Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Ar yra koks nors bėgių žemėlapis, kuris rodo kur yra dvikelis, o kur yra vienkelis? Labiausiai domina atkarpa Draugystė - Kaišiadorys.
    Už dviračius ir troleibusus!

    Comment


      Tikriausiai nebent https://openrailwaymap.org/

      Comment


        LG tinklo nuostatuose, kurie kasmet išleidžiami ateinantiems metams, yra žemėlapis, kuriame nurodyti, kiek kelių, kokia blokiruotė ir kt. naudingos informacijos ten yra .
        Google padarai paieška, metus nurodai ir suranda pdf'ą.

        Comment


          LG vėl reklamuoja pajūrio ekspresą, kaip manot ar yra bent menka tikimybė kada nors turėti normalų pajūrio geležinkelį Klaipėda-Kretinga-Palanga-PLQ-Šventoji? Galbūt ir traukiniai Vilnius-Klaipėda galėtų užsukti į Palangą vasaros metu? Ar niekad traukiniai taip ir netaps pakankamai aktualūs Lietuvoje, kad reikėtų tokios maršruto?

          Prisegu kaip įsivaizduočiau teorinę trasą, ar būtų geresnių variantų?




          Comment


            Su tokiu gyventojų kiekiu tikrai nieko nebus. Netgi planuojami kombinuoti pervežimai su autobusais ir kituose dabartiniuose traukinių ruožuose, juos trumpinant tai sakyčiau utopija

            Comment


              Ne gyventojų kiekyje problema, o automobilių kiekyje. Persodinti bent pusę iš automobilių - kiek autobusų reikės? O kiek traukinių? Gal ir 5-6 normalūs sąstatai (ne tijų vagonų Pesos, o 10-12 vagonų lokomotyvo traukos traukinys) vien tik į Palangą sezono metu būtų per mažai...

              Comment


                Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                Ar yra koks nors bėgių žemėlapis, kuris rodo kur yra dvikelis, o kur yra vienkelis? Labiausiai domina atkarpa Draugystė - Kaišiadorys.
                Yra šita geležinkelio žemelapių interneto puslapis. Nuoroda į Baltijos valstybių žemelapį, bet jų yra daugiau, bent visa Europa. Puslapis truputį pasenusi (10m.), bet vis tiek įdomu, manau.

                Comment


                  Parašė Felin Rodyti pranešimą

                  Yra šita geležinkelio žemelapių interneto puslapis. Nuoroda į Baltijos valstybių žemelapį, bet jų yra daugiau, bent visa Europa. Puslapis truputį pasenusi (10m.), bet vis tiek įdomu, manau.
                  Na, jis tai žiauriai pasenęs yra. Klausiau būtent dėl minėto ruožo Draugystė - Kaišiadorys, nes paskutiniu metu ten daug kur iš vienkelio padarytas dvikelis. Buvo įdomu, kur tiksliai.
                  Už dviračius ir troleibusus!

                  Comment


                    Taigi minėjau, kur - tinklo nuostatų PDF'ai, kurie išleidžiami kiekvienais metais sekantiems metams.

                    Comment


                      "Lietuvos geležinkeliai" svarsto nutiesti geležinkelio liniją iš Kretingos į Palangą
                      Iš Kretingos iki Palangos bus galima nuvykti ir geležinkeliu – o tai reiškia, kad nuo paties Vilniaus iki pat jūros. Tai dar ne faktas, bet ankstyvosiose stadijose tarp atsakingų asmenų jau svarstoma idėja, rašo Kretingos rajono laikraštis "Švyturys."

                      Pirmąsyk užsiminė prieš pusantrų metų
                      Kalbos apie geležinkelio pratęsimą nuo Kretingos iki didžiausio šalies kurorto pasigirsta jau ne pirmą kartą. Prieš pusantrų metų, kurortui pradėjus Kretingos g. rekonstrukciją, su Palangos meru Šarūnu Vaitkumi šia tema buvo šnektelėjęs „Lietuvos geležinkelių“ generalinio direktoriaus pavaduotojas, Keleivių vežimo direkcijos direktorius Linas Baužys.

                      Idėja kurorto vadovui pasirodė patraukli, bet tąsyk kalbos nutrūko daugiau nei metams. Prieš kelias savaites Š. Vaitkus vėl sulaukė skambučio iš L. Baužio...
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Tai rytinėje Vievio dalyje (tiksliau už miesto) esanti pervaža. Pro ten važiuojama į Kernavę, Maišiagalą, A2.

