Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Kirvelis Rodyti pranešimą
    Pagal tvarkaraščius, kurie galios nuo gruodžio 8 d., keliom minutėm skiriasi kelionės trukmė Palemonas-Kaunas (18 min.), Kaunas - Palemonas (16 min.). Čia dėl to, kad skirtinga kelio ir iešmų būklė? Pagal dabar galiojančius tvarkaraščius skirtumas dar didesnis.
    Tos dvi minutės pridėtos gal būt kad traukinys KAUNE sumažintų kelyje nuo Vilniaus padarytą įsivėlavimą? Panašių reiškinių pastebiu vis dažniau... Kitas dalykais - į Palemoną ir iš Palemono važiuojama skirtingais bėgiais su gal būt besiskiriančiais greičių apribojimais?

    Comment


      Tarpstotyje Palemonas-Kaunas nėra signalizacijos, todėl greitis aprobotas iki 25km/h. O tai reiškia, kad kol nebus pajungta signalizacija tol nebus traukinių iš Šiaulių, O iš Vilniaus kai kurie traukiniai važiuos kaip ir dabar galiojančiu tvarkaraščiu tik iki Palemono.

      Comment


        Tai kad traukiniai į Šiaulius bus nuo kito penktadienio (13 d.), nes tvarkaraštis jau yra paieškoje.

        Comment


          Oho vienas traukinys vakare! ir tai tik penkt. šešt. ir sekm. Abribotas greitis labai sumažina pralaidumą į Kauno stotį.
          Paskutinis taisė suduvietis; 2019.12.05, 21:37.

          Comment


            Tai ką padarysi, nespėjo padaryti, dar darbai tęsis tikriausiai iki pavasario ar netgi ilgiau. Neaišku, ar pradėtos RB viaduko virš linijos į Kauną statybos Palemono Marių kelyne.

            Comment


              Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
              Oho vienas traukinys vakare! ir tai tik penkt. šešt. ir sekm. Abribotas greitis labai sumažina pralaidumą į Kauno stotį.
              Bet geriau nei buvo. Tik penktadienį ir sekmadienį buvo. Ir nepamenu ar į abi puses, ar penktadienį tik iš Kauno, o sekmadienį tik atgal?

              Comment


                Buvo į abi puses, bet tik P. ir S.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai kad traukiniai į Šiaulius bus nuo kito penktadienio (13 d.), nes tvarkaraštis jau yra paieškoje.
                  Kad https://www.traukiniobilietas.lt/por...utes-schedules paieškoje randu jau gruodžio 8 d.
                  O padėtis su signalizacija tarp Kauno ir Palemono gal užsitęs kaip 1435mm kelyje nuo 2015 metų tęsiasi tarp Kauno ir Šeštokų?
                  Paskutinis taisė Vitas; 2019.12.06, 11:29.

                  Comment


                    Gali kas nors paaiškinti kokia yra prasmė iš vieną kartą per dieną kursuojančio traukinio? Ir tai tik savaitgalias?

                    Comment


                      Parašė Petr Rodyti pranešimą
                      Gali kas nors paaiškinti kokia yra prasmė iš vieną kartą per dieną kursuojančio traukinio? Ir tai tik savaitgalias?
                      Penktadienį/sekmadienį studentams keliauti.

                      Comment


                        Šeštadieninis orą vežios. Kam jo prireikė?

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Šeštadieninis orą vežios. Kam jo prireikė?
                          Problema su VT tikrai gili jei net 1 traukinys per dieną tarp 2 ir 4 miestų skaitosi per daug...

                          Comment


                            Vienas traukinys su autobusais negali konkuruoti. Penktadienį ir sekmadienį daug keleivių yra tik viena kryptimi. Deja, bet tokia realybė. Tokie traukinių greičiai, kokie yra Lietuvoje tik kai kuriuose maršrutuose konkurencingi su autobusais, o jei autobusas dar ir tiesiau važiuoja nei traukinys, tai traukinys turi mažiau šansų. Pavyzdžiui, nutiesus tarp Kauno ir Marijampolės autostradą su 110/130 km/h traukiniai su 70-80 km/h visiškai nekonkurencingi su mikrobais, kurie gali važiuoti 110/130 km/h. Aš jau nekalbu apie nuosavus automobilius... Ką LG daro? Vaizduoja, kad nieko neįvyko.

