Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras?
    Tose šalyse gyventojų (t.y. keleivių) yra daugiau, nei Lietuvoje+Latvijoje+Estijoje.
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Keleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai.
    Jeigu viskas "verda" viename katile - galima daryti kryžminį finansavimą, bet geležinkelio rinka kuo toliu, tuo labiau bus liberalizuojama, ir tada jau ne kroviniai finansuos eksploatavimo nuostolius, o biudžetas.

    Komentuoti:


  • Tomas
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Autobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.



    Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.
    Kiek teko važinėti Vokietijoje (nedaug ir vis ta pačia kryptimi), kelionė iš A į D buvo pigesnė nei AB+BC+CD. Kartą traukinys BC vėlavo, tai CD irgi išvažiavo vėliau (nors priklausė skirtingoms kompanijoms)..

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Kiek tautiečiams (ir ne tik) svarbu komfortas - matom tiek iš autobusų populiarumo (ar Vilnius - Klaipėda, ar pvz Vokietijoj kur po dirbtinių ribojimų panaikinimo autobusai sparčiai populiarėja), tiek iš pvz pigių avialinijų populiarumo
    O kaip perpildyti traukiniai į Klaipėdą, Šiaulius? Šitiek spaudoje ir forume rašyta.

    Nežinau kokie traukiniai numatyti RB, bet sakykim Vokietijoje greituosiuose traukiniuose vietos bagažui liūdnoka. Su turistine kuprine turėjau nemažai problemų. Su dviračiu išvis turbūt būtų šikna. Kai Vilnius-Ryga ant smūgio nusivežt dviratį ne problema. Ką jau kalbėt apie didelę kuprinę.
    Numatomi traukiniai yra anksčiau forume pateiktoje ataskaitoje, nuo 108 puslapio. Galimi ir lokomotyvai, ir EMU.

    Autobusai irgi sustoja. Važiuojančių kažkiek bus, bet visi tikrai nepersimes nepersimes. Esminis klausimas - ar bus kritinė masė, kad nebūtų einama į didelį minusą.

    Na minusas gali būti finanuojamas iš mūsų visų kišenių. O skaičiavimus, kurie aiškiai skirti pateisinti abejotinos reikšmės investicijas, komentuoti galim visi. Tam ir yra forumiukai.
    O kas atsakys, ar bus minusas? Jei visam civilizuotam ir nelabai pasauly statomi greitieji geležinkeliai ir atsiranda keleivių, tai jau Lietuvoj neatsiras? Keleiviniai traukiniai visur neša nuostolius, kuriuos kompensuoja kroviniai. Juk ir dabar koks traukinių maršrutas Vilnius - Marcinkonys ar Šiauliai - Rokiškis irgi dideliam minuse, bet traukiniai kursuoja.

    Komentuot galim visi, bet būti tvirtai įsitikinusiem apie beveik po dešimtmečio būsiančius keleivių srautus gali tik aiškiaregiai. Gal atidarius RB bus įvestas auto mokestis ir griežtinami reikalavimai autobusams, išauginsiantis traukinių keleivių skaičių, gal Lietuvoj neliks gyventojų, gal... niekas nepasikeis, kas žino?

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O traukiniai laimi laimi komfortu ir ir kelionės trukme.
    Kiek tautiečiams (ir ne tik) svarbu komfortas - matom tiek iš autobusų populiarumo (ar Vilnius - Klaipėda, ar pvz Vokietijoj kur po dirbtinių ribojimų panaikinimo autobusai sparčiai populiarėja), tiek iš pvz pigių avialinijų populiarumo

    [QUOTE=lukass;n1724698]Kiek tenka keliaut traukiniais, vietos bagažui visad užtenka, nebent esi turgaus prekeivis.

