Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Vilniaus geležinkelio stotis

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Perfect Rodyti pranešimą
    O kas bus vietoj Maximos?
    Nepastebėjau infolapelio.

    Comment


      Stoties fojė.

      Comment


        O kas bus vietoj Maximos?
        Turėtų būti pasienio patikra. Kažkada praeitais metais buvo skelbtas konkursas. Nuo kažkurios datos keičiasi šengeno procedūros ir visa reikalinga įranga nebesutelpa į tunelį

        Comment


          Buvo planuojama ją sukišti į kitą tunelį, kuris dabar nenaudojamas.
          Kaip galima atlikinėti pasienio patikrą stoties rūsyje? Kaip jie pateks į peroną? Kaip tunelyje atskirti keleivių srautus?

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Buvo planuojama ją sukišti į kitą tunelį, kuris dabar nenaudojamas.
            Kaip galima atlikinėti pasienio patikrą stoties rūsyje? Kaip jie pateks į peroną? Kaip tunelyje atskirti keleivių srautus?
            Tunelis ir dabar padalintas pusiau, tik kad yra praėjimai, kuriuos uždarys. Kairė pusė tunelio bus pilnai atskirta nuo dešinės. Dešinė liks paprastiems keleiviams.
            Kitą, t.y. senąjį tunelį, tuo pačiu pilnai užkas. Kam, čia jau kitas klausimas.

            Comment


              Buvo toks planas. Bet matyt atliko nenaudojamo tunelio ekspertizę ir išsiaiškino kad jis visiškai avarinis. Buvo net jo griovimo/sutvarkymo konkursas praėjęs ar bent pranešimas apie tai. O srautus kiek prisimenu atskyrinės dalindami tunelį pertvara. Tikiuosi kad bent platformą esančią arčiau pastato parinko tarptautiniam eismui, kad nereikėtų perskirti viso tunelio per jo ilgį.

              Comment


                Tai 3 ir 4 kelius dabar jau skirs tranzitiniams ir į Baltarusiją? Bet kokiu atveju tunelio perskyrimas per pusę dar labiau pablogins patekimą į peronus. Jei Šengenui kažko reikia, Lietuva gali ir turi teisę reikalauti apmokėti jų užgaidas. Taip pat ir iš Rusijos nugręžti. Nes čia ne šiaip šengenas, o Kaliningrado tranzitas. Už tuos pinigus galėtų ir seną tunelį atnaujinti, ir prailginti, ir pritaikyti pasienio kontrolei.

                Comment


                  Tranzitui lieka 5 peronas. Tunelis perskiriamas visu ilgiu.

                  Comment


                    Ar tai reiškia, kad peronuose vietoj dviejų dabar esančių įėjimų į tunelį (po vieną iš abiejų tunelio pusių) liks tik po vieną?
                    Už dviračius ir troleibusus!

                    Comment


                      Parašė Pilaitis Rodyti pranešimą
                      Ar tai reiškia, kad peronuose vietoj dviejų dabar esančių įėjimų į tunelį (po vieną iš abiejų tunelio pusių) liks tik po vieną?
                      Liks abi, bet įeiti galima bus tik pro vienas, kaip dabar yra 4-ame perone. Kitos bus užrakintos.

                      Turėjau mintį, kad uždarius pusę tunelio, atidarys viaduko laiptus į peronus. O bet tačiau:
                      Paskutinis taisė Ignalina; 2020.03.11, 13:25.

                      Comment


                        Kaip gi ne, viskas keleivių "patogumui" ir geležinkelio "patrauklumui". Štai ką reiškia "efektyvių managerių" valdymas. Jie geležinkelį mato tik pro savo automobilio langą, kai važiuoja šalia jo ar per per pervažą.

                        Comment









                          Comment


                            Nu tas stogialis tai tikrai smagiai tinkamas sostinės geležinkelio stoties centriniaim įėjimui.

                            Comment

                            Working...
                            X