Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kauno geležinkelio stotis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    pradėjo temą Kauno geležinkelio stotis

    Kauno geležinkelio stotis

    Šiais metais Kauno geležinkelio stočiai sukako 145 metai. Tai pirmoji tokia stotis, nuo kurios prasidėjo Lietuvos geležinkelių istorija.
    Ta proga ten buvo suorganizuota paroda, o kadangi nesu ten buves labai senai, tai nuvykau apsidairyti. Pirmas ispudis labai neblogas, kadangi aplinka sutvarkyta labai graziai. O kitais metais yra paskirtas biudzetas pilnai stoties rekonstrukcijai (tiek vidaus, tiek fasadu, tiek pozeminiu pereju).
    Taigi, ka pavyko uzfiksuoti.

    "reversinė" fasadų pusė, išėjimas i peronus







    Pagrindinis įėjimas


    Eksponuojama LG turima technika







    Lauksim restauracijos

  • DSaulius
    replied
    Truputis nuotraukų iš po karantininės kelionės 2020.04.23

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi, matyti, kad tie esami 1435 mm vežės aklikeliai bus praręsti ir sueis į vieną kelią, kuris po to nedidelėje atkarpoje bus sudvejintas su 1520 mm ir vėl išsiskirs, tada aklai kirs 1520 mm kelią į depą ir eis lygiagrečiai 1520 mm keliams, o tada vėl prieš tunelį prasidės sudvejintas kelias, kuris eis tuneliu.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Kaunas. Maždaug prieš savaitę.
















    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    DR1A-318 (abu traukiniai) ir Pesa 620M-015.



    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Kauno geležinkelio stotyje, apie 1930 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė skyrma Rodyti pranešimą
    Gal kas žino kokie darbai vyksta atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki tunelio? Prie tunelio nukasta nemaža dalis šlaito.


    https://www.miestai.net/forumas/foru...47#post1696447

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Gal kas žino kokie darbai vyksta atkarpoje nuo geležinkelio stoties iki tunelio? Prie tunelio nukasta nemaža dalis šlaito.



    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne visi pervažiuoja. Abu kelia pilnai veikiantys.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Bet į netaisyklingą kelią pervažiuoja ir traukiniai, kurie nestoja Amaliuose. Aš tai akcentavau savo pirminiame pranešime.
    Iš esmės supratau, kodėl tai (pervažiavimas į netaisyklingą kelią) vyksta - dėl RB statybos. O kokios konkrečiai aplinkybės neleidžia važiuoti taisyklingu keliu - neaišku.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi Kauno krypties Amalių platforma išardyta ir visi traukiniai, kurie stoja Amaliuose, stoja prie Vilniaus krypties platformos. RB tiesiama.

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Nežinau, ar pataikiau su tema, bet artimesnės neradau.
    Klausimas toks. Kodėl Traukinys Vilnius - Kaunas Palemone (po sustojimo jame) pervažiuoja į netaisyklingą kelią ir juo važiuoja iki pat tunelio?
    Žiūrėjau, bėgiai šioje atkarpoje niekur neišardyti, bet stovi STOP ženklai (tiksliai nežinau, kaip jie vadinasi - raudonas stačiakampis ant metalinio stovo, tvirtinasi prie bėgio), tarp bėgių prikrauta nemažai bėgių.
    Pastebėjau, kad išardytas Amalių paviljonas, bet į netaisyklingą kelią pervažiuoja ir traukiniai, kurie nestoja Amaliuose.
    Dar man pasirodė, kad turbūt išardytas iešmas įvažiavimui į tunelį (tada aišku, kodėl pervažiuoja į netaisyklingą kelią), bet šito tiksliai tvirtinti negaliu, nes ta vieta apsnigta, dar matosi, kad išardytas apsauginis aklakelis prie įvažiavimo į tunelį.

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1916 m. gegužės 29 d. Kaizerio sutikimas Kauno geležinkelio stotyje.















    http://studiengruppe.blogspot.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    1944 m.



    https://www.gettyimages.com

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Gal ne į temą , bet šiandien nuo ryto iki pietų stovėjo automobiliniai vagonai stoties kelyne, kuriame nepasakysiu , bet palikti vieni. Mačiau pravažiuodamas pro šalį. Palemonas užsikimšes?

    Komentuoti:


  • laimutis
    replied
    Apie 1931-1933 m.

    ebay.com

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaris apie (1930-1939 m.)



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • AutoLiet
    replied
    Tarpukaris apie (1930-1939 m.)



    http://www.epaveldas.lt

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kauno geležinkelio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležinkelį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
    Kažkada tuose pastatuose. kurie nuo pirmo perono užstoja 11 ir 12 kelius su juose stovinčiais elektriniais traukiniais, buvo lauko tualetai.
    Tą ruporą ir aš mačiau, "skaičiavimą" girdėjau. Tačiau ruporo tikslai liko nežinomi.

    Komentuoti:


  • vectron
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Kauno geležineklio stoties perone, kairėje pusėje (jeigu eiti prie elektrinių traukinių 11 ir 12 kelių) yra senas pastatas (gal sandėliai kažkokie ar kažkas panašaus). Neseniai pastebėjau, kad ant to pastato sienos, kuri nukreipta į geležineklį, yra pritvirtintas ruporas, ir per tą ruporą vyksta "skaičiavimas", iš eilės vardinami skaičiai. Kai praeitą šeštadienį, 2017-10-07, grįžau iš Vilniaus, buvo "priskaičiuota" iki 240 tūkstančių ir kažkiek ten vienetų.
    Noriu paklausti, gal kas žino, kokia čia "instaliacija" ar "performansas", ir kas tai padarė?
    Meninis performansas. Apačioje ruporo parašyta ir autoriaus pavardė. O skaičiuoja tremtinius.

    Komentuoti:

Working...
X