Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Likimo ironija / Nuo žioplumo vaistų nėra

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Likimo ironija / Nuo žioplumo vaistų nėra

    Kai stotyje užkalbina neaiškus (neretai apšepęs) tipas ir pasiteirauja artimiausio traukinio į Kauną arba kai stoties „ruporai“ praneša apie traukinio išvykimą į Šeštokus ir toks žmogelis paklausia „kuriame Lietuvos gale tie Šeštokai?“, kalbos tęsinį nujausti galima: prašys cigaretės arba sušelpti pinigų.
    Žmonės dabar orientuojasi geriau nei prieš 20-30 metų, atsitiktinių sutiktų kažko klausia retai...
    Nors pasitaiko visko. Antai nusijuokiau išgirdęs pasakojimą, kaip studijų draugų pakviestas į susitikimą atvyko Kupiškin, ten iš taksofono nurodytu numeriu skambinęs nieko nerado ir užrašų knygutėje dirstelėjęs įsitikino, kad susitikimas vyks... Rokiškyje.
    Koks likimas ką ištiko įlipusį ne į tą traukinį, paporinimams užvedu šią tema. Manau, moderatoriai nepyks. Traukiniuose pasiklysti – „siurprizas“ didesnis nei autobusuose. Taigi, rašykime, kaip kas regėjo įsėdimą ne į tą traukinį ir rolesnius paklydėlių veiksmus...
    Aš taip pat įsipareigoju netylėti.

    #2
    Lietuvoj lyginant su Vokietija teko mažiau važinėt traukiniais, taigi ir toks žioplas įvykis nutiko pernai Vokietijoj...

    Reikėjo tiesiog elementariai su dviem persėdimais nuvažiuot iš vieno miesto į kitą (Leipzig - Goettingen), dėl persėdimų jokių problemų net neįtariau, nors šitu maršrutu važiavau ir pirmą kartą.

    Taigi su pirmu persėdimu viskas tvarkoj, važiuoju toliau...

    Antram persėdimui išlipau teisingoj stotelėj ir nuėjau į informaciją pasiklaust kada sekantis traukinys į Goettingen, nes vienas kaip tik nuvažiavo...na sužinojau kada tas traukinys važiuoja, atsisėdau ir sau smagiai važiuoju, tikėdamasis neužilgo pasiekt tikslą...po kiek laiko pastebėjau, kad miesteliai, kuriuose stojame lyg ir turėtų būt ne visai toj pusėj kur man reikia, bet dar laukiau...Na kaip ir atėjus laikui, kada turėjau pasiekt Goettingen (o skubėjau į jazz'o festivalį) jau sunerimau ir po kiek laiko paklausiau poros studentų kada mes tą Goettingen privažiuosim...Pasirodo jie iš ten ir važiuoja, o traukinys jau kuris laikas važiuoja visiškai į priešingą pusę negu man reikia...Pasirodo važiuojant šiuo traukiniu reikėjo maždaug prieš pusvalandį dar kartą persėst (neapsižiūrejau)...Patarė išlipt sekančioj stotelėj - taip ir padariau...Ir kaip tik tuo metu nuvažiavo paskutinis traukinys tą vakarą į tą pusę, kur būčiau galėjęs lengvai įsėst į reikiamą traukinį...Stovėjau kažkokiam nedideliam Vokietijos miestely, telefonas baigė išsikraut, o aplinkui nė vieno žmogaus...Susiradęs iškabintą tvarkaraštį (stoties nebuvo, tik bilietų automatas), pastebėjau, kad dar važiuos vienas traukinys į Hannover, iš kurio iki pat gilios nakties dar galimą nuvažiuot į Goettingen...Jau norėjau pirkt bilietą, bet aparatas nepriėmė kortelės, o bilietui pritrūko maždaug vieno euro...galvojau šakės Po kiek laiko pasirodė porelė, kurių labai labai nedrąsiai teko prašyt išmaldos...Pasitaikė labai malonūs žmonės - ne tik tiek kiek reikia siūlė, bet ir dar daugiau - apsiribojau tik trūkstamu euru

    Nusipirkau bilietą, nuvažiavau į Hannover, ten jau radau bakomatą, nusipirkau bilietą ir apie 10 vakaro pasiekiau Goettingen...

