Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR, TR] Geležinkeliai Balkanuose

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [SI, HR, BA, RS, ME, AL, MK, BG, GR, TR] Geležinkeliai Balkanuose

    Sveiki. Pastebėjau, kad dar nėra temos, skirtos geležinkeliams Graikijoje, Albanijoje, Makedonijoje, Serbijoje (ir Kosove), Juodkalnijoje, Bosnijoje ir Hercegovinoje, Kroatijoje, Slovėnijoje, Bulgarijoje, Rumunijoje ir Turkijos europinėje dalyje (Stambulas). Tų, kas ten lankėsi ir gal net naudojosi bėginio transporto paslaugomis, prašau palikti savo komentarus.
    Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.29, 16:16.
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    #2
    500 mln. EUR Bulgarijos geležinkelių infrastruktūros plėtrai

    Pasak Bulgarijos transporto ministro P. Mutafčijev‘o, naujosios Bulgarijos geležinkelių valdymo ir finansavimo politikos tikslas – suformuoti aiškią geležinkelio transporto plėtros perspektyvą. Ministras pažymėjo,kad Nacionalinė geležinkelių infrastruktūros kompanija (National Railway
    Infrastructure Company (NRIC)šiuo metu yra sudėtingoje finansinėje būklėje. Jaučiamas lėšų trūkumas, neleidžia kokybiškai atlikti aptarnavimo. Subsidijos, kurias skiria vyriausybė, gali padengti tik 80 proc. išlaidų.
    „Mes – ne tik turime modifikuoti geležinkelių infrastruktūrą, bet ir užtikrinti greitesnį traukinių judėjimą“. Ministro teigimu Bulgarijai reikia 500 mln.EUR tam, kad būtų modernizuotas geležinkelių tinklas, kurį eksploatuojama NRIC. Pasaulinis Bankas galėtų skirti 360 mln. EUR, sako ministras. Greičiausiai šį siūlymą patvirtins ir Bulgarijos parlamentas.
    Šaltinis: http://www.kelias.net/8021.html
    I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

    Comment


      #3

      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
      - Rusija su Amerika kariauja.
      - Ir ką, kaip ten reikalai?
      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
      - O amerikiečiai?
      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

      Comment


        #4
        Puiku, seniai reikėjo tokios temos, apie tas šalis nieko nebuvo rašoma vienoje temoje.
        O kokio pločio vėžė balkanuose?
        Paskutinis taisė kaskas; 2008.10.29, 16:54.
        Ditch Witch HT150. Tai super traktorius. :D

        Comment


          #5
          Kokios salies cia nuotraukos?
          Parama Siaurojo geležinkelio klubui

          Comment


            #6
            Bulgarijos geležinkelių oficialus tinklalapis: http://www.bdz.bg/. Įdomu tai, kad juose skirta vietos ir railfanams. O čia Bulgarijos geležinkelių žemėlapis, tiesa, neoficialus:

            http://www.bueker.net/trainspotting/...a/bulgaria.gif
            Paskutinis taisė Wycka; 2008.10.29, 17:05.
            I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
            Parama Siaurojo geležinkelio klubui

            Comment


              #7
              Parašė dariuks Rodyti pranešimą
              Kokios salies cia nuotraukos?
              regis graiku
              - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
              - Rusija su Amerika kariauja.
              - Ir ką, kaip ten reikalai?
              - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
              - O amerikiečiai?
              - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

              Comment


                #8
                Parašė kaskas Rodyti pranešimą
                O kokio pločio vėžė balkanuose?
                Visų Europos šalių geležinkelių - 1435 mm., išskyrus buv. TSRS, Suomijos, Airijos, Ispanijos ir Portugalijos.

                Comment


                  #9
                  Truputis Bulgarijos geležinkelių istorijos (ištraukos, visą tekstą rasite http://www.bdz.bg):
                  The first railway line on the territory of Bulgaria, connecting Ruse and Varna, was put into operation on 7 November 1866.
                  According to the Railway Act, passed by the National Assembly on 31 January 1885, the state entirely undertook the building and the operation of the railway network in Bulgaria. Based on this act, the system of the Bulgarian state railways was established.

