Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Ner ka nesuprasti, juk ne pirma diena gyveni Lietuvoje

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Gal ir buvo kazkas planuota, bet realus KUN pletimo projektad rodo, kad nebus stoties terminalo paciame KUN. Gal taip RIX yra geriau, nes pritrauks gerokai daugiau keleiviu.
    Ka gi, atrodo kažkaip labai neprotinga, nebent nesuprantu ko .

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Buvęs ministras planavo planuot, škias stipriai apčiuopiamas reikalas
    Ministras tik issake valstybes vizija. Ministrai keisis, bet vizija lieka, nes ja kuria ne ministras, bet specislistai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Gal ir buvo kazkas planuota, bet realus KUN pletimo projektad rodo, kad nebus stoties terminalo paciame KUN. Gal taip RIX yra geriau, nes pritrauks gerokai daugiau keleiviu.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Planuoja tik kaip viziją. Anksčiau 2035-2040 m. vis vieną nieko nebus.
    Prie RB buvo planuotas naujas KUN terminalas, nepaisant to, kad plečiamas dabartinis. Nerandu dabar projekto RB svetainėje.
    Vilniaus stotis iš viso iki šiol neaiški. VNO bus statomas naujas nevisavertis terminalas (be sujungimo su geležinkeliu).
    Paskutinis taisė Sula; 2019.10.06, 11:32.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Buvęs ministras planavo planuot, škias stipriai apčiuopiamas reikalas

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Planuoja

    https://www.lrt.lt/naujienos/verslas...ie-1-mlrd-euru

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    KUN ir liks tik kroviniams, nes planuoja statyti nauja oro uosta. O iki RIX bus kokia 20 min., Labai patogu. Zymiai trumpiau ir patogiau, negu iki VNO.
    Nes gi kad net dar neaišku ar planuoja planuot naują oro uostą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    KUN ir liks tik kroviniams, nes planuoja statyti nauja oro uosta. O iki RIX bus kokia 20 min., Labai patogu. Zymiai trumpiau ir patogiau, negu iki VNO.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    nes pas mus balvonai dirba
    Tai net ir patiem kauniečiam bus vos ne paprasčiau patekt i RIX nei i KUN. Laikas jau gal mastyt apie KUN uždarymą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    nes pas mus balvonai dirba

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    buvo rasyta apie KUN naujo terminalo statyba, bet apie stoti nepamineta. Vadinasi, stoties nebus.

    https://www.kaunas-airport.lt/lt/nau...tros-projektas
    Kodėl Ryga sugeba susiprojektuot vos ne 100km papildomą lankstą palei RIX, O dėl KUN nepajudinta subinių ir dėl kokiu niekingų 2km. ?? Why?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Ar yra kokių žinių kad RB stoties prie pat KUN terminalo nebus? Laukuose vėl? Autobusais KUN ir RB jungs?
    buvo rasyta apie KUN naujo terminalo statyba, bet apie stoti nepamineta. Vadinasi, stoties nebus.

    https://www.kaunas-airport.lt/lt/nau...tros-projektas

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Ar yra kokių žinių kad RB stoties prie pat KUN terminalo nebus? Laukuose vėl? Autobusais KUN ir RB jungs?

    Spec.plane http://www.rail-baltica.lt/uploads/P...0%20v.2.00.pdf gelžkelio linija praeina tik netoli tos vietos kur lėktuvai jau būna kokių 50m. virš žemės. Tai gal tada ne autobusais jungti reiktų? Gal geriau parašiutais da f**k !?
    Paskutinis taisė evvt; 2019.10.06, 10:33.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu, traukinių stotis prie pat Kauno oro uosto terminalo nenusimato (nors buvo kalbėta apie požeminę stotį)?
    Tarptautiniai traukiniai, pravažiuodami vos už 3,5 km, nestos, o stos tik regioniniai (t.y. Kaunas-KUN, kas patogu tik kauniečiams), ir dar reikės nuolat kursuojančio autobuso (nepatogus perlipimas su lagaminais dėl 10 minučių privežimo). O gal vis dėlto atšaka iki terminalo bus, t.y. traukinys Kaunas-KUN privažiuos prie pat terminalo? Jeigu taip, tai gal ateityje būtų galima ištaisyti situaciją: įrengti tarptautiniams traukiniams sustojimą prieš pat geležinkelio išsišakojimą link oro uosto, ir šičia jau lauktų traukinukas keleiviams pavežti iki terminalo. Persėdimas traukinys-traukinys tikriausiai būtų patogesnis, negu traukinys-autobusas.

