Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    pradėjo temą Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

    Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

    Estai nusileido dėl „Rail Balticos"

    http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62323005

  • Al1
    replied
    Kliedesiai visa tai apie nesamas galimybes plėsti. Terminalus galima pastatyti kokius nori ir iš kokių nori pusių, o su vienu pakilimo taku ne tokie "provincijų" oro uostai susitvarko. Galiausiai su tokia demografija kokia Lietuvoje, iš kur tie keleiviai imsis? Lygiai taip pat ir su RB. Beje, demografija tokia pati katastrofiška ir Latvijoje, Estijoje.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
    Juk yra paskaičiuota, kad 2030-aisiais Vilniaus oro uostas nebetenkins poreikių, o galimybės plėstis jau bus išnaudotos. Dėl to, kai turėjom susisiekimo ministrą, jis kvietė kol ne vėlu pradėt dirbti šiuo klausimu. Žaslių seniūnija jau kažkokį plotą bando siūlyt. Jei iš Vilniaus traukinys iki ten nuvažiuos per 25 min., tai problemos ir nesimato. Tik aišku būtų geriau kad traukinys važiuotų ne iš "Stancija Minskaya" per Panerius (kaip dabar), o iš "Stotis NMC" per Karoliniškes.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
    Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
    Tai kad neitų "ant tiesiųjų". Visada bus posūkių ir kreivių. Realiai apie 100km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O kas ta per pasaulio bamba Pilaitė yra, kad iki jos tiesti RB? Kodėl tada ne kilpą Vilniuje daryti, kad RB traukiniai galėtų apvažiuoti visą miestą su keliomis tarpinėmis stotimis? Ir viską tunelyje. Štai jums vienu šūviu ir RB, ir metro... "Rentinys" už šitą idėją man jau skolingas...

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min
    Kokie dar 70km?

    Komentuoti:


  • miraged
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.
    as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Manau reikia palaukt ir galiausiai miestus sujungti Hyperloop jungtimi.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Metro sąjūdis nesnaudžia:

    Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę


    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/
    Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar vieni efektyvūs įsisavintojai valdiškų babkių išlindo su savo utopiniais projektais. Į Pilatę, t.y. linija į niekur... Kokie kroviniai, kokie keleiviai? Jei būtų keleivių vežimo potencialas, tai dalis autobusų į Kauną jau seniai prasukinėtų pro Pilaitę...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Metro sąjūdis nesnaudžia:

    Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
    Susiekimo specialistų ir visuomenininkų grupė „Vilniaus metro“ kreipėsi į Lietuvos Respublikos Prezidentą, prašydami paremti jų siūlomą iniciatyvą – nutiesti greitojo geležinkelio vėžę, jungiančią Vilniaus vakarinį pakraštį (Pilaitę) su šalies logistikos ir keleivių pervežimo centru tampančia Karmėlava. Tai leistų Tarptautinį Kauno oro uostą ir būsimą „Rail Baltica“ stotį pasiekti vos per 15–17 min.

    Kreipimesi teigiama, jog susiklosčiusi šalies ekonominio vystymosi situacija reikalauja aktyviau imtis realizuoti LR teritorijos Bendrojo plano sprendinį – sukurti Vilniaus ir Kauno dvimiestį, abu miestus sujungiant greitojo keleivinio geležinkelio vėže.

    Anot iniciatorių, esama geležinkelio Vilnius–Kaunas linija būtų naudojama krovinių ir keleivių vietiniam pervežimui. Taip pat teigiama, jog šį uždavinį dar labiau aktualizuoja egzistuojanti Astravo atominės elektrinės avarijos galimybė ir galimo radiacinio užterštumo pavojus, esą nauja linija būtų galima atlikti skubią gyventojų evakuaciją...
    ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 12:42.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Aš tai sakyčiau, kad dėl planuojamo naujo oro uosto, nes neverta leist dešimtis milijonų sudėtingam KUN stoties įrengimui (greičiausiai netgi reiktų kastis po žeme). O naujo oro uosto idėja nemanau, kad nauja.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Dar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?
    Gal todėl, kad pats oro uosto terminalas kitoje pusėje nuo linijos?
    Nors prieš gerą dešimtmetį mačiau planus, gal net tinksliau viziją, kur geležinkelio linija vis gi eina link dar tuomet nebuvusio naujo terminalo.
    Beje, RB svetainėje buvo nuorodos į privažiavimų projektus, dabar jos kažkodėl dingo.

    Jei jau neįmanoma pritempti Karmėlavos geležinkelio stoties iki oro uosto terminalo, tai bent padarytų patogią jungtį.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Dar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Na autobusai is Vilniaus i Ryga, i Kauna neuzsuka, bet siuo atveju nuo infrastrukturos priklauso. As tikiu kad dauguma marsrutu i Ryga bus per Kauna, bet nebuciau toks kategoriskas kad negaletu buti ir kokio ekspreso Vilnius-Ryga tiesiai per Karmelava.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Bepigu skaičiuoti kelionės trukmę dar nepaaiškėjus trasai, stočių išdėstymui ir pan. O pro kur daugiau važiuos traukiniai į Varšuvą jei ne pro Kauną? O į Rygą traukinius rinka sureguliuos, truks keleivių - užsuks į Kauną.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vis tiek, kad paskaičiavo komercinį greitį tarp pagrindinių stočių, tai nereiškia, kad būtent tik taip važiuos traukiniai. Aš jau kaip ir sakiau, kad visi autobusai į Varšuvą važiuoja per Kauną, dėl ko papildomai sugaištama 1 val. bet tai generuoja 30-50 proc. keleivių srauto. Lygiai taip pačiai nėra autobusų, kurie važiuotų į Rygą iš Varšuvos tik per Kauną, neužsukdami į Vilnių. Laimėtų irgi apie valandą ar netgi daugiau, bet prarastų didesnę dalį keleivių. Tiesa, yra ten kažkoks vienas ar du Ecolines maršrutai iš Rygos (ar Talino), kurie į Vilnių neužsuka, bet tai jie važiuoja į Vokietiją ar dar toliau, o ne iki Varšuvos. T
    Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 09:40.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.
    Priėmus, kad tarp Vilniaus ir Kauno atstumas 100 km, pagal deklaruojamą 38 min įveikimą greitis gaunasi 158,9 km/h, taip kad nereikia demagogijų.

    Komentuoti:

Working...
X