Lentvario bendruomenė prasideda į kairę nuo Mačiuliškių gatvės, čia Vilniaus miestas. Nemanau, kad Lentvario bendruomenė labai prieštarautų, kad dalis geležinkelio eismo būtų nukreipta ne per jų miestą, o aplink. Šitie namukai po €100k parduodami, lyg dabar stovi tik tie, kurie yra vakariau Amalvos gamyklos įvažiavimo.
Ta bendruomenė prieš daugiau nei 10 metų sugriovė Wawin gamyklos investicijas dabartinių kursų apie 30 mln investicijos be žemės ,ir gamyklą statėsi apie 700 metrų nuo Lentvario m. Vilniaus miesto teritorijoje. Mano turimom žiniom bendruomenė kels bangas tik laukia kol kurį variantą pasirinks. Be to Amalvos pusėje yra Vilniaus kalvų kvartalas apie 100 namų ir jis stipriai plečiasi jie tikrai irgi stebi situacija ir tie kels bangas. Abejoju dėl šios trasos pasirinkimo.
Kiniečiai tai tiesiog pastatytų geležinkelį ant aukšo kelių kilometrų ilgio viaduko ir problemos neliktų
Arba tiesiog
"People of Earth, your attention, please. This is Prostetnic Vogon Jeltz of the Galactic Hyperspace Planning Council. As you will no doubt be aware, the plans for development of the outlying regions of the Galaxy require the building of a hyperspatial express route through your star system. And regrettably, your planet is one of those scheduled for demolition. The process will take slightly less than two of your Earth minutes. Thank you."
Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
Lentvario bendruomenė prasideda į kairę nuo Mačiuliškių gatvės, čia Vilniaus miestas. Nemanau, kad Lentvario bendruomenė labai prieštarautų, kad dalis geležinkelio eismo būtų nukreipta ne per jų miestą, o aplink. Šitie namukai po €100k parduodami, lyg dabar stovi tik tie, kurie yra vakariau Amalvos gamyklos įvažiavimo.
Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
Ypatingos valstybinės svarbos projektas, čia ne prieš šiukšlių konteinerius ne vietoje stovinčius stotis piestu tektų, galėtų nebent teisme derėtis dėl kompensacijų.
Kiniečiai tai tiesiog pastatytų geležinkelį ant aukšo kelių kilometrų ilgio viaduko ir problemos neliktų
Tai akivaizdžiai matosi liniją tiesiai per naują kvartaliuką kur apie 20 mažų namukų stovi ir juos toliau kepa kaip sklypai išdalinti toje teritorijoje namų valdoms. Piestu stos bendruomenė o Lentvario bendruomenė arši.
ES biudžetas ne guminis, ES yra labiau nusipelniusių narių, kurios nori sau daugiau lėšų, o čia prašyti mat atėjo tie, kurie "prarado progą patylėti".
Kas leidžiama Jupiteriui, neleidžiama jaučiui. Švedijoje, Lenkijoje (Lodzės požeminė stotis) atveriamos piniginės, net apie Talsinkio tunelį vis pasigirsta kalbų, o čia, Marijos žemelėje turim džiaugtis, ką iš aukščiau mums duoda...
O dėl Katedros a., tai tebuvo schema įsivaizdavimui, projekto nerengiau.
Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų. :hahaha.
VI a., t.y. viduriniojo geležies amžiaus namų neatkastum tikrai, nes jų buvimas ten teoriškai sunkiai įmanomas, nebent porą polinių konstrukcijų rasti būtų įmanoma. Ankstyviausios struktūros ten datuojamos XIII a., bet kad būtų daug problemų dėl nuošlaužų ir potvynių tai faktas.
Bet kai su VT nuo kokių Pašilaičių/Fabijoniškių iki stoties tiek pat laiko važiuoji, kiek geležinkeliu iki Kauno...
A juostų papaišymas tik pora minučių sutaupytų, apie naują VT niekas nesvarsto.
O RB pagrindinė stotis ties Spaudos rūmais būtų pusė bėdos, su VT per 10 min pasiektum pusę miesto, įskaitant senamiestį.
Tiek, kad geriau kasti kur toliau nuo Katedros aikštės, nes ten po aikšte pelkė, dėl ko prasidėtų purvo nuošliaužos ir potvyniai griovyje. O dar garantuotai atkastum kokio šešto amžiaus Vilniaus namus (kaip kad buvo po Valdovų rūmais ), tai kilometro statyba kokius 20 metų užtruktų.
Bet požeminė Konstitucijos prospekto stotis būtų puiku. Ilgainiui būtų galima antrą viešojo transporto hubą (po Stoties) įrengti.
Tiek, kiek reikės. Tunelį Vilniaus sąlygom galima ir greit iškast to norint. Kaip vienas forumietis vis kartoja, reikia Lietuvai būt ambicingai
Va, Geteborge irgi po istoriniu senamiesčiu rausia tunelį (West Link):
Komentuoti: