Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    Maršrutas prie Smetonos buvo Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas.
    Šiuo metu Lietuva naudoja dykai gautus sovietinius traukinius, kurie jau pasene.
    Modernūs jie buvo 70x.
    Beje, jau 80x iš Maskvos į Piterį traukiniai važiavo 200km/h greičių.
    http://www.nikasmorozov.lt

    Comment


      #82
      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Maršrutas prie Smetonos buvo Vilnius-Kaišiadorys-Kaunas.
      Šiuo metu Lietuva naudoja dykai gautus sovietinius traukinius, kurie jau pasene.
      Modernūs jie buvo 70x.
      Beje, jau 80x iš Maskvos į Piterį traukiniai važiavo 200km/h greičių.
      Nemanau, kad galima teigti, jog dykai mes tuos traukinius gavome. Ekonomika teigia: nemokamų pietų nebūna .
      BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

      Comment


        #83
        Kada Rusijoje traukiniai važiavo 200km/h? Gal turite kokių rimtų šaltinių tokiems teiginiams patvirtinti? Labai jau abejoju dėl tokių skaičiukų..... O prie Smetonos traukiniai Vilnius-Kaunas išviso nekursavo... . O nekursavo jie dėl labai elementarios priežasties - Vilniaus kraštas buvo okupuotas Lenkų . Net ir laiškai iš Vilniaus į Kauną buvo siunčiami per Rygą ar Daugpilį .
        Paskutinis taisė Perfect; 2007.02.20, 16:43.

        Comment


          #84
          Parašė Perfect Rodyti pranešimą
          Kada Rusijoje traukiniai važiavo 200km/h? Gal turite kokių rimtų šaltinių tokiems teiginiams patvirtinti? Labai jau abejoju dėl tokių skaičiukų..... O prie Smetonos traukiniai Vilnius-Kaunas išviso nekursavo... . O nekursavo jie dėl labai elementarios priežasties - Vilniaus kraštas buvo okupuotas Lenkų . Net ir laiškai iš Vilniaus į Kauną buvo siunčiami per Rygą ar Daugpilį .
          Esi visiskai neteisus. Vilniaus krastas Lietuvai buvo grazintas 1939 rudeni, taigi 1940 metais traukinai kursavo (zr. mano posta).

          Comment


            #85
            viskas yra labai paprasta dėl greitesnio atvykimo iš Vilniaus į Kauną (po 1940 m. žinoma) - mažiau sustojimų stotelėse ir pervažose ir paskirtsymo zonose. o greitis važiavimo panašus, nes net sovietinės električkos neišvystydavo ir neišvysto didesnio greičio nei akmens anglies lokomotyvai ar kitokie kursavę šiuo maršrutu.
            ir dar - Vilniaus kraštas Lietuvai niekada nebuvo gražintas, nes jis kaip ir likusi Lietuvos dalis buvo paprasčiausia okupacijos metodais iš vienos karinės struktūros perimtas kitos.

            Comment


              #86
              Geriau paaiškinkit, kodėl oficialiame puslapyje rašoma, kad EMU 471 maksimalus greitis yra 140km/h, o pas mus teigia, kad bus 160km/h. Ar čia galima užsakyti galingesnį variantą ar kažkas pan.? Nenusimanau visuose šituose traukinukuose.
              Dar kelios nuotraukos iš http://www.vagonka.cz/






              Čia kitaip nudažytas:


              Neatrodo labai moderniai:






              Vien tik Praha sugeba įsigyti 30 tokių traukinukų, o Lietuva tik du ar keturis.

              Comment


                #87
                Nežinau kaip keleiviai, bet mašinistai tikriausiai keiksis.
                Jis tikrai(nuotraukose) panašus į senieną.
                http://www.nikasmorozov.lt

                Comment


                  #88
                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                  Nežinau kaip keleiviai, bet mašinistai tikriausiai keiksis.
                  Jis tikrai(nuotraukose) panašus į senieną.
                  Matau kompiuterį ir borto kompiuterį. Tau čia seniena?
                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                  Comment


                    #89
                    Parašė amiko Rodyti pranešimą
                    Matau kompiuterį ir borto kompiuterį. Tau čia seniena?
                    Borto kompiuterį galima ir į Moskvichių įmontuoti

                    Jie bendrai atrodo prastai, palyginus su šituo:

                    http://www.nikasmorozov.lt

                    Comment


                      #90
                      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                      Borto kompiuterį galima ir į Moskvichių įmontuoti

                      Jie bendrai atrodo prastai, palyginus su šituo:

                      Mes dar nematėm viduj, gal dar blogiau nei Maskvičiuje be borto kompiuterio
                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                      Comment


                        #91
                        Gal kas žinote kokia bilieto kaina traukiniui Kaunas-Vilnius?

