Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    pradėjo temą Rail Baltica II

    Rail Baltica II

    Projektui „Rail Baltica II“ įgyvendinti - bendra įmonė?

    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

  • Vidma
    replied
    „Rail Baltica“ bendrąją duomenų aplinką valdys Lietuvoje kuriamas „ProjectWise“
    VERSLO ŽINIOS ATEITIES STATYBA"
    2019-11-14

    Globaliai veikianti JAV bendrovė „Bentley Systems“, teikianti kompleksinius programinius sprendimus infrastruktūrai kurti ir aptarnauti, laimėjo „RB Rail AS“ skelbtą viešąjį pirkimą ir kurs „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimo projekto bendrąją duomenų aplinką.

    Kad būtų užtikrinta “Rail Baltica” bendroji duomenų aplinka (angl. – Common Data Environment, CDE), „Bentley Systems“ įdiegs vieną pajėgiausių ir populiariausių pasaulyje inžinerinės informacijos duomenų ir procesų valdymo sistemų „ProjectWise“, kuri yra plačiai pripažinta projekto bendravimo ir bendradarbiavimo priemonė projektavimo ir statybos įmonėms bei infrastruktūros valdytojams. “ProjectWise” sistemą daugiau nei 100 šalių naudoja: 44 iš 50-ies didžiausių pasaulio projektavimo, 29 iš 50-ies didžiausių statybos projektų valdymo bei 249 iš 500 infrastruktūros valdytojų kompanijų.

    Sandorio vertė – 1,224 mln. eurų (be PVM).

    Ko norėjo „RB Rail AS“

    RB Rail AS“ įgyvendina savo statinio informacinio modeliavimo BIM (angl. Building Information Modelling) strategiją ir kuria programinės įrangos sprendimų ekosistemą, kuri sudarys bendrąją duomenų aplinką CDE su duomenų, modelių ir brėžinių valdymo sistema. ..........................................



    ........................... „Rail Baltica“ projekte „Bentley ProjectWise“ programinės įrangos sprendinys tarnaus kaip BIM ir CAD modelių, brėžinių ir kitų projekto dokumentų saugyklos sąsaja, leis pagal sutartus standartus atlikti visas projekto dokumentacijos surinkimo ir tvarkymo operacijas, užtikrins jų suderintą valdymą ir kokybės priežiūrą, tuo pačiu padės valdyti projekto procesus ir organizuoti projekto dalyvių darbą. Tas sprendinys ateityje leis tolesnę jo integraciją, naudojant atvirus programavimo įrankius, su kitomis CDE ekosistemos dalimis (pvz., GIS moduliu, turto informacijos valdymo moduliu, darbų ir projektų planavimo moduliu ir pan.).

    „Rail Baltica“ statybų piko metu prie sistemos kasdien jungsis iki 370 vartotojų, kurie dalinsis ir atnaujins techninę projekto dokumentaciją, įskaitant dizaino šablonus, eskizus ir techninę informaciją. Kadangi „Rail Baltica“ yra infrastruktūros projektas, tai duomenų saugumas ir integralumas bus svarbiausias prioritetas įgyvendinant bet kurį programinės įrangos ir duomenų bazių sprendinį – sistema atitiks aukščiausius IT kokybės standartus, kad užtikrintų patikimą ir greitą techninės dokumentacijos ir informacijos tarp visų projekto dalyvių apsikeitimą.

    „Tokio masto ir tokių didelių reikalavimų programinės įrangos infrastruktūrai pirkimo iki šiol nebuvo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. Nenuostabu, kad „Bentley“ kitus pretendentus tiesiog nušlavė iš kelio”, – sako dr. Arūnas Urbšys, UAB „IN RE“ projektų vystymo direktorius...........................


    .............................Svarbiausia modernioje statyboje — CDE

    Dabar pasaulyje vis labiau pabrėžiama, kad sėkmingo darbo statybų sektoriuje esmė, taikant BIM principus – kiekvienam projektui turėti vieningą duomenų aplinką – CDE, leidžiančią panaikinti geografines ir technologines ribas, saugiai dalintis projekto duomenimis ne tik tarp įvairių disciplinų projektuotojų komandų, bet ir su visa tiekimo grandine, ir su statybų aikštele. „ProjectWise“ platforma grindžiama būtent CDE principu, o tai, be kita ko, garantuoja informacijos panaudojimą ir vėlesnėje statinio eksploatavimo stadijoje. Tačiau „Bentley“ itin iškelia bendradarbiavimo reikšmę ir CDE sampratą iš bendrosios duomenų aplinkos išplėtoja iki susijusių duomenų aplinkos (angl. „Connected Data Environment“).

