Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Delfi.lt 2020.06.16
    Europos auditoriai ištyrė „Rail Baltica“ projektą: vėluos, kainuos daugiau ir nebus ekonomiškai efektyvu

    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Dėl signalizacijos irgi yra klausimų: DE viena, PL - kita, LT/LV/EE - trečia. Tai arba lokomotyvo brigada keičiama ties signalizacijos zonos riba, arba turi būti parengtos brigados, turinčios teisę važiuoti visose sistemose. Jie visoje trasoje įdiegta ETCS, reikalai kažkiek supaprastėja ir viskas vėl atgula ant LG, nes jau ne kiekvienas jų mašinistas gali įvažiuoti į RB II.
    1. Dar ne vienas mašinistas pasaulyje neturi teisės dirbti RB II.
    2. Apmokyti mašinistą dirbti su kitokią signalizacija/ryšio įranga galima labai greitai.
    3. Kada ta RB II bus? Jeigu bus.
    Dar šių metų vasario mėnesį Baltijos šalių transporto ministrai sutarė, kad „Rail Baltica“ turi būti užbaigta iki 2026 m., tačiau EAR ataskaitoje tokio optimizmo nėra: „Rail Baltica“ greičiausiai bus užbaigta iki 2030 m.
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=84543389
    Paskutinis taisė Romas; 2020.06.16, 21:45. Priežastis: Pridėtas pavadinimas

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Taip turėtų atrodyti 1,5 km ilgio RB tiltas per Neries slėnį Jonavos rajone
    Click image for larger version

Name:	2.JPG
Views:	1793
Size:	109,1 kB
ID:	1809161
    Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	1777
Size:	172,8 kB
ID:	1809162
    Paskutinis taisė Lašas; 2020.06.17, 08:04.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    RB II bus dvibėgis geležinkelis be jokiu vieno lygio sankryžu, susikirtimu ir pan. Dėl RB nežinau.
    Kaunas - Talinas tiesiog fiziškai negali būti vienas signalizacijos blokas.

    ETCS III testuojama DB trasoje. Ir kadangi viska eina radio ryšiu, dinaminiais blokais tai tradiciniai signalizacijos blokai kertasi su čia ideologija. O be tradicinės signalizacijos šviesoforų, esami LG lokomotyvai, neperdaryti į ETCS, į šią trasą įvažiuoti negali.

    Dėl signalizacijos irgi yra klausimų: DE viena, PL - kita, LT/LV/EE - trečia. Tai arba lokomotyvo brigada keičiama ties signalizacijos zonos riba, arba turi būti parengtos brigados, turinčios teisę važiuoti visose sistemose. Jie visoje trasoje įdiegta ETCS, reikalai kažkiek supaprastėja ir viskas vėl atgula ant LG, nes jau ne kiekvienas jų mašinistas gali įvažiuoti į RB II.

    Plius kalbos problema - aviatoriai savo laiku susitvarkė, o geležinkeliui nelabai buvo poreikio.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.06.16, 19:45.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą
    Nezinau, bet abu kaimynai is virsaus stato ne tik tarptautines stotis, naudojasi proga ir vietinio susisiekimo infros kurimu. Ka pas mus LG visiskai nevazines naujais keliais?
    O kas sako, kad LG važinės? Gal įkurs kokią kompaniją bendrą LT-LV-EE RailBalticai aptarnauti ir LG liks tik infrastruktūros savininke.

    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Kaip suprantu, autobusai Panevežyje stoja techniniui sustojimui, kitaip niekas neužsukinėtų. Stotis už miesto garantuotai pritrauktų keleivių skaičių artimą nuliui, tad aš irgi prie tų skeptiškų žmonių, kad kišt milijonus į plyno lauko garantuotai neatsiperkančią investiją yra didelė nesąmonė prisidengiant regionų plėtra.
    Techniniam? Taigi yra reisai be užsukimo į Panevėžį.

