Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Maršrutas Vilnius-Kaunas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    KLUB-U naudojama tik buvusios TSRS šalyse.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Taigi buržujiškuose riedmenyse sumontuota rusiška signalizacijos sistema ..?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O gal sistema veikia gerai, tik buržujiški riedmenys nichrena "nesupranta"...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Kiekviena kartą skaitant ant kiek afigienai sunku yra priderinti naujus riedmenis prie to KLUB-U nenorom peršasi išvada, kad ta KLUB-U sistema veikia iš principo laimingo atsitiktinumo dėka ir apskritai turėtų būti išgyvendinta kaip nesaugi.

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Nerandu dabar nieko, temos perkrautos pranešimais. Vežimėliai, aširačiai ir sukabinimo įrenginiai yra mažiausia problema adaptuojant riedmenis kitai vėžei. Didžioji problema yra signalizacijos prietaisai. Visuose naujuose riedmenyse (Siemens, Škoda, Pesa), kurie naudojami Lietuvoje, yra sumontuota rusiška sistema KLUB-U, kuri kol kas vienintelė naujos kartos geležinkelių saugumo sistema, galinti veikti rusiškos vėžės geležinkeliuose.
    Ir apskritai geležinkelio riedmenys yra didelė ir sudėtinga sistema, kur svarbiausias dalykas - kaip jie "susišnekės" su geležinkelio kelių sistema. To pasekoje gali būti pvz. įjungiami klaidingi šviesoforų signalai, ko pasekmės gali būti skaudžios.

    Vis dėlto, prašom žodžio specialistų...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Tuoj specialistai paaiškins civiliokams

    Komentuoti:


  • Vytautas_LT
    replied
    Jau buvo rašyta temose apie riedmenis ne vieną kartą...

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė John
    O logika, kad galima buvo "modernizuoti" visus senus traukinius yra dar mažiau vykusi, nes toks argumentas tiktų apskritai bet kam: visur Europoje ar Azijoje galėtų modernizuoti senus traukinius (ar net garvežius) ir naudoti juos dar 10000 metų... kvailiai, nesupranta, kad taip geriau.
    Ne, nu negalima iš visko taip primityviai pajuokti. Aš pvz. paskaitęs apie LG pasiekimus pritaikant vakarietišką techniką tarybinei vėžei pasijutau beveik taip pat gerai lyg LG butų išlaipinę žmogų Mėnulyje

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vienas dviaukštis turėtų nakvoti Kaune ir taškas. Absurdas yra varyti praktiškai tuščią traukinį prieš penkias valandas ryte į Kauną, kai paskui jį velkasi lėtasis ER9M, kuris ir surenka visus kaimų ir Kaišiadorių gyventojus į Kauną.
    Kas tiesa, tas ne melas. Dėl pavyzdžio su Waterloo-Bank neidealumo irgi kryžiumi ant žemės negulsiu, savaime suprantama, kad situacijos skiriasi. Tiesiog norėjau pailiustruoti vieną iš būdų mąstyti apie tai.

    Bet kokiu atveju, iš esmės sutinku, kad, turint omenyje ir kitus traukinius, ne tik EJ575, turėtų būti panaudojami ne du su puse, o bent trys su puse traukinio per dieną. Didelis stabdis čia yra archajiška ir visiškai nelanksti bilietų pardavimo sistema, nepaliekanti galimybės grąžinti du pinigus tiems keleiviams, kuriuos vežtų ne EJ575, o ЭР9М. Apie kitą stabdį - archajišką geležinkelio tvarkaraščių sudarinėjimo metodiką - tam kartui patylėsiu

    Komentuoti:


  • Furbo
    replied
    Eeei, nenukrypkit nuo temos...
    Paskutinis taisė Furbo; 2010.09.26, 21:16.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Lokomotyvas nuo motorvagoninio kelevinio traukinio skiriasi?
    Yra įvairių traukinių tipų, suprojektuotų tam tikrais tikslais. Traukinys gali susidėti iš vieno ar daugiau garvežių ir vagonų kombinacijos, ar savaeigio lokomotyvo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tikrai? Siemens ER20 taip pat yra vakarietiški traukiniai, pritaikyti 1520mm vėžei.
    Lokomotyvas nuo motorvagoninio kelevinio traukinio skiriasi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Geras bandymas, tačiau mėgindamas atrinkti traukinius įvėlėte keletą loginių ir faktinių klaidų, tarp jų tai, kad traukinys po keturių reisų turi grįžti į Elektrodepą ir kad traukinius vairuoja taip pat žmonės, kurie nori dirbti ne kiaurą parą. Štai aš pasidomėjau giliau, ir, mano nuomone, šiuo metu krūvis yra visai pusė velnio paskirstytas tarp trijų traukinių. Pagal tvarkaraštį gaunasi tokios pamainos:

    1) EJ811→EJ812 (04:50 iš depo, 07:59 į depą)
    2) EJ813→EJ814→EJ817→EJ816 (05:55 - 13:28)
    3) EJ815→EJ878→EJ819→EJ882 (07:00 - 15:33)
    1) EJ821→EJ818→EJ825→EJ822 (13:35 - 21:08)
    2) EJ823→EJ820→EJ827→EJ824 (16:10 - 22:58)

