Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Eimantas
    pradėjo temą Rail Baltica II

    Rail Baltica II

    Projektui „Rail Baltica II“ įgyvendinti - bendra įmonė?

    http://www.litrail.lt/wps/portal/!ut...1SlNOQk8xSkU0/

  • Sula
    replied
    Bus juokingiausia, kai "nurašyta" Lenkija anksčiau pastatys Rail Balticą nei amžinai besiriejančios Baltijos šalys.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Rail Baltica“: Lenkija numato savo dalį baigti iki 2027 m.
    Bendradarbiavimas su Lenkija įgyvendinant „Rail Baltica" projektą vyksta sklandžiai, o ji savo atšaką turėtų baigti tvarkyti iki 2027 m., Eltai sakė projektą koordinuojančios įmonės „RB Rail AS“ finansų vadovas Ignas Degutis.

    „Su Lenkija šiuo metu vyksta labai puikus bendradarbiavimas, nes Lietuvos Vyriausybė su Lenkijos Vyriausybe gerai sutaria. Matome projekto įgyvendinimo prasme, kad turime labai gerus santykius šiuo metu“, – Eltai sakė I. Degutis.

    Pasak jo, Lenkijoje „Rail Baltica“ jau yra įgyvendinama nuo Latvijos iki Balstogės bei Elko, o visi ruožai turėtų būti baigti iki 2027 m. „Nuo Elko jau baigiama studija, kaip ta linija bus pristatyta „Rail Baltica“ projektui. Ten yra „Natura 2000“ teritorija, tai šiek tiek komplikuota, bet Lenkija numato pabaigti visus likusius ruožus iki 2027 m.“, – Eltai teigė I. Degutis...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81475261

    Pagal delpį Lenkija vis dar turi sieną su Latviją kaip prieš WWII?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    O ne bebrai norėjo KUN padaryt pagrindiniu šalies oro uostu?
    Tikrai ne

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Nenanau. Priesingai, del konkurencijos su VNO, KUN patraukluma stengesi sumazinti (musu vietiniai bebrai).
    O ne bebrai norėjo KUN padaryt pagrindiniu šalies oro uostu?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Duodu 99%, kad derėjosi dėl to, bet matyt nepavyko.
    Nenanau. Priesingai, del konkurencijos su VNO, KUN patraukluma stengesi sumazinti (musu vietiniai bebrai).

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O apie kokius planus kalba R.Masiulis? Jis kita projekta turi?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Tai lygioj vietoj neišnaudota galimybė padaryti KUN labai patrauklų latviams, estams ir lenkams?
    Duodu 99%, kad derėjosi dėl to, bet matyt nepavyko.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Čia vis dėlto tėra planai. Gal (tikėkimės) kol pastatys geležinkelį 2026 KUN gerokai išaugs (kas vysta jau dabar) ir nusipelnys IC traukinių stabtelėjimo.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai lygioj vietoj neišnaudota galimybė padaryti KUN labai patrauklų latviams, estams ir lenkams?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Nestos, bet regioniniai maršrutai apims ir kaimynines šalis:

    Pavyzdžiui, plane prognozuojamas pakankamas keleivių srautas teikti regioninių traukinių paslaugas maršrutais Bauska-Ryga, Salacgryva-Ryga (Latvija), Parnu-Talinas (Estija) ir Marijampolė- Vilnius per Kauną (Lietuva). Papildomai, plane identifikuotas įmanomas poreikis vykdyti pervežimus tarpvalstybiniais regioniniais maršrutais, pavyzdžiui Marijampolė-Ryga (Lietuva-Latvija), Talinas-Rygos oro uostas (Estija-Latvija). Tačiau pažymėtina, kad ateityje vystant regioninio susisiekimo paslaugas „Rail Baltica“ linijoje, reikės papildomų studijų bei valdžios sprendimų.
    Šaltinis: http://www.railbaltica.org/lt/rail-b...dil-2026-2056/

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Tai "high speed trains" nestos KUN? Iš kitų šalių atvykę turės laukti kito traukinio į KUN?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Dėl KUN stoties:
    Kaunas airport station will be located west of Kaunas triangle. This station shall be served by regional trains. Main functionality of the station is to provide a fast and convenient connection from Vilnius to Kaunas airport and to the other locations served by regional trains (Kaunas, Marijampolė, and Panevėžys).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Panašu, kad dingo dalis pranešimų.
    Neseniai kalbėjome dėl Panevėžio tai kiti čia rašė, kad nestos KUN šitam ruože, ar kažkas tokio (gaila ištrunė kažkas tą diskusiją ir negaliuu parodyti).

    Dingo ir daugiau pranešimų, buvo įdėti geri paveiksliukai su visais maršrutais ir laikais kaip pvz, bet irgi neberandu.
    Pranešimai nedingo, jie Rail Baltica II atšaka Kaunas-Vilniustemoje. Iš Panevėžio KUN nestos maršrutas Vilnius-Panevėžys, ne Kaunas-Panevėžys.

    Parašė Gator
    O šiaip tai žurnaliūgos eilinį kartą priklaidino, nes aš ik šiol galvojau, kad RB bus nauja stotis Karmėlavoje ir būtent į ją, o ne į dabartinę miesto stotį centre reikės trenktis.
    Tai patvirtinante, kad visi RB traukiniai iš tiesų stos dabartinėje miesto stotyje? Ir taip pat visi tuo paiu stos ir KUN stotyje?
    Iš anksčiau atšakos temoje pateikto Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway Final Study Report :

    The Kaunas node defines the slots in the entire Rail Baltica network for all the high speed trains which are calling at Kaunas Central station.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Matai, gali stoti arba ten, arba ten. Arba ir ten, ir ten.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Cia labai svarbus klausimas, bet oficialiai ir as niekur nemaciau patvirtinimo.
    O kur dar jis gali stoti? Juk kažkokios naujos greitaeigės trasos aplink Kauną nenumatoma.

    Kitas klausimas - VNO kur stos RB traukinys? Kol kas vietos tam yra, bet mūsų balvonai gali kažką "gudraus" sumąstyti. Juk ten Stalino architektūros paminklas.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Jie tiesiog teoriskai vertina dalykus

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Jūs praignoravot liūto Kauno dieno nuorodą, kur sako, kad bus po terminalu stotis?

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Ne visada išeina stotis tiesiai prie terminalų privesti. Bet jei atstumas kilometras, reiškia autobusai važiuoja labai dažnai.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    O kur čia problema? Kad kilometrą paveš autobusu? Nepatinka, galėsi eiti pėsčiomis.
    O tai kam tos tada stotys LT, juk autobusu iki Rygos galėtų privežt.
    Jeigu tiesiama nauja linija tai kodėl niekaip nepadaryt žmoniškai kad nereikėtų jokių tarpinių autobusų, kodėl nepravedus linijos po KUN terminalu ar šalia, kokios problemos dėl to?

    Komentuoti:

Unconfigured Ad Widget

Collapse
Working...
X