                  On 1 August 1888, the first railway line connecting Caribrod-Sofia-Vakarel was opened, entirely designed and built by Bulgarian engineers and architects.

                  In 1963, the first electrified track Sofia – Plovdiv was put into operation.

                  At the beginning of the 21st century, the world witnessed Bulgaria’s efforts focused on the accession of the country into the EU. In this respect, Bulgaria started to implement the relevant EU directives, as well as the practice of many European states, and on 1 January 2002 the new Railway Transport Act entered into force, passed earlier by the National Assembly. In pursuance of this act, the Bulgarian State Railways National Company was split into two separate companies: a railway operator (BDZ EAD) and an infrastructure company (Railway Infrastructure National Company).

                  Apytikslis vertimas:
                  Pirmoji geležinkelio linija Bulgarijos teritorijoje jungianti Rusė ir Varna Pradėta eksploatuoti 1866 metų lapkričio 7 dieną.
                  Pagal Geležinkelio Aktą, kurį išleido Nacionalinė Asamblėja 1885 metų sausio 31 dieną, valstybė išimtinai perėmė Bulgarijos geležinkelių infrastruktūros pastatus ir valdymą. Remiantis šiuo aktu, buvo sukurta Bulgarijos valstybinių geležinkelių sistema.
                  1888 metų rugpjūčio 1 dieną buvo atidaryta pirmoji geležinkelio linija jungianti Karibrodą-Sofiją-Vakarelį, suprojektuota ir pastatyta vien tik Bulgarijos inžinierių ir architektų.
                  1963 metais pirmasis elektrifikuotas kelias Sofija-Plovdivas pradėtas eksploatuoti.
                  21-ojo amžiaus pradžioje, pasaulis mato Bulgarijos pastangas sutelktas į prisijungimą prie ES. Šiuo atžvilgiu, Bulgarija ėmėsi įgyvendinti svarbias ES direktyvas, taip pat kaip ir praktika daugelio Europos valstybių, ir 2002 metų sausio 1 dieną įsigaliojo naujasis Geležinkelių Transporto Aktas, anksčiau išleistas Nacionalinės Asamblėjos. Laikantis šio akto, Bulgarijos Valstybinių Geležinkelių Nacionalinė Kompanija buvo suskaldyta į dvi atskiras kompanijas: geležinkelių operatorius ir infrastruktūros kompanija (Geležinkelių Infrastruktūros Nacionalinė Kompanija).
                  I'm worse at what I do best and for this gift I feel blessed...
                  Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                  Comment


                    #10
                    Prieš pora savaičių teko važiuoti į futbolą Serbijoj, Budapeštas - Belgradas - Budapeštas. Bilietas apie 6240 forintų, ~85 Lt (atviras grįžimas, galioja mėnesį), pirkau gal 2 val prieš išvažiuojant geležinkelio stoty. Bėje Budapest-Keleti, vartai į Balkanus, viena iš nedaugelio stočių tuose kraštuose, kur kasininkės neblogai kalba angliškai, greit atspausdina/išrašo bilietus, teisingos kainos ir šiaip viskas be problemų,
                    Į priekį naktinis, nepergrūstas, todė 6vietėj kupė kėdės suvažiuoja į vidurį ir tryse labai neblogai nusnaudėm.
                    Atgal anksti ryte, IC klasė jau, yra ir kelios fotkės







                    Per futbolą rugsėjį Rumunijoj ir teko traukiniais pasivažinėt. Atskridom i Bukareštą o iš ten naktiniu į Cluj, viena įsimintiniausių kelionių gyvenime. Kaina 53 lėjos ~50 litų, vietų traukiny nebuvo, tai kaip ir stovimas pardavė, 8 val + ~1,5 val vėlavo, gale vagono prie tulikų, gerai kad alaus nepritūkom ir vos tik atvažiavę radom prie stoties gerą ir pigų viešbutuką
                    Cluj - Budapeštas, IC klasė 120 Lėjų ~115LT, brangokoka kaip už 7 val kelionės.
                    Foto. Šito video pradžioj ir pačiam gale yra vaizdų iš kelionės traukiniu Rumunijoj
                    Dar tuose kraštuose esu važiavęs Udinese - Liublijana - Zagrebas - Belgradas į Eurobasket 2005

