Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

GB. Londono metro

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #81
    O tai kaip dėl metro? Tuneliams tiesti nereikia gyventojų sutikimo?

    Comment


      #82
      apie miestą ir kalbėjau. Keista, kad net mieste esant visoms galimybėms to nedaroma. Tai kokia ta priežastis? Faktas, kad visi nori, bet kodėl niekas nedaroma...

      Comment


        #83
        O negalėtų turtingi anglai pasisamdyti tų pačių vokiečių, kurie jiems viską ir padarytų kaip reikia. Patys kinai berods siūlo įdiegti greituosius traukinius, bent jau metro galėtų pertvarkyti. Ar modernizuojant esamą perkrautą(jei taip yra) metro tinklą, būtų sutrikdytas jo darbas, kartu ir Londono gyvenimas? Jei turi pinigų ir tau reikia paslaugos, belieka tik užsisakyti paslaugą

        Comment


          #84
          Spėju, neturi anglai pinigų iš esmės pertvarkyti metro tinklą... Panašiai kaip ir lietuviai, net sostinės šaligatviams neranda lėšų, nes sostinė ir taip skendi didelėse skolose.

          Comment


            #85
            Parašė andyour Rodyti pranešimą
            O negalėtų turtingi anglai pasisamdyti tų pačių vokiečių, kurie jiems viską ir padarytų kaip reikia. Patys kinai berods siūlo įdiegti greituosius traukinius, bent jau metro galėtų pertvarkyti. Ar modernizuojant esamą perkrautą(jei taip yra) metro tinklą, būtų sutrikdytas jo darbas, kartu ir Londono gyvenimas? Jei turi pinigų ir tau reikia paslaugos, belieka tik užsisakyti paslaugą
            Tai nužudytų Londono transporto sistemą. Piko metu Underground būna perpildytas žmonių, dauguma gatvių užsikimšusios, autobusai stovi kamščiuose. Per metus metro sistema naudojasi 1 milijardas žmonių (2007 metų duomenys). Tai jei tuos, 2,74 milijono žmonių kurie kasdien naudojasi Underground perkeltum į gatvės lygį būtų krachas. Ligoniui nesiūlytum porą metų pagyvent be kraujo
            考纳斯, 立陶宛

            Comment


              #86
              Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
              Tai nužudytų Londono transporto sistemą. Piko metu Underground būna perpildytas žmonių, dauguma gatvių užsikimšusios, autobusai stovi kamščiuose. Per metus metro sistema naudojasi 1 milijardas žmonių (2007 metų duomenys). Tai jei tuos, 2,74 milijono žmonių kurie kasdien naudojasi Underground perkeltum į gatvės lygį būtų krachas. Ligoniui nesiūlytum porą metų pagyvent be kraujo
              Gal dėl to ir reiktų plėsti metro tinklą, jei per metus tik milijardas juo naudojasi, bet vis tiek važiuoja susigrūdę? Sakau tik, nes kitų didžiųjų Europos miestų metro sistemos aptarnauja dar daugiau keleivių (Paryžius 1.5 mlrd, Maskva 2.4 mlrd). Beto Londonas kaip ir svarbiausias pasaulio miestas ir finansų centras (bent taip save vadina), tad susisiekimas turėtų būti dar aktualesnis?
              Flickr

              Comment


                #87
                Parašė surskis18 Rodyti pranešimą
                Tai nužudytų Londono transporto sistemą. Piko metu Underground būna perpildytas žmonių, dauguma gatvių užsikimšusios, autobusai stovi kamščiuose. Per metus metro sistema naudojasi 1 milijardas žmonių (2007 metų duomenys). Tai jei tuos, 2,74 milijono žmonių kurie kasdien naudojasi Underground perkeltum į gatvės lygį būtų krachas. Ligoniui nesiūlytum porą metų pagyvent be kraujo
                O jeigu lygiagrečiai tiesti naują metro tinklą, bent jau pradžiai tam tikras perkrautas atkarpas? Čia 100%, kad jie neturi pinigų, jeigu taip kankinasi kiekvieną dieną. Nes dabar kaip John pateikia viską, tai atrodo, kad net Vilniaus VT sistema su tarybiniais trulikais yra patogesnė