    Beje, taip išeina, kad RailBaltica Rygos oro uostą lietuviams daro dar patrauklesnį, o Kauno – dar nepatogesnį dėl nenumatyto tarptautinių traukinių sustojimo... Forumiečiai, atsakykite, negi nebuvo jokio gudresnio varianto?
    sitas projektas jau taip nusivaziavo, kad net neverta daug demesio i ji kreipti. Gavosi eiline money laundry ir tiek.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė taccido Rodyti pranešimą
    Tai kaip suprantu, traukinių stotis prie pat Kauno oro uosto terminalo nenusimato (nors buvo kalbėta apie požeminę stotį)?
    Nusimatė, kad turi būti naujas KUN terminalas iš kitos, kur RB, pusės.

    Komentuoti:


  • taccido
    replied
    Tai kaip suprantu, traukinių stotis prie pat Kauno oro uosto terminalo nenusimato (nors buvo kalbėta apie požeminę stotį)?
    Tarptautiniai traukiniai, pravažiuodami vos už 3,5 km, nestos, o stos tik regioniniai (t.y. Kaunas-KUN, kas patogu tik kauniečiams), ir dar reikės nuolat kursuojančio autobuso (nepatogus perlipimas su lagaminais dėl 10 minučių privežimo). O gal vis dėlto atšaka iki terminalo bus, t.y. traukinys Kaunas-KUN privažiuos prie pat terminalo? Jeigu taip, tai gal ateityje būtų galima ištaisyti situaciją: įrengti tarptautiniams traukiniams sustojimą prieš pat geležinkelio išsišakojimą link oro uosto, ir šičia jau lauktų traukinukas keleiviams pavežti iki terminalo. Persėdimas traukinys-traukinys tikriausiai būtų patogesnis, negu traukinys-autobusas.

    Beje, taip išeina, kad RailBaltica Rygos oro uostą lietuviams daro dar patrauklesnį, o Kauno – dar nepatogesnį dėl nenumatyto tarptautinių traukinių sustojimo... Forumiečiai, atsakykite, negi nebuvo jokio gudresnio varianto?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    "briedas"

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Rail Baltica“ linijoje numatytos ir regioninės keleivių geležinkelių stotys
    Nutiesus „Rail Baltica“ geležinkelį juo kursuos ne tik greitieji keleiviniai traukiniai tarptautiniais maršrutais – visoje linijoje numatoma įrengti regionines geležinkelio stotis, kurios aptarnaus vietiniais maršrutais važiuojančius keleivius...

    ...Įrengs naujas regionines stotis

    Planuojama, kad „Rail Baltica“ žemėlapyje regioninės keleivių geležinkelių stotys Lietuvoje nuo Latvijos sienos pietų kryptimi galėtų įsikurti šiuose taškuose: Joniškėlis, Panevėžys (tarptautinė stotis), Kėdainiai, Jonava, Kauno oro uostas, Palemonas , Kaunas (tarptautinė stotis), Kazlų Rūda, Marijampolė, Šeštokai.

    Vilniaus-Kauno atšakoje regioninės stotys keleiviams numatytos Lentvaryje, Vievyje ir Kaišiadoryse.

    Tarp regioninių stočių dėl trumpesnių jų atstumų keleiviniai traukiniai galės įsibėgėti maksimaliu saugiu greičiu iki 160-200 km/val.

    Greitas ir saugus susisiekimas

    „Rail Baltica“ geležinkelio eksploatavimo plane numatyta, kad traukiniai kursuos bent kas dvi valandas: abiem kryptimis per dieną važiuos po aštuonis greituosius traukinius, o naktį numatyti papildomi du ekspreso traukiniai...
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/partnerio-turin....d?id=82304457

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kazkas is google translate misraines

    Komentuoti:

Working...
X