Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • baklazanas
    replied
    Tai kad yra tas kontaktinis tinklas.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Geriau važiuos lėčiau (kelionė iš Vilniaus į Kauną bus ilgesnė), negu važinės kaip visą vasarą iki Palemono. Toji minima eismo pertrauka jau nusibodo...
    Pakloti bėgius viskas ok, tačiau kol kontaktinio tinklo nebus (o jis yra nuimtas ir neuždėtas), tol teks dar svajoti apie Kauną,..

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Ne, bus lapkričio 16-gruodžio 8 d., kažkur tame intervale. Tačiau atidarius ruožą ne iki galo bus išbaigta signalizacija, todėl traukinių greitis bus mažesnis, bet jie važiuos.
    Geriau važiuos lėčiau (kelionė iš Vilniaus į Kauną bus ilgesnė), negu važinės kaip visą vasarą iki Palemono. Toji minima eismo pertrauka jau nusibodo...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą
    Tur būt kai kuriose stotyse tai neįmanoma, nes prie pagrindinių kelių nėra peronų. Kurie keliai yra pagrindiniai Vilniaus geležinkelio stotyje, atvažiavus nuo Panerių ir nuo Naujosios Vilnios?
    4/5.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą

    Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.
    Tur būt kai kuriose stotyse tai neįmanoma, nes prie pagrindinių kelių nėra peronų. Kurie keliai yra pagrindiniai Vilniaus geležinkelio stotyje, atvažiavus nuo Panerių ir nuo Naujosios Vilnios?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą
    Priklausomai nuo dienos Kaugonys sugeneruoja apie 20-30 keleivių per dieną. Ar verta stabdyti traukinį dėl 1-2 keleivių - diskusijų klausimas, bet žmonių čia būna. Dar net ir 1 klase važiuoja
    Už 2,2 km nuo Kaugonių stotelės yra gyvenvietė Kaugonys. Joje būdamas ten esančioje autobusų stotelėje esančiame tvarkaraštyje pamačiau, kad autobusas į Kaišiadoris važiuoja tik antradieniais , tik du kartus per dieną. Matyt, gyventojai naudojasi traukiniu.
    Apie Vilniaus-Kauno keleivinių traukinių eismą naujienų laukti beliks maždaug po nepilno mėnesio, kai jau tikėtinas jų važiavimas iki Kauno ir jau bus kažkiek žinoma apie nuo gruodžio 8 d. pasikeisiantį tvarkaraštį. Ilgesni tarpai (kaip minima, 90 min.) reikalingi gal būt dėl laiko langų, skirtų infrastruktūros darbams atlikti.
    Paskutinis taisė Vitas; 2019.10.31, 12:20.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ekspresui laiko sutrumpėjimas būtų mažesnis, nes jis stotis pravažiuoja be sustojimo, nesukdamas į pirmus kelius. Bet to nesivelka tarpstočiuose.
    Nieko niekas netankins. Nes turimų elektrinių traukinių neužtektų. Be to ir taip jau ruožas tarp Panerių (nuo aplinkkelio) iki Kaišiadorių apkrautas.


    Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą

    Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.
    Ne visur. Žaliuose ar Paneriuose prie pirmųjų kelių yra peronai, todėl traukiniai stoja tik tuose keliuose.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
    Tai reiškia, kad visur stojantis traukinys važiuotų 1 val. 20 min., o ekspresinis kokias 55 min.?
    Beje, kokia forumiečių nuomonė apie šio maršruto tvarkaraštį? Traukiniai daugmaž kas valandą, bet yra neskanių 90 min. tarpų. Ar numatomas koks nors tankinimas, ar dar kas? Ar taip ir liks viskas amžiams? Juk populiariausias maršrutas.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...
    Keleiviniai traukiniai turi būti priimami į pagrindinius kelius, tačiau dėl kartais prasto suplanavimo tenka prekinius priimti į pagrindinius kelius, todėl keleiviniai traukiniai yra priimami į atšakinius kelius, kurių iešmai dažniausiai yra 1/11 - todėl važiuoja ne didesniu kaip 40 km/h greičiu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gyvenimas mieste yra prabanga. Taip ir naikinama Lietuva. Kaimas yra socialiai atskirtas ir jis nyksta. O greitį LG gali padidinti ir kitomis priemonėmis. Tiesiog suspaudžiant grafiką lėtų traukinių. Dabar jie tiesiog velkasi 1 val. 35-40 min. Galėtų važiuoti apie 10-15 min. trumpiau ir stoti visose stotelėse, jei būtų padidintas greitis tarp sustojimų. Dabar atrodo, kad tiesiog tyčia traukinys velkasi 40-50 km/h greičiu... Jei būtų pakeisti iešmai Žasliuose, Vievyje važiavimui 1 keliu, Paneriuose rekonstruotas 1 keliais ir pakeisti iešmai, kad traukinys nesivilktų Paneriuose 2-3 minutes... Rekonstruotas Vilniaus stoties kelynas, kad būtų galima iš karto "imti greitį", o ne vilktis iki Tūkstantmečio viaduko...