                Comment


                  #88
                  Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                  Gal dėl to ir reiktų plėsti metro tinklą, jei per metus tik milijardas juo naudojasi, bet vis tiek važiuoja susigrūdę? Sakau tik, nes kitų didžiųjų Europos miestų metro sistemos aptarnauja dar daugiau keleivių (Paryžius 1.5 mlrd, Maskva 2.4 mlrd). Beto Londonas kaip ir svarbiausias pasaulio miestas ir finansų centras (bent taip save vadina), tad susisiekimas turėtų būti dar aktualesnis?
                  Plečia. Įvairiais variantais. Šiuo metu tvarkoma Thameslink linija (Šiaurė - Pietūs). Teko važiuoti su ja. Pats greičiausias variantas, jei kelionės pradžia ir pabaiga yra nuo centro labiau nutolę rajonai. Problema - linija kerta City Of London, o ne Westminster. Daug svarbių taškų lieka labai nuošalyje. Mano manymu svarbiausias projektas yra Crossrail linija (Vakarai - Rytai). Stos tiek City of London, tiek Oxfod street. Bus atidaryta 2018. Taip parašyta ant pertvarų šalia statomos Totenham Court Road stoties, bet gali vėluoti. IMHO, Crossrail yra labai geras ir reikalingas projektas, bet kaip įprasta Londonui, pavėluotas. Ir tokių linijų reikėtų daugiau. Be to, dar svarstoma Chelsea-Hackney linija, bet net neaišku ar tai būtų National Rail sistemos dalis, ar priklausytų London Underground.

                  Parašė andyour Rodyti pranešimą
                  O jeigu lygiagrečiai tiesti naują metro tinklą, bent jau pradžiai tam tikras perkrautas atkarpas? Čia 100%, kad jie neturi pinigų, jeigu taip kankinasi kiekvieną dieną. Nes dabar kaip John pateikia viską, tai atrodo, kad net Vilniaus VT sistema su tarybiniais trulikais yra patogesnė
                  Naujos Metro sistemos kaina tikrai būtų kosminė. Čia joks miestas neįpirktų. Turbūt visą Londoną reikėtų griauti ir statyti iš naujo Londoniečiai nėra kinai. Žmonių supratimas apie esančius aplink padeda viskam funkcionuoti. Todėl tik piko metu sistema pradeda springti žmonėmis (perpildyti traukiniai, per mažos platformos kai kuriose stotyse, dažnai pasitaikantys signalų sutrikimai ir t.t.) Problema yra tinklo planavime. Stotys yra arti viena kitos. Traukiniai dažnai stoja ir tai atima per daug laiko. Netgi antroje zonoje, traukinys tarp dviejų stočių važiuoja 1-2 minutes. Tačiau, kai kelionės tikslas yra toliau nuo Underground stoties kyla kitos problemos. Aš manau, kad Londono autobusai yra per daug nepatikimi ir dažna vėluojantys, dėl eismo ir kamščių. Todėl susumavus viską, gyventi toliau nuo stoties yra atsiprašant šūdas. Tokiu atveju esi kamščių vergas. John vis dar prisimena Singapūro metro. Jam važiavimas Underground'u sukelia tik neigiamas emocijas
                  Beje, John kalbėjo apie mobilaus ryšio įvedimą sistemoje. Esu matęs interviu su Londono meru, Boris Johnson. Jis minėjo, kad toks planas svarstomas, o jo kaina būtų vos 1 milijardas svarų. Visi ryšio operatoriai galėtų nesunkiai "susimesti". Bet visi pripratę prie dabartinės situacijos, ir niekas nesiskundžia. Britanija ir tiek...
                  考纳斯, 立陶宛

                  Comment


                    #89
                    1987 m. pabaigos žemėlapis

                    Iš čia http://www.clarksbury.com/cdl/maps.html.Ten yra ir senesnių.
                    Už dviračius ir troleibusus!

                    Comment


                      #90
                      Kubilius? Aišku juokais čia.

                      Comment


                        #91
                        Parašė John
                        Kitas įdomus ir labai keistas momentas Londono metro, kad kiekvienoje stotyje prikabinėta plakatų, rėkiančių apie tai, kaip "We are transforming your tube" arba "Our £10 billion investment into the Tube" arba "Improving the tube"... Nors realiai metro yra praktiškai identiškas tam, kas buvo kokiais 1999 (kaip buvo paleista Jubilee linija) ir nėra jokių principinių projektų, kurie ką nors keistų, neskaitant einamųjų remontų (maintenance) darbų.

