Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
    Tai reiškia, kad visur stojantis traukinys važiuotų 1 val. 20 min., o ekspresinis kokias 55 min.?
    Beje, kokia forumiečių nuomonė apie šio maršruto tvarkaraštį? Traukiniai daugmaž kas valandą, bet yra neskanių 90 min. tarpų. Ar numatomas koks nors tankinimas, ar dar kas? Ar taip ir liks viskas amžiams? Juk populiariausias maršrutas.
    Tinklaraštis apie miestus, transportą ir knygas

    Comment


      Ekspresui laiko sutrumpėjimas būtų mažesnis, nes jis stotis pravažiuoja be sustojimo, nesukdamas į pirmus kelius. Bet to nesivelka tarpstočiuose.
      Nieko niekas netankins. Nes turimų elektrinių traukinių neužtektų. Be to ir taip jau ruožas tarp Panerių (nuo aplinkkelio) iki Kaišiadorių apkrautas.


      Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą

      Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.
      Ne visur. Žaliuose ar Paneriuose prie pirmųjų kelių yra peronai, todėl traukiniai stoja tik tuose keliuose.

      Comment


        Parašė dtb Rodyti pranešimą
        Priklausomai nuo dienos Kaugonys sugeneruoja apie 20-30 keleivių per dieną. Ar verta stabdyti traukinį dėl 1-2 keleivių - diskusijų klausimas, bet žmonių čia būna. Dar net ir 1 klase važiuoja
        Už 2,2 km nuo Kaugonių stotelės yra gyvenvietė Kaugonys. Joje būdamas ten esančioje autobusų stotelėje esančiame tvarkaraštyje pamačiau, kad autobusas į Kaišiadoris važiuoja tik antradieniais , tik du kartus per dieną. Matyt, gyventojai naudojasi traukiniu.
        Apie Vilniaus-Kauno keleivinių traukinių eismą naujienų laukti beliks maždaug po nepilno mėnesio, kai jau tikėtinas jų važiavimas iki Kauno ir jau bus kažkiek žinoma apie nuo gruodžio 8 d. pasikeisiantį tvarkaraštį. Ilgesni tarpai (kaip minima, 90 min.) reikalingi gal būt dėl laiko langų, skirtų infrastruktūros darbams atlikti.
        Paskutinis taisė Vitas; 2019.10.31, 13:20.

        Comment


          Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą

          Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.
          Tur būt kai kuriose stotyse tai neįmanoma, nes prie pagrindinių kelių nėra peronų. Kurie keliai yra pagrindiniai Vilniaus geležinkelio stotyje, atvažiavus nuo Panerių ir nuo Naujosios Vilnios?

          Comment


            Parašė Vitas Rodyti pranešimą
            Tur būt kai kuriose stotyse tai neįmanoma, nes prie pagrindinių kelių nėra peronų. Kurie keliai yra pagrindiniai Vilniaus geležinkelio stotyje, atvažiavus nuo Panerių ir nuo Naujosios Vilnios?
            4/5.

            Comment


              Parašė dtb Rodyti pranešimą
              Ne, bus lapkričio 16-gruodžio 8 d., kažkur tame intervale. Tačiau atidarius ruožą ne iki galo bus išbaigta signalizacija, todėl traukinių greitis bus mažesnis, bet jie važiuos.
              Geriau važiuos lėčiau (kelionė iš Vilniaus į Kauną bus ilgesnė), negu važinės kaip visą vasarą iki Palemono. Toji minima eismo pertrauka jau nusibodo...

              Comment


                Parašė Vitas Rodyti pranešimą

                Geriau važiuos lėčiau (kelionė iš Vilniaus į Kauną bus ilgesnė), negu važinės kaip visą vasarą iki Palemono. Toji minima eismo pertrauka jau nusibodo...
                Pakloti bėgius viskas ok, tačiau kol kontaktinio tinklo nebus (o jis yra nuimtas ir neuždėtas), tol teks dar svajoti apie Kauną,..

                Comment


                  Tai kad yra tas kontaktinis tinklas.

                  Comment


                    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                    4/5.
                    Neteisingai. 4 Kelias pagrindinis nuo N. Vilnios, o 10 kelias pagrindinis nuo Panerių Pagrindinė ir dažniausiai naudojama sąlyga - traukinio praleidimas be sustojimo.

                    Comment


                      Parašė baklazanas Rodyti pranešimą
                      Tai kad yra tas kontaktinis tinklas.
                      Kontaktinis tinklas nuimtas.

                      Comment


                        Nevisose stotyse ant pagrindinių kelių yra peronai. Kaip pavyzdys Valčiūnai - peronas 4 kelyje. Traukiniui reikia pravažiuoti 2 iešmus 40 km/h (jeigu važiuoja nuo Kirtimų) arba tris iešmus - nuo Vaidotų. Sekanti stotis - Jašiūnai. Peronas pastatytas trečiame kelyje. Traukiniui tenka per iešmą ant 40 km/h važiuoti.

                        Comment


                          Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą

                          Kontaktinis tinklas nuimtas.
                          Atkarpoje tarp Kauno GS ir tunelio šiandien buvo dedamas kontaktinis tinklas.
                          Miestai ir architektūra - http://www.miestai.net

                          Comment

                          Working...
                          X