Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Bet traukinys vokiškas, 2011 metų.
    ЭС1 (Электропоезд Сименс, 1-й тип)
    Электропоезда ЭС1 производились заводом Siemens в городе Крефельд (Германия),

    Comment


      Parašė Zorro Rodyti pranešimą
      Bet traukinys vokiškas, 2011 metų.
      ЭС1 (Электропоезд Сименс, 1-й тип)
      Электропоезда ЭС1 производились заводом Siemens в городе Крефельд (Германия),
      Siemens Desiro yra daug variacijų ir dizaino stilių. Bet šitas specifinis dizainas, kuris matosi ir LTG brošiūroje, gaminamas tik Rusijai.
      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

      Comment


        Taip śie buvo gaminami Vokietijoje pagal rusų užsakymą. Kitos modifikacijos jau buvo gaminamos Rusijoje pagal licenziją.

        Comment


          Parašė DDoncys1 Rodyti pranešimą

          Gal kartais čia "subtili užuomina" apie būsimus pirkinius, nes po 2020 pajamų nelabai ką geresnio išeina nupirkt?

          P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..
          Daugpilis pirko rusiškus tramvajus. Latvijoje paskelbtas konkursas naujiems dyzeliniams traukiniams pirkti. Vienas iš penkių paraiškas pateikusių dalyvių - Metrovagonmaš su RA3.

          Comment


            https://www.vz.lt/transportas-logist...s-ir-klaipedos

            Kažkaip nematau didelės prasmės. Vilkikui tai užima 4-5 valandas, traukiniu ko gero bus apie parą? Suprasčiau jei šis krovinys keliauja tolyn ir kur nors Sibire jį pasiima nuo platformos. Bet tokiu atstumo ...

            Beje, https://www.vz.lt/transportas-logist...ja--be-vilkiko kažkaip praslydo nelabai pastebėtas?

            Comment


              Vežant traukiniu pervežimo trukmė, žinoma, būtų ilgesnė, bet gal reikšmingai mažesnė pervežimo kaina, lyginant su vilkiko varinėjimu? Gal geležinkeliai konkuruotų pasiūlę žemesnę tonos pervežimo kainą, nes ne tiek jau daug yra krovinių rūšių, kurias vežant labai svarbios kelios ar net keliolika papildomų valandų.

              Comment


                Plius nereiktų mokėti algų vilkikų vairuotojams, kurių yra nemažai
                Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                Comment


                  Parašė Kirvelis Rodyti pranešimą
                  Vežant traukiniu pervežimo trukmė, žinoma, būtų ilgesnė, bet gal reikšmingai mažesnė pervežimo kaina, lyginant su vilkiko varinėjimu? Gal geležinkeliai konkuruotų pasiūlę žemesnę tonos pervežimo kainą, nes ne tiek jau daug yra krovinių rūšių, kurias vežant labai svarbios kelios ar net keliolika papildomų valandų.
                  Kai pagaliau bus galima perkelti nuo vienos platformos ant kitos - racijos yra, ir Via Baltica bus mažiau avarijų. Bet vietiniams pervežimams - nelabai matau tikslo. Gal, kaip treniruotė.
                  Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.09.30, 15:50.

                  Comment

                  Working...
                  X