    BIM procesus užtikrinančiai CDE keliami tokie pagrindiniai reikalavimai:
    • prieiga bet kur ir bet kada: tiesiogiai iš inžinerinių programų, internetu (naršyklėje), mobiliuosiuose įrenginiuose (planšetiniuose kompiuteriuose);
    • saugumas ir kontrolė: projekto komanda turi matyti tik savo projektus, atskiros grupės gali redaguoti tik savo failus, failus gali tikrinti tik atsakingi asmenys; reikalinga veiksmų priežiūra ir auditas;
    • procesų užtikrinimas: automatizuotas failų kodavimas pagal nustatytas taisykles, procesų automatizavimas pagal konfigūruojamas veiksmų sekas; automatinis failų versijų kūrimas, užtikrinantis informacijos aktualumą;
    • paprastumas naudoti: iš anksto paruošti šablonai (katalogų struktūros, tipiniai procesai, teisių nustatymas vartotojų grupėms), paprastas ir spartus dokumentų tvirtinimo procesas, lengva paieška.
    Visa tai garantuoja „ProjectWise” platforma, kadangi ji sukonfigūruota pagal ISO 19650 standarto reikalavimus ir užtikrina antrąjį BIM brandos lygį, kai grafinė informacija kaupiama ir valdoma centralizuotai bei susietai su tekstine dokumentacija ir atributine duomenų baze, o projekto dalyviai bendradarbiauja bendro informacijos šaltinio kontekste.

    Itin lengvas projekto startas

    Dr. A. Urbšys pabrėžia veiksmų dirbant su „ProjectWise“ paprastumą ir greitį. ..........................


    .................................. Suderinamumas

    Antroji svarbi „ProjectWise” savybė yra ta, kad ši sistema dera su daugeliu dažniausiai naudojamų inžinerinių ir biuro automatizavimo formatų, industrinių standartų – vienodai valdomi „Autodesk AutoCAD“ bei „Revit“ platformų, visų „Bentley Systems“ inžinerinių sprendimų, „MicroSoft Office“, „Adobe“ programų failai. Sistema geba valdyti CAD failų referencinius ryšius, dokumentų tarpusavio sąsajas ir, kas yra unikalu tokio pobūdžio sistemoms – priklausomybę geografinei vietovei. Įvairių veiklos sričių projekto dalyviai gali veiksmingai bendradarbiauti, pasiekdami informaciją interneto bei mobiliosiomis priemonėmis, tačiau tuo pačiu ir užtikrinant prieigos teisių kontrolę bei veiksmų auditą.

    Programinio paketo „ProjectWise“, naudojamo kaip bendroji duomenų aplinka BIM projektams, teikiama nauda:
    • racionalizuoja įmonės prieigą prie inžinerinės informacijos;
    • taupo laiką ieškant failų ir dokumentų;
    • sumažina neaktualios informacijos naudojimo riziką;
    • sumažina riziką blogai interpretuoti rezultatus;
    • leidžia efektyviai perduoti didelius failus, išvengiama prastovų laukiant informacijos;
    • užtikrina, kad gavėjai gauna informaciją ir grąžina pakeitimus ar pastabas;
    • akivaizdžiai įrodoma kritinių infrastruktūros failų kontrolė....................................


    .............................. Tobulinama Lietuvoje​​​​​​​

    „ProjectWise“ tobulinimo vadovas Rimantas Varanavičius iš „Bentley Systems“ Lietuvos padalinio sako, jog „ProjectWise“ sukurtas taip, kad būtų galima patogiai valdyti visus inžinierinius duomenis – kad ir kokio formato jie būtų, kad ir kokioje išorinėje sistemoje jie sukurti.

    R. Varanavičius taip pat pabrėžia bendrovės veiklos filosofiją: „Mes uždirbsime tada, jei jūs naudositės mūsų sistema, o jūs naudositės sistema, jei ji jums kurs vertę“. Šį principą padeda įtvirtinti tai, kad vartotojai moka tik už realų programos naudojimą.