                    Šiaip smagu ten su traukiniais, nebrangu palyginus su Vakarų Europa tik kad vėluoja baisiai
                    Paskutinis taisė zanaz; 2008.10.30, 02:54.
                    You can change your car, you can change your house, you can change your Wetherspoon, you can change your wife or religion, even you can change your sex. But you can never change the team you support...

                    Comment


                      #11
                      ELEKTRINIAI TRAUKINIAI
                      Graiku elektroveziai:
                      1)
                      2)
                      -----------------------------------------
                      Turkiski elektriniai traukiniai
                      1)
                      2)
                      -----------------------------------------
                      DYZELIAI
                      Graiku:
                      1)A200


                      2)A550

                      Turku:
                      1)DE11

                      2)DH33
                      - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                      - Rusija su Amerika kariauja.
                      - Ir ką, kaip ten reikalai?
                      - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                      - O amerikiečiai?
                      - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                      Comment


                        #12
                        Parašė DSaulius Rodyti pranešimą
                        Turkiski elektriniai traukiniai
                        1)Atvaizdas

                        2) Atvaizdas
                        Tai kad tai ne Turkijos, o Tuniso traukiniai. Pirmas, ko gero, nufotkintas Suso mieste galinėje vietinių traukinukų stotyje, o ant antro gerai matosi maršrutinis trafaretas su užrašu TUNIS.
                        Dvigubai pilietybei - griežtas NE!

                        Comment


                          #13
                          gal suklydau trumpinimuose tad blogai isverciau
                          - Kas gi vyksta toje Ukrainoje?
                          - Rusija su Amerika kariauja.
                          - Ir ką, kaip ten reikalai?
                          - Na, Rusija prarado tūkstančius kareivių, šimtus tankų.
                          - O amerikiečiai?
                          - Nepatikėsi, jie apskritai kare nepasirodė.

                          Comment


                            #14
                            Albanijos geležinkeliai (I)
                            (Hekurudha Shqiptare)










                            Paskutinis taisė trilobitas; 2008.11.04, 08:16.

                            Comment


                              #15
                              Graikijos geležinkeliai







                              Paskutinis taisė trilobitas; 2008.10.30, 22:43.

                              Comment


                                #16
                                Slovėnijos geležinkeliai







                                Comment


                                  #17
                                  Parašė trilobitas Rodyti pranešimą
                                  Albanijos geležinkeliai (Hekurudha Shqiptare)

                                  Atvaizdas
                                  Labai jau panašus į ČME atrodo.

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimą
                                    Labai jau panašus į ČME atrodo.
                                    Tai cia cmekas ir yra. Cekai (tuo metu dar cekoslovakai) jais aprupindavo socialistines zonos salis.
                                    Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė dariuks Rodyti pranešimą
                                      Tai cia cmekas ir yra. Cekai (tuo metu dar cekoslovakai) jais aprupindavo socialistines zonos salis.
                                      Albanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Darius555 Rodyti pranešimą
                                        Albanija ir Jugoslavija nebuvo soc.bloko (Varsuvos pakto salys), Albanijoje greiciausiai kinietiskas traukos parkas buvo, buvusioje Jugoslavijoje vietines gamybos ir JAV (General Electric)
                                        Bet jos iejo i ekonomini soc. bloka. Ir Jugoslavija, ir Albanija. Kaip ir Kuba, Angola, Vietnamas ir daug kitu saliu, neiejusiu i Varsuvos sutarties karini bloka.
                                        Parama Siaurojo geležinkelio klubui

                                        Comment

                                        Unconfigured Ad Widget

                                        Collapse
                                        Working...
                                        X