    Vietoj planuotų poros valandų užtrukau beveik šešias, į festivalį taip pat porą valandų pavėlavau, kelionė keliolika eurų brangesnė gavosi ir pirmą kartą prašiau išmaldos...

    Bet kokio atveju bus ką prisimint

    Comment


      #3
      Parašė paukstis Rodyti pranešimą
      Lietuvoj lyginant su Vokietija teko mažiau važinėt traukiniais, taigi ir toks žioplas įvykis nutiko pernai Vokietijoj...

      Bet kokio atveju bus ką prisimint
      Nuotykį Vokietijoje dar galėjo įtakoti kalbinis barjeras...

      Tikriausiai nemaža pavyzdžių atrasime Lietuvoje.
      Štai į Vilnių atitranzavęs tipelis „Kaunas yra Kaunas“ namo sugrįžti sumanė traukiniu. Stoties švieslentėje pamatė nurodytą traukinio į Kauną išvykimo peroną, tunelyje – kitą švieslentę su kryptimi į atitinkamus laiptus. Iškilęs iš požemio, apsidžiaugė pamatę stovintį elektrinį traukinį. Pagalvojo, kur gi kitur toks važiuos, jei retai kur virš bėgių pamatysi elektros laidą, ir drąsiai įlipo.
      O tas ER9M, pasirodo, važiuoja į Naująją Vilnią.
      Paskutinis taisė Vitas; 2008.06.22, 17:57.

      Comment


        #4
        Parašė Vitas Rodyti pranešimą
        Nuotykį Vokietijoje dar galėjo įtakoti kalbinis barjeras...
        Tame ir esmė, kad kalbos barjero kaip ir nėra...tiesiog stipriai apsižioplinau

        Comment


          #5
          Olandijoje sukabina keleivinius traukinius važiuojančius viena kryptimi, o vėliau stotyse išsiskirsto kur kuriam reikia. Tai va sulipom visa grupė ir ramiausiai važiuojam mums reikia kryptimi, staiga stotyje viena panelė buvusi kitam vagone pribėga ir sako: "O žinot, kad ši traukinio dalis nevažiuoja kur mums reikia?!" Lauke pasižiūrim, kad tikrai Roterdame būtume atsidūrę

