Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • aesde
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Idemiau panagrinejus informacija www.litrail.lt, darosi aisku, kad kelio remonto darbai vyks tarp Kaunas1 ir Palemono.
    Mes pvz. greitasis traukinys, i6 Vilniaus i6vykstantis 17:25h., vaziuos tik iki Palemono. Dabar Kaunas1 stot5 jis pasiekia 18:24h, t.y.- 12 min veliau nei is Vilniaus 16:35h isvaziaves "letasis". Jei del remonto darbu eismas tarp Kaunas1 ir Palenomo vyks tik vienais begiais, tai antram traukinius ten nebus kur detis.
    Greitojo traukinio vaziavimas tik iki Palemono keleiviams dziaugsmo nesukels. Kad darbo dienomis tuo reisu keleiviu buna daug, isitikinau kelis kartus.
    tunelyje kelią klos

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tvarkarasti laikinai keiciantys remonto darbai

    Idemiau panagrinejus informacija www.litrail.lt, darosi aisku, kad kelio remonto darbai vyks tarp Kaunas1 ir Palemono.
    Mes pvz. greitasis traukinys, i6 Vilniaus i6vykstantis 17:25h., vaziuos tik iki Palemono. Dabar Kaunas1 stot5 jis pasiekia 18:24h, t.y.- 12 min veliau nei is Vilniaus 16:35h isvaziaves "letasis". Jei del remonto darbu eismas tarp Kaunas1 ir Palenomo vyks tik vienais begiais, tai antram traukinius ten nebus kur detis.
    Greitojo traukinio vaziavimas tik iki Palemono keleiviams dziaugsmo nesukels. Kad darbo dienomis tuo reisu keleiviu buna daug, isitikinau kelis kartus.

    Komentuoti:


  • Aisttiiss
    replied
    Nuo liepos 15d. važiuos dviaukštis ar modernizuotas traukinys, nes dabar prie EJ reisų prierašas "Traukinyje visos vietos 2 klasės"????

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė praetor Rodyti pranešimą
    Mažu, greitis bus didinamas leistinas? Juk minėta buvo forume, kad tam problemų ekstremalių nėra.
    Tai kad dėl greičio didinimo berods buvo minėtas ruožas Kaišiadorys — Pravieniškės...

    Komentuoti:


  • praetor
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Kokie „įvykiai“ laukiami Palemono-Pravieniškių tarpstotyje tą savaitę, kol kas nutylima... Galima nujausti tam tikrus kelio remonto darbus... Taip pat šiame tarpstotyje galima tikėtis traukinių eismo abiem kryptimis vienais bėgiais. Laimei, neatšaukamas nė vienas keleivinis traukinys.
    Mažu, greitis bus didinamas leistinas? Juk minėta buvo forume, kad tam problemų ekstremalių nėra.

    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Antras EJ 575 išvyko į Kauną.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tvarkaraštis pranašauja remonto darbus tarpstotyje Palemonas-Pravieniškės

    Parašė www.litrail.lt tvarkaraštis
    Dalinai keičiasi tvarkaraštis, nuo liepos 23 d. iki liepos 30 d. iki Palemono stoties važiuos esamu tvarkaraščiu, toliau...
    Taip www.litrail.lt tvarkaraštyje nurodyta prie kai kurių dieninių elektrinių traukinių Vilnius-Kaunas1.
    Parašė www.litrail.lt tvarkaraštis
    Dalinai keičiasi tvarkaraštis, nuo liepos 23 d. iki liepos 30 d. Kaunas-1 išv. (...)
    Taip www.litrail.lt tvarkaraštyje nurodyta prie kai kurių dieninių elektrinių traukinių Kaunas1-Vilnius. Išvykimo laikas iš Kaunas 1 nurodomas 2-3 minutėmis anksčiau negu įprasta.

