Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Nenutiesti geležinkelio ruožai

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    replied
    Gal kas tinkamesnį pavadinimą sugalvos. Ir apie Rail Baltica čia nediskutuokime.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    Alytaus apskrities teritorijos generalinis planas
    2. TERITORIJŲ REZERVAVIMAS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪRAI

    2.5. Teritorijų rezervavimas geležinkelio linijoms:
    - esamo Šeštokų-Mockavos ruožo įjungimas į Rail Baltica;
    - nauja geležinkelio linija Valkininkai-Alytus;
    - nauja geležinkelio linija Kabeliai-Druskininkai.
    O Druskininku bendrajame plane nera numatytos gelezinkelio linijos is Kabeliu.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Alytaus apskrities teritorijos generalinis planas
    2. TERITORIJŲ REZERVAVIMAS SUSISIEKIMO INFRASTRUKTŪRAI

    2.5. Teritorijų rezervavimas geležinkelio linijoms:
    - esamo Šeštokų-Mockavos ruožo įjungimas į Rail Baltica;
    - nauja geležinkelio linija Valkininkai-Alytus;
    - nauja geležinkelio linija Kabeliai-Druskininkai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė railman Rodyti pranešimą
    1984 metais, Alytaus laikraštyje “Komunistinis rytojus” straipsnyje apie naujos stoties atidarymą, buvo keliais sakiniais užsiminta apie Alytaus – Varėnos ruožo atstatymą. Skaičiau kelis kartus ir mintyse lėkiau traukiniu per tiltą virš Nemuno sostinės link. Vėliau supratau, kad tai tik gražios žurnalisto mintys ir sovietinė propaganda, kad viskas yra gerai ir bus dar geriau. Nors į Alytų traukiniais buvo vežamos įvairios žaliavos, o iš Alytaus dundėdavo ilgiausi sąstatai su produkcija po visą sąjungą, tie maždaug 100-150 papildomų kilometrų buvo niekniekis SSRS ekonomikai.

    Vėliau, nepriklausomybės atgavimo įkarštyje kažkas iš inercijos rašė, kad reikia atstatyti…
    Dar vėliau, berods Seime, kažkuris susisiekimo ministras kalbėjo, kad vien tik gražių minčių neužtenka, rekia ekonominio pagrindimo.

    Mano nuomone, Vilniaus – Kauno ruožas yra labiausiai apkrautas Lietuvoje ir neturi “atsarginio” kelio. Čia galėtų būti naudingas Valkininkų – Alytaus geležinkelio nutiesimas. Bet tai įmanoma tik tada, kai Vilniaus (Lentvario) – Kauno ruožas bus maksimaliai išnaudotas. Mano paskaičiavimais į Šeštokus vykstast per Valkininkus ir Alytų būtų galima sutaupyti 30 kilometrų. Būtų galima Kaliningrado tranzitą leisti per Alytų, žinomą rusams tai kainuotų papildomus 60 kilometrų.

    O, tai, kad bendruosiuose planuose yra pažymeta geležinkelio linija kvepia kažkokiu populizmu.
    Bet aš visu 100% sakau TAIP tokiam projektui:)
    Del Vilnaius-Kauno linijos apkrovimo tai tiesa. Ypac Vilniaus-Kaisiadoriu ruozo. Isties, jei rimtai svarstomas butu greitojo keleivinio susisiekimo traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno klausimas, tai iskiltu problema is dalies atlaisvinti Vilniaus Kauno ruoza nuo krovininiu traukiniu. Cia galimi du sprendimai - tiesti treciaji kelia tarp Paneriu ir Kaisiadoriu ar net Palemono, arba tiesti gelezinkeli is Alytaus i Varena ar Valkininkus. Atnaujinti ruoza nuo Alytaus iki Sestoku. Na, nuo Sestoku iki Kazlu Rudos ir taip gal atnaujins.
    Netgi RailBaltica nutiesus, jei realiai isaugtu kroviniu srautai is Vakaru i Rytus su perkrovimu Lietuvoje, tai Alytaus - Varenos (ar Valkininku) gelezinkelio statyba butu logiskas ir ekonomiskai pateisinamas zingsnis.

