Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    pradėjo temą Rail Baltica II

    Rail Baltica II

    Projektui „Rail Baltica II“ įgyvendinti - bendra įmonė?

    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

  • evvt
    replied
    Visiška migla. Jokio aiškumo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Jei stotis "pravažiuojama", o ne galinė ar tupikinė, tai pilnai užtenka vienos platformos su dviem keliais tokiam "intensyviam" eismui kaip RB, kai planuojamas maksimum 1 pora traukinių per valandą. Bet Vilniaus stotis tai galinė, vienos platformos gal ir užtektų, bet turės būti kelynas atstovai ir traukinių aptarnavimui. O Vilniaus stoties rajono rekonstrukcija nenumato stoties kelyno išplėtimo, kaip tik planuojami užstatyti tie keliai, kurie dabar naudojami vagonų atstovai ir aptarnavimui.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Įdomu, kad latviai su RB vėliava praktiškai pasistatys dvi modernias geležinkelio stotis - oro uoste ir mieste. O pas mus štai net neaišku, kas bus Kauno oro uoste.
    Apie Vilnių net tyliu. Masiulis buvo užsiminęs, kad Vilniaus oro uoste jokios stoties nebus. Pačio kelio trasa iki šiol nežinoma. Vilniaus ir Kauno geležinkelio stotyse "užteks" po vieną platformą
    Anksčiau skelbti dokumentai pašalinti iš prieigos.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Priežastis yra bukumas ir neišmanymas. RB stumiantiems šis geležinkelis rūpi kaip pinigų įsisavinimo būdas, o ne transporto priemonė. Ir visiškai nesvarbu, kaip jis bus eksploatuojamas, kai bus nutiestas. Pavyzdį jau turime su RB iki Kauno. Kiek galima smaukytis apie tą patį? Lenkija NETIESIA jokios greitosios RB, tai, kas Lenkijoje RB yra esamo geležinkelio modernizacija iki 160 km/h ir tai ne visame ruože nuo Varšuvos iki Lietuvos sienos. Tuo tarpu Lietuvoje jau nuo sienos iki Kauno nutiesta paprasta RB iki 120, nors realiai ten dėl daugybės vingių vargu ar 100 įmanomas. Vėl pertiesinėti? Neišpasakytas naglumas iš Lietuvos pusės prašyti dar už tą patį ruožą pertiesti iš naujo. ES duos pinigų?

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Kad jau susimovėm, tai susimovėm su RailBaltica Dėl 2-3 km reikės papildomai laukti, perlipinėt į autobusus ir tąsyt lagaminus...

    Beje, kažkada mačiau šioje temoje, kad ir Panevėžio RailBaltica stotis bus žymiai toliau, negu RailBalticos sankirta su geležinkeliu Šiauliai-Panevėžys. Ir kodėl niekam nekilo mintis padaryti stotį-kryžių, kad žmonės galėtų persėsti iš vieno traukinio į kitą? Tai kokio Radviliškio gyentojai RailBaltica net teoriškai negalėtų pasinaudoti, nes reikėtų važiuoti geležinkeliu iki Panevėžio centrinės stoties, o tada atgal iki RailBaltica stoties laukuose (jeigu išvis nuties atšakėlę iki tos stoties). Man kyla bloga nuojauta, kad išvis reikės net iki tos laukų stoties autobusu važiuoti (kam tada Lietuvos geležinkeliai, jeigu jais iki RailBalticos neįmanoma nuvažiuot?)

    Dabar truputį kvaila, kad du geležinkeliai susikerta, bet stotį nustumiam kažkur į šoną, kad nebūtų įmanoma pėstiesiems persėsti, o reiktų organizuoti net atskirą traukinio maršrutą ir tiesti papildomą atšaką... Aš tą RailBalticos laukų stotį įsivaizduočiau kaip šveicariško tipo mazgą su suderintu persėdimu (Taktknoten). T. y. iš abiejų pusių suvažiuoja regioniniai traukiniai (vienas nuo Rokiškio, kitas nuo Šiaulių pusės), tada atvažiuoja RailBalticos traukinys (-iai), keleiviai persėda kur kam reikia, ir visi išsiskirsto. Ir taip kartojasi kas dvi valandas. Aišku, taktinis tvarkaraštis Lietuvai yra truputį fantastika.
    Bet svarstant realiau, jau geriau turėti vieną regioninį maršrutą, kurio traukiniai atveža į „kryžminę stotį“ ir keleiviai patys persėda, negu dar papildomai tiesti atšaką iki stotelės laukuose ir turėti du regioninius maršrutus, kurių nei vienas, nei kitas „nedatempia“ iki padoraus bent 2 val. intervalo.
    P.S. turbūt priežastis buvo reljefas, nu bet baikim juokus, buvo galima pasiplanuoti prieš perkant žemes...

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Apskritai migla miglelė su RB Lietuvoje. Žinios jei išeina tai labai aptakios ir nekonkrečios, absoliučiai paviršutiniškos, sukurptos vien dėl įpareigojimo kažką skelbti kas kažkiek laiko. Galima būtų juokaut kad vienintelė konkretesnė žinia iš to Gator pateiktos nuorodos teksto http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ , tinkanti labiau į šiaip linksma tai - "Nauja geležinkelio linija nuo Lenkijos iki Lenkijos". Apsižioplino becopypastindami. Gi turėjo parašyti, kad nuo Lenkijos iki Rygos ir Talino, kas būtų tiksliausia.