                            Comment


                              Traukinys į Šiaulius absolučiai konkurencingas.
                              Autobusas lėtesnis ir net apie 70proc ( !!! ) brangesnis.
                              Sunkiai įsivaizduojamas žmogaus tipas, kuris traukinio važiavimo metu rinktųsi autobusą. Turbūt tik toks, kuris apie traukinį nežino.

                              Comment


                                LG keleivių vežimui reklamai tikrai neskiria tiek dėmesio, kiek galėtų, arba jį išnaudoja labai jau abejotinai. Kartais atrodo kad dauguma mūsų - forumiečių, ten susitvarkytų tikrai geriau...

                                Comment


                                  Parašė Gator Rodyti pranešimą
                                  Traukinys į Šiaulius absolučiai konkurencingas.
                                  Autobusas lėtesnis ir net apie 70proc ( !!! ) brangesnis.
                                  Sunkiai įsivaizduojamas žmogaus tipas, kuris traukinio važiavimo metu rinktųsi autobusą. Turbūt tik toks, kuris apie traukinį nežino.
                                  Vienas traukinys ir dar tik atskiromis dienomis mažai kam reikalingas. Juo gali naudotis tik tam tikra tikslinė keleivių grupė. Šiuo atveju studentai. Net ir kasdien 1 kartą per dieną toks traukinys tai tas pats kas nieko. Kai autobusų yra apie 16 kasdien ir dar kelis atskiromis dienomis. Trumpesnis laikas ir kaina mažai ką reiškia. Tuo labiau, kad traukinys turi šiuos privalumus tik važiuojantiems į Radviliškį ir Šiaulius. Į Kėdainius jau privalumo nėra, o apie Jonavą iš viso galima nekalbėti. Stotis užkampyje, į miestą dar reikia nusigauti. Kaip ten su miesto autobusais - neaišku. Ar prie visų traukinių yra priderinti reisai ir kiek jie laukia vėluojant traukiniui. Visokios Dotnuvos, Gimbogalos iš viso mažai kam reikalingos, nes stotys yra toli nuo miestelių ar kaimų. Studentus dar tėvai gali atvažiuoti pasiimti, o patys žmonės važiuos autobusais, nes jų irgi virš 10 per dieną važiuoja.
                                  Daugumai žmonių traukinio reikia tada, kada jiems reikia, o ne kada gali LG. Studentams tinka, tai ir važinėja jie. Važiuotų penktadieniais ryte iš Kauno, tai vežtų 10-15 keleivių ir viskas. Kažkas pasikeistų, jei LG Kaunas - Šiauliai paleistų bent 5 poras traukinių kasdien. Bet automotrisės tam netinka. Komforto lygis per žemas.
                                  Paskutinis taisė Al1; 2019.12.07, 08:43.

                                  Comment


                                    a
                                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                    Vienas traukinys su autobusais negali konkuruoti. Penktadienį ir sekmadienį daug keleivių yra tik viena kryptimi. Deja, bet tokia realybė. Tokie traukinių greičiai, kokie yra Lietuvoje tik kai kuriuose maršrutuose konkurencingi su autobusais, o jei autobusas dar ir tiesiau važiuoja nei traukinys, tai traukinys turi mažiau šansų. Pavyzdžiui, nutiesus tarp Kauno ir Marijampolės autostradą su 110/130 km/h traukiniai su 70-80 km/h visiškai nekonkurencingi su mikrobais, kurie gali važiuoti 110/130 km/h. Aš jau nekalbu apie nuosavus automobilius... Ką LG daro? Vaizduoja, kad nieko neįvyko.
                                    Mikrobų iš Kauno į Marijampolę likę nedaug...
                                    O traukinio Kaunas-Marijampolė konkurencingumui su autobusu įsitikinti tereikia pavaskare nuvažiuoti nuo Kauno autobusų stoties iki Garliavos, įdėmiau pasižvalgant Europos prospekte. Panašiai atrodytų autobusu iki "Kalniečių".

