Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • themanual
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą

    Arba tiesiog

    nieko nėra amžino

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia lygint privataus verslo Wavin ir valstybinės reikšmės objekto. Bangas kels, bet ir bangolaužiai yra. Privatus verslas tokių galimybių neturi.

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Lentvario bendruomenė prasideda į kairę nuo Mačiuliškių gatvės, čia Vilniaus miestas. Nemanau, kad Lentvario bendruomenė labai prieštarautų, kad dalis geležinkelio eismo būtų nukreipta ne per jų miestą, o aplink. Šitie namukai po €100k parduodami, lyg dabar stovi tik tie, kurie yra vakariau Amalvos gamyklos įvažiavimo.
    Ta bendruomenė prieš daugiau nei 10 metų sugriovė Wawin gamyklos investicijas dabartinių kursų apie 30 mln investicijos be žemės ,ir gamyklą statėsi apie 700 metrų nuo Lentvario m. Vilniaus miesto teritorijoje. Mano turimom žiniom bendruomenė kels bangas tik laukia kol kurį variantą pasirinks. Be to Amalvos pusėje yra Vilniaus kalvų kvartalas apie 100 namų ir jis stipriai plečiasi jie tikrai irgi stebi situacija ir tie kels bangas. Abejoju dėl šios trasos pasirinkimo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Kiniečiai tai tiesiog pastatytų geležinkelį ant aukšo kelių kilometrų ilgio viaduko ir problemos neliktų
    Arba tiesiog
    "People of Earth, your attention, please. This is Prostetnic Vogon Jeltz of the Galactic Hyperspace Planning Council. As you will no doubt be aware, the plans for development of the outlying regions of the Galaxy require the building of a hyperspatial express route through your star system. And regrettably, your planet is one of those scheduled for demolition. The process will take slightly less than two of your Earth minutes. Thank you."

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą
    Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
    Lentvario bendruomenė prasideda į kairę nuo Mačiuliškių gatvės, čia Vilniaus miestas. Nemanau, kad Lentvario bendruomenė labai prieštarautų, kad dalis geležinkelio eismo būtų nukreipta ne per jų miestą, o aplink. Šitie namukai po €100k parduodami, lyg dabar stovi tik tie, kurie yra vakariau Amalvos gamyklos įvažiavimo.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.
    Iki alt. -12,50 prospektas užimtas parkingais. Žemiau - prašom

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
    Ypatingos valstybinės svarbos projektas, čia ne prieš šiukšlių konteinerius ne vietoje stovinčius stotis piestu tektų, galėtų nebent teisme derėtis dėl kompensacijų.

    Kiniečiai tai tiesiog pastatytų geležinkelį ant aukšo kelių kilometrų ilgio viaduko ir problemos neliktų

    Komentuoti:


  • Brokeris
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Kad ne lyg. Click image for larger version

Name:	tutu.png
Views:	477
Size:	425,3 kB
ID:	1851504
    Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Neblogai nuplyšę kai kurie dalyviai, bet čia gerąją prasme. Tačiau neaišku kodėl dedamas ignoras Vaidotams. Jei jau piešt, tai piešt iki galo.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    ES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".
    Kas leidžiama Jupiteriui, neleidžiama jaučiui. Švedijoje, Lenkijoje (Lodzės požeminė stotis) atveriamos piniginės, net apie Talsinkio tunelį vis pasigirsta kalbų, o čia, Marijos žemelėje turim džiaugtis, ką iš aukščiau mums duoda...

    O dėl Katedros a., tai tebuvo schema įsivaizdavimui, projekto nerengiau.

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Parašė index Rodyti pranešimą
    Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų. :hahaha.
    VI a., t.y. viduriniojo geležies amžiaus namų neatkastum tikrai, nes jų buvimas ten teoriškai sunkiai įmanomas, nebent porą polinių konstrukcijų rasti būtų įmanoma. Ankstyviausios struktūros ten datuojamos XIII a., bet kad būtų daug problemų dėl nuošlaužų ir potvynių tai faktas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    ES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Neprašant galima gaut tik vieną dalyką.
    Ką gi, pasidžiaukime žvirbleliu rankoje, o apie briedžius geriau net negalvokim...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Visam Vilniui neįtiksi. Gal nereikia tuščiai svajoti, nes niekas šitam dalykui pinigų neduos.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Palpatine Rodyti pranešimą
    Tiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint.
    Tik nepamiršk kad nuo Neries iki stoties geležinkeliui teks pakilti apie 70m, o tada paskaičiuok trasos ilgį ir įkalnę.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Bet kai su VT nuo kokių Pašilaičių/Fabijoniškių iki stoties tiek pat laiko važiuoji, kiek geležinkeliu iki Kauno...
    A juostų papaišymas tik pora minučių sutaupytų, apie naują VT niekas nesvarsto.
    O RB pagrindinė stotis ties Spaudos rūmais būtų pusė bėdos, su VT per 10 min pasiektum pusę miesto, įskaitant senamiestį.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nereikia jokio ten geležinkelio per centrą kilpomis.

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų.

    Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.
    Paskutinis taisė index; 2021.01.03, 12:14.

    Komentuoti:


  • Palpatine
    replied
    Tiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint. Kaip vienas forumietis vis kartoja, reikia Lietuvai būt ambicingai
    Va, Geteborge irgi po istoriniu senamiesčiu rausia tunelį (West Link):

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Kiek laiko statys tokio ilgio tunelį (Pilaitė - Stotis)?

    Komentuoti:

Working...
X