    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Pasigilinkite į viešinamus projektinius siūlymus, juose yra numatytos vietos perspektyvinėms keleivių stotelėms. Vien 12 km atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių gyvenviečių yra numatytos dvi stotelės- Jonavos ir Ručiūnų.
    Tai gali būti techninės stotys, ypač Ručiūnų. Gali būti koks kelių susikryžiavimas ir aklikelis drezinoms sustoti, sandėlis su medžiagomis ir viskas.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.06.15, 20:50.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė ejs-ejs Rodyti pranešimą
    Ar gerai supratau kas RB / RB II nebus geležinkelio šviesoforų? O jei bus, pagal kokią signalizacijos sistemą bus įrengiami?
    RB II bus dvibėgis geležinkelis be jokiu vieno lygio sankryžu, susikirtimu ir pan. Dėl RB nežinau.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Ar gerai supratau kas RB / RB II nebus geležinkelio šviesoforų? O jei bus, pagal kokią signalizacijos sistemą bus įrengiami?

    Komentuoti:


  • stop.this.train
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad Lietuvoje ir neplanuojamos jokios regioninės stotys ar stotelės. Išskyrus Panevėžio, bet ir ta laukuose. Techninės stotys (pralankos ar pan.) nesiskaito.
    Kiek žinau RB projektuojama ir regioniniams traukiniams, bet pačių regioninių stočių kiekis priklausys tik nuo mūsų pačių ir jos turės būti įrengiamos atskirais projektais.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Pasigilinkite į viešinamus projektinius siūlymus, juose yra numatytos vietos perspektyvinėms keleivių stotelėms. Vien 12 km atkarpoje nuo Šveicarijos iki Žeimių gyvenviečių yra numatytos dvi stotelės- Jonavos ir Ručiūnų.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kodėl čia daug manančių, kad panavežiečiams keleiviams bus įdomu nuvažiuot į Rygą? Kiek tenka važiuoti autobusais, Panevežy nesu matęs įlipančių/išlipančių keleivių
    Gal prazžopsojau, kur būtent dėl Rygos manančių, bet juk važiuos ir į Kauną bei Vilnių traukiniai iš Panevėžio. Jei gerai atsimenu kas buvo skelbiama temoje. Tai kur traukinys, kur autobusas.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Jeigų nebūtų, tada ir komerciai autubusai, kurie skaičiuoja kiekvieną eurą ir minutę, neužsukinėtų. Beto, atsiradus traukiniui, išaugų keleivių skaičius, nes dabar važiuoti su autobusu nelabai daug privalumų lyginant su automobiliu.
    Kaip suprantu, autobusai Panevežyje stoja techniniui sustojimui, kitaip niekas neužsukinėtų. Stotis už miesto garantuotai pritrauktų keleivių skaičių artimą nuliui, tad aš irgi prie tų skeptiškų žmonių, kad kišt milijonus į plyno lauko garantuotai neatsiperkančią investiją yra didelė nesąmonė prisidengiant regionų plėtra.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą

    Šiuo metu rengiami atkarpų nuo Kauno iki Ramygalos ir nuo Ramygalos iki Latvijos sienos techniniai projektai, atkarpos nuo Kauno iki Ramygalos techninio projekto rengimas juda link pabaigos. Projektinių pasiūlymų medžiagoje matosi, kad projektavimas gerokai pažengęs į priekį https://www.railbaltica.org/lt/visuo...ai-pasiulymai/ https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-1317080
    Nezinau, bet abu kaimynai is virsaus stato ne tik tarptautines stotis, naudojasi proga ir vietinio susisiekimo infros kurimu. Ka pas mus LG visiskai nevazines naujais keliais?