    Rygoj, daugiau aiškumo:
    http://www.la.lv/uzsakts-pirmais-pro...veidei-latvija
    http://www.railbaltica.org/wp-conten...18_Vilnius.pdf

    Ps. Sunku pasakyti kodėl failas vadinasi "EDZL_23.01.2018_Vilnius.pdf"
    Paskutinis taisė evvt; 2019.10.07, 08:08.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?
    Stotis tai bus, bes jos nebus po KUN, kaip pradzioje buvo kalbeta. Paruostas KUN terminalo pletimas, kuris tuoj prasides, bet stotis ten nenumatyta.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Ciurlionis Rodyti pranešimą
    Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.

    Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.

    Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.
    Kam taip kvailai gabenti prekes lėktuvu tūkstančius kilometrų greitai, o paskui kelis šimtus traukiniu ir lėtai ar laivu ir dar lėčiau, paskui dar autotransportu iki durų, jei lėktuvu galima į vietą ir likusius kelis šimtus iki pat durų? Lėktuvu gabenama, tada, kai reikia greitai ir krovinių kainos bei masės(tūrio) santykis yra didelis.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    http://www.rail-baltica.lt/news/179/...liavimo-madas/ - kad dar poros savaičių senumo straipsnyje minima KUN stotis, iš kur jūs imate, kad jos nebebus?

    Komentuoti:


  • Ciurlionis
    replied
    Šiaip kvaila, nes kol RIX pradės krauti krovinius ant EU bėgių praeis dar laiko nemažai. Su atitinkama strategija ir lobizmų didelį srautą cargo gali atsivilioti iš Vidurinių rytų, Azijos ir Š.Amerikos.

    Esant įdirbiui ir tinkamai infrastruktūrai, niekas dėl 100 km. nekeltų skrydžių į RIX. Bet latviai ir dabar atsipūtę,nes žino, kad kaimynė transporto ir logistikos gigantė Lietuva nesugebės sujungti: aviacijos, laivybos, geležinkelių ir kito antžemininio transporto į vieną sistemą. Turint kelis metus rezervo ir neturint unifikuotos strategijos ir sėdėsim prie suskilusios geldos.

    Sukūrus hubą nukaltum, ne tik RIX krovinius, bet ir MSQ, kinai paskaičiuotų, kad geriau skristi ir išsimuitinti iškart, prekes padėti ant ES traukinių ar per kelias valandas nugabenti į laivus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Iseme, nes nebus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kun statys dalia esamo. Tiesiog terminalas bus pratestas. O kur ta RB stotis bus tai biesas zino
    Buvo stoties teritorijos projektas, tik RB kažkodėl išėmė iš savo svetainės.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kun statys dalia esamo. Tiesiog terminalas bus pratestas. O kur ta RB stotis bus tai biesas zino

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ir estai nukreips, nes, nu juk logiska
    Jie nenukreips. Jų oro uosto stotis bus dabartinėje Ulemiste gel.stoty t. y apie 700m nuo oro uosto keleivių terminalo. Norint nukreipti prie pat oro uosto, jiem ten reiktų išgriaut keletą kvartalų. Tuose 600m tarp RB ir oro uosto - verslo kvartalai -- Ulemiste city. Ten ne laukai. Jų atveju tikiu kad neapsimoka. Gi KUN atveju sunku tuo patikėt. Nebent KUN naują keleivių terminalą pasistatytų visai šalia RB sustojimo. Nebent tokie planai, tada suprantama.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Ir estai nukreips, nes, nu juk logiska

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Rygos oro uostas, tai truputį kitas kalibras Čia latvių toks kaip ir aukso puodas Tai jiems nenukreipt šakos turbūt dar kokius dešimt kartų labiau skaudėtų nei mums su KUN ar net VNO

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Nei pyktis, nei nepyktis Tiesiog faktai
    Faktas, kad ne visada straipsniai viską pasako Man tai lieka klausimas kodėl jungties atsisakė (ir dar neaišku ar aplamai jos atsisakė )

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Nei pyktis, nei nepyktis Tiesiog faktai

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ner ka nesuprasti, juk ne pirma diena gyveni Lietuvoje
    Kam tau tas pyktis ant lietuvių. Graudu žiūrėt Net man pagalvojus, atsisakant tokių sentimentų, gyvenimas vis tik palengvėja...

    Sutinku, kad Lietuvai būnant vien jau tuo Europos užkampiu kiekviena absurdiška situacija skausmingiau į širdį duria Nors analogiška situacija kur nors kitur galbūt ne taip skaudėtų, pasitaiko visur, kaip ten bebūtų, užtenka pasidomėt

    Verčiau reiktų tiesiog pasidomėt, AR apskritai tos atšakos atsisakyta. Jei atsisakyta, tai KODĖL.
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.10.06, 11:11.

    Komentuoti:

Working...
X