Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Edd Rodyti pranešimą

    Ne aš sugalvojau, pasižiūrėk Rail Balticos PR'ą žiniasklaidoj su maršrutais ir laikais, ten būtent toks ir yra Vilnius-Ryga ne per Kauną. Manau kad tokių ekspresų visai gali būti, galbūt nedažnų, bet... Tokios galimybės bus, o kaip atrodys realūs maršrutai - viską sudėlios rinka.
    Vilnius - Ryga ekspresą vykdo airBaltic, tai traukinys negalės su juom konkuruoti greičiu, todėl turėtų visur stoti, kad susirinktų keleivių.
    Flickr

    Comment


      Ten jie gali planuoti ką nori, bet realybė tokia, kad nebus jokių Vilnius - Ryga tiesių reisų, nes planuojama atšaka į Vilnių su nusukimu nuo RB linijos iš Kauno pusės, o link Panevėžio jokio nusukimo nenusimato. RB ne rinkos projektas, t.y. grynai politinis projektas, todėl jokia rinka nieko nespręs. Tiksliau, jei viską palikti savieigai ir komerciniam atsiperkamumui su realiomis bilietų kainomis, tai RB jokios konkurencijos neatlaikys nei su autobusais, nei su aviacija...

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Ten jie gali planuoti ką nori, bet realybė tokia, kad nebus jokių Vilnius - Ryga tiesių reisų, nes planuojama atšaka į Vilnių su nusukimu nuo RB linijos iš Kauno pusės, o link Panevėžio jokio nusukimo nenusimato. RB ne rinkos projektas, t.y. grynai politinis projektas, todėl jokia rinka nieko nespręs. Tiksliau, jei viską palikti savieigai ir komerciniam atsiperkamumui su realiomis bilietų kainomis, tai RB jokios konkurencijos neatlaikys nei su autobusais, nei su aviacija...
        RB yra bėgiai, jie gal ir yra politinis projektas, bet kai jie bus tada maršrutų gali būti įvairių, maršrutai kaip pats bandei pasakyti nebus politiniai, o pagal rinką (juk teigei kad nesąmonė aplenkti Kauną ir taip nebus, nes daug keleivių, o dabar jau politinis politinis...). Nori pasakyti kad iš Vilniaus į Karmėlavą reiks vykti per Kauną? Jų pateikiami greitųjų traukinių maršrutų laikai: Vilnius-Ryga 1:54, Kaunas-Ryga 1:34, Vilnius-Kaunas 38

        Comment


          O kam iš Vilniaus į Karmėlavą? Į Karmėlavą tik kažkur skristi. Į Rygą tik per Kauną. Karmėlava ne vieta persėdimo stočiai. Kai buvo nutiestas Sankt Petertburgo - Varšuvos geležinkelis, važiuojantiems į Kauną ir Virbalį bei toliau į Prūsiją, Vokietiją, pirmaisiais metais reikėjo persėsti ne Vilniuje, o Lentvaryje. Lentvaris tada buvo stotis miške ar laukuose... Kas iš to išėjo, žinome. Persėdimo stotimi tapo Vilnius, o ne Lentvaris. Ar ir vėl lips ant 160 metų senumo grėblio?

          Comment


            Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
            Tik nepamiršk, kad krovininiai vagonai turės atitikti 250km/h riedmenims taikomus standartus (pagal svorį, pagal važiuoklės būklę ir t.t.).
            Tai čia ir prigavai. Vieni apie 100, kiti apie 160 km/h. rašydavo. Dabar visi temoje dėl 250 km/h. mušasi. Blaivas būdamas jau nebesigaudau kas čia vyksta

