Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    pradėjo temą Maršrutas Vilnius-Kaunas

    Maršrutas Vilnius-Kaunas

    "Lietuvos geležinkeliai" pirks du dviaukščius traukinius
    | 2005 09 14 14:35:54 |

    Valstybės valdoma šalies geležinkelių tinklo valdytoja "Lietuvos geležinkeliai" pirks dviaukščius traukinius. Iki šiol tokių traukinių Lietuvoje nebuvo.

    Bendrovė paskelbė viešąjį konkursą dviem dviejų aukštų elektriniams traukiniams, kuriuos sudarys po 3 vagonus, įsigyti.

    Tai bus keleiviniai traukiniai, vežiosiantys maršrutu Vilnius-Kaunas, nes tik šis maršrutas skirtas elektriniams traukiniams.

    "Dviaukščiai traukiniai užima mažiau vietos, kadangi mūsų patalpos pagal aukštį jiems tinka. Be to, jų talpa - kaip 5-6 vagonų ilgio traukinių, dėl mažesnio riedėjimo ploto bus mažesnės keleivių aptarnavimo juose išlaidos", - Eltai sakė "Lietuvos geležinkelių" keleivių vežimo valdybos viršininko pavaduotojas technikai Pavelas Rusas.

    Pardavėjų pasiūlymų įmonė lauks iki lapkričio 8 dienos, pirmąjį traukinį tikimasi gauti ateinančių metų pabaigoje, antrąjį - 2007 metų gegužės viduryje.

    Pasak bendrovės pirkimo ir sutarčių skyriaus viršininko Antano Petniūno, šiuo metu maršrutu Vilnius-Kaunas važinėjantys traukiniai yra seni - 15 metų senumo.

    "Lietuvos geležinkeliai" turi 214 keleivinių vagonų ir 9,492 tūkst. prekinių vagonų bei 306 lokomotyvus.

    Valstybės valdomi "Lietuvos geležinkeliai" investicijoms šiemet pirmąjį pusmetį skyrė 119,6 mln. litų.

    "Lietuvos geležinkeliai" pernai uždirbo 72 mln. litų grynojo pelno - 5,5 karto daugiau nei 2003 metais, bendrovės apyvarta išaugo 11,2 proc. - iki 1,02 mlrd. litų.

    ELTA
    Idomu, ar tilps pro Palemono tuneli

  • Vitas
    replied
    Parašė Kaunietis Aidas Rodyti pranešimą
    Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf
    Kažkam vadinamu važiavimo iš darbų Kaune piko metu laiko intervalas tarp dviejų traukinių nuo 16.32–33 iki 18.46–47 h pasirodė per ilgai, tai ir rašė prašymą tarp jų važiuojančiam ekspresui padaryti papildomą sustojimą Pravieniškėse.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė vaizduoklis Rodyti pranešimą
    Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.
    Kai Vilniaus-Kauno maršruto traukinių tvarkaraščio galiojimas nurodytas nuo vasario 10 iki gegužės 28 d., tai sulig vasaros laiko įvedimu (kovo 29 d.) tvarkaraštį keisti neturėtų. Tiesa, nuo tos dienos keisis (valanda vėliau pasidarys) į Lietuvą atvažiuojantys traukiniai iš Rusijos ir Baltarusijos (šalių, kuriose vasaros laikas neįvedamas).

    Komentuoti:


  • vaizduoklis
    replied
    Taip, laukia mažiausiai du tvarkaraščių pakeitimai - sulig vasaros laiku ir nuo birželio, nes LG prisidirbo su naujais tvarkaraščiais, gavo daugiausiai skundų istorijoje, tai bandys keisti viską.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vadinasi, gegužės 28 keisis tvarkaraščiai. Tiksliau, planuojama, kad keisis (planuojama, kad baigsis vienas iš RB statybos etapų ir eismo apribojimų nebus), o kaip bus, tai neaišku. Jei jie keisis, tikriausiai bus pastumti grafikai ir greitojo sustojimo Pravieniškėse nebereikės, nes tuo laiku važiuos paprastas traukinys, stojantis visur.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Kad panašiau į keliaujančių pageidavimus. Nemanau, kad dėl remontų užstabdytų traukinį, kuris jau išvažiavęs iš remontuojamos zonos.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Nuo vasario 10 d. iki gegužės 28 d. (tikriausiai dėl remontų Kauno stotyje) viename reise (17:20) iš Kauno pridėta greitojo traukinio stotelė "Pravieniškės"
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...%2005%2028.pdf

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Po pertraukos teko pavažiuoti traukiniu. Bet pirmiausia Kaune pamatėme nuvažiuojantį traukinį ir bandėme vytis automobiliu Susitikome leidžiantis į Petrašiūnus ties viaduku, po to susitikome ties buvusia Amalių pervaža, ir tapo akivaizdu, kad iki Palemono nebepasivysime. Tad kai traukiniai važiuos nebe sulėtintai, kelionės trukmė bus tikrai traukinių naudai.

