Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Zorro
    replied
    Amalių mazgas.



















    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Palemono g. statomas tunelis.









    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    Palemono pervaža.







    Komentuoti:


  • Zorro
    replied













    Komentuoti:


  • Zorro
    replied
    PALEMONAS - terminal station. Kol tunelis uždarytas.














    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Žiūrėjau šiandien šį vaizdelį tunelio link. Tie "dubeltavi" bėgiai (kartu 1520 ir 1435 mm vėžės) tunelyje matyti. Suprantama, gali būti tik tunelio pradžioje - į tunelį pasižiūrėti nenueisi... Matosi, kaip vėžęs išsiskiria, bet 143 mm jungties tarp tunelio bėgių ir dabar esančių kelių stotyje kol kas nėra. Jungtis yra tik 1520 mm į pirmąjį kelią (į 11 ir 12 aklikelius taip pat nėra). Kad keleiviniai traukiniai galėtų važinėti tiki Kauno stoties, svarbiausia bėgiai tunelyje, jungtis su pirmu keliu ir tais aklikeliais ir nors vienas kelias Kauno-Palemono tarpstotyje. Jei dar nebūtų kontaktinio tinklo, elektrinius traukinius iš Kauno į palemoną patrauktų arba pastumtų šilumvežis. Tegul susisiekimas būna toks primityvus ir neypatingai greitas, bet tvis geriau negu važiavimas iš Kauno į Palemoną autobusais. Dabar iš Kauno į Vilnių kas tik gali stengiasi važiuoti autobusais -Palemone persėsti nenori. Blogiau, kai važiuoji į Kaišiadoris ar Žaslius - traukiniu važiavimas neišvengiamas.
    O statybininkai prie kontaktinio tinklo ir 1435 mm bėgių statybos tegul "turkiasi" ir lapkritį...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne, iki spalio pabaigos keleivinių traukinių eismo tikrai neatnaujins. Kontaktinis tinklas tai visas nuimtas, o per mėnesį naujo nesumontuos, tuo labiau, kad ir darbai ant žemės nebaigti...

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Click image for larger version

Name:	2019-09-19 15_11_52-Photo - Google Photos.jpg
Views:	4
Size:	498,6 kB
ID:	1749297

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Pirma, norint pasiekti keleiviniui traukiniu 59 min. kelionės trukmę reikia atsižvelgti į daugelį faktorių: pirmas - nepriekaištingas ir tikslus eismo organizavimas. Kadangi, maršrutas tęsiasi intensyviausia linija nuo Vilniaus (vaidotų) iki pat Kaišiadorių, todėl eismas turi būti kruopščiai organizuojamas, nes kliūtis yra prekiniai traukiniai - darbuotojai turi nepriekaištingai suorganizuoti prasilenkimas, apsilenkimo maršrutus, o važiavimo grafikas turi būti ir rezervinis - palikta atitinkamai rezervinių minučių, kad keleivinis dėl tam tikrų kliūčių galėtų suspėti įtilpti į minutes, kaip teigia LG. Jeigu tai pasiteisins - tada puiki, jeigu ne, tada priežastys aiškios. Bet iš patirties galiu pasakyti, kad bus tikrai visokių niuansų

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė AAAA Rodyti pranešimą
    Vienintelė paguoda, kad šiek tiek palaukus, kelionė tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų bus trumpesnė nei 1 valanda, bent jau taip deklaruoja LG. Žymus šuolis į priekį, kai tam tikromis valandomis traukiniai važiuodavo ir pusantros valandos (gėda)
    Liks ir pusantros valandos. Duok dieve bus 2-3 traukiniai kurie važiuos 59 min. LG labai pamėgo stot prie kiekvieno stulpo.

    Komentuoti:


  • AAAA
    replied
    Atkarpos Vilnius-Kaunas modernizacija pratęsiama iki Spalio pabaigos, nusitęsia dviem mėnesiam patogesnis važiavimas.( Vienintelė paguoda, kad šiek tiek palaukus, kelionė tarp dviejų didžiausių Lietuvos miestų bus trumpesnė nei 1 valanda, bent jau taip deklaruoja LG. Žymus šuolis į priekį, kai tam tikromis valandomis traukiniai važiuodavo ir pusantros valandos (gėda)

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Vilnius - Kaunas be like... Click image for larger version

Name:	FB_IMG_1566491164076.jpg
Views:	5
Size:	23,7 kB
ID:	1743674

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    „Matome riziką, kad rangovas gali vėluoti užbaigti darbus. Sieksime, kad rangovas darbus baigtų ir eismas būtų atnaujintas ne vėliau nei iki spalio pabaigos“, – sakė K. Sankovski.
    Lapkritis, o gal ir Kalėdos

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Jopapa Rodyti pranešimą
    Trijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/
    Kelionės įpročiai pakeisti dar gegužės-birželio mėnesiais... Iš Kauno į Vilnių arba iš Vilniaus į Kauną važiuoti belieka tik autobusais... Kitas reikalas - į Kaišiadoris ar kitą toliau nuo autostrados esančią stotį ar stotelę. Informaciniuose leidinukuose apie papildomus autobusus iš Kauno geležinkelio stoties į Palemoną aprašyta gražiai. Bet jie aptarnauja tik greituosius ir ekspresinius traukinius, kurių yra mažuma, daugiausia stojančių visose stotelėse (jau išskyrus Sausius, Pagirius ir daugeliui Baltamiškį). Šiuos traukinius papildomi autobusai ekspresai nepasitinka - belieka kartais iki pusvalandžio laukti iki pusvalandžio. Sutrūkinėjusiu Marių gatvės asfaltu, remonto darbų "nualinta" Palemono gatve gadinami autobusai (kaip tokiomis sąlygomis dirbti sutinka ir darbo pamainą atlaiko "Kauno autobusų" vairuotojai, kol kas nepasidomėjau...), vargas keleiviams...
    Jau norėtųsi galvoti apie įpročių keitimą rudeniui, bet geležinkelio atkarpos rekonstrukcijoje padaryta mažai, dirbama vangiai, todėl ir neišvengiamas uždarymo pratęsimas...
    Tunelis uždarytas - nuo Kauno stoties bėgiai į jį išimti. Ties Amalių pervaža bėgius link miesto centro kerta tvora (gal tai požeminės pėsčiųjų perėjos aptvėrimas).
    Paskutinis taisė Vitas; 2019.08.23, 12:53.

    Komentuoti:


  • skyrma
    replied
    Nuo antro viaduko prie Kauno geležinkelio stoties.

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Nors penki keliai, bet ruožas čia yra jau "Kaunas-Vilnius" arba "Vilnius-Kaunas", kaip bepavadinsi.O "LT/PL siena - Kaunas" baigiasi Kaune, bet iš priešingos pusės.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Vitas2 Rodyti pranešimą
    Čia ne visai į tą temą. Čia yra "Vilnius - Kaunas".
    Po rekonstrukcijos čia bus 3 keliai: 2*1520+1*1435 (t.y. RBI).

    Komentuoti:


  • Vitas2
    replied
    Čia ne visai į tą temą. Čia yra "Vilnius - Kaunas".

    Komentuoti:


  • Smauglys
    replied

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Trijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/

    Komentuoti:

Working...
X