            Comment


              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
              O kam iš Vilniaus į Karmėlavą? Į Karmėlavą tik kažkur skristi. Į Rygą tik per Kauną. Karmėlava ne vieta persėdimo stočiai. Kai buvo nutiestas Sankt Petertburgo - Varšuvos geležinkelis, važiuojantiems į Kauną ir Virbalį bei toliau į Prūsiją, Vokietiją, pirmaisiais metais reikėjo persėsti ne Vilniuje, o Lentvaryje. Lentvaris tada buvo stotis miške ar laukuose... Kas iš to išėjo, žinome. Persėdimo stotimi tapo Vilnius, o ne Lentvaris. Ar ir vėl lips ant 160 metų senumo grėblio?
              Turėjau omeny kad Vilniaus atšaka jungsis kažkur tarp Kauno ir Karmėlavos, ar net ties Karmėlava ir bus išsišakojimas Vilnius-Karmėlava-Panevėžys-Ryga-Talinas arba Vilnius-Kaunas-Varšuva-etc. Greičiausiai todėl ir pateikiami tokie laikai kai Vilnius-Ryga ekspresas nuo Kaunas-Ryga ekspreso skiriasi tik 20 min, kai tuo tarpu vien ekspresas Vilnius-Kaunas yra 38min.

              Comment


                Tai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.

                Comment


                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Tai ten berniukai ir mergaitės paskaičiavo, koks maksimalus kelionės laikas tarp galinių punktų, įvertinus, kad visur maksimalus greitis 240 ar 250. Tačiau tai nereiškia, kad taip ir bus. Nes yra taip vadinamas techninis greitis (arba laiko trukmė įveikti tam tikrą atstumą) ir komercinis greitis, t.y. vidurkis, į kurį įskaičiuojamas ir sustojimų, įsibėgėjimo, stabdymo, tam tikrų riboto greičio ruožų, pavyzdžiui, tarpinių stočių pravažiavimo. Atitinkamai, ir kelionės trukmė pailgėja.
                  Priėmus, kad tarp Vilniaus ir Kauno atstumas 100 km, pagal deklaruojamą 38 min įveikimą greitis gaunasi 158,9 km/h, taip kad nereikia demagogijų.
                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                  Comment


                    Vis tiek, kad paskaičiavo komercinį greitį tarp pagrindinių stočių, tai nereiškia, kad būtent tik taip važiuos traukiniai. Aš jau kaip ir sakiau, kad visi autobusai į Varšuvą važiuoja per Kauną, dėl ko papildomai sugaištama 1 val. bet tai generuoja 30-50 proc. keleivių srauto. Lygiai taip pačiai nėra autobusų, kurie važiuotų į Rygą iš Varšuvos tik per Kauną, neužsukdami į Vilnių. Laimėtų irgi apie valandą ar netgi daugiau, bet prarastų didesnę dalį keleivių. Tiesa, yra ten kažkoks vienas ar du Ecolines maršrutai iš Rygos (ar Talino), kurie į Vilnių neužsuka, bet tai jie važiuoja į Vokietiją ar dar toliau, o ne iki Varšuvos. T
                    Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 08:40.

                    Comment


                      Bepigu skaičiuoti kelionės trukmę dar nepaaiškėjus trasai, stočių išdėstymui ir pan. O pro kur daugiau važiuos traukiniai į Varšuvą jei ne pro Kauną? O į Rygą traukinius rinka sureguliuos, truks keleivių - užsuks į Kauną.
                      Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                      Comment


                        Na autobusai is Vilniaus i Ryga, i Kauna neuzsuka, bet siuo atveju nuo infrastrukturos priklauso. As tikiu kad dauguma marsrutu i Ryga bus per Kauna, bet nebuciau toks kategoriskas kad negaletu buti ir kokio ekspreso Vilnius-Ryga tiesiai per Karmelava.

                        Comment


                          Dar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?

                          Comment


                            Parašė Edd Rodyti pranešimą
                            Dar siek tiek kitas klausimas: kodel praktiskai visi oro uostai bus normaliai prijungti prie Rail Balticos, o Kauno oro uosto stotele numatoma nuosaliau, nuo jos dar reiks vaziuoti su autobusiukais iki oro uosto?
                            Gal todėl, kad pats oro uosto terminalas kitoje pusėje nuo linijos?
                            Nors prieš gerą dešimtmetį mačiau planus, gal net tinksliau viziją, kur geležinkelio linija vis gi eina link dar tuomet nebuvusio naujo terminalo.
                            Beje, RB svetainėje buvo nuorodos į privažiavimų projektus, dabar jos kažkodėl dingo.