    „Bentley Systems“ padalinys Lietuvoje veikia nuo 2006 m., dabar jame dirba apie 250 žmonių, beveik visi jie – programuotojai. Būtent lietuviai daug metų kuria ir tobulina „ProjectWise“, kurią naudojant pasaulyje jau įgyvendinta daugiau kaip milijonas įvairiausių projektų. Iš europinių projektų galima paminėti pirmąjį Danijos greitąjį geležinkelį „Banedanmark“ (60 km ilgio su 4 tuneliais ir 88 tiltais), taip pat didžiuosius Jungtinės Karalystės geležinkelių projektus „Network Rail“ ir „Crossrail“. „ProjectWise“ platformą naudoja Švedijos transporto administracija „Trafikverket“, valdanti visą kelių, geležinkelių ir jūrų transporto infrastruktūrą....................................


    ..................................Vilniuje veikianti inovacijų bendrovė „IN RE“ nuo 1997 metų yra oficiali „Bentley Systems” atstovė Baltijos šalyse, turinti „Bentley Gold Channel Partner“ ir autorizuoto mokymo centro „Bentley Institute“ Lietuvoje statusus.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Brangieji, susitikimas įvyko. Nors atvykusieji Lietuvos geležinkelių atstovai, atsakingi už rail baltica vėžės tiesimą pradžioj bandė pasakot viską "nuo Adomo ir Ievos", tačiau atsakė ir į konkrečius klausimus.
    1.Pagrindinis buvo Amalių stotelės grąžinimas. Pažado, kad 100 proc.bus grąžinta negavom, bet poreikį išgirdo, užfiksavo, bet dar ir patys poreikį perskaičiuos (neva iki šiol Amalių stotelė aptarnaudavo po 7500 keleivių per metus, kas jų mastais yra gana mažai, nors, žinoma, ruože yra ir daug mažiau apkrautų stotelių) ir perskaičiuot reikiamas lėšas Amalių stotelės įrengimui žadėjo.
    2. Dėl sienelių palei geležinkelį ties Kalantos 169 a/b namais - einamuoju metu nebus, neva dėl to, kad geležinkelio vėžė nueina gana toli nuo namų, o jie sieneles stato pagal nurodytą atstumą, kuris fiksuotas Kauno m.savivaldybės patvirtintame triukšmo mažinimo žemėlalapyje. Tai galimybė jas šioje vistoje turėti, yra, jei jos būtų įtrauktos į kitą savivaldybės db rengiamą dokumentą - miesto darnaus judumo planą.
    3.Amalių požeminė perėja dar nėra iki galo pabaigta, apšvietimas bus įrengtas kai bus baigti darbai.
    Bet realiai dėl žieduko dydžio ir visko, kas susiję su juo, t.p. dėl eismo organizavimo kreiptis į savivaldybės administraciją, kadangi žieduką įrengė ji.
    4.Sienelės Amalių kotedžams bus įrengtos, terminų konkrečiai nepasakė, bet projekte yra numatyta, įrengs.
    5. Tokia kuriziška situacija, viso susitikimo metu į kai kurias gyventojų užklausas atvykusieji atsakydavo, jog ekspertai vertins poreikį. Taip buvo atsakyta ir į klausimą/ teiginį/ prašymą, jog Palemone yra poreikis papildomo tiltuko ar požeminės perėjos per geležinkelį iš vienos Palemono pusės į kitą, pagrindinę (kur mokykla, biblioteka, bažnyčia, parduotuvė), kad būtų arčiau mokyklos. Nes db vaikams tenka eiti apie 1,5km iki tiltuko, jį pereiti, ir tada apie 1,5km grįžti
    na bet viltie yra, tikėkimės, ekspertai pamatys tokį patį poreikį, kaip ir gyventojai.
    Daugiau info štai čia: https://m.facebook.com/story.php?sto...47764&sfnsn=mo
    Tai pagrindinis klausimas, gal yra kas iš Jūsų pilnai įsiginęs į šiuos geležinkelio reikalus ir norėtų kartu su Palemono ir Amalių atstovais suformuot bendrą lyg ir darbo grupę, kad būtų galima ir pasitart tarpusavy, ir greičiau, tvirčiau reaguot reikalaut kai kurių sprendinių?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    https://www.facebook.com/14379935564...0826134607457/

    Apie Amalių stotelę.

