Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Geležinkeliai Lietuvoje

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Labai įdomu. Ar tik nebus tai tų jau kelintus metus stovinčių TEM2, kurių kai kurie yra suremontuoti, o kiti dar ne, remontas ir pardavimas lenkų privačiam vežėjui? Nes atrodo, kad Azerbaidžano geležinkeliams tų TEM2 nereikia. Kitaip seniai būtų pasiėmę bent jau suremontuotus.

    Comment


      Spalio m. 2728 buvo Molodečne.
      https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=85366#p85366

      ​​​​Ten pat po naujujų buvo 2733 ir 2734.
      https://forum.railwayz.info/viewtopi...p=86538#p86538

      Matyt į Azerbaidžaną važiavo.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Labai įdomu. Ar tik nebus tai tų jau kelintus metus stovinčių TEM2, kurių kai kurie yra suremontuoti, o kiti dar ne, remontas ir pardavimas lenkų privačiam vežėjui?
        Čia tikrai bus šilumvežiai iš Lenkijos (ne buv. LG).
        Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

        Comment


          „Lietuvos geležinkeliai“ įdarbins dirbtinį intelektą

          Gigantišką infrastruktūrą valdantys „Lietuvos geležinkeliai“ savo technologijų valdymą ketina sujungti į vieningą sistemą, kurios valdymas būtų patikėtas vis dar mokslo entuziastų fantaziją audrinančiam dirbtiniam intelektui...
          Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/mokslas/technol....d?id=76995071
          Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

          Comment


            Su gimtadieniu, Lietuva!

            GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

            Comment


              https://www.vz.lt/transportas-logistika/2018/02/20/orlen-lietuva-riedmenis-remontuos-vilniaus-lokomotyvu-remonto-depas
              AB „Orlen Lietuva“ prekinių vagonų remonto paslaugas artimiausius trejus metus įsigis iš „Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonės UAB „Vilniaus lokomotyvų remonto depas“ (VLRD).

              Pagal naujai sudarytą sutartį VLRD kasmet turėtų suteikti apie 500 prekinių remontų paslaugų (prekiniais remontais skaičiuojama suteiktų remonto paslaugų apimtis – VŽ). Visi remonto darbai bus atliekami Radviliškyje veikiančiame įmonės prekinių vagonų remonto depe. Sutarties vertė dėl komercinio dvišalio susitarimo neskelbiama.

              Kaip rašė VŽ, praėjusio mėnesio viduryje VLRD pasirašė bendradarbiavimo sutartį su viena didžiausių Lenkijos logistikos kompanijų „CTL LOGISTICS“, kuri „Lietuvos geležinkelių“ grupės įmonei patikėjo savo lokomotyvų remontą.


              Spėju, kad tai gali būti dalis susitarimo dėl nuolaidų Orlen'ui: LG sumažino tarifus ir nebereikalauja nepriemokų, užtai VLRD gavo iš lenkų pora stambių užsakymų.

              Comment


                O kur anksčiau remontavo savo vagonus? Latvijoje? Estijoje?

                Comment


                  Parašė artexs Rodyti pranešimą
                  Spėju, kad tai gali būti dalis susitarimo dėl nuolaidų Orlen'ui: LG sumažino tarifus ir nebereikalauja nepriemokų, užtai VLRD gavo iš lenkų pora stambių užsakymų.
                  Tiesiog VLRD pasiūlė mažesnę kainą nei Daugpilis, todėl ir laimėjo konkursą. O vagonus ir anksčiau remontuodavo Radviliškyje.

                  Absoliuti žodžio laisvė - demokratinės valstybės pagrindas.

                  Comment


                    Gal ir ne itin didelė naujiena, bet smagu girdėti, kad ta linkme dirbama, ir netrukus bus galima pamatyti bandomuosius važiavimus.

                    „Amber Train“: gerins krovinių kelionę nuo Šeštokų iki Talino
                    Savaitės pradžioje susitikę trijų Baltijos šalių geležinkelių bendrovių vadovai sutarė gerinti intermodalinę krovinių kelionę nuo Šeštokų stoties netoli Lenkijos ir Lietuvos sienos iki Estijos sostinės
                    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz59jXQh4nm

                    Comment


                      Geležinkelio plėtrai ir modernizavimui suplanuota investicijų už 7 mlrd. eurų

                      „Lietuvos geležinkeliai“ į geležinkelių infrastruktūros plėtrą, modernizavimą ir pajėgumų didinimą iki 2030 metų skirs beveik 7 mlrd. Eur, rašoma bendrovės pranešime žiniasklaidai. Planuojama, kad ši investicinė programa ne tik iš esmės sustiprins geležinkelių infrastruktūrą Lietuvoje, bet ir leis atsikratyti įsisenėjusių problemų.

                      „Tai esminis visos įmonių grupės valdymo pokytis. Investicijos, jų valdymas ir prioritetų nustatymas iki šiol grupėje nebuvo vykdytas nuosekliai. Įgyvendinami šį pokytį esame pasiruošę iš esmės sustiprinti valdomą infrastruktūrą ir padidinti jos pajėgumus. Tai kartu atvers naujas galimybes mūsų partneriams, sustiprins pagrindines susisiekimo jungtis su uostu ir tarptautinėmis rinkomis“, – sako „Lietuvos geležinkelių“ generalinis direktorius Mantas Bartuška.

