Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Tai toks klausimas ir buvo, kodėl nori valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.
    O kodėl kokie tai latviai ar estai turėtų kažką tai aiškinti ir diktuoti? Jei jau visų trijų šalių valdymas, tai vienodai ir Lietuvos pusė turėtų turėti galimybę valdyti Latvijoje ir Estijoje. Bet kuri kita šalis - kaip šuniui penkta koja minimum. Nebent būtų kažkoks tiesiogiai ES paskirtas "organas".
    Paskutinis taisė Al1; Vakar, 18:03.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    O kokia buvo istorija su RBll Vilniaus atšaka? Kaip taip atsitiko kad jie, tie užsieniečiai pritarė Vilniaus įtraukimui, gal ką teko paaukoti, pvz sveiką logiką dėl bėgių trajektorijos(kai linija aplenkia vos už kilometro esantį antrą pagal svarbą šalies oro uostą) arba kaip pas kaimynus užsėniečius naujų prašmatnių stočių atsiradimą(arba tų stočių planavimą ten kur bus niekam nepatogu jomis naudotis). Jeigu tos perdėm švelniai pasakius truputį nesamonės atsiranda dėl kaimynų užsėniečių poveikio tai tada gal ir gerai atsiribot ir vykdyt savarankiškai, bet su sąlyga kad tas persiorientavimas nesulėtins projekto eigos.O Bet gal ponas ministras būdamas cinišku bebru be vingrybių, tiesiog bando perimt to stambaus ūkio finansų tvarkymą.O netgi gal kadangi anas yra iš tokios partijos, kuri, visai nenustebčiau jei paaiškėtų kad niekaip nenori matyt rb2 ant Lietuvos?
    Paskutinis taisė evvt; 2020.09.26, 09:06.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Priežastys elementarios - valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.
    Tai toks klausimas ir buvo, kodėl nori valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    O šiaip kokios priežastys, kad Narkevičius ten kažką aiškino apie Lietuvos atskirą projekto valdymą? Tame yra kažkokia logika ar čia kažkokie politiniai išsikalinėjimai?
    Priežastys elementarios - valdyti RB II projekto Lietuvos gabalą be jokių užsieniečių.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Greičiau politika ir dzidziali dzidziali pinigai, kurių nesinori atiduoti žarstyti kitiems.
    Nereiškia, kad tie kiti, ypač latviai padarys geriau. Visada atsiras gudručių paimti PVM ir kitas sumas ė savo šalies biudžetą ar asmenines kišenes.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Greičiau politika ir dzidziali dzidziali pinigai, kurių nesinori atiduoti žarstyti kitiems.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O šiaip kokios priežastys, kad Narkevičius ten kažką aiškino apie Lietuvos atskirą projekto valdymą? Tame yra kažkokia logika ar čia kažkokie politiniai išsikalinėjimai?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Nežinau tuomet kam, bet šioje vietoje ir arčiau Jonavos yra šios proskynos padarytos, o čia ir turėtų eiti geležinkelio linija. Šiandien ir vakar vėl technika buvo suvažiavusi, kiek supratau tai lyg ėmė grunto mėginius, bet tik pravažiuodamas mačiau, tai negaliu ganantuoti.
    Man rodos, buvo aptariama šitoje temoje aukščiau -- tai proskyna visokiems geologiniams tyrimams ir kitiems paruošiamiesiems darbams. Geležinkeliui praplatins vėliau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai pirmiausiai turėjo paimti grunto mėginius, o ne mišką kirsti... O jei kirsti, tai iš karto plačiai. Gal ten ne geležinkelis, o kokia elektros linija bus...

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai ne geležinkeliui. Nes per siaura.
    Nežinau tuomet kam, bet šioje vietoje ir arčiau Jonavos yra šios proskynos padarytos, o čia ir turėtų eiti geležinkelio linija. Šiandien ir vakar vėl technika buvo suvažiavusi, kiek supratau tai lyg ėmė grunto mėginius, bet tik pravažiuodamas mačiau, tai negaliu ganantuoti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija-Kaunas statė, bet iki šiol iki galo nepastatė. Vis dar nėra signalizacijos. Geležinkelis realiai nenaudojamas.
    Baigėsi pinigai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aišku, kad nespės. Lenkijos siena - Kaunas 3 metus statė. Bet tai buvo jau esamas geležinkelis (eismas nebuvo sustabdytas nuo Kauno iki Kazlų Rūdos, bet iki Šeštokų tai buvo sustabdytas). O čia nuo nulio ir 3 ar 4 kartus ilgesnis ruožas.
    Lenkija-Kaunas statė, bet iki šiol iki galo nepastatė. Vis dar nėra signalizacijos. Geležinkelis realiai nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad nespės. Lenkijos siena - Kaunas 3 metus statė. Bet tai buvo jau esamas geležinkelis (eismas nebuvo sustabdytas nuo Kauno iki Kazlų Rūdos, bet iki Šeštokų tai buvo sustabdytas). O čia nuo nulio ir 3 ar 4 kartus ilgesnis ruožas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ar yra Lietuvoje kompanijų, mokančių statyti 250km/h standarto greituosius geležinkelius?
    Projektuoja dabar ne Lietuvos kompanija, ir priežiūrą atliks turintys patirtį specialistai. O statyti, bent jau kelią, tiltus, viadukus, galės (jau dabar ruošiasi), ne raketų mokslas. Kitas klausimas, ar spės laiku pagal tuos numatytus "express" planus. Darbų apimtis didžiulė. Vien tiltas per Nerį pareikalus nemažai rangovų resursų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Deja, Vilnius-Kaunas bus tiesiama paskutinėje eilėje. Jau pavasarį turėtų pradėti statyti nuo Palemono link Latvijos. Žiūrėsim.
    Ar yra Lietuvoje kompanijų, mokančių statyti 250km/h standarto greituosius geležinkelius?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    nesuvokiamas neukiskumas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl, kad daro. Lenkija irgi nedaro RB 240 km/h. Kol kas tik 160 km/h.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl kad apie RB su 240 km/h tada niekas nesvaigo, tada RB buvo priimta įprasta 1435 mm linija.
    tai kodel dabar Rail Baltica daro 200 km/h ir tik tarp Kauno - Talino? Ar nera tikslas sujungti Baltijos salis su Vakaru Europa greituoju traukiniu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl kad apie RB su 240 km/h tada niekas nesvaigo, tada RB buvo priimta įprasta 1435 mm linija.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žinoma. Juk 2016 m. ES transporto komisarė buvo atvykusi į linijos atidarymą.
    Tai kaip galejo priimti, jei neatitinka projektiniu 240 km/h? Ar cia buvo ne Rail Baltika projektas?

    Komentuoti:

Working...
X