TE-2 naudojamos labai retai. Visgi keliomis savaitėmis anksčiau nei vaikščiojau kelynu, atsitiktinai pavyko nufotografuoti šilumvežį su cisternomis prie pervažos.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.27, 08:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žvilgsnis iš kiek dešiniau, pro tvorą šalia kairiųjų vartų.



    Su priartinimu. Kai kurie vagonai seni, su vežimėliais su slydimo guoliais.



    Vaizdas pro antrus iš kairės vartus. Svarstyklės.



    Vaizdas pro trečius iš kairės vartus stovinčių senų vagonų link.



    Ten pat, vaizdas atgal.



    Ketvirtieji vartai ir bėgiai, einantys į TE-2 nenaudojami.



    Vaizdas atgal.



    Kiek paėjus nuo TE-2 tvoros ir vartų, kelyno vaizdas Savanorių pr. link.



    Dar kartą geležinkelio pastatas šalia kelyno. Gal kas ir gyvena, jei yra lysvės...

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.27, 08:46.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Paskutinė dalis. Savanorių pr. keliai ir TE-2 kelynas. Ortofotonuotrauka.



    Pradėsiu nuo TE-2 kelyno ir po to judėsiu Savanorių pr. kelynu.
    TE-2 kelynas, vaizdas elektrinės link.



    Ten pat, į priešingą pusę.



    Elektrinės link, kiek dešiniau.



    Paėjus elektrinės link.



    Vėl vaizdas atgal.



    Dešinėje pusėje yra pastatas, kuris buvo naudojamas kaip administracinės-ūkinės patalpos šio TE-2 kelyno aptarnavimui. Vėliau lygtai jame gyveno žmonės, dabar kam jis naudojamas - neaišku. Bet nėra apleistas.



    Dar paėjus arčiau TE-2 vartų.



    Vaizdas atgal.



    Žvilgsnis pro kairiuosius vartus.

    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.27, 08:39.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    /\
    Iki 2009 m. ten buvo UAB Skalmantas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Miške buvo kažkokie tai sandėliai. Į ją ir vedė. Bet išardyta gerokai daugiau nei prieš 10 metų. Ir sandėlių nėra.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.04.26, 08:16.

    Komentuoti:

Working...
X