          Comment


            #6
            Nuotykių su tais atkabinėjimais rastume Lietuvoje, tik reikia paėjėti į praeitį, kol iš Vilniaus į Kauną dar nevažinėjo elektriniai traukiniai. Į juos dažnai įsiveldavo iš Vilniaus namo grįžtantys suvalkiečiai. Būdavo paplitę atvejai, kada iš Vilniaus išvažiuodavo du sujungti D1, Kaune būdavo atskiriami, vienas važiuodavo į Alytų arba Kybartus, kitas – į Jonavą arba atgal į Vilnių.
            Dar mokyklos laikais mokytojų būdavome barami už prastą mokymąsi, už nepažangumą, kartais už tai skundžiami tėvų susirinkimuose... Tačiau netyčia pavyko sužinoti, kaip iš Vilniaus grįždamas „apsižioplino“ vienas visame rajone garbintas mokyklos direktorius.
            Jis žinojo, kada iš Vilniaus į Kauną išvažiuoja maršrutą tolyn tęsiantis D1, ir dėl kitų „smulkmenų“ nepergyvendamas įlipo ne į tą sąstato galą. Kaune pajuto, kad traukinys pajuda anksčiau laiko ir ne ta kryptimi ir puolė bėgti pas mašinistą. Kol nubėgo, traukinys įvažiavo į tunelį. Į pasiklydusio kostiumuoto „tamstos direktoriaus“ prašymą paleisti, mašinistas atsakė tunelyje to padaryti negalįs. Ir išleido Amalių stotelėje, prieš tai pasakęs, kad joje netrukus sustos traukinys, važiuojantis į Kauną. Kai šis pasiekė stotį, anas D1 į Suvalkiją dar buvo neišvažiavęs.
            Ne kartą tekę matyti, kaip ant geležinkelio tilto per Nemuną Kaune išsigąsta norėję važiuoti į Vilnių. Kartą mačiau, kaip stambaus kūno sudėjimo vyriškis tučtuojau spaudė “stop-kraną“. Traukinys sustojo, bet durys neatsidarė. Kai „stop-kraną“ atleido, traukinys vėl pajudėjo, tada vagone vėl pasigirdo oro šnypštimas ir pasijuto stabdymas. Prie stabdančio vyro priėjęs mašinisto padėjėjas ramiai paklausė, kodėl stabdote... Kai to vyriškio žmona pasiguodė paklydimu ir paprašė išleisti, mašinisto padėjėjas pakvietė kartu eiti į priekį. Vėliau pamačiau, kaip ta paklydusi pora išlipo Garliavoje.
            Dviejų D1 važiavimas Lietuvoje jau pamirštas. Nors dar prisimenu, kaip toks junginys vakarais išvažiuodavo iš Vilniaus: vienas D1 į Daugpilį, kitas – į Didžiasalį. Dar prisimenu atvejį, kada dyzeliniam traukiniui Kazlų Rūdoje atsiskyrus nuo Kauno-Kaliningrado bėgių, vagone pasirodė kontrolierius. Vienas keleivis jam pateikė bilietą į Kaliningradą. Pasirodo, tuo metu Kauno-Alytaus maršruto vakarinis D1 važiuodavo junginyje su tokiu pat D1 maršruto Vilnius-Kaliningradas. Kiek anksčiau prisimenu kaip nuo D1 Vilniaus-Kaliningradas Kaune būdavo atkabinamas traukinys į Šiaulius. Dar gerokai anksčiau iš Vilniaus ~3 h nakties išvykdavo dyzelinis traukinys Vilnius-Kaunas-Klaipėda. Antroji jo dalis būdavo atkabinama Jonavoje ir grįždavo į Kauną.
            Šiaulių mazge taip pat būta kai ko panašaus. Bent jau buvo paplitęs dviejų D1 junginio važiavimas nuo Radviliškio iki Šiaulių (Šiauliuose dviejų jungimas važiuoti į Radviliškį paplitęs nebuvo, todėl tvarkaraščiuose mįsle buvo traukinių skirtumas iš Radviliškio į Šiaulius ir iš Šiaulių į Radviliškį). Kartą pastebėjau, kaip iš Radviliškio atvažiavo traukinys Radviliškis-Klaipėda ir nuo jo buvo atkabintas Šiauliai-Černiachovskas (vėliau šis maršrutas sutrumpėjo iki Sovetsko, kažkur po 1990 m. – iki Pagėgių, 2001m. kovo pabaigoje išnyko).
            Dviejų dyzelinių traukinių bendri važiavimai retėti Vilniaus dyzelinių traukinių depe atsiradus DR1A. Matyt, tais tuose junginiuose skirtingos markės dyzelinius traukinius iš vienos kabinos valdyti nėra galimybių, du vienodus parinkti (kai vienur išsiskiria, kitur gali būti jungiamas su kitu, kaip Kaune pastebėti pavykdavo) gaudavosi papildomų sunkumų. Apsibaigė ir sunkumai mažiau apdairiems keleiviams. Šio forumo temoje „Geležinkeliai Lietuvoje“ pastebėjau pasiūlymų prie greitojo traukinio Vilnius Klaipėda kabinti vagonus Vilnius-Ryga (juos atkabinti Šiauliuose ir toliau leisti atskiru sąstatu). Ko gero, toks atvejis būtų racionaliausias būdas atnaujinti susisiekimą su Latvijos sostine. Vagonų perkabinėjimų keleiviniuose traukiniuose, važiuojančiuose iš Kaliningrado. Antai pastebėjau, kad Minske nuo „Gintaro“ Kaliningradas-Maskva atkabinami vagonai Kaliningradas-Brestas ir Kaliningradas-Sevastopolis.