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Aš irgi gyvendamas vienkemyje norėčiau traukinio stoties šalia, bet kas iš to mano noro? Gyvenimas kaime yra prabanga ir nieko nebepadarysi.

    Komentuoti:


  • Nerijus_kns
    replied
    Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
    Įdomu, kodėl vis dar stoja traukiniai Kaugonyse? Ten 2km spinduliu gal tik kokie du namai yra, o stoja kiekvienas lėtasis traukinys.
    Kaugonyse buna keleiviu. Viena ju Vida Gumbyte

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Ar praras ar kaip tik gaus daugiau. Kam svarbu laikas ir greitis, tik apsidziaugs sutrumpejusia kelione. O tokiu 99%
    Va jei bus nutiesta RB tarp Vilniaus ir Kauno, tai galėsite džiagtis. Kituose miestuose ir stotyse traukinių neliks. Taip visą Lietuvą jau sušiko "racionalizatoriai", pachierinę viešąjį transportą. Jau net ir tarp Vilniaus bei Kauno autobusai pustuščiai, krūvos mikrobų. Nes važiuoti VT dar apsimoka ir yra kaip tik didmiesčių gyventojams, o kaimų ir rajonų gyventojams vienintelė reali alternatyva tik nuosavas automobilis, nes arba VT iš viso nėra, arba jis važiuoja tokiu laiku, kuris tinka tik pensininkams...

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Priklausomai nuo dienos Kaugonys sugeneruoja apie 20-30 keleivių per dieną. Ar verta stabdyti traukinį dėl 1-2 keleivių - diskusijų klausimas, bet žmonių čia būna. Dar net ir 1 klase važiuoja

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Ar praras ar kaip tik gaus daugiau. Kam svarbu laikas ir greitis, tik apsidziaugs sutrumpejusia kelione. O tokiu 99%

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaugonyste ir be Rožytės yra keleivių. Kiek ten tų traukinių stoja? Vievyje ir tai dažnai niekas neįlipa ir neišlipa, nes absoliuti dauguma važiuoja autobusais, kurie ir arčiau ir dažniau važiuoja. Tai gal naikiname sustojimus Vievyje? Su tokia politika LG ir praras keleivius.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Zorro Rodyti pranešimą
    Tai, o kaip kitaip Rožytei nuvažiuoti î Vilnių?
    Palikti traukinius, kuriais ji važiuoja į Vilnių ir grįžta atgal, o kitiems Kaugonyse stoti nevertėtų... Nors, tiesą sakant, aš ne kartą važiavęs iš Kauno į Kaugonis, paskui nuėjęs į Elektrėnus, Paparčius arba prie Zelvos ežero. .

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Sausiai jau ir pernai žiemą tikrai buvo be traukinių...

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad žiemos sezonui Sausiuose ir Pagiriuose jau ne pirmi metai kaip naikinamas sustojimas. Taip pat ir Žeimenoje ar dar kažkurioje kitoje stotelėje Turmanto ruože.
    Turmanto ruože nuėma nuo daugumos traukinių tris stoteles iš mažųjų. Vis tiek visos lieka su traukiniais, tik mažiau stoja.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad žiemos sezonui Sausiuose ir Pagiriuose jau ne pirmi metai kaip naikinamas sustojimas. Taip pat ir Žeimenoje ar dar kažkurioje kitoje stotelėje Turmanto ruože.

    Komentuoti:

Working...
X