Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Sula
    replied
    Mauricas: dėl aplaidumo Lietuva Latvijai kasmet padovanos apie 3–5 proc. BVP

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...e-3-5-proc-bvp

    Lietuvos oro uostų vadovas Marius Gelžinis taip pat pripažįsta, kad labai svarbu jog RB eitu ne tik iki Vilniaus traukinių stoties, bet ir tiesiogiai iki oro uosto.

    Komentuoti:


  • Jopapa
    replied
    Trijų mergelių tiltu į Panemunės šilą žygiuojantys kauniečiai šiuo metu gali stebėti istorinius infrastruktūros darbus. Nuo Palemono iki Kauno geležinkelio stoties ruošiamasi tiesti europinę vėžę „Rail Baltica“ bei rekonstruoti dalį senųjų bėgių. Dėl statybų veikiai bus uždarytas ir geležinkelio tunelis, o gyventojams teks kuriam laikui keisti kelionės įpročius. https://kaunas.kasvyksta.lt/2019/04/...daryti-tuneli/

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Dar net apytiksliai nežinoma trasa Kaunas-Vilnius, ir net RB Vilniaus stoties padėtis, o jie jau laikus skaičiuoja :)
    O kaip kitaip? Namą statant projekte jau net varžtų kainos paskaičiuotos, o tokiame projekte svarbu viską bent preliminariai paskaičiuoti prieš kažką realaus pradedant daryti, kitaip lauktų brangūs pakeitimai projekto eigoje.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Sukurta atskira tema būsimam ruožui nuo Kauno iki Vilniaus
    Bus atkelti / nukopijuoti tinkamai pranešimai iš temų Rail Baltica II ir Rail Baltica I.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dar net apytiksliai nežinoma trasa Kaunas-Vilnius, ir net RB Vilniaus stoties padėtis, o jie jau laikus skaičiuoja :)

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Nesenai vyko RailBaltica forumas. Jame buvo taip pat atskleista daugiau informacijos apie Veiklos planą.
    Siūloma atšaką į Vilnių jungti trikampiu prie pagrindinės linijos kažkur apie Karmėlavą. Kauno oro uostą aptarnaujanti stotis būtų įrengta šiek tiek piečiau trikampio. Greitieji traukiniai Talinas-Vilnius joje nestotų, tačiau stotų Vilnius-Kaunas ir Vilnius-Varšuva.
    Nuoroda į Veiklos plano pristatymą:
    http://www.railbaltica.org/wp-content/uploads/2019/04/RBGF2019_Hinrich_Br%C3%BCmmer.pdf

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Aiškėja „Rail Baltica“ gairės: greitasis keleivinis traukinys stos ir Panevėžyje

    Iš Vilniaus į Taliną bus galima nuvykti per kiek daugiau nei tris su puse valandos, o kelionė iš sostinės į Rygą netruks nė dviejų – tokios kelionės traukiniais, vėliausiai nuo 2026-ųjų, laukia trijų Baltijos valstybių gyventojų, įgyvendinus šimtmečio projektu vadinamą „Rail Baltica“.

    Click image for larger version  Name:	7808.jpg Views:	2 Size:	208,6 kB ID:	1714162

    Apie tai, kaip projektas palies kiekvieną iš mūsų DELFI kalbėjosi su už projekto įgyvendinimą atsakingos įmonės „RB Rail AS“ sistemų ir eksploatacijos departamento vadovu Jeanu-Marcu Bedmaru.

    Bėgiai vieni – traukinių daug

    „Rail Baltica“ projekte numatyta viena bėgių linijos pora, kuri kirs Baltijos valstybių ir kaimyninių šalių sienas, tik susitikus apie projektą pasakojo J. M. Bedmaras ir sakė, kad bendrai bėgiais naudosis net keturi traukinių tipai: greitieji, regioniniai, naktiniai ir krovininiai traukiniai.

