Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Maršrutas Vilnius-Kaunas

    "Lietuvos geležinkeliai" pirks du dviaukščius traukinius
    | 2005 09 14 14:35:54 |

    Valstybės valdoma šalies geležinkelių tinklo valdytoja "Lietuvos geležinkeliai" pirks dviaukščius traukinius. Iki šiol tokių traukinių Lietuvoje nebuvo.

    Bendrovė paskelbė viešąjį konkursą dviem dviejų aukštų elektriniams traukiniams, kuriuos sudarys po 3 vagonus, įsigyti.

    Tai bus keleiviniai traukiniai, vežiosiantys maršrutu Vilnius-Kaunas, nes tik šis maršrutas skirtas elektriniams traukiniams.

    "Dviaukščiai traukiniai užima mažiau vietos, kadangi mūsų patalpos pagal aukštį jiems tinka. Be to, jų talpa - kaip 5-6 vagonų ilgio traukinių, dėl mažesnio riedėjimo ploto bus mažesnės keleivių aptarnavimo juose išlaidos", - Eltai sakė "Lietuvos geležinkelių" keleivių vežimo valdybos viršininko pavaduotojas technikai Pavelas Rusas.

    Pardavėjų pasiūlymų įmonė lauks iki lapkričio 8 dienos, pirmąjį traukinį tikimasi gauti ateinančių metų pabaigoje, antrąjį - 2007 metų gegužės viduryje.

    Pasak bendrovės pirkimo ir sutarčių skyriaus viršininko Antano Petniūno, šiuo metu maršrutu Vilnius-Kaunas važinėjantys traukiniai yra seni - 15 metų senumo.

    "Lietuvos geležinkeliai" turi 214 keleivinių vagonų ir 9,492 tūkst. prekinių vagonų bei 306 lokomotyvus.

    Valstybės valdomi "Lietuvos geležinkeliai" investicijoms šiemet pirmąjį pusmetį skyrė 119,6 mln. litų.

    "Lietuvos geležinkeliai" pernai uždirbo 72 mln. litų grynojo pelno - 5,5 karto daugiau nei 2003 metais, bendrovės apyvarta išaugo 11,2 proc. - iki 1,02 mlrd. litų.

    ELTA
    Idomu, ar tilps pro Palemono tuneli

    #2
    "Lietuvos geležinkeliai" pernai uždirbo 72 mln. litų grynojo pelno
    WOW !
    Our deepest fear is not that we are inadequate. It is that we are powerful beyond measure. Who are we to be brilliant, gorgeous, talented ? Actually, who are you not to be? As we let our own light shine, we unconsciously give other people permission to do the same.

    Comment


      #3
      man idomu del dviaukscio traukinio kaip jis vaziuos per tuneli esanti kaune?
      I love INNUENDO!

      Comment


        #4
        Parašė liutass
        Idomu, ar tilps pro Palemono tuneli
        Tilps.
        You have your way. I have my way. As for the right way, the correct way, and the only way, it does not exist.

        Comment


          #5
          Kauno geležinkelio tunelį rekonstruoti nori Lietuvos ir užsienio įmonės

          Geležinkelis
          Apie 65 mln. litų vertės konkurse vieninteliam šalyje tuneliui, geležinkelio linijoje jungiančiame Vilnių ir Kauną, rekonstruoti nori dalyvauti Lietuvos ir užsienio bendrovės.

          Tai paaiškėjo antradienį atplėšus voką su dalyvių pasiūlymais, rašo dienraštis „Kauno diena“.

          Bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ atstovas Mindaugas Papakulis neatskleidė, kiek ir kokios įmonės pareiškė norą dalyvauti konkurse.

          „Atplėšėme pasiūlymų vokus, bet kol kas tai – konfidenciali informacija“, – sakė jis.

          Jo teigimu, iki metų pabaigos su laimėtoju bus pasirašyta sutartis, o tada laimėtojas per 9-10 mėnesių parengs techninį projektą ir prasidės realūs remonto darbai. Tunelis iki 2008 metų nebus uždarytas.

          Dar liepos viduryje Europos Sąjungos oficialiame leidinyje buvo paskelbtas tunelio rekonstrukcijos projektavimo ir darbų konkursas.

          85 proc. lėšų tunelio remontui skyrė Europos Sąjunga. Likusią dalį padengs Vyriausybė ir „Lietuvos geležinkeliai“.

          Comment


            #6
            DELFI rašo


            Iš Vilniaus į Kauną traukiniu – per pusvalandį?
            Parašas :)

            Comment


              #7
              hi, sveiki,
              Čia paskutine naujiena apie LG:
              DVIAUKŠČIAI TRAUKINIAI TARP VILNIAUS IR KAUNO. Pirmasis Lietuvos istorijoje dviaukštis elektrinis traukinys, kurį pagamins Čekijos koncerno “Škoda” padalinys “ČKD Vagonka”, Lietuvą turėtų pasiekti 2008 metų antrąjį ketvirtį. Antrasis - dar po dviejų mėnesių. Dviaukščiai traukiniai kursuos tarp dviejų didžiausių šalies miestų - Vilniaus ir Kauno, o reiso trukmė bus mažiau nei viena valanda.
              Info iš kauno dienos.

              Comment


                #8
                Nu va, traukiniai važinės greit, gal ir tylūs bei komfortiški bus :-)

                Vilniaus stotis irgi sutvarkyta (nešneku apie prieigas), o kaip Kauno stotis dabar?

