Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parodykit man, nors vieną LG reklamą. Išskyrus klipą apie saugumą ant bėgių.
    Tai poreikio dalykas. Pagaliau, aš pats dabar su ramentais ir "kopti" į vienaaukštį traukinį nepatogu. Ir dėl stočių, kai kurios atkarpoje VLN-KNS yra tikrai trumpos.
    http://www.nikasmorozov.lt

    Comment


      #22
      Parašė Nikas Rodyti pranešimą
      Parodykit man, nors vieną LG reklamą.
      Man atrodo, čia pagrindinė esmė ne reklamoj, o pačioj pirkimo procedūroj

      Comment


        #23
        Parašė Berliner Rodyti pranešimą
        visai nemalonu vaziuoti isklerusiu traukiniu, kuriame net du kartus sugebejo dingti elektra (apsvietimas)... Tie rusiski traukiniai jau moraliskai pasene. Zinoma, galima kist i juos daug pinigu - pirkt naujus variklius, keist visas sistemas, irengt nauja salona,perdazyt - bet ar ne paprasciau nupirkti nauja traukini?
        Ten turi 2 kartus dingti šviesa, čia ne gedimas Nežinau tiksliai kas tai yra, bet man rodos tose atkarpose atjungia nuo kontaktinės linijos. Galbūt tie tarpai padaryti kad galėtų pereiti nuo vienos fazės prie kitos, kad pvz. nebūtų visalaik apkrova vienai fazei. Kokios dar versijos galėtų būt?

        Comment


          #24
          Jau rašiau, kad tai ne gedimas. Tikrai.
          Pantografai (tos nesąmones ant stogo) nuleidžiami pastočių keitimo vietoje.
          Nors techniškai, to galima išvengti.
          http://www.nikasmorozov.lt

          Comment


            #25
            Parašė naglisc Rodyti pranešimą
            pilnai sutinku. tačiau manau turėčiau priminti, kad pasaulyje dar gaminami ir vienaukščiai traukiniai. ir mano ankstesnis pasisakymas buvo būtent apie dviaukščius traukinius, o ne apskritai apie naujus traukinius.
            A, na, tada ne taip supratau.

            Is esmes, gal dviauksciai traukiniai ir perkami del siek tiek prestizo ir reklamos. Bet kadangi ir prestizo, ir reklamos LG labai reikia, tai nematau cia nieko blogo.
            BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

            Comment


              #26
              Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
              Ten turi 2 kartus dingti šviesa, čia ne gedimas Nežinau tiksliai kas tai yra, bet man rodos tose atkarpose atjungia nuo kontaktinės linijos. Galbūt tie tarpai padaryti kad galėtų pereiti nuo vienos fazės prie kitos, kad pvz. nebūtų visalaik apkrova vienai fazei. Kokios dar versijos galėtų būt?
              Geras Nu bet sorry, nejau traukinyje nera akumuliatoriaus, kaip automobiliuose ar lektuvuose? Siaip tai man jau visiskai px, kur kas atsijungia ir prisijungia, as moku pinigus (dabar "po nezymaus kainu suolio" visai nemazus) ir noriu gauti kokybe. Na, bet tikiuosi, kad naujuose traukiniuose (vagonuose) viskas bus ciki. Gaila tik, kad juos pristatys tik 2008.
              BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

              Comment


                #27
                Parašė Sula Rodyti pranešimą
                Deja - ne, svoris tikrai nemažesnis. Šiaip manau, kad jie perkami dėl grožio
                Beje -
                Pasak D.Žebrausko, bendrovė jau artimiausiu metu ketina įsigyti dviaukščių elektrinių traukinių, kursuosiančių tarp Vilniaus ir Kauno. Jie bus trumpesni, talpesni, patogesni, lengvesni ir greitesni už turimus.
                litrail.lt
                BlogasSeulas 2009Honkongas 2012Bankokas 2012

                Comment


                  #28
                  Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                  Geras Nu bet sorry, nejau traukinyje nera akumuliatoriaus, kaip automobiliuose ar lektuvuose? Siaip tai man jau visiskai px, kur kas atsijungia ir prisijungia, as moku pinigus (dabar "po nezymaus kainu suolio" visai nemazus) ir noriu gauti kokybe. Na, bet tikiuosi, kad naujuose traukiniuose (vagonuose) viskas bus ciki. Gaila tik, kad juos pristatys tik 2008.
                  Bent kiek aš pamenu, tai šviesos prigesdavo ir veikdavo silpnesniu režimu. Gal akumai jau nusibaigė

                  Comment


                    #29
                    Parašė Berliner Rodyti pranešimą
                    Jie bus trumpesni, talpesni, patogesni, lengvesni ir greitesni už turimus.
                    Pilnai tikiu, juk lyginama su 20-25 metų senumo kriošenomis. Plius įvertinkime parko unifikaciją.

