Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    beje, panasi afera ir su ta linija Vilnius Kaunas. Galejo esama pakoreguoti, o ne tiesti lygiagreciai nauja su N kartu didesniais kastais.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o nuo Lenkijos sienos eis 240 km/h? Jei ne, tai kam ta atsaka LT PL koreguoti?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Straipsnis su šiokias tokiais ataskymais dėl vadinamosios Rail Baltica I:

    Į traukinį Lietuva įšoko per anksti: „Rail Baltica“ papildomai gali pareikalauti iki 700 mln. eurų

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83460215


    Dabar galime pasakyti, kad, preliminariais skaičiavimais, įgyvendinant tiek vieną, tiek kitą alternatyvą, kaina būtų apie 600–700 mln. Eur. (…) Dvigubai didesnę modernizacijos kainą, nei iki šiol pastatytos geležinkelio linijos, lemia modernizacijai būtinų darbų apimtys. (...) Kainai taip pat nemažą įtaką darys ir tokie veiksniai kaip žemės, kurią reikės išpirkti, kaina bei dviejų lygių sankirtos“, – aiškina „Lietuvos geležinkeliai“. Bendrovė tikisi, kad jungties su Lenkija korekcijas didžiąja dalimi finansuos Europos Sąjunga. Tokiu atveju Lietuvai tektų sukrapštyti 15 proc. nuo prognozuojamos 600–700 mln. eurų sumos, t. y. apie 90–105 mln. eurų.


    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    O Vilnius atšakos ką tik poveikio aplinkai vertinimas pradėtas, o kol prasidės projektavimas...

    „Rail Baltica“ įsibėgėja: pasirašyta geležinkelio linijos Kaunas –Vilnius inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo ir poveikio aplinkai vertinimo paslaugų sutartis

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Buvo 80 km/h. Realiai tunelyje išvažiuojant iš Kauno yra tikrinami stabdžiai, tai greitis mažesnis. Įsibėgėjama tik tikriausiai iki 40 (iki kiek, nežinau, iš akies sakau, bet net jei ir iki 50, tai mažai ką keičia), o paskui stabdoma. Be to už tunelio abiejuose galuose yra iešmai, o juos galima pravažiuoti apie 40 km/h greičiu. Toliau, jei važiuojam į Kauną, prasideda kiti susikirtimai, ir, atitinkamai iešmai, taip kad greitis ten mažas ir nesiekia nei 40 km/h. Kas bus po RB nutiesimo iki Palemono, neaišku. Kol kas darbai nebaigti ir greitis gal tik 25 km/h. Realiai tuneliu buvo važiuojama apie 40 km/h greičiu ir lėčiau. Nemanau, kad kas nors keisis ir po RB nutiesimo iki Palemono.
    Tarp Vilniaus ir Kauno 104 km.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.27, 23:04.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ką reiškia per mažai? Fiziką 7 klasės reikia prisiminti ir paskaičiuoti. 110 km ir 250 km/h greitis tai yra 26 minutės kelio. Primesk įsibėgėjimą ir lėtėjimą, tunelį, stočių kelynus, tarpinius sustojimus oro uoste ir Kaišiadoryse ir pamatysi, kad 38 minutės yra normalu. Niekas naujo tunelio Kaune nestatys, nes jis kainuotų ne kelias dešimtis milijonų, bet gal ir 100 neužtektų, o kelynų modernizacija stebuklo nepadarys. Dėl papildomų 3-5 minučių niekas nekiš šimto ir daugiau milijonų.
    Tai koks max. greitis 1.4km ilgio tunelyje po rekonstrukcijos? Ir kiek km atstumas bėgiais tarp Vilniaus ir Kauno stočių?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ką reiškia per mažai? Fiziką 7 klasės reikia prisiminti ir paskaičiuoti. 110 km ir 250 km/h greitis tai yra 26 minutės kelio. Primesk įsibėgėjimą ir lėtėjimą, tunelį, stočių kelynus, tarpinius sustojimus oro uoste ir Kaišiadoryse ir pamatysi, kad 38 minutės yra normalu. Niekas naujo tunelio Kaune nestatys, nes jis kainuotų ne kelias dešimtis milijonų, bet gal ir 100 neužtektų, o kelynų modernizacija stebuklo nepadarys. Dėl papildomų 3-5 minučių niekas nekiš šimto ir daugiau milijonų.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.27, 22:51.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl, kad jokio skirtumo nėra, kur ta 1435 mm vėžė būtų - vis tiek ją kirstų 1520 mm keliai.
    Dėl požeminės perėjos, tai ją reikėjo pastatyti ne iki trečio perono, o po visu geležinkeliu, kad žmonės nevaikščiotų per bėgius, bet naudotųsi perėja. Tada stotį būtų galima aptverti. Tuo tarpu Šeštokuose sukišo kelis milijonus į niekam nereikalingą pėsčiųjų tiltą...
    Aš tą suprantu priešingai nei tamsta - manau per mažai investuoja kad išspaustų reikšmingą laikų skirtumą susisiekiant tarp šitų miestų.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Trumpame atstume negalima išspausti daugiau. Laikas įsibėgėjimui, laikas stabdymui, Kol iš stočių išsikrapštytų, ypač Vilniaus ir Kauno tunelio, tai realiai 250 km/h greičiu būtų važiuojama gal tik kokie 2/3 atstumo iš 100-110 km linijos. Tai ir paskaičiuokite, koks realus laikas gautųsi tokios kelionės. Realiai nutiesus trečią kelią esamo geležinkelio būtų laisvai galima išspausti 50 minučių ekspresui su maksimaliu greičiu iki 160 km/h. O kelionėms į Vakarus - traukiniai Talgo su automatiniu vėžės keitimu Kaune. Tai ir galvokite, kas ta RB yra - eilinis pinigų įsisavinimas.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    "Naujoje linijoje per parą kursuos 10 keleivinių traukinių. Kelionės laikas iš Vilniaus į Kauną bus iki 38 min., į Panevėžį – 37 min., Rygą – 1 val. 54 min., Taliną – 3 val. 38 min., Varšuvą – apie 3 val."