            Comment


              #7
              Man yra teke pakeliauti po Lietuva, nors ir nelabai to norejau.
              Tuo metu dirbau Klaipedoj. Dirbau slenkanciu grafiku. Po naktines pamainos grizau i nuomojama buta, ismiegojau normaliai. vakare sedau i naktini traukini Klaipeda-Vilnius. ten susitikau keleta pazistamu gelezinkelieciu. Kas giminiu lankyti, kas i Vilniu su reikalais...
              Beveik visi keliones laikui sutrumpinti buvo pasieme alaus. Kazkuris is ju istrauke ruginukes "bambali". Siauliuose islipom, nusipirkom sulciu, cepelinu (bent jau tuomet veike prie stoties kavinuke visa para). Netruko prabegti valanda. Priejo palydove ir paklause:
              -Kuris is jusu turejo lipti Baisogaloj?
              Sakau:
              -As!
              -Ka tik pravaziavom.
              "Velniai nemate, vaziuosiu iki Vilniaus" - pagalvojau. "Rytoj penktadienis, vaziuoja dyzeliukas Vilnius-Siauliai, stojantis ir Baisogaloj."
              Kazkur apie Kaisiadoris linksmybes baigesi, "galiorka" "nusmigo".
              Vilniuje persigalvojau - reiktu iki Kedainiu pavaziuoti su "greituku" (pasnausti galima patogiai ant virsutinio gulto). Ten bus galima persesti i dyzeliuka. Beda ta, kad prabudau tik pries Telsius. Is Telsiu pusantros valandos ejau iki plento, dvi valandas bergzdziai stabdziau masinas...
              veliau parejau atgal i stoti ir vakariniu "greituku" grizau i Klaipeda. Tasyk i svecius pas mama ir nenuvaziavau...
              Paskutinis taisė dariuks; 2008.07.19, 08:06. Priežastis: gramatine klaida
              Parama Siaurojo geležinkelio klubui

              Comment


                #8
                Del sujungtu dvieju dyzeliniu traukiniu...
                Tarybiniais laikais du D1 buvo daznas reiskinys. Nes keleiviu srautai buvo dideli. Paciam yra teke keleta kartu vaziuoti stovint is dvieju D1 sastatu sudarytame traukinyje is Pabrades i Vilniu.
                Atsiradus Vilniuje DR1A, sudvejintu D1 sumazejo, nes DR1A sudare 6 vagonai.

                Traukiniu sujungimas po 1990 m. smarkiai sumazejus keleiviu, isnyko, bet ne visai.
                Dar pernai yra teke matyti i Turmanta vykstancius sukabintus du trivagonius DR1A traukinius. Siaip tai kursuoja savaitgaliais ar pries sventes 5 ar 6 vagonu DR1A. Bet, matyt, kartais 5 ar 6 vagonu traukinio nebuna, tenka sukabinti du trivagonius. Tiesa, jie marsrute niekur nera atskiriami...

                Comment


                  #9
                  Buvo žiema. Rytinis traukinys. Vagone toks vyras sėdėjo, su krepšiais ir eglute (būsima kalėdine). Staiga pašoko šaukdamas "tai buvo mano stotelė!!!", puolė prie durų, išmetė krepšius, eglutę ir pats iššoko
                  N N N

                  Comment


                    #10
                    Geru istoriju cia prisiskaiciau, galima butu filma kurti!

                    Comment


                      #11
                      Neseniai vaziavau D1 Is Radviliskio i Vilniu per Kauna-1. Vaziavo seima, kaip veliau supratau i Kauna. Traukinys Kaune-1 sustojo, isleido keleivius, vaziuojantys toliau nelipo. Po to nuvaziavo link tunelio, kad pervaziuot i kita kelia. Vel stovejo Kaunas-1 stotyje. Pajudejus i Vilniu si seima paklause netrukus priejusios konduktores, kodel vaziuoja atgal, o ne i Kauna? Ta pasake, kad tunelis uzdarytas, kad galine stotele buvo Kaunas-1, o ne Kaunas. Teko jiems islipti Kaisiadoryse. Gerai, kad dar buvo uz kokiu 10 min paskutinis dyzelis iš Vilniaus i Kauna, bet per HE, Jiesia. Tai turbut parsibelde namo apie vidurnakti...