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    1984 metais, Alytaus laikraštyje “Komunistinis rytojus” straipsnyje apie naujos stoties atidarymą, buvo keliais sakiniais užsiminta apie Alytaus – Varėnos ruožo atstatymą. Skaičiau kelis kartus ir mintyse lėkiau traukiniu per tiltą virš Nemuno sostinės link. Vėliau supratau, kad tai tik gražios žurnalisto mintys ir sovietinė propaganda, kad viskas yra gerai ir bus dar geriau. Nors į Alytų traukiniais buvo vežamos įvairios žaliavos, o iš Alytaus dundėdavo ilgiausi sąstatai su produkcija po visą sąjungą, tie maždaug 100-150 papildomų kilometrų buvo niekniekis SSRS ekonomikai.

    Vėliau, nepriklausomybės atgavimo įkarštyje kažkas iš inercijos rašė, kad reikia atstatyti…
    Dar vėliau, berods Seime, kažkuris susisiekimo ministras kalbėjo, kad vien tik gražių minčių neužtenka, rekia ekonominio pagrindimo.

    Mano nuomone, Vilniaus – Kauno ruožas yra labiausiai apkrautas Lietuvoje ir neturi “atsarginio” kelio. Čia galėtų būti naudingas Valkininkų – Alytaus geležinkelio nutiesimas. Bet tai įmanoma tik tada, kai Vilniaus (Lentvario) – Kauno ruožas bus maksimaliai išnaudotas. Mano paskaičiavimais į Šeštokus vykstast per Valkininkus ir Alytų būtų galima sutaupyti 30 kilometrų. Būtų galima Kaliningrado tranzitą leisti per Alytų, žinomą rusams tai kainuotų papildomus 60 kilometrų.

    O, tai, kad bendruosiuose planuose yra pažymeta geležinkelio linija kvepia kažkokiu populizmu.
    Bet aš visu 100% sakau TAIP tokiam projektui:)

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iš Alytaus į Vilnių per Valkininkus būtų arčiau.
    O kur numatytas tiltas per Nemuną?
    Alytuje, kazkur Pramones rajone. Plane tik preliminariai pazymeta. Gi nebuvo jokios studiju sio gelezinkelio klausimu atlikta.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Alytaus m. ir raj. bei Varenos bendruosiuose planuose yra pazymeta gelezinkelio linija i Vilniu. Tik jau visai ne taip, kaip anksciau ejo gelezinkelis. Preliminarus susijungimas su Vilniaus - Gardino linija ne Varenoje, o Valkininkuose.
    Iš Alytaus į Vilnių per Valkininkus būtų arčiau.
    O kur numatytas tiltas per Nemuną?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nenutiesti geležinkelio ruožai

    Parašė nagi Rodyti pranešimą
    Alytuje yra nemažai pramonės įmonių, kurioms yra reikalingas geležinkelis. Tikėtina, kad geležinkelis iki Alytaus bus išsaugotas ir atnaujintas. Norėtųsi kada nors tame ruože ir vėl keleivinius traukinius pamatyti...
    Alytaus m. ir raj. bei Varenos bendruosiuose planuose yra pazymeta gelezinkelio linija i Vilniu. Tik jau visai ne taip, kaip anksciau ejo gelezinkelis. Preliminarus susijungimas su Vilniaus - Gardino linija ne Varenoje, o Valkininkuose.

    Komentuoti:


  • Linas
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Linija Kazlų Rūda - Šakiai - Jurbarkas - Tauragė.

    Kokius darbus spėta atlikti? Ar yra kokių pradėtos statyti linijos liekanų?
    Kažkur esu skaitęs apie jos likučius prie Šakių, bet neatsimenu, kur skaičiau. Lyg buvo kažkokia knyga apie tą regioną.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Linija Kazlų Rūda - Šakiai - Jurbarkas - Tauragė.

    Kokius darbus spėta atlikti? Ar yra kokių pradėtos statyti linijos liekanų?

