Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • evvt
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    Pasirašoma „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki Latvijos projektavimo sutartis

    Vilniuje penktadienį pasirašoma europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki sienos su Latvija detaliojo techninio projektavimo sutartis.

    ... ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis. ...

    Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...vimo-sutartys/
    Teisingas pavadinimas! ... tarptautinė nes tikrai ne regioninė. Panevėžiui čia tipo kaip oro uostas - greitis vos ne kaip kukurūzniko lėktuvo, lokacija kažkur pas ūkininkus laukuose ar tai raiste kurtai. O po Lietuvą tegu runkeliai važinėja kaip važinėję autobusais ir individualiais žirgeliais keturkanopiais metaliniais.

    Kažko tokio kaip pvz du kart mažesniame PÄRNU, nu niekaip neina sumąstyti:



    https://infrastruct.wordpress.com/tag/parnu/
    Paskutinis taisė evvt; 2019.06.14, 17:38.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    I.Degutis: ispanų susidomėjimas „Rail Baltica“ yra projekto įvertinimas
    ...Lietuvoje dar reikės išsirinkti projektuotoją, kuris projektuos „Rail Baltica“ ruožą nuo Kauno iki Lenkijos sienos. Pasak I.Degučio, šiuo metu ruože yra pradėti teritoriniai planavimo darbai, kurie truks apie dvejus metus, o projektuotojo šiam ruožui bus ieškoma baigus šiuos darbus.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Pasirašyta dar viena „Rail Baltica“ projektavimo sutartis: nuo Kauno iki Panevėžio kelionė truks 37 minutes

    Šiandien bendra Baltijos šalių įmonė „RB Rail AS“ pasirašė dvi naujas projektavimo sutartis, kurios leidžia pradėti dviejų „Rail Baltica“ ruožų projektavimo darbus Estijoje ir Lietuvoje. Abi sutartis pasirašė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U.“ Jos apima 139 km pagrindinės „Rail Baltica“ linijos.

    Click image for larger version

Name:	gelezinkelio-rekonstrukcijos-darbai-5cdd1940e65f1-700x467.jpg
Views:	2
Size:	62,0 kB
ID:	1728696

    Šiuo metu jau pradėti iš viso 288 km ilgio naujos greitojo geležinkelio vėžės projektavimo darbai.

    Talino-Raplos ruožas Estijoje bus 48 km ilgio, joje, pagal preliminarųjį projektą, bus du dideli infrastruktūros objektai – 3,5 km vėžė per Manniku durpyną ir Kangru sankryža, kuri kirs Talino-Raplos-Turi greitkelį. Šio ruožo projektavimo darbai kainuos 11,4 mln. eurų.

    Planuojama, kad ruožas Lietuvoje drieksis 91 km ir, pagal preliminarųjį projektą, jame bus pastatyti 3 geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, 4 žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

    Click image for larger version

Name:	parengtas-traukiniu-grafikas-rail-baltica-linijoje-80734275.jpg
Views:	3
Size:	111,8 kB
ID:	1728697

    Sutarties vertė – 8 mln. eurų. Vykdydama sutartį, IDOM kai kuriems darbams pasitelks vietos subrangovą „Kelprojektas, UAB“
    „Ruožo „Ramygala – Lietuvos/Latvijos valstybių siena“ pasirašymas yra didelis žingsnis projektui įgyvendinimui“,- teigė bendros „Rail Baltica“ įmonės finansų vadovas Ignas Degutis.

    „Aukštos kokybės projektas yra būtinas norint žengti kitą žingsnį link „Rail Baltica“ projekto statybos. Mes nekantraujame išnaudoti tarptautinę greitojo geležinkelio projektavimo patirtį ir žinias, kurias turi konkurso laimėtojas“

    Iš viso Baltijos šalyse pradėti 7 iš 11 pagrindinės „Rail Baltica“ linijos detaliojo techninio projektavimo pirkimų, kurie apima 57 proc. visos linijos ilgio. Jau pradėtas keturių ruožų projektavimas, o likę pirkimai bus paskelbti iki 2020 m.

    https://jp.lt/pasirasyta-dar-viena-r...ks-37-minutes/

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Pasirašoma „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki Latvijos projektavimo sutartis

    Vilniuje penktadienį pasirašoma europinės vėžės geležinkelio „Rail Baltica“ ruožo nuo Ramygalos iki sienos su Latvija detaliojo techninio projektavimo sutartis.

