Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Edd
    replied
    Man neaišku kodėl tik dabar atsibudo su Vilniaus atšaka, seniai tą reikėjo numatyti. Dabar tik įdomu ką tai reiškia t.y. esamos linijos atnaujinimą ar naujos atšakos tiesimą.

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Pabučiau ir aš ponas su savo EGO - prašyčiau man tą atšaką palei kaimyno langus

    O jei rimtai , tai jug nenaudinga yra tiesti papildomus ~100 km į kairę ar dešinę. Bet čia mano akimis.
    Jeigu tikėti straipsniu, tai kalba eina apie dabartinio esamo geležinkelio modernizavimo. Tuomet ir Kauno prasčiokai galės džiaugtis, kad Vilniaus ponus greičiau pasieks

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Sostines ponu ego patenkinimas:

    Jeigu yra Varšuva, Talinas, Helsinkis, Ryga, kodėl nėra Vilniaus?", - BNS pirmadienį prieš Europos Sąjungos neformalų transporto ministrų ministrų susitikimą sakė R.Sinkevičius.
    Pabučiau ir aš ponas su savo EGO - prašyčiau man tą atšaką palei kaimyno langus

    O jei rimtai , tai jug nenaudinga yra tiesti papildomus ~100 km į kairę ar dešinę. Bet čia mano akimis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    O koks tikslas atšaka į Vilnių?
    Sostines ponu ego patenkinimas:

    Jeigu yra Varšuva, Talinas, Helsinkis, Ryga, kodėl nėra Vilniaus?", - BNS pirmadienį prieš Europos Sąjungos neformalų transporto ministrų ministrų susitikimą sakė R.Sinkevičius.

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    O koks tikslas atšaka į Vilnių?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tam delfio straipsnyje viena zinute auksciau viskas paaiskinta:

    Lietuva norėtų, kad "Rail Baltica" lėšomis būtų modernizuotas apie 100 kilometrų geležinkelio ruožas Vilnius-Kaunas. "Rail Baltica" Geležinkelio vėžė eina per Kauną ir Vilniaus nesiekia.

    Komentuoti:

Working...
X