    Komentuoti:


  • Marux
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė, bet vargu ar kada toks bus.
    labai noreciau, kad toks atsirastu manau, kad butu naudingas.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Gerbiamieji,
    nežinau nė vienos įmonės, įstaigos, kuri dirbtų be strateginių, plėtros ir apskritai planų. Todėl nevisada planai yra akių dūmimas, nes be neįmanomas joks darbas.

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė aesde Rodyti pranešimą
    LR bendrajame plane irasytas
    Strategijos daznai yra akiu dumimas. Daromos tiesiog, kad kazka daryti ir parodyti.. Panasiai kaip politiku priesrinkiminiai pazadai:) Pvz. Susisiekimo ministerijos sudarytoje strategijoje (kai dar ministras buvo Birziskis) buvo parasyta, kad tiklsinga nutiesti atsaka i Druskininkus Lietuvos teritorija. Tos atsakos ne tik nera, bet ir senoji jau isardyta (Druskininku buvusioje gel. stotyj kempingas, kur begiai ejo - jau privatininkai valdas isiplete..)

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė, bet vargu ar kada toks bus.
    LR bendrajame plane irasytas

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Nenorėčiau sutikti, kad ta kryptimi krovinių srauto nebūtų. Nes ta kryptis (Kaunas-Kazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė-Pagėgiai-Klaipėda)būtų apkrautos Vilniaus-Šiaulių-Klaipėdos krypties alternatyva. Tegul traukinių eismas sutrinka kažkur tarp Jonavos ir Radviliškio. Arba kad ir planinis tilto per Nerį Jonavoje ar per Nevėžį Kėdainiuose remontas. Nejaugi apylanka būtų per kaimyninės Latvijos Daugpilio mazgą ?
    Kažkur tarp Šiaulių ir Kretingos kelio remontai vyksta nuolat. Tą rodo laikini dyzelinių traukinių Radviliškis-Klaipėda tvarkaraščių keitimai, o kartais – ir tokie pat grafiko pakitimai greitiesiems traukiniams „Baltija“ ir „Pajūris“. O didžioji dalis prekinių traukinių iš Radviliškio į Klaipėdą tokiomis dienomis paleidžiama per Pagėgius.
    Nežinau, kas vasarą darėsi tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų, bet Palemono stotyje stebėjau situacijas, kaip iš Vilniaus atvažiuoja prekinis traukinys, lokomotyvas permanevruoja į kitą galą ir sąstatas nuvažiuoja link Jonavos. Arba iš Jonavos atvažiavęs prekinis traukinys nuvažiuoja link Vilniaus. Kaišiadorių-Palemono-Gaižiūnų trikampis, pasirodo, gerai.