    „Maršrutai bus organizuojami, kad jie vieni kitiems netrukdytų ir vyktų reguliariai“, – pabrėžė jis ir sakė, kad „Rail Baltica“ naudą pajus tiek Baltijos šalių gyventojai, tiek turistai bei verslininkai.
    „Žmonės turės galimybę laisvai keliauti po Baltijos šalis bei toliau, Lenkiją, ir daug lengviau tęsti kelionę po Vakarų Europą“, – sakė J. M. Bedmaras. Greitieji traukiniai, anot jo, bus patogūs ir komfortiški, važiuos dažnai, o dėl to, laikui bėgant, Baltijos šalys taps dar patrauklesnės.

    Click image for larger version  Name:	eoIMG_8566_160505160505.jpg Views:	2 Size:	339,6 kB ID:	1714163

    Kalbant apie regioninius traukinius, jų maksimalus greitis galės būti 200 km/val., o sustojimo stotelės bus išdėstytos kas 10–20 km skirtinguose miestuose, savivaldybėse. Specialistas prasitarė, kad regioniniai traukiniai Lietuvoje turės 9 maršrutus, tačiau kokie jie tiksliai bus, priklausys nuo kiekvienos šalies vietos valdžios užmojų.

    „Regioninio tipo traukiniai, kalbant apie visas Baltijos valstybes atskirai, jungs ir dvi valstybes, pavyzdžiui, Lietuvą – Latviją, Latviją – Estiją. Jais bus galima keliauti iki pagrindinių stočių, o tada jose persėsti į greituosius traukinius. Taip bet kuris mažesnis miestelis turės galimybę būti pasiektas per daug mažesnį laiką, nei dabar“, – pasakojo J. M. Bedmaras.

    Numatoma, kad regioniniai traukiniai vyks kas dvi valandas. Kalbant apie krovininius traukinius, per valandą bėgiais tokių pravažiuos po du viena kryptimi.

    „Jei kompanijai reikia, galima išsiųsti siuntą, priimti krovinius. Taip pat prieš kelias dienas gali užsisakyti vietą savo kroviniui. Jie važiuos 120 km/val. greičiu“, – sakė specialistas.

    Atskleidė maršrutus

    Kaip pasakojo J. M. Bedmaras, „Rail Baltica“ turės greitojo keleivinio traukinio maršrutą Talinas – Varšuva, kuris pakeliui stos Parnu (Estija), Rygos centre, Rygos oro uoste, Panevėžyje, Vilniuje, Kaune ir, galutinėje stotelėje, Varšuvoje.

    Planuojama, kad iš pradžių greitasis keleivinis traukinys vyks keturis kartus per dieną. Dar vienas greitasis keleivinis maršrutas numatomas iš Vilnius į Varšuva. Šiuo maršrutu traukinys per dieną važiuos šešis kartus, o reisai vyks kas keturias valandas.

    Click image for larger version  Name:	parengtas-traukiniu-grafikas-rail-baltica-linijoje-80734275.jpg Views:	2 Size:	111,8 kB ID:	1714164

    „Laikai persipins taip, kad, bendrai kalbant, kas dvi valandas iš sostinės bus galima išvykti į Varšuvą arba Taliną“ – sakė J. M. Bedmaras. Lietuvių lauks ir tokie greitieji maršrutai, kurie leis per trumpą laiką iš Vilniaus nuvykti į Taliną arba iš Vilniaus į Kauną.

    Nors maksimalus įmanomas bėgių greitis bus 249 km/val., tačiau traukiniai riedės kiek lėčiau – 234 km/val., o vienu metu traukinyje gales keliauti apie 400 keleivių. Piko metu jie galės būti plečiami iki 800 keleivių.

    „Planuose, kad po 10–15 metų, ypač Lietuvoje, kai intensyvės keleivių srautai, visi traukiniai bus prailginti ir nuolat talpins po 800 žmonių“, – pasakojo specialistas.

    Paviešino kelionių laikus

    „Didžioji dalis maršrutų, numatoma, truks dvigubai trumpiau, nei važiuotum automobiliu“, – paklaustas apie numatomus kelionės laikus sakė J. M. Bedmaras.