    Kokie „įvykiai“ laukiami Palemono-Pravieniškių tarpstotyje tą savaitę, kol kas nutylima... Galima nujausti tam tikrus kelio remonto darbus... Taip pat šiame tarpstotyje galima tikėtis traukinių eismo abiem kryptimis vienais bėgiais. Laimei, neatšaukamas nė vienas keleivinis traukinys.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    /\ Kas domisi greičiais geležinkelyje, verta prisiminti ir dar kartą persiskaityti forumiečio LT-1 pranešimus. Jis minėjo, kad maksimalus leistinas greitis priklauso ne tik nuo bėgių būklės, jų tiesumo, lokomotyvo ar motorinio traukinio vagono išvystomo maksimalaus greičio ar stabdymo ypatumų, bet ir iešmų. Labai supaprastintai aiškinant, kuo smailesniu kampu per iešmus susikerta bėgiai, tuo didesniu greičiu per juos gali važiuoti traukinys, tačiau tie super iešmai ir kainuoja...
    Perskaitęs kelis paskutiniuosius pranešimus, supratau, kad, ko gero, dar ilgai elektriniai traukiniai nevažinės iki Klaipėdos.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Čia tur būt žodis supainiotas. Tur būt norėta paklausti, ar negalima leistiną greitį pritaikyti prie traukinio išvystomo greičio?
    Kiek geležinkelio kelio rekonstrukcijos tam reikėtų, nagrinėti nesiimu.
    Kiek žinau, tarp Vilniaus ir Kauno maksimalus leisitinas greitis keleiviniams traukiniams yra 120 km/h. Taigi, dviaukščiam elektriniui įsivažiuoti iki 160 km/h šansų nėra.
    Liepos 9 d. važiuodamas iš Kaunas1 į Kaišiadoris dar Kauno mieste (tarp Kaunas1 ir Amalių) pastebėjau įdomią geležinkelio ženklų kombinaciją. Ženklas "Pavojingos vietos pradžia" nenustebino nė kiek. Nustebino su šiuo ženklu vis naudojamas antrasis maksimalaus greičio ženklas, rodęs 100 km/h. Iki kur galioja toks greičio apribojimas, dviaukščiam traukiniui įsilėkėjus nepastebėjau (ženklo "Pavojingos vietos pabaiga" nepamačiau). Gal būt tarp Amalių pervažos ir Palemono stoties kelyno pradžios, kur dviaukštis traukinys lenkė dešinėje daug prekinių vagonų iš Petrašiūnų pramoninio rajono kelyno lėtai traukiantį TEM2 ?
    Taip, būtent to ir norėjau paklausti. Ačiū

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    /\ Kas domisi greičiais geležinkelyje, verta prisiminti ir dar kartą persiskaityti forumiečio LT-1 pranešimus. Jis minėjo, kad maksimalus leistinas greitis priklauso ne tik nuo bėgių būklės, jų tiesumo, lokomotyvo ar motorinio traukinio vagono išvystomo maksimalaus greičio ar stabdymo ypatumų, bet ir iešmų. Labai supaprastintai aiškinant, kuo smailesniu kampu per iešmus susikerta bėgiai, tuo didesniu greičiu per juos gali važiuoti traukinys, tačiau tie super iešmai ir kainuoja...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Traukinio išvystomas greitis ir leistinas greitis kelyje

    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Bet ar nebūtų galima suderinti leistinojo greičio su traukinio greičiu? jeigu kelionė sutrumpėtų bent 1 valanda, tai jau būtų privalumas.
    Čia tur būt žodis supainiotas. Tur būt norėta paklausti, ar negalima leistiną greitį pritaikyti prie traukinio išvystomo greičio?
    Kiek geležinkelio kelio rekonstrukcijos tam reikėtų, nagrinėti nesiimu.
    Kiek žinau, tarp Vilniaus ir Kauno maksimalus leisitinas greitis keleiviniams traukiniams yra 120 km/h. Taigi, dviaukščiam elektriniui įsivažiuoti iki 160 km/h šansų nėra.
    Liepos 9 d. važiuodamas iš Kaunas1 į Kaišiadoris dar Kauno mieste (tarp Kaunas1 ir Amalių) pastebėjau įdomią geležinkelio ženklų kombinaciją. Ženklas "Pavojingos vietos pradžia" nenustebino nė kiek. Nustebino su šiuo ženklu vis naudojamas antrasis maksimalaus greičio ženklas, rodęs 100 km/h. Iki kur galioja toks greičio apribojimas, dviaukščiam traukiniui įsilėkėjus nepastebėjau (ženklo "Pavojingos vietos pabaiga" nepamačiau). Gal būt tarp Amalių pervažos ir Palemono stoties kelyno pradžios, kur dviaukštis traukinys lenkė dešinėje daug prekinių vagonų iš Petrašiūnų pramoninio rajono kelyno lėtai traukiantį TEM2 ?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Kaip suprast suderinti?
    Turbūt kažką supainiojau

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Bet ar nebūtų galima suderinti leistinojo greičio su traukinio greičiu? jeigu kelionė sutrumpėtų bent 1 valanda, tai jau būtų privalumas.
    Kaip suprast suderinti?

