Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    „Lietuvos geležinkeliai“: antrinės įmonės veikia nuolat augančios konkurencijos sąlygomis
    IŠVADA: LG antrines įmones reikia grąžinti į LG kaip struktūrinius padalinius.

    Comment


      Dėl karščių ribojamas traukinių greitis
      Lietuvoje tvyrant karščiams pradėtas riboti traukinių greitis, keleiviams rekomenduojama įvertinti galimus vėlavimus, pranešė valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“.

      „Siekiant užtikrinti eismo saugumą nuo trečiadienio ribojamas visų keleivinių ir krovininių traukinių greitis dienos metu – nuo 14 val. iki 19 val. Tokių priemonių būtina imtis ilgesnį laiką užsitęsus karštiems orams“, – BNS teigė bendrovės atstovė Novilė Valančė.

      Pasak jos, tikslią traukinių vėlavimų trukmę įvardyti sudėtinga, nes iš esmės keičiasi visų (tiek prekinių, tiek keleivinių) traukinių grafikai. Vieni traukinių reisai gali vėluoti kelias minutes, kiti – ir 15–20 minučių...
      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

      Comment


        „Lietuvos geležinkelių“ pajamas didina augantys krovinių srautai
        Per pirmuosius penkis šių metų mėnesius „Lietuvos geležinkelių“ grupės pajamos, palyginti su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu, augo 3,6%.

        Kaip praneša įmonė, sausio-gegužės mėnesiais „Lietuvos geležinkeliai“ kartu su veiklą pradėjusia krovinių vežimo bendrove „LG Cargo“ uždirbo 190,5 mln. Eur pajamų, kai tuo pačiu periodu pernai bendrovės pajamos siekė 183,8 mln. Eur...

        ...Šiemet per penkis mėnesius „LG Cargo“ krovinių vežimo apimtys paaugo 0,6% – iki 22,55 mln. tonų. Palyginti su praėjusiais metais, augimas kiek sulėtėjo – tam didžiausios įtakos turėjo mažėję krovinių apimtys Kaliningrado srities kryptimi – šilta žiema lėmė, jog anglies poreikis buvo mažesnis, anglies kaina rinkoje buvo smarkiai kritusi.

        Tuo tarpu labiausiai (45,5%) augo konteinerių pervežimai – per penkis mėnesius pervežta 62.500 TEU. Tikimasi, jog pervežamų konteinerių kiekį padidins ir nuo birželio mėnesio startuosiantis konteinerių vežimas iš Klaipėdos į Kijevą. Traukinys kursuos kas savaitę ir perveš daugiau kaip po 10.000 TEU kasmet.

        Traukiniai Lietuvoje tampa vis populiaresne susisiekimo priemone keliaujantiems. Per pirmus penkis šių metų mėnesius „Lietuvos geležinkelių“ traukiniais keliavo jau 2,33 mln. keleivių – 17,3% daugiau, nei tuo pačiu periodu prieš metus (1,98 mln.). Populiariausiu maršrutu Vilnius–Kaunas sausio–gegužės mėnesiais keliavo 11,4% daugiau keleivių.
        Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qpNl2aJk
        Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

        Comment


          „LG Cargo“ vadovas: mums sekasi geriau nei latviams
          Valstybės valdomos bendrovės „Lietuvos geležinkeliai“ (LG) antrinei krovinių vežimo bendrovei „LG Cargo“ ketinant artimiausiais metais smarkiai padidinti pervežimus, jos vadovas pripažįsta, kad dėl krovinių vyksta aktyvi konkurencija su kitų transporto rūšių vežėjais.

          Egidijus Lazauskas interviu BNS teigė, kad bendrovė sėkmingai konkuruoja su Latvijos geležinkeliais. Tačiau sudaryti kliūčių į Lietuvos rinką ateiti naujiems vežėjams „LG Cargo“ neketina ir ruošiasi dar aštresnei konkurencijai.

          LG Krovinių vežimo direkcijos veiklą neseniai perėmusi „LG Cargo“ planuoja ne tik dideles investicijas į vagonų atnaujinimą ir elektrinius lokomotyvus, bet svarsto ir apie tolesnį veiklos optimizavimą...
          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81484699
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment

          Unconfigured Ad Widget

          Collapse
          Working...
          X