                        Comment


                          Parašė Dariukas Rodyti pranešimą
                          Naikina vieną intensyviausiai naudojamų geležinkelio pervažų Lietuvoje

                          Skaitykite daugiau:
                          https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...voje-15772684/
                          Bet nera pasakyta kokio aukscio bus tunelis. Jame turi laisvai pravaziuoti 4.30 m aukscio fura nes kitaip bus tik pinigu svaistymas. Jai neklystu kontaktinio laido aukstis toje vietoje 5.30 m
                          Paskutinis taisė ZYKLON-B; 2020.07.29, 13:44.

                          Comment


                            Parašė ZYKLON-B Rodyti pranešimą

                            Bet nera pasakyta kokio aukscio bus tunelis. Jame turi laisvai pravaziuoti 4.30 m aukscio fura nes kitaip bus tik pinigu svaistymas. Jai neklystu kontaktinio laido aukstis toje vietoje 5.30 m
                            Spėčiau, kad atsižvelgiant į kelio kategoriją tikrai nedarys daugiau nei 1,5 metro
                            Paties rūpestis suprantamas, bet vis vien atrodo komiškai
                            Paskutinis taisė vėkas; 2020.08.24, 09:59.

                            Comment


                              Parašė stop.this.train Rodyti pranešimą
                              LG vėl reklamuoja pajūrio ekspresą, kaip manot ar yra bent menka tikimybė kada nors turėti normalų pajūrio geležinkelį Klaipėda-Kretinga-Palanga-PLQ-Šventoji? Galbūt ir traukiniai Vilnius-Klaipėda galėtų užsukti į Palangą vasaros metu? Ar niekad traukiniai taip ir netaps pakankamai aktualūs Lietuvoje, kad reikėtų tokios maršruto?

                              Prisegu kaip įsivaizduočiau teorinę trasą, ar būtų geresnių variantų?



                              Labai gera idėja. Geležinkelio ruožas nuo Kretingos tikrai galėtų būti pratęstas iki Palangos. Mąstant platesne perspektyva, jeigu ne ilgi tarpmiestiniai traukiniai, bent motrisės tarp Klaipėdos/Kretingos ir Palangos/Šventosios galėtų kursuoti. Lyginant su anksčiau siūlyta regioninio lengvojo geležinkelio idėja, šiąją būtų lengviau įgyvendinti dėl jau esamos geležinkelių infrastruktūros Klaipėdoje ir Kretingoje. Geležinkelių transportas mažiau teršia aplinką, juo galima pervežti daugiau keleivių vienu metu, o tuo pačiu kurorte būtų mažiau autotransporto kamščių sezono metu. Turint omenyje didėjantį keleivių susidomėjimą keliauti tarp Vilniaus ir Klaipėdos/Pajūrio traukiniais, tokia investicija turėtų būti pelninga.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2020.08.22, 16:44.
                              Exp@nding h¤rizons

                              Comment


                                Tik tiek, kad geležinkelį į Šventąją labiau apsimokėtų tiesti nuo Darbėnų - ten iki pat Šventosios išlikęs buvusio geležinkelio pylimas, kuris nėra nei užstatytas, nei dar kažkaip nutrauktas.
                                Už dviračius ir troleibusus!

                                Comment


                                  Sutinku, senesnėse temose net maršruto žemėlapis išlikęs.

                                  Click image for larger version

Name:	sventoji.jpg
Views:	529
Size:	245,1 kB
ID:	1822953
                                  Labai norint, trasą būtų galima pratęsti palei PLQ iki pat Palangos LIDLo, ten praktiškai nėra fizinių kliūčių.
                                  Šiaip dėl uosto ir geležinkelių plėtros vyksta labai daug diskusijų, visuomenininkai atseit išvis siūlo, kad uosto plėtra vyktų Būtingės zonoje, tokiu atveju tas geležinkelis su visom atšakom neatrodytų toks ir nerealus...

                                  Comment


                                    Į Palangą iš Kretingos tiesiai, o per Šventąją - kilpa.

                                    Comment


                                      LTG grafinis dizainas, naudojamas kažką ten apie Covid. Nu matomai pritrūko traukinio siluetų, kad BŪTINAI reikėjo panaudoti Rusijos geležinkelių traukinį.


                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Parašė John Rodyti pranešimą
                                        LTG grafinis dizainas, naudojamas kažką ten apie Covid. Nu matomai pritrūko traukinio siluetų, kad BŪTINAI reikėjo panaudoti Rusijos geležinkelių traukinį.
                                        Gal kartais čia "subtili užuomina" apie būsimus pirkinius, nes po 2020 pajamų nelabai ką geresnio išeina nupirkt?

                                        P.S. Žinau, kad šios minties realumas lygus beveik nuliui..
                                        Neskaitykit, čia nieko nėra parašyta. (TUŠČIA)

                                        Comment


                                          Maskva-Kaliningradas įtaka?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X