Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad traukiniai į Šiaulius bus nuo kito penktadienio (13 d.), nes tvarkaraštis jau yra paieškoje.
    Kad https://www.traukiniobilietas.lt/por...utes-schedules paieškoje randu jau gruodžio 8 d.
    O padėtis su signalizacija tarp Kauno ir Palemono gal užsitęs kaip 1435mm kelyje nuo 2015 metų tęsiasi tarp Kauno ir Šeštokų?
    Paskutinis taisė Vitas; 2019.12.06, 11:29.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo į abi puses, bet tik P. ir S.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė suduvietis Rodyti pranešimą
    Oho vienas traukinys vakare! ir tai tik penkt. šešt. ir sekm. Abribotas greitis labai sumažina pralaidumą į Kauno stotį.
    Bet geriau nei buvo. Tik penktadienį ir sekmadienį buvo. Ir nepamenu ar į abi puses, ar penktadienį tik iš Kauno, o sekmadienį tik atgal?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai ką padarysi, nespėjo padaryti, dar darbai tęsis tikriausiai iki pavasario ar netgi ilgiau. Neaišku, ar pradėtos RB viaduko virš linijos į Kauną statybos Palemono Marių kelyne.

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Oho vienas traukinys vakare! ir tai tik penkt. šešt. ir sekm. Abribotas greitis labai sumažina pralaidumą į Kauno stotį.
    Paskutinis taisė suduvietis; 2019.12.05, 21:37.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad traukiniai į Šiaulius bus nuo kito penktadienio (13 d.), nes tvarkaraštis jau yra paieškoje.

    Komentuoti:


  • suduvietis
    replied
    Tarpstotyje Palemonas-Kaunas nėra signalizacijos, todėl greitis aprobotas iki 25km/h. O tai reiškia, kad kol nebus pajungta signalizacija tol nebus traukinių iš Šiaulių, O iš Vilniaus kai kurie traukiniai važiuos kaip ir dabar galiojančiu tvarkaraščiu tik iki Palemono.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Kirvelis Rodyti pranešimą
    Pagal tvarkaraščius, kurie galios nuo gruodžio 8 d., keliom minutėm skiriasi kelionės trukmė Palemonas-Kaunas (18 min.), Kaunas - Palemonas (16 min.). Čia dėl to, kad skirtinga kelio ir iešmų būklė? Pagal dabar galiojančius tvarkaraščius skirtumas dar didesnis.
    Tos dvi minutės pridėtos gal būt kad traukinys KAUNE sumažintų kelyje nuo Vilniaus padarytą įsivėlavimą? Panašių reiškinių pastebiu vis dažniau... Kitas dalykais - į Palemoną ir iš Palemono važiuojama skirtingais bėgiais su gal būt besiskiriančiais greičių apribojimais?

    Komentuoti:


  • Kirvelis
    replied
    Pagal tvarkaraščius, kurie galios nuo gruodžio 8 d., keliom minutėm skiriasi kelionės trukmė Palemonas-Kaunas (18 min.), Kaunas - Palemonas (16 min.). Čia dėl to, kad skirtinga kelio ir iešmų būklė? Pagal dabar galiojančius tvarkaraščius skirtumas dar didesnis.

    Komentuoti:


  • Briedis
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Niekaip nerandu LG puslapyje naujo tvarkaraščio, kuriame būtų matomi išvykimai/atvykimai į Kauną tikrąją stotį, o ne Palemoną.
    Ne šitas?
    https://www.traukiniobilietas.lt/por...stis_A3_LT.pdf

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė dtb Rodyti pranešimą

    Gali susidaryti įspūdis, kad lėtieji, bet iš tiesų dauguma pratęstų laikų yra ekspresai/greitieji, bet nuo Palemono iki Kauno jie važiuos net iki 25 minučių, todėl jas pridėjus gaunasi tikrai didelė kelionės trukmė.
    10 km per 25 min - tai net 24km/h greitis.

    Komentuoti:


  • dtb
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gali būti, kad ir nuo naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo iki Kauno dar kurį laiką važinės tik tos 8 poros traukinių. Beje, visi jie lėtieji. O greitieji tik iki Palemono ir be jokio autobuso iki stoties.
    Gali susidaryti įspūdis, kad lėtieji, bet iš tiesų dauguma pratęstų laikų yra ekspresai/greitieji, bet nuo Palemono iki Kauno jie važiuos net iki 25 minučių, todėl jas pridėjus gaunasi tikrai didelė kelionės trukmė.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Nesuprantu kam tada tiek PR'o, kai dar realiai paslauga kaip reikiant šūdina. Tik eilinį kartą keleiviai nusivils.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jo dar nėra. O tik kitą savaitę galiosiantis yra tvarkaraščių paieškoje. Gali būti, kad ir nuo naujojo tvarkaraščio įsigaliojimo iki Kauno dar kurį laiką važinės tik tos 8 poros traukinių. Beje, visi jie lėtieji. O greitieji tik iki Palemono ir be jokio autobuso iki stoties.
    Taip pat matomai ir Kaunas - Šiauliai tyliai užrauks.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.11.30, 11:26.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė marius_ Rodyti pranešimą
    Nuo gruodžio 2 d. atnaujinamas keleivinių traukinių tiesioginis susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno.
    "Darbai baigti: tiesioginė kelionė traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno – jau netrukus":

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...us-221-1239074
    Niekaip nerandu LG puslapyje naujo tvarkaraščio, kuriame būtų matomi išvykimai/atvykimai į Kauną tikrąją stotį, o ne Palemoną.

    Komentuoti:


  • marius_
    replied
    Nuo gruodžio 2 d. atnaujinamas keleivinių traukinių tiesioginis susisiekimas tarp Vilniaus ir Kauno.
    "Darbai baigti: tiesioginė kelionė traukiniu tarp Vilniaus ir Kauno – jau netrukus":

    https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...us-221-1239074

    Komentuoti:


  • 99
    replied
    Parašė Kėdainių Gs Rodyti pranešimą

    Kontaktinis tinklas nuimtas.
    Atkarpoje tarp Kauno GS ir tunelio šiandien buvo dedamas kontaktinis tinklas.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Nevisose stotyse ant pagrindinių kelių yra peronai. Kaip pavyzdys Valčiūnai - peronas 4 kelyje. Traukiniui reikia pravažiuoti 2 iešmus 40 km/h (jeigu važiuoja nuo Kirtimų) arba tris iešmus - nuo Vaidotų. Sekanti stotis - Jašiūnai. Peronas pastatytas trečiame kelyje. Traukiniui tenka per iešmą ant 40 km/h važiuoti.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė baklazanas Rodyti pranešimą
    Tai kad yra tas kontaktinis tinklas.
    Kontaktinis tinklas nuimtas.

    Komentuoti:


  • Kėdainių Gs
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    4/5.
    Neteisingai. 4 Kelias pagrindinis nuo N. Vilnios, o 10 kelias pagrindinis nuo Panerių Pagrindinė ir dažniausiai naudojama sąlyga - traukinio praleidimas be sustojimo.

    Komentuoti:

Working...
X