    Būnant Šeštokuose ir matant vos vos krutančią krovą, panašios pesimistinės mintys kyla apie "Rail Balticą". Ar neištiks ją kaip XIX amžiuje Augustavo bei Ventos-Dubysos kanalų likimas?
    Na jei taip manytume, kad reikia butinai tureti apylankas, tai reiketu apraizgyti visa sali gelezinkeliais:)(nors tikrai butu idealu tureti daug variantu apvaziuoti kliuti kazkuriame ruoze) Visu pirma, kaip jau minejau, toks projektas (gelezinkeelis K.Ruda - Taurage) net nesvarstomas, nes paleidus siuo ruozu kaip sakai dali kroviniu i Klaipeda, sumazetu kitu ruozu apkrovimas. O kam laikyti daug mazai apkrautu ruozu? Juk infrstruktura reikia islaikyti, ir brangiai tai kainuoja. Ir nematau nieko blogo, kad kartais kelias valandas per diena ar i metus pora paru ruozas remontuojamas. Vien del siu priezasciu tiesti nauja ruoza butu itin neekonomiska.
    O palemone tavo minetu atveju per trikampi traukiniai vaziavo del to, kad buvo vyksdomas Livintai - Gaiziunai tarpstocio kapitalinis remontas. Eismas budavo uzdaromas mazdaug 6 valandoms, tad kad nereiktu tiek laukti, buvo naudojamasi tuo trikampiu.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė LT-1 Rodyti pranešimą
    Tikrai tokie projektai net nera svarstomi. Gelezinkelio tiesimas kainuoja milziniskus pinigus. Kad tai atsipirktu - turetu nauju ruozu vaziuoti labai daug prekiniu traukiniu. O ta krytimi kroviniu srauto nera.. ...
    O naujos trasos realiai turetume sulaukti vienos - tai Railbaltika.
    Nenorėčiau sutikti, kad ta kryptimi krovinių srauto nebūtų. Nes ta kryptis (Kaunas-Kazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė-Pagėgiai-Klaipėda)būtų apkrautos Vilniaus-Šiaulių-Klaipėdos krypties alternatyva. Tegul traukinių eismas sutrinka kažkur tarp Jonavos ir Radviliškio. Arba kad ir planinis tilto per Nerį Jonavoje ar per Nevėžį Kėdainiuose remontas. Nejaugi apylanka būtų per kaimyninės Latvijos Daugpilio mazgą ?
    Kažkur tarp Šiaulių ir Kretingos kelio remontai vyksta nuolat. Tą rodo laikini dyzelinių traukinių Radviliškis-Klaipėda tvarkaraščių keitimai, o kartais – ir tokie pat grafiko pakitimai greitiesiems traukiniams „Baltija“ ir „Pajūris“. O didžioji dalis prekinių traukinių iš Radviliškio į Klaipėdą tokiomis dienomis paleidžiama per Pagėgius.
    Nežinau, kas vasarą darėsi tarp Kaišiadorių ir Gaižiūnų, bet Palemono stotyje stebėjau situacijas, kaip iš Vilniaus atvažiuoja prekinis traukinys, lokomotyvas permanevruoja į kitą galą ir sąstatas nuvažiuoja link Jonavos. Arba iš Jonavos atvažiavęs prekinis traukinys nuvažiuoja link Vilniaus. Kaišiadorių-Palemono-Gaižiūnų trikampis, pasirodo, gerai.

    Būnant Šeštokuose ir matant vos vos krutančią krovą, panašios pesimistinės mintys kyla apie "Rail Balticą". Ar neištiks ją kaip XIX amžiuje Augustavo bei Ventos-Dubysos kanalų likimas?

    Komentuoti:


  • LT-1
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Iki berods 1980 metų buvo siaurukas nuo Jūrės per Kajackus, Agurkiškę, Braziūkus iki Novaraisčio (durpynas netoli Lekėčių). Dar anksciaų ten Kazlų Rūdos miškuose būta siauruko iš Kazlų Rūdos į Kajackus. Ir Novaraistis nebuvo jo pabaiga: tęsėsi iki Pavilkijo.
    1905 metais buvo nutiestas siaurukas iš Pagėgių į Smalininkus. Važiuojant keliu iš Jurbarko į Tauragę ties Eičiais pasitaiko geležinkelio pervaža. Tai dar veikiantis durpyno siaurukas.
    Kai kurias siaurukų geležinkelių trasas dar atpažįstu, kai kurių rasti nepavyksta... Bet Smalininkuose išlikęs buvusios geležinkelio stoties pastatas.
    Kas liečia platųjį geležinkelį iš Kazlų Rūdos į Tauragę, prognozės girdėti seniai. Bet ne taip seniai (tiksliau - pernai) rašyta, kad nuo Kauno-Kybartų linijos atsišakoti planuojama jau ne Kazlų Rūdoje, bet Pilviškiuose. Todėl panašu, kad toks geležinkelis taip ir liks tik projektuose.
    Tikrai tokie projektai net nera svarstomi. Gelezinkelio tiesimas kainuoja milziniskus pinigus. Kad tai atsipirktu - turetu nauju ruozu vaziuoti labai daug prekiniu traukiniu. O ta krytimi kroviniu srauto nera.. Ir aplamai, dabar demesys skiriamas esamoms linijoms (blokuotes modernizavimui, kelio remontui, antruju keliu tiesimui ir kt.).
    O naujos trasos realiai turetume sulaukti vienos - tai Railbaltika.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    Aš tai norėčiau atkarpos nuo Pagėgių iki Kauno :)
    Kazlų Rūda-Šakiai-Jurbarkas-Tauragė, bet vargu ar kada toks bus.

    Komentuoti:

Working...
X