                            Jei jau neįmanoma pritempti Karmėlavos geležinkelio stoties iki oro uosto terminalo, tai bent padarytų patogią jungtį.

                            Comment


                              Aš tai sakyčiau, kad dėl planuojamo naujo oro uosto, nes neverta leist dešimtis milijonų sudėtingam KUN stoties įrengimui (greičiausiai netgi reiktų kastis po žeme). O naujo oro uosto idėja nemanau, kad nauja.
                              Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                              Comment


                                Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
                                Paskutinis taisė Al1; 2020.02.07, 11:42.

                                Comment


                                  Metro sąjūdis nesnaudžia:

                                  Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę
                                  Susiekimo specialistų ir visuomenininkų grupė „Vilniaus metro“ kreipėsi į Lietuvos Respublikos Prezidentą, prašydami paremti jų siūlomą iniciatyvą – nutiesti greitojo geležinkelio vėžę, jungiančią Vilniaus vakarinį pakraštį (Pilaitę) su šalies logistikos ir keleivių pervežimo centru tampančia Karmėlava. Tai leistų Tarptautinį Kauno oro uostą ir būsimą „Rail Baltica“ stotį pasiekti vos per 15–17 min.

                                  Kreipimesi teigiama, jog susiklosčiusi šalies ekonominio vystymosi situacija reikalauja aktyviau imtis realizuoti LR teritorijos Bendrojo plano sprendinį – sukurti Vilniaus ir Kauno dvimiestį, abu miestus sujungiant greitojo keleivinio geležinkelio vėže.

                                  Anot iniciatorių, esama geležinkelio Vilnius–Kaunas linija būtų naudojama krovinių ir keleivių vietiniam pervežimui. Taip pat teigiama, jog šį uždavinį dar labiau aktualizuoja egzistuojanti Astravo atominės elektrinės avarijos galimybė ir galimo radiacinio užterštumo pavojus, esą nauja linija būtų galima atlikti skubią gyventojų evakuaciją...
                                  ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/
                                  Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...

                                  Comment


                                    Dar vieni efektyvūs įsisavintojai valdiškų babkių išlindo su savo utopiniais projektais. Į Pilatę, t.y. linija į niekur... Kokie kroviniai, kokie keleiviai? Jei būtų keleivių vežimo potencialas, tai dalis autobusų į Kauną jau seniai prasukinėtų pro Pilaitę...

                                    Comment


                                      Parašė lukass Rodyti pranešimą
                                      Metro sąjūdis nesnaudžia:

                                      Iš Vilniaus į Kauną per 17 minučių – siūloma nutiesti greitojo geležinkelio vėžę


                                      ‎‎ Plačiau: https://sa.lt/is-vilniaus-i-kauna-pe...zinkelio-veze/
                                      Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.
                                      Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

                                      Comment


                                        Manau reikia palaukt ir galiausiai miestus sujungti Hyperloop jungtimi.

                                        Comment


                                          Parašė John Rodyti pranešimą

                                          Įdomu, koks interesas rašyti tokias nesąmones, kaip "per 17 minučių"? Vidutinis greitis turėtų būti virš 350km/h. Maksimalus virš 400km/h. Juk niekas tokių specifikacijų geležinkelio neplanuoja, jam nenumatytas finansavimas, ir kainuotų tokių specifikacijų geležinkelis visišką kosmosą. Net paties Metro sąjūdžio brėžinyje aiškiai matosi vietų, kur kurvatūros radiusas net iš tolo nesiekia tokiems greičiams būtinų 6000-7000 metrų. Kažkokie visiškai iš piršto laužiami kliedesiai.
                                          as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min

                                          Comment

                                          Working...
                                          X