    Štai iš Vilniaus į Taliną bus galima nuvykti per 3 val. 38 min., į Parnu – 2 val. 56 min., į Rygą – per 1 val. 54 min., į Rygos oro uostą – per 1 val. 44 min, Panevėžį – 57 min., Kauną – 38 min. Iš Kauno į Taliną kelionė truks 3 val. 18 min., į Parnu – 2 val. 36 min., į Rygą – 1 val. 34 min., į Rygos oro uostą – 1 val. 24 min., į Panevėžį – 37 min.

    Tiesa, J. M. Bedmaras įspėjo, kad kelionės laikai, susiję su Varšuva, dar gali keistis. „Vis dar priiminėjami sprendimai“, – patikslino jis ir pridūrė, kad kalbant apie keliones į Varšuvą, traukiniai lėktuvams sudarys didžiulę konkurenciją, nes žmonėms nebereikės atlikti oro uostų procedūrų, bus juntamas didesnis komfortas.

    Kainuos daugiau nei kelionės autobusu

    Nepaisant to, kad traukiniai, daugiausia, važiuos dienos metu, „Rail Baltica“ bėgiais riedės ir naktiniai keleiviniai traukiniai.

    „Naktiniai traukiniai važiuos Talinas – Vilnius, o Vilniuje bus galima persėsti ir važiuoti į Kauną, taip pat į Varšuvą, o nuo Varšuvos – į Berlyną ar Vieną. Tikslius jų išvykimo laikus planuojama paskelbti kiek vėliau.

    Paklaustas, ar keleiviniai traukiniai bus suskirstyti į klases, J. M. Bedmaras tikino, kad galutinį sprendimą priims aptarnaujantys operatoriai, tačiau, panašu, kad klasės traukiniuose turėtų būti. Nors galutinės kelionių kainos dar nėra žinomos, aišku tai, jog kelionės „Rail Baltica“ ruožu kainuos beveik dvigubai daugiau, nei būtų keliaujama autobusu, tačiau vis tiek išliks du ar tris kartus mažesnės nei skrendant lėktuvu.

    „Kainos bus prieinamos įvairių klasių klientams, jas taip pat nustatys operatoriai“, – patikslino specialistas. Numatoma, kad dalis trasos, dar nebaigus viso projekto bus paleista kaip bandomoji, tik kol kas dar nežinoma, kuri atkarpa tai galėtų būti

    . „Šiandien tai negali būti suplanuota“, – sakė sistemų ir eksploatacijos departamento vadovas. Visą projektą planuojama užbaigti 2026-aisiais.

    https://jp.lt/aiskeja-rail-baltica-g...ir-panevezyje/
    Paskutinis taisė Romas; 2019.04.11, 14:08.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665

    Pavadinimas
    11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas

    Pirkimo aprašymas
    Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.

    Trukmė mėnesiais: 30
    Gal reikėtų atskiros temos europinės vėžės atšakai Kaunas - Vilnius.
    Gerai paieškojus galima surasti dar prieš 10-15 metų siūlytus trasų variantus

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...asp?PID=449665

    Pavadinimas
    11530 Projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo paslaugų pirkimas

    Pirkimo aprašymas
    Planavimo tikslai yra nustatyti optimalią projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Kaunas-Vilnius trasą, numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.

    Trukmė mėnesiais: 30

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Svarbu € isisavint

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kaunas-Vilnius eurovežės trasa dar net nežinoma, o svajoja apie reisus jau 2025-2026 m. :)

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Greitieji traukiniai tarp Vilniaus, Varšuvos ir Talino kursuos kas dvi valandas
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...94405#cxrecs_s

    Greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių, pradėjus veikti linijai, kursuos keturis kartus per dieną, o per dešimt metų šis skaičius išaugs iki šešių traukinių.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei jau eina kalba apie RailBaltica 2, kuri bus 1435 mm vėžės iki pat Talino, tai į Vilnių, logiška, turėtų irgi būti 1435 vėžė.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Citata iš to puslapio:

    Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.

    Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.

    Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės. :)
    Bet tose sapalionėse yra ir teigiamų argumentų :) man labiausiai priimtina būtu pasiekt Vilnių greičiau nei iki šiol. O dėl naujos tiesimo , tai mūsų nuomonės sutampa. Tūrėtų kažką modernizuoti , ar pakeisti.

    Bet vistiek kažkodėl tokiais greičiais vis dar nevažiuojama...

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai :) Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.
    Citata iš to puslapio:
    Projekto metu atlikti darbai traukinių greitį modernizuotoje linijoje leis padidinti iki 160 km/h.
    Taip, projektas baigtas 2012, čia tik pavyzdys, jei į google įvesi "Vilnius Kaunas 160km/h" surasi daugiau visokių Lietuvos geležinkelių užsakymų įvairiems su tuo susijusiems modernizavimo darbams.

    Iš tiesų nors ir būtų labai gerai, bet abejoju kad ties naują atšaką. Tačiau pritaikymas 160km/h manau visai realus.

    Nauja 240km/h atšaka iš esmės reikštų, kad dirbti vienam mieste, o gyventi kitam taptų žymiai patogiau, o jei dar būtų tarkim atšaka į Kauno oro uostą, Kauno oro uostas taptų labai rimtu konkurentu Vilniaus ir galbūt būtų galima baigti tas amžinas diskusijas kas ką skriaudžia, kam tie du oro uostai taip arti vienas kito ir t.t. Nors čia tik aišku mano sapalionės. :)

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?
    Ko gero nei vienas.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
    http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11

    Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.
    Bet šitam puslapį kalbama apie svarbaus geležinkelio ruožo eismo patikimumą ir saugą.Ir tai rašo , kad 2009-2012 metais. O šiai dienai 2013 metai :) Apie greičius nelabai ką ir įžvelgiu. O dėl Kaunas - Vilnius be RB , greičiams padidint seniai jau reikėjo.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Edd Rodyti pranešimą
    Man neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.
    Teisybė. Rail Balticos, trečiojo pasaulio gelbėjimo ar dar koks skirtumas kokiomis lėšomis Vilnius - Kaunas geležinkelis jau daugybę metų prašosi normalios modernizacijos. Nenoriu offtopint, bet investicijos į šią atkarpą tikrai žiauriai prasmingos. Jeigu bent dalis automobilių vairuotojų persės į traukinį, nes taip pasiekti Vilnių ar Kauną bus g r e i č i a u, tai ir žmonės sutaupys degalų, ir valstybė kelių taisymo ir žmonių gyvybių sąskaita. Nors A1 ir saugi magistralė, bet pripažinkim, žmonės ten žūsta. O kiek žuvo paskutiniais metais geležinkelyje, jei atmesim savižudžius?

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Tikrai tiek nebus. Nemanau , nes kreivės lyg yra , nuokalnės , ikalnės.

    Nebent kažką koreguos , tiesins. Nu man nepanašu į 160 km/h važiavimą.
    Nežinau ar visam ruože, bet Lietuvos geležinkeliai jau seniai planuoja 160km/h tarp Vilniaus ir Kauno, be jokių "Rail Baltica" projektų ir darbai palaipsniui vykdomi, pvz:
    http://www.fima.lt/lt/projektai/listing/?category=11

    Jei panaudos Rail Baltica lėšas tam, tai tik pliusas.

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O koks tikslas atšaka į Vilnių?
    Sostines ponu ego patenkinimas
    Atšakos tikslas tik vienas - nuskriausti Kauną.

    Šiame forume nuo neatmenamų laikų vis buvo kalbama apie dipolius, apie oro uostų pasiekiamumą ir t.t., o viso to pagrindas yra tik vienas - greitasis geležinkelis Vilnius-Kaunas. Aišku dar ir turistai galės patogiau pasiekti Vilnių, jei tų turistų atvykstančių geležinkeliu bus daug (šiek tiek kyla dėl to abejonių, nebent lenkai).

    Komentuoti:

Working...
X