                Comment


                  #9
                  Kiek supratau tai tokie (jei neklystu) ;]]] Atrodo isties sauniai ;]
                  :geria: Už Lietuvą!!

                  Comment


                    #10
                    Kauno stotis sparciai rekonstruojama. Gaila, dabar nesu lietuvoj ir ilgai nebusiu. Gal kas gali imesti fotkiu, kaip ten vyksta darbai siuo metu?

                    Comment


                      #11
                      Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                      Kauno stotis sparciai rekonstruojama. Gaila, dabar nesu lietuvoj ir ilgai nebusiu. Gal kas gali imesti fotkiu, kaip ten vyksta darbai siuo metu?
                      Darbi išties vyksta sparčiai - jau pusė pastato fasado yra atnaujinta, nors dar daug darbų liko. Planuoja, rodos, kitais metais užbaigt darbus.
                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                      Comment


                        #12
                        Keleiviniai traukiniai pas mus jau ir taip sutrumpinti iki minimumo - 3 vagonai. Tai koks tikslas pirkti 2 aukštų? Tie 3 vagonai netelpa stotyse?

                        Comment


                          #13
                          Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                          Keleiviniai traukiniai pas mus jau ir taip sutrumpinti iki minimumo - 3 vagonai. Tai koks tikslas pirkti 2 aukštų? Tie 3 vagonai netelpa stotyse?
                          Manau, jie yra ekonomiškesni. Mažesnis svoris, bet gabena daugiau žmonių.
                          BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                          Comment


                            #14
                            Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
                            Keleiviniai traukiniai pas mus jau ir taip sutrumpinti iki minimumo - 3 vagonai. Tai koks tikslas pirkti 2 aukštų? Tie 3 vagonai netelpa stotyse?
                            Jie sutrumpinti NE iki minimumo, o iki poreikio. Kartais sąstatai didinami iki 8 vienetų.Beje, tu rašai apie dizelinius traukinius. Elektriniai yra 4 vagonų, ir kiek kartų važiuoju visada jie būna beveik pilni. Doubledecker`iai irgi bus elektriniai ir abejoju, kad jie važinės tušti.
                            http://www.nikasmorozov.lt

                            Comment


                              #15
                              Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                              Manau, jie yra ekonomiškesni. Mažesnis svoris, bet gabena daugiau žmonių.
                              Deja - ne, svoris tikrai nemažesnis. Šiaip manau, kad jie perkami dėl grožio

                              Comment


                                #16
                                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                Deja - ne, svoris tikrai nemažesnis. Šiaip manau, kad jie perkami dėl grožio
                                Ta prasme, kad jo vieno svoris turetu buti mazesnis uz dvieju dabartiniu vagonu - cia logiskai mastant.
                                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                Comment


                                  #17
                                  Viskas esti atoveiksmis. Daugiau žmonių ant tokio paties ploto. BET didesnis spaudimas ant bėgių. Nors aišku 2-aukščiai traukiniai tai perspektyva. Kaip ir dangoraižiai.
                                  http://www.nikasmorozov.lt

                                  Comment


                                    #18
                                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                    Deja - ne, svoris tikrai nemažesnis. Šiaip manau, kad jie perkami dėl grožio
                                    aš ir manau, kad perkama daugiau dėl įvaizdžio, nei poreikio.
                                    galų gale tai LT žemėje nematytas daiktas, todėl manau, nupirkus bus sukama kokia nors reklaminė kompanija apie modernius geležinkelius

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                                      aš ir manau, kad perkama daugiau dėl įvaizdžio, nei poreikio.
                                      galų gale tai LT žemėje nematytas daiktas, todėl manau, nupirkus bus sukama kokia nors reklaminė kompanija apie modernius geležinkelius
                                      Nu tai ka zinau - kada vaziavot traukiniu is VLN i Kauna? As - uzpraeita savaitgali. Galiu pasakyt, kad nauju traukiniu poreikis tikrai yra - man visai nemalonu vaziuoti isklerusiu traukiniu, kuriame net du kartus sugebejo dingti elektra (apsvietimas)... Tie rusiski traukiniai jau moraliskai pasene. Zinoma, galima kist i juos daug pinigu - pirkt naujus variklius, keist visas sistemas, irengt nauja salona,perdazyt - bet ar ne paprasciau nupirkti nauja traukini?
                                      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                                      Comment


                                        #20
                                        Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                                        Nu tai ka zinau - kada vaziavot traukiniu is VLN i Kauna? As - uzpraeita savaitgali. Galiu pasakyt, kad nauju traukiniu poreikis tikrai yra - man visai nemalonu vaziuoti isklerusiu traukiniu, kuriame net du kartus sugebejo dingti elektra (apsvietimas)... Tie rusiski traukiniai jau moraliskai pasene. Zinoma, galima kist i juos daug pinigu - pirkt naujus variklius, keist visas sistemas, irengt nauja salona,perdazyt - bet ar ne paprasciau nupirkti nauja traukini?
                                        pilnai sutinku. tačiau manau turėčiau priminti, kad pasaulyje dar gaminami ir vienaukščiai traukiniai. ir mano ankstesnis pasisakymas buvo būtent apie dviaukščius traukinius, o ne apskritai apie naujus traukinius.

                                        Comment

                                        Working...
                                        X