    Geležinkelį šiame ruože projektuos Ispanijos įmonė „Idom Consulting, Engineering, Architecture“, darbų vertė – 9,64 mln. eurų (su PVM). Ceremonijoje, kurioje bus pasirašyta ir kito ruožo – nuo Talino iki Raplos – projektavimo sutartis, dalyvaus susisiekimo ministras Rokas Masiulis, taip pat geležinkelio projektą vykdančios Baltijos šalių bendrovės „RB Rail“ finansų vadovas Ignas Degutis, „Lietuvos geležinkelių“ vadovas Mantas Bartuška ir „Idom“ viceprezidentas infrastruktūrai Juanas Ramonas Lopezas Laborda (Chuanas Ramonas Lopesas Laborda).

    Planuojama, kad 91 kilometro ilgio „Rail Baltica“ ruože nuo Ramygalos iki Lietuvos-Latvijos sienos bus trys geležinkelio tiltai, 14 automobilių kelių ir 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis. Tai jau antras „Idom“ laimėtas užsakymas Lietuvoje, praneša „RB Rail“. 78 kilometrų ilgio ruožą nuo Kauno iki Ramygalos Ispanijos bendrovė projektuos už 8,44 mln. eurų, sutartis pasirašyta balandį.

    „Lietuvos geležinkelių“ teigimu, įgyvendinus „Rail Baltica“ projektą bus nutiesta 870 kilometrų ilgio greitaeigių keleivinių ir krovininių traukinių linija, sujungsianti Helsinkį, Taliną, Pernu, Rygą, Panevėžį, Kauną, Vilnių ir Varšuvą. Projektą ketinama baigti 2026 metais.

    Skaitykite daugiau: https://naujienos.alfa.lt/leidinys/s...vimo-sutartys/

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81465261
    Šiandien pasirašyta sutartis dėl viso ruožo nuo Kauno iki Latvijos deatalaus techninio projektavimo. Projektavimas užtruks 24 mėnesius

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Paskelbti dar trys „Rail Baltica“ plėtros konkursai
    Projektą „Rail Baltica“ Lietuvoje įgyvendinanti bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė tris naujus konkursus, pagal kuriuos bus rengiami atskirų „Rail Baltica“ mazgų bei atkarpų susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planai.

    Projektavimo įmonės kviečiamos dalyvauti „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros priežiūros depų plėtros susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo, projekto „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros Kauno geležinkelių mazge susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo ir projekto „Rail Baltica“ geležinkelio linijos Lenkijos ir Lietuvos valstybių siena – Jiesia modernizavimo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano parengimo konkursuose...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5qiqs8Ha6

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Audrys Rodyti pranešimą
    [h=2]... Kitame etape siekiama pratęsti „Rail Baltica“ iki Panevėžio miesto.

    https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...rail-fsnh.html
    Čia toks patyčių iš panevėžiečių tekstas ar vistik galvoja apie atšakėlę būtent iki miesto?

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Tartasi dėl „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo

    Panevėžio miesto savivaldybėje vyko pasitarimas dėl „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimo, kuriame planuojamus darbus pristatė bendra Estijos, Latvijos ir Lietuvos įmonė RB Rail AS. „Rail Baltica“ projektu numatyta nutiesti greitojo geležinkelio liniją ir sukurti infrastruktūrą nuo Talino iki Lietuvos ir Lenkijos sienos.

    „Europinio standarto geležinkelio linijos Kaunas - Lietuvos ir Latvijos valstybių siena specialiajame plane numatyta, kad prie Panevėžio bus įrengta keleivių stotis ir galimybė įrengti krovinių terminalą. Susitikimo metu aptarėme bendradarbiavimo galimybes dėl projektinių pasiūlymų rengimo. Savivaldybė iš savo pusės suteiks maksimalią pagalbą, kad projektiniuose pasiūlymuose būtų pateikti labiausiai miestiečių lūkesčius tenkinantys keleivių stoties įrengimo pasiūlymai ir numatyta vieta intermodaliniam terminalui ties Gustonių geležinkelio stotimi Panevėžio rajone,“ – sakė savivaldybės administracijos direktorius Tomas Jukna.

    Šiuo metu pasirašyta ruožo Kaunas–Ramygala projektavimo sutartis tęsia „Rail Baltica“ projekto įgyvendinimą nuo Kauno link Latvijos. Planuojama, kad projektuojamame 78 km ruože Kaunas–Ramygala bus įrengti 7 viadukai, 11 geležinkelio viadukų, 4 geležinkelio tiltai ir 3 eko tuneliai. Taip pat šiame ruože planuojama sukonstruoti vieną iš įspūdingiausių inžinerinių objektų visoje Baltijos šalis jungsiančioje vėžėje – net 1,7 km ilgio geležinkelio tiltą per Neries upę.