                      Svarbią dalį visų planuojamų investicijų „Lietuvos geležinkeliai“ pasiruošę pritraukti iš išorės investicinių šaltinių, daugiausia – Europos Sąjungos fondų. Kiti reikalingi resursai bus dengiami bendrovės lėšomis.

                      Vieną pagrindinių investicinių krypčių sudaro „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimas, kuris verslui ir gyventojams atvers naujas duris į Vakarų Europą ir Skandinaviją. Baigti tiesti europinę geležinkelio vėžę iki Talino planuojama 2025 metais, o naująją vėžę pradėti eksploatuoti 2026-aisiais.

                      Taip pat nuosekliai suplanuota artimiausiu laikotarpiu išspręsti ir infrastruktūros pajėgumų klausimus. Suplanuotos investicijos taip pat bus skirtos mažinti traukinių skleidžiamų triukšmą, didinti jų greitį, atnaujinti riedmenis bei mažinti nepageidaujamą poveikį aplinkai – naudoti ekologiškesnę ir resursus tausojančią energiją.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        „Lietuvos geležinkeliai“ pasiūlys atnaujintą maršrutą Klaipėda–Šilutė


                        Pasak L. Baužio, priimant sprendimą dėl maršruto atnaujinimo atsižvelgta ir į tai, kad automobilių kelio ruožas Klaipėda–Šilutė yra itin avaringas, todėl siekta regiono gyventojams pasiūlyti keliavimo alternatyvą – saugias keliones šiuolaikiškais traukiniais.

                        Šiuo metu vyksta pasiruošimo darbai: prieš paleidžiant eismą, maršrute turi būti pritaikyti peronai, leisiantys keleiviams patogiai įlipti ir išlipti iš traukinių, kai kuriose stotelėse – įrengtos laikinos įlaipinimo/išlaipinimo vietos.

                        Traukiniai Klaipėda–Šilutė–Klaipėda kursuos kasdien, o visa kelionė truks mažiau nei valandą. Rytais keleiviai iš Šilutės Klaipėdą pasieks gerokai greičiau nei važiuodami autobusu ar automobiliu bei stovėdami kamštyje prie Jakų žiedo, o vakarais grįš greičiau. Planuojama, kad bilieto kaina vykstant iš uostamiesčio iki Šilutės sieks 4 eurus.

                        Comment


                          Matyt Ukraina rimtai ruošiasi traukinio Kijevas - Minskas - Vilnius - Ryga paleidimui. Jau nusipirko 28 naujus vagonus maršrutui ir paskelbė bilieto kainą 59 eurai.
                          http://interfax.com.ua/news/economic/497950.html
                          Paskutinis taisė Petr; 2018.04.10, 20:52.

                          Comment


                            Ar tai ir bus žadėtas susisiekimas su Ryga?
                            Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                            Comment


                              Lietuviška straipsnio versija:

                              https://www.15min.lt/verslas/naujien...eva-667-954714

                              o mūsiškiai tuo tarpu "pramiegos" ir Rygos reiso galimybes...

                              Comment


                                Parašė statyba Rodyti pranešimą
                                Lietuviška straipsnio versija:

                                https://www.15min.lt/verslas/naujien...eva-667-954714

                                o mūsiškiai tuo tarpu "pramiegos" ir Rygos reiso galimybes...
                                Kodėl pramiegos? Pajamos iš maršruto bus, o organizuoti nieko nereikės

                                Comment


                                  Tik kad gerai laikus suderintų. Nes kažkuriam straipsnyje skaičiau, kad UZ nori lyg naktį per Vilnių važiuoti. Nuo tokio reiso jokios prasmės nėra kelionei Vilnius - Ryga.

                                  Comment


                                    Lyg buvo rašyta, kad iš Kijevo išvyks 15.00, į Rygą atvyks 6.00.
                                    Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                    Comment


                                      21:00 iš Kijevo gražesnis išvykimas būtų. Tada Baltarusijoj pamiegi, Vilniuj būni ~7:30 (vis mažiau maltis iki viešbučių checkino), tada vilniečiams Ryga idealu, o ji pasiekiama 12:00. Kažin kiek prasminga traukinį laikyti Rygoj tuomet. Idealu, jei būtų įmanoma iki 18-19 val, tada Vilnius apie vidurnaktį, miegas Baltarusijoje ir ryte jau Kijevas.
                                      Bet čia spekuliuoju visiškai

                                      Comment


                                        LDz reakciją į Kijevo traukinį: https://ru.sputniknewslv.com/world/2...-voprosom.html. Nors ir ne pats geriausias šaltinis, bet LDz išvis skeptiškai žiūri į betkurį naują keleivinį traukinį... O kiek kainuotų pas mus kilometras šiam traukiniui?

                                        Comment


                                          Be to čia pasidaro aišku kodėl nėra traukinio Vilnius - Ryga. Tokius tarifus joks keleivinis traukinys neatlaikys...

                                          Comment

                                          Working...
                                          X