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo...32165#cxrecs_s

    Tai bus svarbu suderint traukinių laikus, nes kitaip daugiau nei dvigubai greitesnis(ir svarbesnis nes nuvež į vidurį laukų) traukinys "Vilnius-Panevėžys" tiesiog suvažinės ir kaip gatvėj nelaimėlį neatsargų katiną, iš to greičio sutraiškys lėtesnį traukinį "Vilnius-Kaunas".

    Bet jei rimtai, kas čia norėta parašyt? Vilnius-Kaunas =38min o Kaunas-Panevėžys=37min? Ok. Dar kitas klausimas ar Vilnius-Kaunas pagreitės tik 20min? Ar čia niekam nekvepia čutačku chaltūra panašia į RBI?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Pasirašyta „Rail Baltica“ Vilnius-Kaunas sutartis: kelionė tarp šių miestų netruks nė 40 minučių

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=83132165

    Įgyvendinant sutartį iki 2021 m. pabaigos numatoma suplanuoti naują 249 km/val. projektinio greičio „Rail Baltica“ geležinkelio liniją Kaunas-Vilnius. Geležinkelio linija bus pastatyta iki 2026 m. pabaigos.

    Suplanuoja nelabai realius terminus, o kaip bus realiai tikriausiai niekas nežino.
    Teoriškai RB II jau šiais metais turėjo būti pradėti statybos darbai.


    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Rimas_OK Rodyti pranešimą
    Tai kad gal atvirkščiai, anksčiau eidavo per miestelius, o dabar stengiamasi aplenkt. Labai geras pavyzdys Šeštokų ruožas - vinguriuoja nuo kaimelio iki kaimelio.
    Kada anksčiau? Paskutiniai geležinkeliai tiesti Lietuvoje tarpukaryje. Ir irgi aplenkė miestus. Tik kai kurie daaugo iki stočių laukuose - Telšiai ir Plungė. Kiti - ne. Bet net ir nebuvo norima pravesti geležinkelio arčiau miesto. O po Antrojo pasaulinio naujų geležinkelių nebuvo nutiesta, neskaitant aplinkkelių, Draugystės ir pramoninių atšakų, kur niekada keleivinio susisiekimo nebuvo.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Net ir nenutiesus RB pro pat Kaišiadoris, vis tiek liks susisiekimas esamu geležinkeliu. Panevėžio atvejis sudėtingesnis, reikalaujantis atšakos iki miesto bent jau vietinio susisiekimo maršrutams.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    <realistinis_optimizmas>
    Aš tikiu, kad atsiras standartinės vėžės atšaka į Kaišiadoris :) Taip pat ir Kauno, o gal net Vilniaus oro uostus :) Geležinkelių tinklas šiaip nebūna pastatomas vienu ypu ir paliekamas toks pat šimtui metų :)
    </realistinis_optimizmas>