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą
    Kodėl čia daug manančių, kad panavežiečiams keleiviams bus įdomu nuvažiuot į Rygą? Kiek tenka važiuoti autobusais, Panevežy nesu matęs įlipančių/išlipančių keleivių
    Jeigų nebūtų, tada ir komerciai autubusai, kurie skaičiuoja kiekvieną eurą ir minutę, neužsukinėtų. Beto, atsiradus traukiniui, išaugų keleivių skaičius, nes dabar važiuoti su autobusu nelabai daug privalumų lyginant su automobiliu.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl, kad linija eina šalia Panevėžio. Todėl kaip gi be stoties. Tik kad ta stotis laukuose... Panevėžyje iš tiesų keleivių autobusais į Rygą važiuoja mažai. Bet ir autobusų daug, tai per dieną vienas kitas susidaro. Man važiuojant yra tekę matyti įlipantį 1-2 keleivius (ar išlipančius). Bet ir tai ne visada.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Kodėl čia daug manančių, kad panavežiečiams keleiviams bus įdomu nuvažiuot į Rygą? Kiek tenka važiuoti autobusais, Panevežy nesu matęs įlipančių/išlipančių keleivių

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Esmė ne stoties pastate, o tame, kad tarpinių stočių nėra numatyta daug - Panevėžys, Karmėlava (klausimas?) ir viskas. Gal dar Vilniaus oro uostas, jei ves pro jį. Visos kitos esamos stotys ir RB statyba nieko nepakeis.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Iki siol tai Lietuvele vienintele be jokiu konkreciu planu stotims, etc. "Kaip atrodys RB infrastruktura", viskas is estu ir latviu, pas mus nulis.
    Kiek pamenu, stočių vizualo ir idėjų pristatymas vyko maždaug prieš metus. Pristatinėjo ispanai. Pagal atsiliepimus - toli gražu ne šedevrai. Iš kitos pusės, pastatyti stoties pastatą užtruks 1.5-2 metus, ar dabar verta apie jas galvoti? Aš vis tikiuosi kad ju projektavimui bus skelbiamas konkursas, tada ir atsirinksim.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Nu bet ir bendrai paremus viskas pas mus “poveikio apliniai studijos” stadijoje, nejaugi RB vos ne dvigubai daugiau gyventoju turincioje salyje atnesa tiek mazai. Nemaciau nei vieno kad ir mazesnes stoteles ar infrastrukturos projekto. Nesakau lad netvarkoma infrastruktura, bet tiek LV kiek EE jau senai demonstruoja naujas stotis, sototeles, naudojasi proga kurti ambicingesnius infros projektus miesto erdvej, kol tuo tarpu pas mus absoliutus nulis. Nieko konkretaus Panecezyje nera, Kaune irgi jokiu konkursu ar oficialiu planu nera, Vilnius tuo tarpu pleistrus planuoja klijuot. Nezinau, tikejausi daug daugiau, neveiklumas jau erzina.
    Šiuo metu rengiami atkarpų nuo Kauno iki Ramygalos ir nuo Ramygalos iki Latvijos sienos techniniai projektai, atkarpos nuo Kauno iki Ramygalos techninio projekto rengimas juda link pabaigos. Projektinių pasiūlymų medžiagoje matosi, kad projektavimas gerokai pažengęs į priekį https://www.railbaltica.org/lt/visuo...ai-pasiulymai/ https://www.15min.lt/verslas/naujien...os-667-1317080

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad Lietuvoje ir neplanuojamos jokios regioninės stotys ar stotelės. Išskyrus Panevėžio, bet ir ta laukuose. Techninės stotys (pralankos ar pan.) nesiskaito.
    O Kauno oro uosto? Ten šioks toks mazgas gaunasi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad Lietuvoje ir neplanuojamos jokios regioninės stotys ar stotelės. Išskyrus Panevėžio, bet ir ta laukuose. Techninės stotys (pralankos ar pan.) nesiskaito.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Rb stotys miškuose, laukuose arba tskant niekur. Tai pagal tokią taisyklę daugiau išvyniot čia ir nelabai išeina. Nes nu LT keleiviai gali ir turi važinėt tik avtamabiliais ir avtobusais(tayp garantojamas pialnas naftos ir aftobusų "kampanijams" bey darbas avtobusų vadzitieliams). Kolūkyje kažko kito ir nebūna.

    Komentuoti:

Working...
X