                      Comment


                        #12
                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Neseniai vaziavau D1 Is Radviliskio i Vilniu per Kauna-1. Vaziavo seima, kaip veliau supratau i Kauna. Traukinys Kaune-1 sustojo, isleido keleivius, vaziuojantys toliau nelipo. Po to nuvaziavo link tunelio, kad pervaziuot i kita kelia. Vel stovejo Kaunas-1 stotyje. Pajudejus i Vilniu si seima paklause netrukus priejusios konduktores, kodel vaziuoja atgal, o ne i Kauna? Ta pasake, kad tunelis uzdarytas, kad galine stotele buvo Kaunas-1, o ne Kaunas. Teko jiems islipti Kaisiadoryse. Gerai, kad dar buvo uz kokiu 10 min paskutinis dyzelis iš Vilniaus i Kauna, bet per HE, Jiesia. Tai turbut parsibelde namo apie vidurnakti...
                        Laikinąją stotį Kaunas1 (Petrašiūnų mikrorajone) ta šeima pasiekė 22:22 h.
                        Dyzelinis traukinys Nr.891 (iš Vilniaus išv. 20:42h) važiuoja ne aplinkiniu keliu į senąją Kauno stotį, o kaip ir elektriniai traukiniai – iki laikinosios Kaunas1.
                        Iš tos pačios stotelės Patrašiūnuose 4:14h rytą pajuda anksčiausias dyzelinis traukinys į Vilnių.
                        Toks važiavimas apylanka per Kauno hidroelektrinę, Rokus, Jiesią buvo skelbtas prieš uždarant Kauno tunelį. Bet iki uždarymo likus suskaičiuotoms dienelėms jis buvo pakeistas.
                        Nors dabar nors vienas keleivinis traukinys iš Kauno (senosios stoties) į Palemoną (ir gal būt toliau į Vilnių) arba priešinga kryptimi būtų patrauklus turistiniu požiūriu: nuo Kauno stoties iki Napoleono kalno malonu akimis paganyti Nemuno slėnį, toliau iki Jiesios stoties – jo intaką Jiesią su vaizdingais skardžiais, nuo Rokų iki Palemono – Panemunės mišką, Kauno marias, Pažaislį...
                        Paskutinis taisė Vitas; 2008.07.25, 18:03.

                        Comment


                          #13
                          Parašė Vitas Rodyti pranešimą
                          Laikinąją stotį Kaunas1 (Petrašiūnų mikrorajone) ta šeima pasiekė 22:22 h.
                          Dyzelinis traukinys Nr.891 (iš Vilniaus išv. 20:42h) važiuoja ne aplinkiniu keliu į senąją Kauno stotį, o kaip ir elektriniai traukiniai – iki laikinosios Kaunas1.
                          Iš tos pačios stotelės Patrašiūnuose 4:14h rytą pajuda anksčiausias dyzelinis traukinys į Vilnių.
                          Toks važiavimas apylanka per Kauno hidroelektrinę, Rokus, Jiesią buvo skelbtas prieš uždarant Kauno tunelį. Bet iki uždarymo likus sukaičiuotoms dienelėms jis buvo pakeistas.
                          Nors dabar nors vienas keleivinis tarukinys iš Kauno (senosios stoties) į Palemoną (ir gal būt toliau į Vilnių) arba priešinga kryptimi būtų patrauklus turistiniu požiūriu: nuo Kauno stoties iki Napoleono kalno malonu akimis paganyti Nemuno slėnį, toliau iki Jiesios stoties – jo intaką Jiesią su vaizdingais skardžiais, nuo Rokų iki Palemono – Panemunės mišką, Kauno marias, Pažaislį...

                          Po tunelio uzdarymo LG interneto puslapyje tvarkarasciuose buvo tokie paskutinio traukinio marsrutai - Vilnius-Jiesia-Kaunas. Ir pirmono rytinio i Vilniu. Nezinau, ar jie vaziavo.
                          Bet dabar ir as is naujo pasiziurejau - nera tokiu traukiniu.

                          O elektriniai traukiniai is Vilniaus "nakvoja" Palemone.