    Vienintelis patobulintinas dalykas yra nebent tai, kad pirmasis traukinys ryte išgalėtų sulakstyti dar vieną kartą pirmyn atgal, o trečio traukinio darsyk su tokiu jo grįžimo laiku paleisti tą pačią dieną jau veikiausiai nebeišeitų, nebent vienam reisui. O šiaip tai tikrai nėra taip blogai, kaip jūs piešiate.
    Vienas dviaukštis turėtų nakvoti Kaune ir taškas. Absurdas yra varyti praktiškai tuščią traukinį prieš penkias valandas ryte į Kauną, kai paskui jį velkasi lėtasis ER9M, kuris ir surenka visus kaimų ir Kaišiadorių gyventojus į Kauną.


    Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
    Kadangi buvo lyginama su lėktuvais, tai ne vienas autobusų parkų vadovas sutiktų sugedus ar patekus į avariją keliems autobusams ir neturint rezervo, išvis neleisti jokio autobuso į reisą, nei milijoną kainuojančią techniką laikyti parke. Taigi, apie kažkokį laikiną keleto žmonių nepasitenkinimą nemanau, jog verta šnekėti.
    Tai tik pardo parkų vadovų požiūrį į keleivius - ant jų jiems nusi..... Visgi Lietuvoje nerasime nei vieno parko ar rimtesnio vežėjo, kuris neturėtų rezervinių autobusų. Ir ne milijonus jie kainuoja.

    Komentuoti:


  • aesde
    replied
    sąlyginai be darbo stovi. juos po kelių reisų reikia ir išvalyti, surinkti šiukšles, išorę nuplauti. aišku prie to pačio gal kokį ir smulkų remontėlį atlikti.

    beja įdomų gandelį išgirdau, kad lietuviškas UAB'as pašalinęs ryšio ar elektromagnetinio suderinamumo problemėlę EJ'otuose, buvo pakviesti į Rusiją analogiškai problemai spręsti (kaip žinia rusai prisipirko krūvą naujų vakarietiškų traukinukų Sočio olimpinėms žaidynėms)

    Komentuoti:


  • Berliner
    replied
    Parašė Carnifex Rodyti pranešimą
    Man šita diskusija priminė vieną įdomų faktą. Yra Londone tokia metro linija Waterloo-Bank, visų meiliai vadinama The Drain, nes į tunelį pastoviai vanduo iš Temzės čiurlena. Ji turi tik dvi stoteles, tačiau keleivių srautas yra gana nemažas, todėl piko metu būna, kad traukiniai išvažiuoja trijų minučių dažnumu.

    Dabar įdomioji dalis. Waterloo-Bank linija yra visiškai izoliuota nuo likusios metropoliteno sistemos, todėl visi linijos traukiniai dirba tik joje ir niekur kitur. Maksimaliai apkrovai (3 minučių dažnumu) palaikyti užtenka keturių traukinių, tačiau iš viso linija turi penkis traukinius. Vienas iš jų visą dieną stovi remonto dirbtuvėse techninėje apžiūroje. Žinoma, yra sugalvota rotacijos sistema, todėl per penkias dienas visi penki traukiniai gauna „pailsėti“.

    Pagal kai kurių komentuotojų logiką išeitų, London Underground švaisto milžiniškus pinigus ir t.t. leisdami vienam traukiniui stovėti visą dieną be darbo, o jei dar pridurčiau, kad vienas traukinys dirba tik ryto piko valandomis, o kitas tik ryte ir vakare, ir didžiąją dienos dalį važiuoja tik du traukiniai, tai susilaukčiau ir visiško anarchijos ir pasipiktinimo proveržio.
    Nelabai geras palyginimas. Pats sakai, kad ši linija yra izoliuota, vadinasi iškilus problemoms nėra jokios galimybės sugedusį traukinį pakeisti kitu. Šiuo atveju pigiau turėti vieną traukinį atsargoje, nei kad ieškoti kažkokių alternatyvų avarijos atveju.

    Su Vilnius-Kaunas maršrutu LG yra visiškai kitaip: jie turi ne tik kad daug elektrinių traukinių, bet ir dyzelinių, kurie bet kada gali pakeisti dviaukščius. Kaip jau minėjau, LG elektriniai modernizuoti traukiniai yra pakankamai komfortabilūs, ir jais pakeitus dviaukščius kelionės komfortas nukentėtų minimaliai.

    Man šitas Waterloo-Bank pavyzdys, atvirkščiai, įrodo, kad atsargoje užtenka vos vieno traukinio, kad būtų užtikrinta komfortabili kelionė.

    Komentuoti:


  • Carnifex
    replied
    Man šita diskusija priminė vieną įdomų faktą. Yra Londone tokia metro linija Waterloo-Bank, visų meiliai vadinama The Drain, nes į tunelį pastoviai vanduo iš Temzės čiurlena. Ji turi tik dvi stoteles, tačiau keleivių srautas yra gana nemažas, todėl piko metu būna, kad traukiniai išvažiuoja trijų minučių dažnumu.