                        Kita vertus, kituose miestuose, kuriuose teko keliauti ir kuriuose realiai plečiamos ir statomos metro linijos (kai kuriais atvejais, net 3-4 naujos linijos vienu metu, kas yra normalu kai kuriuose Kinijos miestuose ar kokiam nors Singapūre), nauji traukiniai ir naujos stotys (o tokių miestų per paskutinius kelis metus teko aplankyti bent 6-7) neteko matyti nė vieno reklaminio plakato, kur būtų aiškinama, kaip viskas gerinama, statoma ir kaip dėl to dabar visiems bus gerai. Vietoj to, reklamoms skirtose vietose reklamuojami visokie gaivieji gėrimai ir panašus šlamštas. Įdomu, kodėl taip yra?
                        John, negi dar nepripratai prie to nesibaigiančio PR? Vis tik tai yra JK.
                        Man tik įdomu dėl melagingų reklamų. Teko matyti plakatus "UPGRADED" ir pan. Jubilee ir Central lines, bet per šventinį laikotarpį dalis Central line buvo uždaryta. O dalis Jubilee line bus uždaryta šį savaitgalį. Tai kas čia per UPGRADED??? Ar tai nėra melaginga informacija?
                        考纳斯, 立陶宛

                        Comment


                          #92
                          Parašė John
                          Šiuo metu belieka laukti, kol bus apmokestintas važinėjimas dviračiu, arba vaikščiojimas pėsčiomis (daug kas būtent taip ima daryti) o pro visus galus bus paleistas PR'as, kaip tai yra faking gerai ir kaip "kuriama" ir "atnaujinama" (suprask, absoliučiai nieko nedaroma) dviračių ir pėsčiųjų vaikščiojimo infrastruktūra.
                          Jeigu nuomoji būstą, gali šalia darbo išsinuomoti, aiškus jei tavo darbas pastovus ir vienoje vietoje. Net ir Vilniuje tenka taikyti tokią strategiją. Kitos išeities kaip ir nėra, o miestai vis plečiasi.

                          Comment


                            #93
                            Parašė John
                            Su naujais metais keičiasi (suprask, sup***ai didėja tiek, kad, b**t, mažai nepasirodys!) metro, geležinkelių ir autobusų bilietų kainos.

                            Passengers unhappy with rail fares rise
                            http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-20887006

                            4% vidutinis (suprask, realiai kažkur apie 6-10%, o kartais ir daugiau) brangimas pateikiamas kaip "laimėjimas", kurį pasiekė valdžia "neleidusi" branginti bilietų "vidutiniškai" 6% šiemet ir kitamet... ir tikriausiai visada.

                            O logika paprasta: žlugdyk bet kokius kelių infrastruktūros gerinimo projektus, ko pasekoje Pietinės Britanijos (nekalbant apie Londoną, kuriam turbūt ir Phnom Penh'o kelių infrastruktūra būtų nepasiekiama svajonė) kelių sistema yra visiškai crippled ir netinka naudojimui, nekalbant apie tokį dalyką, kaip adekvatumas.

                            Kadangi kelių nėra, belieka VT. O kadangi tai vienintelis būdas kur nors nuvažiuoti Londono mieste, tai reiškia, kad kainas galima kelti iki tiek, kiek, b**t, reikia ir jeigu nepatinka, gali nevažiuoti. Aišku, nemaža dalis tų pinigų nukreipiama į bukas PR'o kampanijas, kuriose aiškinama, kaip perkami "nauji traukiniai" (lyg dar galėtų būti kitaip) ir autobusai. Nors, pavyzdžiui, mano rajone traukiniai tokie pat seni, kaip ir prieš 8 metus (pagaminti apie 1985), kai bilietai kainavo trečdalį to, ką kainuoja dabar. Serviso lygis ir važiavimo greitis, savaime suprantama, nepagerėjo.