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Geležiniam Baltijos keliui iškilo grėsmė

    Skaityti daugiau: https://kauno.diena.lt/naujienos/kau...-gresme-947283

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Na pradėkim nuo to kad statybos pagal Rail Baltica II schemą nevyksta. Kas šiuo metu statoma: Lietuvoje Kauno-Palemono atkarpa dar pagal Rail Baltica I schemą (ne faktas kad jos nereikės perdaryti po kelių metų) ir Talino aplinkelio viadukas virš planuojamos Rail Baltica atkarpos Estijoje.

    Rail Baltica II projektavimas ir realiai prasidėjo tik praeitų metų pradžioje, o turėjo 2016.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kokios statybos? Kur vyksta? Kol kas tik Kaune, bet tai ne ta supergreitoji RB, o paprasta RB jungtis su Palemonu iš esmės krovininiams traukiniams į intermodalinį terminalą važiuoti.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    O kad projektas vėluoja, net auditų nereikia, užtenka pažiūrėt oficialų RB puslapį:
    Nesupratau, kas čia prasilenkia su tikrove: projektavimas vyksta, statybos prasidėjo. Kas negerai?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė John
    Nesu tikras, ar Kremliaus ruporu tapęs diena.lt yra tas šaltinis, kurį reiktų naudoti šitame forume.
    LRT.lt:
    Auditas parodė – „Rail Baltica“ projektas gali būti neįgyvendintas laiku, o biudžetas – viršytas

    15min.lt:
    Kyla rizika dėl „Rail Baltica“ neįgyvendinimo laiku, rodo auditas

    O kad projektas vėluoja, net auditų nereikia, užtenka pažiūrėt oficialų RB puslapį:

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Apie tai visi žino, tik dalis forumiečių vis kažkodėl tiki oficialia informacija.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Auditas: kyla rizika dėl projekto „Rail Baltica“ neįgyvendinimo laiku
    Estijos, Latvijos ir Lietuvos auditorių atliktas auditas europinės vėžės geležinkelio projekto „Rail Baltica“ įgyvendinime nustatė valdymo trūkumų, dėl kurių kyla rizika, jog bus viršytas sutartas biudžetas, o pats projektas nebus įgyvendintas laiku iki 2026 metų.
    Skaityti daugiau: https://www.diena.lt/naujienos/versl...o-laiku-947038

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Užbaigti „Rail-Baltica“ ruožo Kaunas–Ramygala tyrinėjimai

    Ispanijos įmonė IDOM kartu su Lietuvos įmone „Kelprojektas“ užbaigė europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ Kauno–Ramygalos ruožo pirmojo etapo tyrinėjimus, pranešė „Lietuvos geležinkeliai“.

    Click image for larger version

Name:	gelezinkelio-begiai-rail-baltica-projekto-direkcijos-nuotr-67786366.jpg
Views:	2
Size:	134,5 kB
ID:	1772909

    Anot bendros Baltijos šalių įmonės „RB Rail AS“ Lietuvos filialo vadovo Antano Šnirpūno, 78 km sekcijoje nuo Kauno iki Ramygalos buvo atlikti pagrindiniai geodeziniai, geologiniai ir geotechniniai tyrimai.

    „Iš viso atlikta per 700 gylio gręžinių, laboratorijose ištirta apie 2000 mėginių. Didžioji dalis gręžinių buvo iki 10 m gylio, dalis – iki 25 m. Išsamūs tyrinėjimai buvo atlikti siekiant parinkti tinkamiausius inžinerinius sprendinių vertinimus – pagal juos bus parenkami pagrindiniai konstrukciniai sprendiniai svarbiausiems infrastruktūros objektams“, – pranešime cituojamas A. Šnirpūnas.

    Šis ruožas iš viso driekiasi per penkias savivaldybes – Kauno miesto ir rajono, Jonavos, Kėdainių, Panevėžio rajonų. Bendra tyrinėjimų teritorija siekė net 565 hektarus. Inžineriniai sprendiniai buvo rengiami 30 km ruože nuo Šveicarijos iki Žeimių ir nuo Žeimių iki Šėtos, nurodoma pranešime.

    „Infrastruktūra turės tarnauti 100 metų, todėl konstrukcijos projektuojamos taip, kad kuo mažiau nusidėvėtų ir būtų lengvai prižiūrimos“, – teigia A. Šnirpūnas.