    O važiuojant iš Vilniaus, iki Žaslių greitis buvo gėdingas - maks. 100 km/h. Išeina, kad nieko neinvestavo per 30 metų?
    Nuo Žaslių iki Palemono irgi gėdingas - maks. 120 km/h.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.26, 15:31.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Lėtuoju arba 18 kartų tarp Vilniaus ir Kauno stojančiu ne kartą pavadinau paprastąjį elektrinį traukinį. Dabar tiek kartų stojančio traukinio nebeliko. Tokių sustojimų kaip Sausiai, Pagiriai ir Amaliai jau nebelikę.
    Baltamiškyje, Kaugonyse ir Pamieryje (stotelėse, kur keleivių beveik nebūna) per dieną abiem kryptimis stoja tik po tris traukinius.

    https://www.traukiniobilietas.lt/por..._Kaunas_A4.pdf

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Du sukabinti iš Vilniaus važiuoja 13:30 val. kasdien ir 15:45 val. pirmadieniais-ketvirtadieniais. Kaune atsikabina ir išvažiuoja skirtingais laikais. Galima lipti į abu - visuose būna po atskirą mašinistą ir konduktorių.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
    Dvigubas dviaukštis iš Vilniaus į Kauną turėtų važiuoti dar vienu laiku...

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.
    o keleivius kažin leidžia lipti į abudu, ar tik į vieną iš sukabintų važiuojant iš Vilniaus ?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Iš Vilniaus į Kauną 13.30 val. važiuoja du sukabinti dviaukščiai. Kaune jie išsiskiria ir vienas traukinys 15.10 važiuoja į Vilnių, o kitas - 16.06.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ta siaura vieta atsirado tarybinės rekonstrukcijos metu. Dveji keliai netilps, nes dabar traukinių gabaritai visai kiti nei buvo prie caro ar netgi pokaryje. Jei būtų europietiški gabaritai, tai tilptų. Nors dviaukščiai traukiniai yra eurogabaritų, jie netilptų, be to dar elektrifikacija.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Vieni bėgiai tunelyje yra jau pakankamai seniai... Nors kažkur 2007 metais buvo kalbama apie tunelio angos platinimą dvejiems bėgiams, bet renovacijos metu tai liko nepadaryta...
    Cariniais laikais geležinkelio riedmenys nebuvo tokie gigantiški kaip dabar...
    Kad dabar tunelyje galėtų tilpti abeji bėgiai vieni šalia kitų, - nemanau...
    Išties mano žinios iš kažkur buvo klaidingos. Tunelį net praplatino, vieni bėgiai išties jau seniai.
    Įdomu koks plotis reikalingas dviems traukiniams. Po 2007 m. rekonstrukcijos tunelio aukštis – 6,6 metrai, plotis – 8,8 metrai.

    Projekto įgyvendinimo priemonės (2007 m.)
    1285 metrų ilgio Kauno tunelio renovacija apėmė konstrukcijų atnaujinimą didesnės ašinės apkrovos traukiniams. Tunelio dalys, kur didelis vandens prasisunkimas (iš viso 964 m ilgio ruožas), buvo apsaugotos membrana ir gelžbetoniniais tunelio sienų ir skliauto sutvirtinimais. 108 m ilgio siaura ir žema tunelio vieta buvo praplatinta ir paaukštinta išardant plytų mūro ir granito blokų konstrukcijas ir įrengus hidroizoliaciją išliejant naują gelžbetoninį tunelio skliautą. <...> Baigus projektą tunelyje užtikrintas eismo saugumas, daugiau nei dvigubai padidėjo keleivinių ir krovininių traukinių greitis, atsirado daugiau patogumų keleiviams, išsaugotas istorinis paveldas.
    wiki: 1963 m. tunelyje įvyko traukinių avarija, 1964 m. vietoj dviejų paliktas vienas kelias, 1975 m. elektrifikuotas. Paskutinį kartą tunelis remontuotas 1972 m., kai buvo pastatyta atraminė arka, turėjusi sustabdyti konstrukcijų deformacijas. 1976 m. dėl sugriuvusios vandens nuvedimo sistemos, esančios po bėgiais tunelio viduryje, traukinių greitis apribotas iki 40 km/val.<...>
    Po (2007–2009 m.) rekonstrukcijos tunelyje traukiniai gali judėti 83 km/h greičiu.
    Paskutinis taisė Rimas_OK; 2019.12.11, 10:27.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, per praeitą rekonstrukciją panaikino dviejus bėgius, nes tunelį betonavo iš vidaus ir traukiniai matyt nebetilpo prasilenkti. Bet tikriausiai dvieji atskiri bėgiai šalia, be galimybės prasilenkti, būtų tilpę. Ir būtų išvengta susikryžiavimų.