                                    Comment


                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą

                                      Vienas traukinys ir dar tik atskiromis dienomis mažai kam reikalingas. Juo gali naudotis tik tam tikra tikslinė keleivių grupė. Šiuo atveju studentai. Net ir kasdien 1 kartą per dieną toks traukinys tai tas pats kas nieko. Kai autobusų yra apie 16 kasdien ir dar kelis atskiromis dienomis. Trumpesnis laikas ir kaina mažai ką reiškia. Tuo labiau, kad traukinys turi šiuos privalumus tik važiuojantiems į Radviliškį ir Šiaulius. Į Kėdainius jau privalumo nėra, o apie Jonavą iš viso galima nekalbėti. Stotis užkampyje, į miestą dar reikia nusigauti. Kaip ten su miesto autobusais - neaišku. Ar prie visų traukinių yra priderinti reisai ir kiek jie laukia vėluojant traukiniui. Visokios Dotnuvos, Gimbogalos iš viso mažai kam reikalingos, nes stotys yra toli nuo miestelių ar kaimų. Studentus dar tėvai gali atvažiuoti pasiimti, o patys žmonės važiuos autobusais, nes jų irgi virš 10 per dieną važiuoja.
                                      Daugumai žmonių traukinio reikia tada, kada jiems reikia, o ne kada gali LG. Studentams tinka, tai ir važinėja jie. Važiuotų penktadieniais ryte iš Kauno, tai vežtų 10-15 keleivių ir viskas. Kažkas pasikeistų, jei LG Kaunas - Šiauliai paleistų bent 5 poras traukinių kasdien. Bet automotrisės tam netinka. Komforto lygis per žemas.
                                      Prie ko čia "kada reikia"? Tai aišku, kad jei reikia vienu metu, teks važiuoti autobusu, kur aš rašiau, kad jei reiks 12 val jie važiuos 17 val? Tokios nesamonės niekas net nesugalvotų teigti
                                      Aš sakau, kad TUO METU jeigu reikia į Šiaulius, rinksies tik traukinį, ir tai bus ne tik, kad konkurencingas, bet net ir triuškinančiai.

                                      O stotis tikrai ne užkampyje, vos 10 pėstute iki autobusų stoties- Saulės miesto.

                                      Comment


                                        Šiaip gal du miestus išvardinčiau į kuriuos traukiniu vykčiau iš Kauno, tai Kaišiadorys ir Kazlų Rūda, nors gyvenu žymiai arčiau Kalniečių autobusų sustojimo negu Stoties rajono.

                                        Tarp kitko, pagalvojus apie tą Kalniečių sustojimą, tai Kaunas-Jonava, panašu, ten karaliauja. Maršrutas kursuoja pastebimai dažniau nei dauguma Kauno miesto VT maršrutų.
                                        Paskutinis taisė PoDV; 2019.12.07, 23:17.

                                        Comment


                                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                                          a
                                          Mikrobų iš Kauno į Marijampolę likę nedaug...
                                          O traukinio Kaunas-Marijampolė konkurencingumui su autobusu įsitikinti tereikia pavaskare nuvažiuoti nuo Kauno autobusų stoties iki Garliavos, įdėmiau pasižvalgant Europos prospekte. Panašiai atrodytų autobusu iki "Kalniečių".
                                          Mikrobų atsiras ir daugiau, jei Marijampolės AP ir tas privatininkas pamatys, kad yra biznis. Kol buvo ana sena Via Baltica, tol prasmės nebuvo. Dabar mikrobas automagistrale gali važiuoti 110/130 km/h, o autobusas tik 100 km/h.

                                          Parašė Gator Rodyti pranešimą

                                          Prie ko čia "kada reikia"? Tai aišku, kad jei reikia vienu metu, teks važiuoti autobusu, kur aš rašiau, kad jei reiks 12 val jie važiuos 17 val? Tokios nesamonės niekas net nesugalvotų teigti
                                          Aš sakau, kad TUO METU jeigu reikia į Šiaulius, rinksies tik traukinį, ir tai bus ne tik, kad konkurencingas, bet net ir triuškinančiai.

                                          O stotis tikrai ne užkampyje, vos 10 pėstute iki autobusų stoties- Saulės miesto.
                                          Vienas traukinys per dieną nėra joks konkurentams autobusams, kurių 16+ kasdien. Tokių kaip tu ar kaip aš yra mažai, kurie rinktųsi tokį traukinį (kurusojantį kartą per dieną) vietoj autobuso.
                                          Autobusai į Jonavą važiuoja, kaip PoDV rašo, dažniau nei kai kurie Kauno miesto autobusai. Ir kokia konkurenciją sudarys traukinys? Jokios. Dar ir stotis miesto užkampyje. Jonavos stotį turėjau omenyje, ne Šiaulių.
                                          Paskutinis taisė Al1; 2019.12.08, 17:37.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X