    Nežinau kokie traukiniai numatyti RB, bet sakykim Vokietijoje greituosiuose traukiniuose vietos bagažui liūdnoka. Su turistine kuprine turėjau nemažai problemų. Su dviračiu išvis turbūt būtų šikna. Kai Vilnius-Ryga ant smūgio nusivežt dviratį ne problema. Ką jau kalbėt apie didelę kuprinę.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Jei dabar yra autobusų maršrutų į RIX, tai atsiras ir traukiniu keliaujančių ten, tuo labiau, kad Rygos oro uostas turės RB stotį priešai terminalą.
    Autobusai irgi sustoja. Važiuojančių kažkiek bus, bet visi tikrai nepersimes nepersimes. Esminis klausimas - ar bus kritinė masė, kad nebūtų einama į didelį minusą.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Tačiau ne mum, forumiečiam, spręst kiek leist traukinių dar net nesančiu geležinkeliu. Per 7-is metus gali daug kas pasikeiti, todėl ši diskusija apie būsimus keleivių srautus šiuo metu neturi prasmės.
    Na minusas gali būti finanuojamas iš mūsų visų kišenių. O skaičiavimus, kurie aiškiai skirti pateisinti abejotinos reikšmės investicijas, komentuoti galim visi. Tam ir yra forumiukai.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Autobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.
    O traukiniai laimi laimi komfortu ir ir kelionės trukme. Kiek tenka keliaut traukiniais, vietos bagažui visad užtenka, nebent esi turgaus prekeivis.

    Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.
    Jei dabar yra autobusų maršrutų į RIX, tai atsiras ir traukiniu keliaujančių ten, tuo labiau, kad Rygos oro uostas turės RB stotį priešai terminalą.

    Tačiau ne mum, forumiečiam, spręst kiek leist traukinių dar net nesančiu geležinkeliu. Per 7-is metus gali daug kas pasikeiti, todėl ši diskusija apie būsimus keleivių srautus šiuo metu neturi prasmės.
    Paskutinis taisė lukass; 2019.05.26, 16:50.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O autobusų keleiviai?
    Autobusai laimi kaina ir galimybe nemokamai prakišti stambų bagažą jei bagažinė tuščia. Vargu ar traukinys galės konkuruoti tiek kaina, tiek bagažu.

    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Be to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų? O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
    Nes perkant bilietą su persėdimu avialinijos atsako už persėdimą. Jei pavėluosi važiuodamas traukiniu - tavo asmeninės bėdos. Be to, vietinis privežamasis skrydis minimaliai keičia ilgesnių skrydžių kainą. T.y. jungiamojo skrydžio kaina nėra visų skrydžio dalių atskirų kainų suma. Tuo tarpu važiuojant traukinių tektų susimokėti pagal pilną programą.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Grigiškių ir nesiūliau
    Tarp Vilniaus ir Kauno galėtų stot oro uoste, Žaizdriuose, Elektrėnuose ir Žiežmariuose.
    Būtų logiška ir pro Grigiškes dėl regioninių keleiviniu maršrutų, kai senoji ruska linija jungia Kaišiadoris, Vievį, Lentvarį. Bet keleiviniai visko matyt neapsprendžia. Linijos trajektorija tampo turbūt daugiausiai krovinių judėjimo taškai.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Taip.
    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	58,1 kB
ID:	1724686
    Net nepastebėjau. Durniau nebūna.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Taip.
    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	58,1 kB
ID:	1724686

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.
    Ta iš Panevėžio link Vilniaus pravažiuos Kauno oro uosto stotelę joje nesustodamas?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    RB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.
    Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.

    Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?
    Atšaka į Vilnių prasidės nuo Kauno oro uosto.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio.
    RB eis Panevėžys - Kaunas - Varšuva tiese.
    Papildomai yra atšaka Kauna - Vilnius.

    Tai kaip Panevėžys - Vilnius bus važiuojama nekabinant Kauno?


    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?
    Taigi į Vilnių bus tik atšaka nuo Kauno ir ta atšaka bus tarp Kauno ir Panevėžio. Lygiai taip kaip yra dabar važiuojant nuo Vilniaus link Šiaulių, Kaunas lieka šone.
    Niekas nevažiuos iš Panevėžio į Vilnių su užvažiavimu į Kauną, nes tai turbūt užims papildomai kokias 30 min, rekės keisti važiavimo kryptį ir t.t.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Keleivinių traukinių:
    Click image for larger version Name:	RB poros.PNG Views:	1 Size:	147,3 kB ID:	1724634
    ]
    Kas per situacija, kad iš Panevėžio tik arba į Kauną, arba į Vilnių? Ar ne ta pačia vėže Panavėžys-KAunas-Vilnius vyks eismas? Jei ta pačia tai kodėl nestot visais kartais abiejuose miestuose?

