Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.
    Tai kad ir Lenkijoje greitis tik 160 km/h iki Bialystoko, o nuo jo iki sienos su Lietuva tik 120 km/h. Lenkai jau pusę linijos nuo Varšuvos iki Bialystoko rekonstravo kaipo RB. Gal manot, kad ES antrą kartą duos lėšų jau greitajai RB tiesti vietoj jau nutiestos RB?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kokiu greičiu?
    Priklauso nuo linijos: 60; 80; 100; 120km/h.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Visi greitieji traukiniai gali be problemų važiuoti paprastomis linijomis.
    Kokiu greičiu?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.
    Visi greitieji traukiniai gali be problemų važiuoti paprastomis linijomis.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Putino propaganda skelbia, kad RailBaltika, vietoje 6 mlr.. kainuos 9 mlr.:
    1. Бюджету Латвии придётся содержать убыточную Rail Baltica
    2. https://mixnews.lv/auto/2019/12/07/u...neny-v-4-mlrd/
    Paskutinis taisė hobo; 2019.12.07, 16:47.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
    Iš tpdris.lt
    Paplanuoti sunkumų nėra niekam... Dar nuo tarpukario buvo planuojama trasa Kazlų Rūda-Šakiai-Tauragė, vėliau jos pradžia perkelta į Pilviškius. Bet geležinkelio Šakių rajone kaip nėra, taip nėra...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.
    Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
    Iš tpdris.lt
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
    Dideli greičiai planuojami RB 2 atkarpoje (nuo Kauno į šiaurę).
    Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
    Dabartinė standartinės vėžės linija iš Kauno iki Lenkijos sienos nutiesta carine sankasa ir tiesiog leidžia lėtai ridenti motrises, kurios per 4 valandas ar kiek ten pasiekia Baltstogę. Jei norėsim bent kokio greitojo geležinkelio, atkarpa nuo Kauno iki Lenkijos turės būti nutiesta naujai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Estai ar latviai gali užsiimti futurizmu-modernizmu sostinių stočių projektuose, nes jų stotys yra dėžutės ir jas galima nušluoti. Lietuvoje to nėra, o mažoms stotims tokio futurizmo niekas niekur nedarys.
    Čia ne centrinė Talino stotis, o dabartinė Ulemiste stotelė esanti šalia oro uosto įsikūrusiame verslo rajone.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tiek jau daug tokių šiuolaikinių stočių yra Europoje, nes dauguma stočių visgi istorinės. O oro uostai - utilitaristiniai statiniai, kurie po kelių dešimtmečių naudojimo bus nušluoti ir pakeisti naujais. Tas netgi įskaitoma projekte. Bažnyčias gi stato amžiams (kiek išstovi, tai kitas klausimas).

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Čia man šovė tokia mintis, stotys ir oro uostai tai šiuolaikinės bažnyčios. Objektai, kuriuose išsilieja investicijos į viešą erdvę ir architektų fantazijos polėkiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estai ar latviai gali užsiimti futurizmu-modernizmu sostinių stočių projektuose, nes jų stotys yra dėžutės ir jas galima nušluoti. Lietuvoje to nėra, o mažoms stotims tokio futurizmo niekas niekur nedarys.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Tipiškas Zahos Hadid architektūrinis braižas. Man jis visiškai nepatinka, netgi smarkiai antipatiškas. Ačiū Dievui, kad atėjo 2008-aisiais atėjo krizė ir Zuokula nepastatė Zahos Hadid projektuoto Gugenhaimo muziejaus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Lietuvoje bus geresnis RBII dizainas:

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Estai čia gerą šovė: https://www.archdaily.com/928022/zha-and-esplan-win-competition-to-design-the-new-terminal-for-rail-baltica






    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek info apie planuojamas RB stotis Lietuvoje http://www.rail-baltica.lt/news/181/...nkeliu-stotys/
    Naujas pranešimas praneša kad nieko naujo.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Šiek tiek info apie planuojamas RB stotis Lietuvoje http://www.rail-baltica.lt/news/181/...nkeliu-stotys/

    Komentuoti:

Working...
X