                          Comment


                            #14
                            Iš visokių paklydėlių stengiuosi susikurti sau humorą (juoktis sveika), tų paklydėlių likimu rūpintis gal būt nereikia (žioplių gelbėjimasis yra pačių žioplių reikalas).
                            Vienok, nuolatiniai žioplinėjimai jau pradeda įgrįsti Marijampolės geležinkelio stotyje prieš 16 valandą, prieš dviejų dyzelinių traukinių išvykimą nedideliu laiko intervalu: 15:40h į Vilnių (aplenkiant Kauną) ir 15:58h į Kauną.
                            Matai situaciją, kada pas gimines ar jaunystės draugę Suvalkijoje paviešėjusi solidaus amžiaus ponia kasoje nusiperka bilietą į Kauną, matai ją laukiančią perone. Ir kai atvažiavus traukiniui Šeštokai-Vilnius ji taikosi lipti į šį, kažkaip neiškenti parodyti gerus norus padėti jai išvengti netikėtumų.
                            Vaistų nuo žioplumo nėra, todėl žioplių niekas ir negydo. Ir keista, kad geri norai dažniausiai lieka nesuprasti: neretai atsišaudoma replikomis „koks tavo reikalas, kur noriu ten važiuoju“, „per kur manai traukinys važiuos į Vilnių jei ne per Kauną“ ir pan.
                            Miesčioniška kaunietė dažnai nė nežino, kad iš Tunelio (Baršausko) gatve važiuojančio „troliko“ ar „mikriko“ matoma istorinis geležinkelio tunelis nuo š.m. vasario 1 d. iki gal būt 2009 metų vasaros pabaigos yra uždarytas, remontuojamas (pridėsiu savo pastebėjimą, kad jame dabar nė geležinkelio bėgių nėra). Ne kiekviena „Kauno ponia“ važiuodama į Pažaislį pastebi, kad T.Masiulio gatvė prieš pat Kauno marias (jų prieplauką) lenda po geležinkelio viaduku...
                            Minėtais dyzeliniais traukiniais važiuoti tenka dažnai. Ypač vasarą. Ir kiekvieną kartą pamatau paklydėlių. Dar blogiau būna, kai traukinys Šeštokai-Vilnius vėluoja 15-20 min. ir Vinčuose, Kazlų Rūdoje arba Jūrėje atskiri išsiblaškėliai jį palaiko įkandin važiuojančiu Marijampolė-Kaunas (kartais juk abu būna vienodi DR1A).
                            Nuo žioplumo (ir išsiblaškymo) vaistų nėra. Bet kad tokių keleivių geležinkelyje būtų mažiau, LG kažką daryti turėtų. Gal būt stočių budėtojams pranešinėti reikėtų dažniau (Marijampolėje ir Kazlų Rūdoje radijo mazgai veikia), gal tą patį reikėtų daryti traukinių mašinistams...
                            Šių komiškų situacijų su žiopliais nebuvo iki gegužės 24 dienos, kuomet iš Vilniaus į Šeštokus važinėdavo ne dyzelinis traukinys DR1A, o šilumvežis TEP60 su trim prikabinamais keleiviniais vagonais.

                            Comment


                              #15
                              Pamenu vaziavau su rytiniu D1 is klaipedos i siaulius, uz paskutinius centus (studentiskai), kaip visada miegojau, sunki didele tase padeta ant lentynos virsuje... Na traukinys sustojo, vagone lyg ir vienas esu, ir tik girdziu masinisto pranesima: "Traukinys vyksta i Radviliski, sekanti stotis Tarvainiai, bukite atidus, durys uzsidaro"... As tu zodziu issigandes kaip sokau is vietos, pasiemiau tase ir begom is vagono, laime, durys uzsidare man panoseje, nes buciau issokes Plungeje O kadan gi ten vienu metu atvaziuoja du traukiniai, tai ir pranesa, o man tik paskui "daejo", kad Tarvainius sumaisiau su Zokniais

                              Comment


                                #16
                                Kartais is Kauno vaziavo dvigubas ER9M. Pirmas is Vilniaus vyksta i depa N. Vilnioje, antras i Trakus. Vat su siuo traukiniu buvo nuotykiu zmonems.
                                http://www.nikasmorozov.lt

                                Comment


                                  #17
                                  Parašė Nikas Rodyti pranešimą
                                  Kartais is Kauno vaziavo dvigubas ER9M. Pirmas is Vilniaus vyksta i depa N. Vilnioje, antras i Trakus. Vat su siuo traukiniu buvo nuotykiu zmonems.
                                  Cia kada taip buna? Jei neklystu, dabar Palemone nakvoja du elektriniai traukiniai. Taciau pirmasis traukinys i Vilniu yra dyzelinis, o po to elektrinis. Tai negi vaziuoja du sukabinti elektriniai traukiniai?