    Komentuoti:


  • Felin
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Planuoti šitie "planuotojai" gali daug ką, bet iš Varšuvos į Berlyną (o ten potencialus srautas yra daug didesnis nei į Vilnių) dabar važinėja tik 4 traukiniai. O regionalai ir dabartine linija neblogai važinėja.
    Tarp Varšuvos ir Berlynos planuojama, kad važiuos 7 traukinių porai. Pakeitimai bus "žingsnis po žingsnio" jau nuo kitų metų (straipsnis vok. kalba).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kodėl tik atskiras frazes ištraukiat iš postų, nes yra ir tiesos mano teiginiuose?

    Šiaip man, kaip vilniečiui, visai vienodai kaip iki Vilniaus nuties geležinkelį, ar pro Vievį, Elektrėnus ar Maišiagalą, tik norėjosi, kad šis amžiaus projektas pasiektų daugiau Lietuvos bei būtų išvengta galimų nuostolių. Dabar telieka laukti, kol paaiškės tiksli atšakos trasa.

    Beje, prieš mėnesį buvo skelbtas konkursas atšakai projektuoti, kurios metu:
    ...turės būti parengta planuojamos teritorijos plėtros koncepcija su ne mažiau kaip keturiomis naujosios geležinkelio linijos infrastruktūros objektų vystymo alternatyvomis.

    „Kartu su planu bus atliktas ir poveikio aplinkai vertinimas, kuriame bus numatytos gyventojams aktualios neigiamo poveikio mažinimo priemonės, tokios kaip akustinės sienelės, apželdinimas, vibracijos mažinimo ar kitos priemonės“, – sakė p. Sankovski.
    Plačiau: https://www.vz.lt/2019/04/02/skelbia...#ixzz5p18zRnmV

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Be to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų?
    Patikra viena - VNO (nebent išeini į miestą).
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.
    Jeigu automobiliu važiuoji dviese, kelionė bus pigesnė nei traukiniu. Tikriausiai, žinai apie "važiuojame keliese, susimesime benzinui, bus pigiau nei autobusu".
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Gal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?
    Į Šeštokus važinėjo traukinys. - panaikino, nes "vežiojo orą". Ir - traukiniai Vilnius-Kena yra dyzeliniai, nors visas kelias yra po laidu.
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Nelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė.
    Nauja linija (ir jos išlaikymas) kainuoja brangiau, nei nuostolių kompensavimas dėl pailgėjusios kelionės.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2019.05.26, 10:18.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Planuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".
    O autobusų keleiviai? Be to, kodėl į WAW ar RIX keliaujantys vilniečiai nepasirinks greitųjų traukinių, kurių kaina bus mažesnė nei lėktuvų, plius nereiks visokių patikrų patikrų? O dar potencialūs automobilių keliautojai, nenorintys trankytis autobusu ar skristi lėktuvu.

    Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.
    Gal sveikas protas? Kokia nauda leist dyzelį, kai daugiau nei pusė maršruto elektrifikuota?

    Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.
    O kitų kelių tai didelė problema? Nelaimių gali būt visokių, eismo atstatymo trukmė irgi, o šiais laikais viskas kainuoja, kiekviena minutė. Konfliktų atveju gali kainuoti ir gyvybes.

    Komentuoti:


  • Eikantas X
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.
    Atvejis, ne atvėjis. Ar čia irgi docentas taip ant lentos buvo užrašęs? Ir lietuviškos kabutės yra „atvejis“, o ne "atvejis".

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Planuotojų darbas planuoti, ne mūsų, forumiečių. Be to, lentelėj matom, kad net 6 poros traukinių iš Vilniaus numatomos į Varšuvą, kas yra visai logiška, kai dabar kasdien į Varšuvą skraidoma 5 kartus, o kur dar autobusai. Panašiai su Ryga.
    Planuotojams davė užduotį "gražiai paskaičiuoti" - jie paskaičiavo. O kad dauguma keleivių VNO-RIX, VNO-WAW yra tranzitiniai, kuriems lėktuvas yra patogiau, jie apie tai "pamiršo".
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Regioniniai traukiniai į Marijampolę ir Panevėžį ir dabar puikiai važinėja?
    Kas trukdo paleisti regionalo iš Vilniaus į Marijampolę dabar? - niekas netrukdo.
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Aš tik buvau pasiūlęs visų kiaušinių į vieną pintinę nedėt
    Geležinkelių atvėju tai nedidelė problema.

    Komentuoti:

Working...
X