                        Comment


                          #92
                          Parašė Aug1z Rodyti pranešimą
                          Gal kas žinote kokia bilieto kaina traukiniui Kaunas-Vilnius?
                          Pilna kaina 13,40 Lt.

                          Comment


                            #93
                            Parašė Linas Rodyti pranešimą
                            Pilna kaina 13,40 Lt.
                            Dėkui.

                            Comment


                              #94
                              Parašė Aug1z Rodyti pranešimą
                              Dėkui.
                              Vasarą kainavo apie 11Lt. O su moksleivio arba studento pažymėjimu tik 5,60Lt (pas konduktorių apie 8Lt). Ne vasarą moksleiviams ir studentams kainos didesnės, nes tada buvo akcija.
                              www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                              Comment


                                #95
                                LG info:

                                Naujieji čekiški dviaukščiai elektriniai keleiviniai traukiniai galės išvystyti iki 160 kilometrų per valandą greitį. Vagonuose įrengti oro kondicionieriai, žemos, prie peronų pritaikytus jų grindys ir plačios durys bei speciali įranga leis į vagonus lengvai patekti taip pat ir neįgaliesiems ar pasiimti į kelionę didesnius daiktus. Vagonuose bus įrengti karštų ir gaivinamųjų gėrimų pardavimo automatai, ekranai teikiantys keleiviams garsinę bei vaizdinę informaciją. Šiuose traukiniuose numatyta ir dar viena naujovė – pirmą kartą Lietuvos transporte svarbiausi vagonuose esantys užrašai pateikti ir neregiams skirtu brailio raštu.

                                „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia visus dalyvauti konkurse dėl perkamų dviaukščių elektrinių traukinių pavadinimo. Pasiūlymus galima teikti iki 2007 m. gegužės 20 d.

                                Plačiau:
                                http://www.litrail.lt/

                                Comment


                                  #96
                                  Parašė Metropolis Rodyti pranešimą
                                  LG info:

                                  Naujieji čekiški dviaukščiai elektriniai keleiviniai traukiniai galės išvystyti iki 160 kilometrų per valandą greitį. Vagonuose įrengti oro kondicionieriai, žemos, prie peronų pritaikytus jų grindys ir plačios durys bei speciali įranga leis į vagonus lengvai patekti taip pat ir neįgaliesiems ar pasiimti į kelionę didesnius daiktus. Vagonuose bus įrengti karštų ir gaivinamųjų gėrimų pardavimo automatai, ekranai teikiantys keleiviams garsinę bei vaizdinę informaciją. Šiuose traukiniuose numatyta ir dar viena naujovė – pirmą kartą Lietuvos transporte svarbiausi vagonuose esantys užrašai pateikti ir neregiams skirtu brailio raštu.

                                  „Lietuvos geležinkeliai“ kviečia visus dalyvauti konkurse dėl perkamų dviaukščių elektrinių traukinių pavadinimo. Pasiūlymus galima teikti iki 2007 m. gegužės 20 d.

                                  Plačiau:
                                  http://www.litrail.lt/
                                  Aš siūlyčiau: "Gerumėlis" arba "Smagumėlis"

                                  Comment


                                    #97
                                    reikia pagalbos - gal galit padėt surasti traukinių grafiką iš vilniaus į kauną penktadieniui šiam? laikas būtinas popiet - geriausia nuo kokių 15,00 nelabai aš ten gaudausi tuose grafikuose prirašyta iš rusijos visokių maršrutų, o dar stotys vilniui kažkokios trys, net nežinau kurią ten rinktis paieškai...

                                    Comment


                                      #98
                                      Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                      reikia pagalbos - gal galit padėt surasti traukinių grafiką iš vilniaus į kauną penktadieniui šiam? laikas būtinas popiet - geriausia nuo kokių 15,00 nelabai aš ten gaudausi tuose grafikuose prirašyta iš rusijos visokių maršrutų, o dar stotys vilniui kažkokios trys, net nežinau kurią ten rinktis paieškai...
                                      Bandyk čia.
                                      Įžvalgos.lt - FB - G+

                                      Comment


                                        #99
                                        nu va čia jau kažkas konkretesnio, bet tai irgi - traukinys iš naujosios vilnios, tai kurioj stoty reiktų vilniui lipti? vilnius kel.? čia ji būtų ta tikroji stotis netoli autobusų stoties?

                                        Comment


                                          Taip, ieškant stoties Vilniuje, reikia rinktis Vilnius kel.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X