Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Yra tokia sąvoka kaip komercinė paslaptis. O be to gali būti, kad ir saugumo sumetimais grafikai neviešinami. Bet visgi greičiausiai komerciniais sumetimais. Kad konkurentai nežinotų.
    Nepamiršk kad ir LG, ir LDz savo grafikus derina ir su BČ, ir su RŽD. O kas liečia saugumą - ypatingi traukiniai praleidžiami "dispečeriniu grafiku", t.y. be grafiko.
    Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

    Comment


      Derina tai derina, bet ar taip jau viską ir iškloja? Gal tik tai, kas persikerta ar turi įtakos eismui gretimų šalių geležinkeliuose, o ne viską. Tai, kas siūlai dabar neviešinami, tai tikriausiai visgi dėl to, kad pasibaigė grafikų sudarymo su liniuote ir pieštuku laikai ir grafikai koreguojami operatyviai, elektronine forma, o ne priimami ir užtvirtinami metams į priekį popieriuje...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Yra tokia sąvoka kaip komercinė paslaptis. O be to gali būti, kad ir saugumo sumetimais grafikai neviešinami. Bet visgi greičiausiai komerciniais sumetimais. Kad konkurentai nežinotų. Konkurentai - latviai. Dabar net universitetuose reikia pasirašyti konfidencialumo sutartis... Net ir studentams, kurie dirba laboratorijose, darydami kursinius ar diplominius darbus... Kai kuriais atvejais kursinių ar diplominių darbų svarstymas yra uždaras, o ne viešas...
        Esmę supratot, kad ir kaip norėčiau viešint, negaliu.

        Comment


          Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
          Kuris norminis aktas reglamentuoja jų neviešinimą?
          Čia įmonė, ne valstybės paslaptis. Įmonė kuria pati savo taisykles, o už tokius viešinimus gresia darbuotojams nuobaudos.

          Comment


            „Lietuvos geležinkeliai“ modernizuos radijo ryšio sistemą
            „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi modernizuoti prieš dešimtmetį įrengtą radijo ryšio sistemą, kuria naudojasi traukinių eismo valdymo specialistai.

            Radijo ryšio sistemos atnaujinimui besiruošiantys „Lietuvos geležinkeliai“ šią savaitę paskelbė konsultaciją su rinkos dalyviais, kurie raginami teikti savo pastebėjimus ir pasiūlymus. Konkursą laimėjęs tiekėjas turės atnaujinti radijo ryšio sistemos įrangą bei užtikrinti jos priežiūrą ir nenutrūkstamą veikimą...
            Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz65LRVLYLL
            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              Juk krovinių tranzitas tai skaičiuojamas (jei jo neskaičiuotų, tai pasirodytų, kad LG beveik nieko neveža)
              Dėl sakinio skliausteliuose - ne. Tranzitas tai 20% krovinių apyvartos, o ne dauguma.

              Comment


                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                Tai tik statistika, kurią galima manipuliuoti.
                Tai laukiam įrodymų ir pranešimo atitinkamoms teisėsaugos institucijoms. Kol kas dauguma tavo atsakymų tai „jie akivaizdžiai meluoja ir taškas“ be jokių pagrindimų. Pagal tokią logiką galima skleisti absoliučiai bet kokias insinuacijas, pvz. kad Al1 iš valstybės biudžeto pavogė 1 mld €.

                Comment


                  Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                  Dėl sakinio skliausteliuose - ne. Tranzitas tai 20% krovinių apyvartos, o ne dauguma.
                  O kur atvežta į Klaipėdą geležinkeliais, bert išvežta laivais?
                  Jei laivais išvežta 2018 metais beveik 47 mln. t.
                  https://www.portofklaipeda.lt/uosto-statistika

                  Comment


                    Čia jau ne man klausimas, aš tik pacitavau Sunku spręsti, ypač dėl to, kad tranzitas+eksportas per geležinkelį (visoje šalyje) tai tik 18 mln. tonų, tad matyt į uostą šiuo būdu vežama palyginti nedidelė dalis.

                    Ir nežinia, ar tavo minėtas atvejis įeina į vieną iš šių kategorijų, ar išties kažkur skaičiuojamas atskirai. Tačiau dėl pastarojo kažkaip labai abejoju, juk negali būti taip, kad krovinys buvo pervežtas, bet nebuvo įskaičiuotas į bendrą pervežimų tonažą. Tad dėl detalios metodologijos reikėtų gilintis į Statistikos departamento dokumentaciją arba tiesiog kreiptis į juos.

                    Comment


                      Parašė tomczu Rodyti pranešimą
                      Ir nežinia, ar tavo minėtas atvejis įeina į vieną iš šių kategorijų, ar išties kažkur skaičiuojamas atskirai. Tačiau dėl pastarojo kažkaip labai abejoju, juk negali būti taip, kad krovinys buvo pervežtas, bet nebuvo įskaičiuotas į bendrą pervežimų tonažą. Tad dėl detalios metodologijos reikėtų gilintis į Statistikos departamento dokumentaciją arba tiesiog kreiptis į juos.
                      Tai tikarai įeina, tik kiek.
                      Nes daug baltarusiai veža (ypač trąšas), kartais pro Lentvarį iš eilės vienas po kito žali sąstatai Беларуськалий varo. mačiau ir su traktoriais ir su autobusais. Bet ne tik baltarusiai, bet ir kitų rytinių šalių. Dažnai pravažiuoja konteinerių sąstatai, matyt iš Kinijos.
                      O atgal dažniausiai tušti.

                      Comment


                        Diskusija apie keleivių vežimą atitinkamoje temoje pavirto diskusija apie krovinių vežimą.

                        Tranzitas pervežant krovinius geležinkeliais yra kryptis Minskas-Kena-Kybartai-Kalingradas ir nedideli kiekiai kitomis kryptimis. Krovinių vežimas iš užsienio į Klaipėdos uostą statistikoje skaičiuojamas kaip krovinių įvežimas į Lietuvą.

                        Comment

                        Working...
                        X