                    Comment


                      #30
                      Kaži kaip dėl ateities projekto greitojo geležinkelio Vilnius_Kaunas. Ar buvo kokių nors pamastymų? Ar tai buvo tik vienkartinė Zuoko mintis?

                      Teoriniai pamąstymai. Iš principo toks geležinkelis būtų naudingas jei jame greitis būtų kaip numatoma Railbalticoj - 200 km/h. Iš Vilniaus centro į Kauno centrą nuvykti per 35 min. būtų labai neblogai.
                      Kai tuo tarpu automobiliai greitkeliu: minimum 80 min. įskaitant važiavimus per abiejus miestus.

                      Vilniuje geležinkelis galėtų eiti ne iš stoties, bet tarkim nuo Pedagoginio žiedo virš/šalia/tarp Narbuto gatvės, pro Pilaitę, link Vievio (arba arčiau) išlystų į autostradą ir toliau palei autostradą. O Kaune tuneliu į stotį.

                      Comment


                        #31
                        Parašė naglisc Rodyti pranešimą
                        aš ir manau, kad perkama daugiau dėl įvaizdžio, nei poreikio.
                        Dar viena galima priežastis - jie trumpesni, todėl užima mažiau vietos depe.

                        Tie rusiski traukiniai jau moraliskai pasene.
                        Ne rusiški, o latviški, iš RVR (Rīgas vagonbūves rūpnīca).

                        Comment


                          #32
                          Šiandien dar kartą girdėjau, kad nauji EMU visgi bus nupirkti.
                          2007 metais turėtų būti.
                          Girdėjau LG valdyboje.
                          http://www.nikasmorozov.lt

                          Comment


                            #33
                            Gal turi EMU nuotrauku, kuriuos isigys LG. Ar bent modeli gal zinai.
                            "Never argue with an idiots. They will bring you down to their level and beat you with experience"

                            Comment


                              #34
                              Štai šitas.
                              Tiesiog patvirtinau informaciją.
                              http://tinkle.miestai.net/showpost.p...&postcount=412
                              http://www.nikasmorozov.lt

                              Comment


                                #35
                                Parašė Lašas Rodyti pranešimą
                                Traukinių stotys sparčiai remontuojamos, aišku ne visur, bet traukiniai tai tiepatys kaip ir prieš daugelį metų.
                                Taigis... teko vaziuoti vasario menesi is Kauno i Vilniu, nemanau, kad kas nors daug pasikeite per ta laika. Tie patys vagonai kaip ir pries 20 metu, nelabai sildomi, taigi nelabai ir pirstines isejo nusiimti. Kaina ok, bet ko noreti uz toki servisa, puse kelio vaziavo gal 40 km/h, is Kauno i Vilniu atvaziavo per 1:40. Komforto prasme XX amzius, greicio - XIX amzius.

                                Comment


                                  #36
                                  Tarp Vilniaus ir Kauno riedės du modernūs traukiniai
                                  http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11526366

                                  Comment


                                    #37
                                    Taip atrodys naujieji traukiniai, kursuojantys tarp Vilniaus ir Kauno.







                                    W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                    Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                    Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                    Comment


                                      #38
                                      Man tai jie baisūs , bet jeigu patogūs ir greiti tai kaip atrodo nelabai svarbu.

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė John
                                        Atrodo labai gerai
                                        Butu idomu pamatyti ir interjero vaizdu. Speju (t.y. tikiuosi), kad ir garso izoliacija bus kur kas geresne ir keleiviai negirdes isores triuksmo, kas zymiai pagerintu keiones komforta. Bet kokiu atveju, labai dziugu, kad gerinamas Vilnius-Kaunas marsrutas
                                        Šeštadienio Respublikoje rašo, kad žemagrindžiuose vagonuose bus įrengta kondicionavimo sistema, modernūs tualetai, gaiviųjų gėrimų ir kavos aparatai, specialios vietos neįgaliesiems. Pirmos klasės vagono keleiviai galės prisijungti savo nešiojamus kompiuterius prie maitinimo tinklo. Vagonuose įrengtos stebejimo kameros.
                                        W. Churchill: "Niekada, niekada, niekada nepasiduokit".
                                        Burlenčių ir jėgos aitvarų maratonas, Šventoji 2007
                                        Buvęs "Elnio" odų ir avalynės fabrikas, Sinagoga ir Ch. Frenkelio vila Šiauliuose

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė taimis Rodyti pranešimą
                                          Man tai jie baisūs , bet jeigu patogūs ir greiti tai kaip atrodo nelabai svarbu.
                                          Nėra jie tokie baisūs. Kaip matau tai čia panašūs į tokius kur Vokietijoj važinėja, jei ne tokie patys tik nudažyti kitaip. Kiek girdėjau tai Lietuvos geležinkeliai žada skelbti konkursą traukinių nudažymui.
                                          flickr >>>

                                          Comment

                                          Working...
                                          X