                                  Comment


                                    #18
                                    Nutikimas Kaišiadoryse

                                    Būna įdomu stebėti kitus paklydėlius, bet nuo tokių siurprizų neapdraustas niekas.
                                    Prisiminiau vieną savo nutikimą vasaros pabaigoje Kaišiadorių stotyje. Kuriais tai metais buvo, jau neįvardinsiu.
                                    Iki elektrinio traukinio išvykimo į Kauną buvo likę gal 10, gal 15 minučių, todėl nusipirkęs bilietą pernelyg neskubėjau. Nuėjau prie autobusų stoties, žvilgtelėjau autobusų tvarkaraščius į Paparčius, Čiobiškio keltą, Pašulius...
                                    Nuėjęs į pirmą peroną, apstulbau: prie kito perodo, esančio už pėsčiųjų viaduko, Kauno krypties kelyje stovi elektrinis traukinys. Pagalvojęs, gal mano laikrodis sustreikavo, leidausi bėgti kiek įkabinau. Nelipau ant viaduko (nebuvo laiko), bėgau per bėgius. Spigino vakarinė saulė, prakaitas užliejo akis, mažai ką ir temačiau. Pribėgęs traukinį, žiūriu - "galinėje" kabinoje sėdi mašinistas ir padėjėjas. Patrynęs akis, traukinio maršrutiniame trafarete įžiūrėjau užrašą NAUJOJI VILNIA. Supratau, kad čia traukinys, gal dešimčia minučių anksčiau važiuojantis į Vilnių (N.Vilnią), ir sustojau. Staiga išgirstu mašinisto balsą: "lipkite, čia traukinys į Vilnių". Atsakiau "man reikia į Kauną", išgirdau uždaromas duris, ir elektrinis traukinys iš nesavojo kelio pajudėjo link Vilniaus.
                                    Nusiraminęs Vilniaus krypties kelyje pamačiau stovintį prekinį traukinį. Iš kitų į Kauną traukinio laukusių keleivių sužinojau, kad prekinis buvo sustojęs dėl gaisro 2M62 antroje sekcijoje. Elektrinį traukinį į Vilnių beliko leisti nesavuoju keliu. Painiavos buvo.
                                    Kai išvažiavo elektrinis traukinys į Kauną, prekinis dar stovėjo.

                                    Comment


                                      #19
                                      O šią vasarą Kazlų Rūdoj mačiau, kaip žmonės sustojo į peroną ir norėjo lipt į tranzitinį traukinį, pamanę,kad ten-Vilnius -Šeštokai

                                      Comment


                                        #20
                                        Šios vasaros istorija

                                        Keliavom dviračiais po Vilniaus apylinkes. Susipakavom daiktus ir patraukėm lik Klepočių. Tame pačiame vagone nemaža kompanija keliavo lygtai į Valkininkus švęsti bernvakario, bet alus ir viskis jau liejosi laisvai

                                        Klepočiuose vienam iš linksmosios kompanijos užėjo didelis noras parūkyti... Nepaisant išgerto viskio vagone jis rūkyti nebandė, o kultūringai išlipo lauk. Deja deja. Durys užsidarė, traukinys pajudėjo, rūkalius dar bandė belsti ir kabintis už durų. Mašinisto padėjėjas jį lyg ir matė, bet nesiėmė jokių veiksmų ir traukinys nuvažiavo...
                                        Liko linksmasis bernvakario dalyvis „in the middle of nowhere“, su viena cigarete ir benusibaigiančiu telefonu. Sekantis traukinys po kelių valandų, bet kas iš to jei piniginė nuvažiavo ankstesniu traukiniu

                                        Vėliau pravažiuodami pro kaimą matėm kaip vieni kaimiečiai skambina kitiems ir pasakoja kad čia klaidžioja kažkoks keistas tipas prašinėjantis jį nuvežti iki Valkininkų

                                        Comment

                                        Working...
                                        X