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Įsibėgėjimas ne viskas, dar maksimalus leistinas greitis yra.
    Bet ar nebūtų galima suderinti leistinojo greičio su traukinio greičiu? jeigu kelionė sutrumpėtų bent 1 valanda, tai jau būtų privalumas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Silber418 Rodyti pranešimą
    Nors ir juokinga, bet iš ties, ruožas Klaipėda - Vilnius galėtų būti elektrifikuotas. Tai nėra pigu, suprantama, bet gal būtent sutrumpėjusi kelionės trukmė ir pritrauktų dar daugiau keleivių.
    Įsibėgėjimas ne viskas, dar maksimalus leistinas greitis yra.

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Nors ir juokinga, bet iš ties, ruožas Klaipėda - Vilnius galėtų būti elektrifikuotas. Tai nėra pigu, suprantama, bet gal būtent sutrumpėjusi kelionės trukmė ir pritrauktų dar daugiau keleivių.

    Komentuoti:


  • statyba
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą


    Aš žinojau kitą jų maršrutą: Ryga-Jelgava-Tukums (Tukume vėl pasikrovus baterijoms - atgal iki Jelgavos).
    Rygoje matęs ir akumuliatorinį manevrinį elektrovežį, išvaizda kažkiek panašų į šilumvežius TEM2 ir ČME3... Dabar (kiek žinau) Latvijoje šios technikos jau nėra, Lietuvoje nė nebuvo, ir nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos tokiems akumuliatoriniams elektriniams riedmenims važiuoti per toli.

    P.S.: žinutė gavosi ne į temą, bet nerašęs neiškenčiau...
    Ir vis tik - grįžkime į temą "Vilnius-Kaunas"...

    tema tikrai superine kazkieno deka Na bent jau dabar i Tukums per Jelgava marsruto nebelike, eismas vyksta tiesiogiai per Jurmala, Kemeri ir Sloka. Siaip smagus marsrutas, nors vaziavau tik pora kartu, nes nelabai tam Tukums yra ka gero pasiziuret

    Komentuoti:


  • Silber418
    replied
    Parašė evaldas1 Rodyti pranešimą
    Noriu paklausti juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai?Jai taip kodėl kokio vieno dviejų aukštų traukinio nepaleidžia į Klaipėda?
    Gerai būtų, jeigu būtų..

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Pasijuokti ir linksmai pamastyti sveika...

    Parašė evaldas1 Rodyti pranešimą
    Noriu paklausti: juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai? ...


    Vasara - kelionių metas. Siūlau susiruošti į žygį pėsčiomis pagal geležinkelį iš Kaišiadorių per Jonavą, Kėdainius, Radviliškį kad ir iki Klaipėdos (kaip lenkai piligrimai liepos 6-15 dienomis eina iš Kentšyno į Vilnių)...

    Aš panašiais būdais į Lietuvos pajūrį turistavęs ne kartą. Bet geležinkelį mačiau neelektrifikuotą ir atitinkamai nemačiau nė vieno elektrinio traukinio.
    Tiesa, girdėjau kažkur Gargžduose esnačią metalo supirktuvę, į kurią ardymui nutempti keli atgyvenę elektriniai traukiniai.

    Rygos mazge važinėjo keli akumuliatoriniai elektriniai traukiniai. Važiuodami elektrifikuotu geležinkeliu nuo Rygos iki Jelgavos užkrautomis baterijomis jie nuvažiuodavo iš Jelgavos iki Meitenės (Elėjos) ir atgal... Bent taip rašė Solvijus. Aš žinojau kitą jų maršrutą: Ryga-Jelgava-Tukums (Tukume vėl pasikrovus baterijoms - atgal iki Jelgavos).
    Rygoje matęs ir akumuliatorinį manevrinį elektrovežį, išvaizda kažkiek panašų į šilumvežius TEM2 ir ČME3... Dabar (kiek žinau) Latvijoje šios technikos jau nėra, Lietuvoje nė nebuvo, ir nuo Kaišiadorių iki Klaipėdos tokiems akumuliatoriniams elektriniams riedmenims važiuoti per toli.

    P.S.: žinutė gavosi ne į temą, bet nerašęs neiškenčiau...
    Ir vis tik - grįžkime į temą "Vilnius-Kaunas"...

    Komentuoti:


  • railman
    replied
    Parašė evaldas1 Rodyti pranešimą
    Noriu paklausti juk į Klaipėdą važinėja elektriniai traukiniai?Jai taip kodėl kokio vieno dviejų aukštų traukinio nepaleidžia į Klaipėda?
    Manau, kad vertėtų parašyti užklausimą KELEIVIŲ VEŽIMO DIREKCIJAI

    Komentuoti:

Working...
X