    Kaip nurodoma, projektuotojai šiuos sprendinius netrukus pristatys visuomenei, o šio ir Ramygala–Latvijos valstybės siena ruožų projektavimas bus užbaigtas 2021–iaisiais.

    https://jp.lt/uzbaigti-rail-baltica-...a-tyrinejimai/

    Komentuoti:


  • Creatium
    replied
    Meh, jau geriau tegul planuoja, bet lėtai, negu visai neplanuoja...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tavo prognozė buvo, kad kažkurį 2019 metų mėnesį jau galutinai bus paaiškėję, kad RB2 apskritai nebus.<...>

    Kai kurios "smulkmenos" paaiškėjo. Kaip antai - kaip sunku buvo 1435 mm vėžę nutiesti iš Kauno geležinkelio stoties per tunelį ir toliau iki Palemono. Vietoje planuotų 3+ mėnesių eismas Kauno-Palemono tarpstotyje buvo uždarytas visą pusmetį... Ir prekiniams traukiniams 1435 mm bėgiai Lietuvoje toliau prilygsta geležinkeliui į niekur...

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl, kad jokio skirtumo nėra, kur ta 1435 mm vėžė būtų - vis tiek ją kirstų 1520 mm keliai.
    Dėl požeminės perėjos, tai ją reikėjo pastatyti ne iki trečio perono, o po visu geležinkeliu, kad žmonės nevaikščiotų per bėgius, bet naudotųsi perėja. Tada stotį būtų galima aptverti. Tuo tarpu Šeštokuose sukišo kelis milijonus į niekam nereikalingą pėsčiųjų tiltą...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Tiesa, dėl to skirtingos vėžės kelių susikirtimo Marijampolėje yra viena išlyga - jis yra stoties ribose (tai gal nesiskaito aklu?). Šiaip skirtingos vėžės bėgiai dar kertasi dviejose Marijampolės stoties vietose, taip pat Jiesios stotyje.
    Šeštokų stotyje 1435 mm keliai yra pirmas ir antras. Kodėl Marijampolėje pirmo kelio nenorėta padaryti 1435 mm? Kodėl prioritetas atiduotas "rusiškai" vėžei? Kažkur atsakymą buvau gavęs, kad kažką papildomo padaryti vėlu... Iš tikrųjų, Marijampolės stotyje važiuojantiems į Bialystoką ar Bialystoko traukiniu į Kauną (ypač vakare 20:30h) nėra patrauklu į trečiąjį peroną eiti nuo asocialių asmenų ir mažųjų vandalų vizitų jau nukentėjusia požemine perėja...

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Petr
    0Kodėl? Jei tiesus reguliojamas susikirtimas (o tikrai turi būti), tai nematau problemų su greičiu.
    Instrukcijoje taip yra parašyta.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Neturi reikšmės - magistralinis tai geležinkelis ar privažiuojamas kelias. Aklas susikirtimas - greitis ne daugiau kaip 25km/h.
    Kodėl? Jei tiesus reguliojamas susikirtimas (o tikrai turi būti), tai nematau problemų su greičiu.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą
    Jei tai greitojo geležinkelio projektas, tai dvi magistralinės linijos (o 1520 mm irgi yra tarpmiestinė magistralinė) neturi kirstis viename lygmenyje pagal mano supratimą. Na jei jau labai reikėjo sutaupyti, tada reikėjo 1520 mm vingį daryti, o ne 1435 (nes kaip ir 1435 yra greitasis). Va atšaka į cukraus fabriką tikrai nėra magistralinė, ten ir reikėjo kirsti.
    Neturi reikšmės - magistralinis tai geležinkelis ar privažiuojamas kelias. Aklas susikirtimas - greitis ne daugiau kaip 25km/h.

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Jei tai greitojo geležinkelio projektas, tai dvi magistralinės linijos (o 1520 mm irgi yra tarpmiestinė magistralinė) neturi kirstis viename lygmenyje pagal mano supratimą. Na jei jau labai reikėjo sutaupyti, tada reikėjo 1520 mm vingį daryti, o ne 1435 (nes kaip ir 1435 yra greitasis). Va atšaka į cukraus fabriką tikrai nėra magistralinė, ten ir reikėjo kirsti.

    Komentuoti:

Working...
X