    Dabar įdomioji dalis. Waterloo-Bank linija yra visiškai izoliuota nuo likusios metropoliteno sistemos, todėl visi linijos traukiniai dirba tik joje ir niekur kitur. Maksimaliai apkrovai (3 minučių dažnumu) palaikyti užtenka keturių traukinių, tačiau iš viso linija turi penkis traukinius. Vienas iš jų visą dieną stovi remonto dirbtuvėse techninėje apžiūroje. Žinoma, yra sugalvota rotacijos sistema, todėl per penkias dienas visi penki traukiniai gauna „pailsėti“.

    Pagal kai kurių komentuotojų logiką išeitų, London Underground švaisto milžiniškus pinigus ir t.t. leisdami vienam traukiniui stovėti visą dieną be darbo, o jei dar pridurčiau, kad vienas traukinys dirba tik ryto piko valandomis, o kitas tik ryte ir vakare, ir didžiąją dienos dalį važiuoja tik du traukiniai, tai susilaukčiau ir visiško anarchijos ir pasipiktinimo proveržio.

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Tikrai? Siemens ER20 taip pat yra vakarietiški traukiniai, pritaikyti 1520mm vėžei. Sutinku. Bet kam EJ575 išskirti iš kitų keleivinių traukinių?
    Nepradėkim tuščios diskusijos.

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Vien tik apie EJ575 ir nekalbėjo Specialistas. Ji sakė "Tai reiškia, kad LG tapo pionieriais rytų Europoje, turėję pritaikyti vakarietiškus traukinius 1520 mm pločio vėžėje."
    Tikrai? Siemens ER20 taip pat yra vakarietiški traukiniai, pritaikyti 1520mm vėžei.

    Parašė 2Pack Rodyti pranešimą
    Nu nesinginčykime ir nerašykime kartais tik tam, kad kažką parašytume ar paprieštarautume (kalbu apie tai, kad beprasmis sakinys).
    Sutinku. Bet kam EJ575 išskirti iš kitų keleivinių traukinių?

    Komentuoti:


  • 2Pack
    replied
    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Pionieriai 1520mm vėžei buvo ne EJ575, o Siemens ER20.
    Ar verta priminti, kad LG pirko ne tik dviaukščius, bet ir motrises PESA620 (iš esmės dėl maršruto į oro uostą, vėliau pasiteisinus ir kitiems mažai apkrautiems maršrutams) ir praktiškai šlamštą RA2. Vat kas dėl RA2, tai tikrai būtų buvę žymiai paprasčiau jų nepirkti, o vietoje jų įsigyti motrisių PESA620 arba renovuoti esamus dyzelinius traukinius.
    Vien tik apie EJ575 ir nekalbėjo Specialistas. Ji sakė "Tai reiškia, kad LG tapo pionieriais rytų Europoje, turėję pritaikyti vakarietiškus traukinius 1520 mm pločio vėžėje. "

    Parašė Wycka Rodyti pranešimą
    Mano supratimu, ne tik EJ575, o absoliučiai visus keleivinius traukinius nuolatos būtina kruopščiai prižiūrėti, įsitikinti, kad jų naudojimas nekelia grėsmės eismo saugai ir kt.
    Nu nesinginčykime ir nerašykime kartais tik tam, kad kažką parašytume ar paprieštarautume (kalbu apie tai, kad beprasmis sakinys).

    Komentuoti:


  • Wycka
    replied
    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    LG būtų buvę žymiai paprasčiau EJ575 nepirkti, o nebrangiai modernizuoti ER9M traukinius ir dar apie 15 metų ramiai gyventi. Tai reiškia, kad LG tapo pionieriais rytų Europoje, turėję pritaikyti vakarietiškus traukinius 1520 mm pločio vėžėje.
    Pionieriai 1520mm vėžei buvo ne EJ575, o Siemens ER20.
    Ar verta priminti, kad LG pirko ne tik dviaukščius, bet ir motrises PESA620 (iš esmės dėl maršruto į oro uostą, vėliau pasiteisinus ir kitiems mažai apkrautiems maršrutams) ir praktiškai šlamštą RA2. Vat kas dėl RA2, tai tikrai būtų buvę žymiai paprasčiau jų nepirkti, o vietoje jų įsigyti motrisių PESA620 arba renovuoti esamus dyzelinius traukinius.

    Parašė specialistas Rodyti pranešimą
    Tam, kad EJ575 traukiniais galėtų saugiai keliauti keleiviai, juos nuolatos būtina kruopščiai prižiūrėti, įsitikinti, kad jų naudojimas nekelia grėsmės eismo saugai ir kt.
    Mano supratimu, ne tik EJ575, o absoliučiai visus keleivinius traukinius nuolatos būtina kruopščiai prižiūrėti, įsitikinti, kad jų naudojimas nekelia grėsmės eismo saugai ir kt.

    Komentuoti:

Working...
X