Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Planuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių. Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga. Regioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?

    Aš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt, o tamsta vis ieško prie ko prikibt. Išvada - Aš visada teisus.
    Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 07:50.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Pastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.
    Planuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).
    Pastatymo metais Vilniaus atšakoje, 2026, yra planuojamos 16 greitųjų tapmiestinių, 1 naktinių ir 16 regioninių traukinių poros per dieną. Taip pat 13 krovininių traukinių poros per dieną.

    Keleivinių traukinių:
    Click image for larger version  Name:	RB poros.PNG Views:	1 Size:	147,3 kB ID:	1724634
    Krovininių traukinių:
    Click image for larger version  Name:	RB cargo.PNG Views:	1 Size:	24,4 kB ID:	1724635

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Tinklas ir plečiamas, kad įvykus "negeriem dalykam" būtų galima apvažiuot, ar, šiuo atveju, užtikrinti sklandų susisiekimą kita vėže
    Jeigu planuoja tik 4 traukinių poras - užteks ir esamo tinklo (net ir superekstraatvėjais).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Creatium Rodyti pranešimą
    Grigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.
    Šiaip, dabar planuojant RB greta esamos linijos numatomos stotys Lentvaryje, Vievyje ir Kaišiadoryse, kuriose stotų regioniniai traukiniai. Taip kad...

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Grigiškių ir nesiūliau
    Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.
    Grigiškės buvo random pavyzdys. Nemanau, kad RB jungtis su 260 km/h greičiu turėtų stoti tokiais atstumais. Gal geriau tegul trumpus atstumus padengia tai, kas dabar yra ir kas liks lėtam susisiekimui, o ką reik papildomai prijungt - tą galima padaryt viešuoju transportu ar privačiais autobusais.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Stop-stop-stop. Tu sakei kad reikia tiesti naują nes gali įvykti visokių negerų dalykų, o dabar jau nori tiesiog išplėsti tinklą.
    Tinklas ir plečiamas, kad įvykus "negeriem dalykam" būtų galima apvažiuot, ar, šiuo atveju, užtikrinti sklandų susisiekimą kita vėže, tuo pačiu geležinkeliais "parūpinti" jų neturinčias gyvenvietes.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Tiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek
    Stop-stop-stop. Tu sakei kad reikia tiesti naują nes gali įvykti visokių negerų dalykų, o dabar jau nori tiesiog išplėsti tinklą.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Grigiškių ir nesiūliau
    Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Nu bet ne Vilnius - Grigiškės ar pan. Jeigu jau norim 200 km greičio.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Bet RB skirtas ne tik tarpmiestiniui, bet ir regioniniui susisiekimui:

    Traukinių eismo plano rengimo metu buvo atliktas aukšto lygio vertinimas atskleidžia regioninių traukinių plėtros potencialą visose Baltijos šalyse numatant maksimalų 200 km/val. greitį. O tai reiškia, kad „Rail Baltica“ linija gali būti naudojama ne tik tarptautinio, bet ir regioninio arba tarpvalstybinio regioninio susisiekimo paslaugoms teikti, taip pritraukiant greito ir švaraus transporto paslaugas į skirtingas vietas visame „Rail Baltica“ koridoriuje.

    Pavyzdžiui, plane prognozuojamas pakankamas keleivių srautas teikti regioninių traukinių paslaugas maršrutais Bauska-Ryga, Salacgryva-Ryga (Latvija), Parnu-Talinas (Estija) ir Marijampolė- Vilnius per Kauną (Lietuva). Papildomai, plane identifikuotas įmanomas poreikis vykdyti pervežimus tarpvalstybiniais regioniniais maršrutais, pavyzdžiui Marijampolė-Ryga (Lietuva-Latvija), Talinas-Rygos oro uostas (Estija-Latvija). Tačiau pažymėtina, kad ateityje vystant regioninio susisiekimo paslaugas „Rail Baltica“ linijoje, reikės papildomų studijų bei valdžios sprendimų.
    http://www.railbaltica.org/lt/rail-b...dil-2026-2056/
    Paskutinis taisė lukass; 2019.05.24, 19:19.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Na, turint omenyje, kad RB ko gero tikrai nestos niekur pakeliui iš Kauno į Vilnių, tai nelabai yra prasmės jo naujai vesti pro kokius miestelius. Susisiekimo tai nepadidintų, jeigu nestoja. Lėtasis traukinys, akivaizdu, liks ir toliau kursuos.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Toks jausmas, kad esamo geležinkelio žemės užteks dar dviem keliam.
    Tiesiog pamaniau, kad visiškai nauja trasa su dosnia ES parama galėtų užtikrinti ne tik Vilniaus jungtį su Europa, bet ir išplėstų geležinkelių tinklą šalyje, pagerintų gyventojų susisiekimą geležinkeliais. Tik tiek

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
    Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.
    Toks jausmas, kad turi žemės plotų naujame trasos variante. Jeigu įvyks didelė avarija, tai per kelias valandas eismas bus atstatytas - tai daug pigiau, nei nauja trasa.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    O niekam neužkliūna, kad nutiesus RB iki Vilniaus palei esamą geležinkelį bus visi kiaušiniai sudėti į vieną pintinę? Lietuvos geležinkelių tinklas ir taip yra skurdus, turi tik vieną magistralinę liniją (Kena-Klaipėda) su atšakom. Įvykus avarijai, stichijai ar diversijai vienoj vietoj, bus sustabdytas ir plačiųjų, ir Europinių geležinkelių eismas, nes nėra alternatyvių kelių.
    Protingiau Lietuvai plėsti geležinkelių tinklą, tiesiant atšaką į Vilnių pro Žiežmarius, Elektrėnus, Žaizdrius (Trakai) iki Vilniaus-Stasylų geležinkelio, nuo kurio trasa eitų esama linija iki miesto.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metro Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir Stotis
    Atšaka iki NMC o ne į stotį. Lokacija patraukli keleiviams, Lengvai ir greitai pasiekiama daugmaž iš viso miesto. NMC būtų paskatinantis spyris į subinę sparčiau vystytis toliau. Stotis galėtų vadintis Vilnius business ar pan. nors visiškai dzin kaip pavadinsi. Nu bet gal tai ne mums. Užsisvajojau. Bet kaip neegzpertui atleistina gal.
    Paskutinis taisė evvt; 2019.05.24, 00:15.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.

    estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
    Nemanau, kad bus lengva pagrįsti, kad tiesiame RailBaltic - Vilniaus metro Gal geriau iš tiesų tada tieskime metro, kuris aptarnautų visą miestą, o ne geležinkelį po visu miestu su dviejomis stotimis: Pilaitė ir Stotis

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Pinigai EU. Reikia jiems tik pagįsti to naudą. O nauda tikrai būtų.

    estakada iki pedagoginio žiedo o toliau pakišt po Konstitucijos pr.
    Oo, kad taves butu paklause, kai tiese Kaunas - Lenkija....Butu padare tiesia linija kombinuojant estakada-tunelis. O dabar koki zigzagrail turime

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota
    Paimk ir pažiūrėk su googlemapsu europos ar britų miestus ir miestelius, kur praeina traukinių linijos, gausi atsakymą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Brokeris Rodyti pranešimą

    Žiūriu į tas nupieštas linijas per Lentvarį ir nesuprantu per kur eis nes ten beveik viskas urbanizuota RB bus bangų viešoje erdvėje
    Nebent virš dujotiekio ir sukabeliavus aukštos įtampos linijas. Iš akies atrrodo, kad būtent ten piešta. Bet bus reljefas įdomus.

    Komentuoti:

Working...
X