    Kitas klausimas, tai apskritai atrodo nelogiška šiais laikais siaurinti tunelį, kai net caro laikais buvo padaryti dvieji bėgiai. Nueita pigiausiu regreso keliu.
    Vieni bėgiai tunelyje yra jau pakankamai seniai... Nors kažkur 2007 metais buvo kalbama apie tunelio angos platinimą dvejiems bėgiams, bet renovacijos metu tai liko nepadaryta...
    Cariniais laikais geležinkelio riedmenys nebuvo tokie gigantiški kaip dabar...
    Kad dabar tunelyje galėtų tilpti abeji bėgiai vieni šalia kitų, - nemanau...

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Pirmiausia pagalvoti reiuktų apie greitį išvažiavus iš tunelio, t.y. 1435 mm vėžei atsiskyrus juo bendro kelio su 1520mm vėže. Nueiti pažiūrėti neteko, tai kryžmių markės nežinau - 1/10 ar 1/18 (tikriausiai ne 1/22). Pirmoji leistų 40km/h, antroji 80km/h greitį. Palemono kelyno pradžioje klausimas tas pats... Mažai tikėtina, kad miesto ribose nebus kitokio greičių apribojimo. O atstumas tarp Palemono stoties kelyno galo ir tunelio prieigų nėra didelis - gal 8 ar 9 km, per tiek traukinys iki didelio greičio neįsibėgės...
    Kaip suprantu, per praeitą rekonstrukciją panaikino dviejus bėgius, nes tunelį betonavo iš vidaus ir traukiniai matyt nebetilpo prasilenkti. Bet tikriausiai dvieji atskiri bėgiai šalia, be galimybės prasilenkti, būtų tilpę. Ir būtų išvengta susikryžiavimų.

    Kitas klausimas, tai apskritai atrodo nelogiška šiais laikais siaurinti tunelį, kai net caro laikais buvo padaryti dvieji bėgiai. Nueita pigiausiu regreso keliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taip, reisų skaičius skiriasi, reiškiasi, kažkuriuo reisu važiuoja du sukabinti traukiniai. Rytinis iš Kauno tai paskutinis iš Vilniaus, nakvojantis Kaune, tai gaunasi 20 porų, o iš Kauno vienas reisas tik pirmadieniais - ketvirtadieniais. Žinoma, kad galėtų iį Vilniaus važiuot ir vėliau. 19.45 paslinkti į 20.30, o 21.10 į kokią 21.50 val. Bet kol kas tvarkaraštis "karo metų", t.y. kol RB nenuties, tai bus nelabai optimalus.

    Komentuoti:


  • Kaunietis Aidas
    replied
    Ar aš čia vienas pastebėjau, kad skiriasi traukinių kiekis iš Vilniaus ir iš Kauno? Iš Vilniaus išvyksta 19 reisų, o iš Kauno - 21, tiesa, iš pastarojo, tvarkaraštis daug geresnis. Iš Vilniaus pastebiu keistą dalyką - traukinys 19:25 ir 19:45, o sekantis ir paskutinis 21:10, šiek tiek trūksta traukinio 20h ir gal kiek vėliau apie 22h

    Komentuoti:


  • Austras
    replied
    Parašė thomcius Rodyti pranešimą
    Prie pat senos pervažos yra padaryta požeminė perėja, pėstiesiems ir gelbėjimo tarnyboms, jeigu prireiktų.
    Padaryta prie Amalių, bet ne Palemono pervažos.

    Komentuoti:

Working...
X