    Ta atšaka, ko gero, bus ne pagrindinė, o ekspresinė, skirta aplenkti vinguriuojantį palei Kaišiadoris geležinkelį ir nestojant dideliu greičiu pasiekt Rygą ar Vilnių.
    Click image for larger version

Name:	realistinis_optimizmas.jpg
Views:	1
Size:	199,7 kB
ID:	1757265
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.26, 11:42.

    Komentuoti:


  • Rimas_OK
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir vėl kaip XIX a. geležinkelis planuojamas toli nuo miesto. <...>
    Tai kad gal atvirkščiai, anksčiau eidavo per miestelius, o dabar stengiamasi aplenkt. Labai geras pavyzdys Šeštokų ruožas - vinguriuoja nuo kaimelio iki kaimelio.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir vėl kaip XIX a. geležinkelis planuojamas toli nuo miesto. Tipo, miestas priaugs iki geležinkelio. Ogi ni figa. Kaip rodo praktika, dauguma miestų nepriaugo. Ir nafig geležinkelis reikalingas, kai traukiniai pravažiuoja pro šalį? Ypač šiais laikais, kai pas kiekvieną po automobilį ir eiti 500 metrų iki stoties niekas nenori. O jei reikės eiti 1-2 km? Kaišiadoryse autobusai iki stoties veš? Žinome, kaip jie veža dabar. AS iškėlė į priešingą miesto galą... RB yra pinigų įsisavinimo, o ne transporto projektas. Rūpėtų susisiekimas, tai geležinkelį tiestų palei esamą liniją, o ne nauja trasa. Ir stotis būtų ta pati. O dabar dajoš Kaišiadorims naują stotį laukuose!
    Žmonės su riedžiais, paspirtukais ir dviračiais atvažiuos (ir žiemą prie -20), o aktyvesni bėgtute - sveikatingumo planas lietuvai. Tik stotį galėtų dar toliau nuo miesto pastatyti, 1-2km per mažai, net apšilti nespėsi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ir vėl kaip XIX a. geležinkelis planuojamas toli nuo miesto. Tipo, miestas priaugs iki geležinkelio. Ogi ni figa. Kaip rodo praktika, dauguma miestų nepriaugo. Ir nafig geležinkelis reikalingas, kai traukiniai pravažiuoja pro šalį? Ypač šiais laikais, kai pas kiekvieną po automobilį ir eiti 500 metrų iki stoties niekas nenori. O jei reikės eiti 1-2 km? Kaišiadoryse autobusai iki stoties veš? Žinome, kaip jie veža dabar. AS iškėlė į priešingą miesto galą... RB yra pinigų įsisavinimo, o ne transporto projektas. Rūpėtų susisiekimas, tai geležinkelį tiestų palei esamą liniją, o ne nauja trasa. Ir stotis būtų ta pati. O dabar dajoš Kaišiadorims naują stotį laukuose!

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    O tai ką tame BP braižys, kai tik balandį skelbtas konkursas 4 atšakos alternatyvom parengti? O dar reikės atrinkti tinkamiausią...
    Tokiu atveju geriau nieko nebraižyti nesukeliant spekuliantų dėmesio ar šiaip bereikalingo gyventojų piktinimosi.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Čia toks gal provincialumas pasigirti tuo kad prašvilps pro rajoną traukiniai net greičio nesumažindami, bet va koks rajonas puikus - su greitaeigiais EURO traukiniais ir va kaip.
    Bet šiaip tai visiška migla, kad net bendro plano sudarinėtojai nenutuokia kas bus, kaip bus, kada bus
    Buvo labai keista, kad bendrajame plane net nebandyta nužymėti trasos, išskyrus menamą šiaurinį Kaišiadorių aplinkkelį link Jonavos.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Kaišiadorys - dvimiesčio centras. O koks centras be stoties? :)

    Komentuoti:

Working...
X