Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilnius

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė miraged Rodyti pranešimą

    as neskaites straipsnio suskaiciavau: 70km/240km(/h)*60min = 17.5min
    Kokie dar 70km?
    Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

    Comment


      Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km

      Comment


        O kas ta per pasaulio bamba Pilaitė yra, kad iki jos tiesti RB? Kodėl tada ne kilpą Vilniuje daryti, kad RB traukiniai galėtų apvažiuoti visą miestą su keliomis tarpinėmis stotimis? Ir viską tunelyje. Štai jums vienu šūviu ir RB, ir metro... "Rentinys" už šitą idėją man jau skolingas...

        Comment


          Parašė Arunasx Rodyti pranešimą
          Nuo Pilaitės iki KUN ant tiesiųjų rodo 75km
          Tai kad neitų "ant tiesiųjų". Visada bus posūkių ir kreivių. Realiai apie 100km.
          Flickr || 2014 in retrospect: Minsk|Wien|Bangkok|Hong Kong|Shenzhen|Shanghai|Beijing|Guangzhou

          Comment


            Parašė Al1 Rodyti pranešimą
            Ar ne per daug gigantomanijos Lietuvoje? Joks naujas oro uostas nereikalingas. Užtenka ir vieno Vilniuje, o kitus uždaryti, arba palikti kaip yra, tegul nuvegetuoja patys. Kaip tik oro uostas mieste ar visai šalia jo yra didžiulis privalumas, nei oro uostas už 50 km nuo miesto. Vilnius ne daugiamilijoninis miestas, (niekada net ir milijoniniu nebus), kur 50 km atstumas yra niekinis. Kaip tik geras susisiekimas su likusia Lietuva geležinkeliu su Vilniaus oro uostu būtų jo potencialo didinimui nauda.
            Juk yra paskaičiuota, kad 2030-aisiais Vilniaus oro uostas nebetenkins poreikių, o galimybės plėstis jau bus išnaudotos. Dėl to, kai turėjom susisiekimo ministrą, jis kvietė kol ne vėlu pradėt dirbti šiuo klausimu. Žaslių seniūnija jau kažkokį plotą bando siūlyt. Jei iš Vilniaus traukinys iki ten nuvažiuos per 25 min., tai problemos ir nesimato. Tik aišku būtų geriau kad traukinys važiuotų ne iš "Stancija Minskaya" per Panerius (kaip dabar), o iš "Stotis NMC" per Karoliniškes.

            Comment


              Kliedesiai visa tai apie nesamas galimybes plėsti. Terminalus galima pastatyti kokius nori ir iš kokių nori pusių, o su vienu pakilimo taku ne tokie "provincijų" oro uostai susitvarko. Galiausiai su tokia demografija kokia Lietuvoje, iš kur tie keleiviai imsis? Lygiai taip pat ir su RB. Beje, demografija tokia pati katastrofiška ir Latvijoje, Estijoje.

              Comment

              Working...
              X