                            Šiuo metu belieka laukti, kol bus apmokestintas važinėjimas dviračiu, arba vaikščiojimas pėsčiomis (daug kas būtent taip ima daryti) o pro visus galus bus paleistas PR'as, kaip tai yra faking gerai ir kaip "kuriama" ir "atnaujinama" (suprask, absoliučiai nieko nedaroma) dviračių ir pėsčiųjų vaikščiojimo infrastruktūra.
                            Kiek kainuoja mėnesinis bilietas traukinio, autobuso arba metro, važinėti pvz. iš išorinės zonos į centrą? Pasiūlymas tokiame dideliame mieste vaikščioti arba važinėti dviračiu skamba labai desperatiškai PR (viešieji ryšiai) šiais lakais labai svarbu, o britų čia stiprioji pusė, nieką visam pasauliui parduoti kaip kažką labai kieto.
                            Paskutinis taisė Lettered; 2013.01.05, 01:37.
                            Flickr

                            Comment


                              #94
                              Parašė John
                              Na aš kaip ir radau išeitį - dviratis.

                              O Londono "plėtimasis" ir urban planningas reikalauja atskiros temos. Šiuo metu tai mitiguoja galingos anglakalbės žiniasklaidos sukama propaganda ir bankus bei jų remiamus developerius proteguojanti politinė sistema. Bet ateityje į istoriją tai turėtų įeiti kaip modernių laikų beprecedentiškas ir didžiausias urbanistinio planavimo pravalas, nes beveik viskas, kas čia daroma šioje srytyje, yra elementari durnystė ir išsigimimas, kurio sveiku protu negalima paaiškinti. Londonas savo transportą ir urbanistiką iš esmės "vysto" panašiais principais, kurie čia veikė 19 amžiuje, nors dabar jau kaip ir 21 amžius.
                              Na jei iki darbo tik 13km, tai tikrai nėra daug. Persikraustyti arčiau darbo apsimoka, kai gyvenamosios vietos komfortas nebepadengia ilgos kelionės diskomforto. Esmė, kad anksčiau ar vėliau reikės taip daryti, nes miestai nuolat plečiasi, o teleportacija dar negreitai atsiras

                              Comment


                                #95

                                Google logo ta proga

                                Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                Comment


                                  #96
                                  Ir staripsnis Daily Mail'e su įdomiomis statybos nuotraukomis: http://www.dailymail.co.uk/news/arti...derground.html

                                  Kaip po dykumą blaškiausi

                                  Comment


                                    #97
                                    Deja, Kauno tunelis atidarytas tik 1864 m., Panerių tunelis Vilniuje ankščiau - 1862 metais.

                                    Kiek ir bekainuotų vamzdis, tai vistiek viena svarbiausių transpoto rūšių Londone. Beje, rusų kanale pasakojo apie tai, tai TFL darbuotojas sakė, kad bus naujas žemėlapių dizainas.
                                    Už dviračius ir troleibusus!

                                    Comment


                                      #98
                                      Londono metro iki penktadienio geriau nesinaudoti - vyks streikas

                                      Nuo šiandienos vakaro metro važiuos labai ribotai. Bus uždaryta daugelis stočių, daugumos linijų atkarpos, Waterloo&City linija nevažiuos (paprastai nevažiuoja sekmadieniais, šeštadienį kiek apribotai).
                                      Trumpai tariant:Central linija nevažiuos per centrą; bus aptarnaujamos atkarpos miegamuosiuose rajonuose, pvz. Acton.
                                      Bakerloo linija važiuos kas 6 minutes ir, deja, nestos daugumoje stotelių.
                                      Metropolitan, Circle, Ham&City, District važiuos daug maž gerai, tik nestos kai kuriose stotyse;EDIT: District nevažiuos tarp Irls korto ir Iling Bdrodvėjo
                                      Northen : nevažiuos į Mill Hill East; nestos daugumoje stotelių.
                                      Piccadilly: linija beveik neveiks - tik tarp Cockfosters ir berods Bounds Green + tarp Acton Town ir Heatrow 1,2,3 terminalų. Gali nestoti Cockfosterio zonoje
                                      Visos kitos linijos daug maž gerai išliks, tik kad nestos daug kur.
                                      Bus pridėti papildomi autobusai, DLR bei Overground veiks sustiprintu režimu, tai pat laivų Temzėje padaugės.
                                      Šaltinis bei detaliau : TFL.CO.UK bei priede.
                                      Attached Files
                                      Už dviračius ir troleibusus!

                                      Comment

                                      Working...
                                      X