    Kauno – Lietuvos–Latvijos sienos ruožo specialusis planas yra patvirtintas, žemės paėmimo procedūros eina į pabaigą. Laiku atliktas geležinkelio projektavimas suteiktų galimybę 2021 metais pradėti geležinkelio statybos darbus. Kitame etape siekiama pratęsti „Rail Baltica“ iki Panevėžio miesto.

    https://www.panevezys.lt/lt/naujieno...rail-fsnh.html

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    IDOM pradeda projektavimo darbus. Atlieka geodezinius tyrinėjimus

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    RB trasoje tarp Kauno ir Ramygalos, kažkur kas 100 metrų susmaigstyti tokie kuoliukai su lentelėmis.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kažkaip Lietuvoje nelabai matyti vizualizacijų ir oro uostai neprijungti

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rail Balticos tinklapyje paskelbtas interaktyvus žemėlapis, kuriame galima matyti būsimų stočių vizualizacijas, praeitus ir dar likusius etapus su preliminariais terminais:http://www.railbaltica.org/info/lt/i...yvus-zemelapis
    Paskutinis taisė lukass; 2019.06.06, 21:25.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ ieško „Rail Baltica“ plėtros plano rengėjų
    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi tolesnei europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ statybai ir ieško plano rengėjų ruožo nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno (Jiesios) modernizavimui, Kauno geležinkelių mazgo plėtrai bei infrastruktūros priežiūros depų statybai.

    „Lietuvos geležinkeliai“ pirmadienį paskelbė tris šių projektų paruošiamųjų darbų konkursus, jiems paraiškų laukia iki liepos 5 dienos.

    Laimėtojai turės nustatyti optimalią jau nutiestos ir beveik 400 mln. Eur kainavusios „Rail Baltica“ linijos nuo sienos su Lenkija iki Kauno modernizavimo trasą, numatyti alternatyvas, atlikti tyrimus...

    ...Plano rengėjai turės nuspręsti, ar tiesinti vėžę, ar statyti naują liniją...
    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5pt3AMEvY

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ispanų IDOM laimėjo dar vieną „Rail Baltica“ projektavimo konkursą
    Bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendrovė „RB Rail AS“ paskelbė geležinkelio linijos nuo Ramygalos iki Latvijos sienos projektavimo konkurso nugalėtoją. Geriausią pasiūlymą pateikė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“, su kuria, pabaigus visas būtinas procedūras, bus pasirašyta 7.968.873 Eur vertės sutartis.

    Planuojama, kad „Rail Baltica“ ruožas Ramygala – Lietuvos-Latvijos siena bus 91 km. ilgio, o preliminariajame projekte numatyti ir trys geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

    Per 24 mėnesius turės būti atlikti vietų tyrimai, vertės inžinerijos darbai, pagrindinis ir detalusis techninis projektavimas. Be to, tiekėjas turės užtikrinti autoriaus priežiūra statybos metu, užbaigus projektavimo darbus...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5poBdnj8U

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
    Jau nemažai nuardytų bėgių iki tunelio.
    Vaizdas nuo Trijų mergelių tilto:

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.
    Ne ant tamstos aš čia. Turėjau omenį kad jei būtų daugiau tos infos tai gal ir nereiktų varyt ant projektčikų. Bet gali būt nėra tos infos kaip tik todėl kad nieks nevarytų ant jų šimteriopai

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Kaip dabar vyksta užvažiavimas į depą Kaune?
    Buvau šiandien pažiūrėti kaip vyksta statybos darbai, pamačiau, kad iš stoties kelių nei į depą, nei į tunelį (važiavimui į depą per Šančius) įvažiuoti neįmanoma.
    Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
    Viename kelyje (ne prie perono) stovėjo dyzelis, jo krypties rodyklėje buvo nurodyta "Vilnius". Ar tai bajeris, ar tikrai dabar aptarnavimui važiuoja į Vilnių per užtvanką?
    Beje, tai mintis: kodėl remonto darbų laikui neorganizavo maršruto į Vilnių dyzeliniu traukiniu per užtvanką? Ir į Šiaulius galima buvo taip organizuoti.
    Ar su keleiviais negalima keisti važiavimo krypties? Bet lyg tai galima, vienu laiku taip ir važinėjo į Šiaulius, su krypties keitimu Kaišiadoryse, kada remontavo ruožą Palemonas - Gaižiūnai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
    Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.
    O man atrodo, kad Vilnius-Rygos oro uostas bus daug populiaresnis maršrutas, nei Vilnius-Panevėžys. Šiaip ar taip, atšaka, kuri leis keleivius iš tarptautinės stoties nuvežti į miesto centrą, bus atsisukus į kitą pusę, nei atšaka, kurios reiktų, kad traukinys iš Vilniaus ar Kauno galėtų įriedėt į Panevežį.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų
    Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ten tebuvo studija, į kurios rekomendacijas galima ir neatsižvelgti. Be to, trasos projektavimas jau trunka ne vienerius metus, truputį pavėluota. Atšaką nebent galima būtų nutiest vėliau.

    Komentuoti:

Working...
X