Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Ir ką? O juk darant viename lygyje irgi reikės viską perdatyti, visas kryžmes sudėti veikiančioje linijoje. Statant viaduką tik užstumiant perdangos sijas reikėtų laikinai nutraukti eismą. Atramoms pastatyti eismas netrukdo. Pusdieniui nutraukti eismą nebūtų didelė problema. Kaliningrado tranzitą galima būtų sudetinti, o keleivinius į Kauną sutrumpinti iki Palemono, kai kuriuos atšaukti. Vieną ar dvi dienas iš eilės ir to pakaktų.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi pastatė jau du virš Palemono g. ir vietoj Amalių pervažos. Pastatytų ir virš geležinkelio kelių. Kažkuriam trumpam laikui tikriausiai tektų apriboti eismą, atšaukti dalį keleivinių ar sutrumpinti juos iki Palemono, bet tai ne kritiška.
    Tai kad buvo ta eismo pertrauka, kol tunelį masažavo. Užtai vėliau, veikiančioje kombinuotų vėžių linijoje statyti viaduką bus sudėtinga. Iškertam RB, iškertam Koningsbergą ir keliam siją virš kelio?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    120 km/h ten ir taip yra. Kol kas toks greitis nepasiekiamas, nes vis dar nėra blokuotės ir signalizacijos.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Estai ir latviai neistaske pinigu vejais kaip lietuviai ant atkarpos Kaunas - Lenkijos siena, todel dabar gali taskyti ant nauju staciu/terminalu. O mums reikia ziureti, kad bent uztektu pinigu kazkiek patiesinti ta atkarpa, bent iki 100 km/h

    Komentuoti:


  • Edd
    replied
    Panašu kad nei Kaune, nei Vilniuje nieko naujo iš esmės nebus, Vilniaus stotis galimai kažkiek bus palopyta, "Vilnius Connect" projekto rėmuose, apstatyta komerciniais pastatais, nutiestas dviračių takas, pakeistos trinkelės ir puiku. Dėl Vilniaus oro uosto, galimai irgi nieko nebus, nors kolkas rašoma, citata:

    Currently provision of a 1435 mm link to Vilnius airport is under discussion. This would mean that Rail Baltica trains would continue to Vilnius airport station after a short stop incl. change of direction.
    Bet kažkaip įtariu kad bus kaip blogiau - nieko. Kažkaip latviai ir estai rimčiau į tą rail baltica žiūri, projekto rėmuose pasistatys naujas stotis, Ryga net dvi, įskaitant oro uostą.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniuje nieko neperstatinės. Įrengs 2-3 kelius 1435 mm vėžei ir peroną ar du. Gal kokią stoginę virš jų pastatys ir viskas.
    LG žada 4 kelius, nors pagal studiją ateityje reiks 5 kad viskas vyktų sklandžiai:

    According to LG four platform tracks are planned to be provided.
    at least five platform tracks will be needed to provide a stable timetable with sufficient turnaround times and without the need for shunting trains to stabling sidings.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.
    Taigi neperstatys Kauno stoties architektūros.

    Tui mintyje, kad Kaune, rajone yra oro uostas, ale sustiprino Kauno stoties svarbą reportaže.
    Neturėjo mintyje būtent KUN stoties čia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??
    Todėl kad... Užtat Taline stotis debiliškoje vietoje - prie oro uosto. Estijoje tiems, kas skraido, jiems nereikalinga RB. Iš kokių Estijos miestų atvažiuos lėktuvų keleiviai? Vien tik iš Piarnu ir kelių kaimų tarp Piarnu ir Talino... Užtat tiems, kurie atvyks ar išvyks RB, jiems labiau reikalingas persėdimas į kitus traukinius Talino stotyje, o į ką jie persės Ulemistėje? Į tramvajų į geležinkelio stotį? Taip!

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??
    Daugiau nei 50 keleivių per parą vistiek nebus, todėl nėra poreikio statyti kažką didesnio už dabartinę Vievio stotį.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Sekant saunu Gator patarima, perziurejus visus 5 video, VNO yra pazymetas kaip linijos atsisakojimas, tai turbut kad bus.
    Peržiūrėjau. Tiesa sakant, "multikų" lygis yra atitinkamas. Kalba apie stotį, o ne apie atsišakojimą. "Stotis" VNO ir dabar yra ten. Nors reljefas ir padėtis yra dėkingi normaliam terminalui (RIX viskas nuo nulio), ko nepasakysi apie pačią atšaką. Tuo tarpu Ulemiste ir Rygos oro uostai turės naujus superšiuolaikiškus terminalus. Kodėl??

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.

    VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
    Sekant saunu Gator patarima, perziurejus visus 5 video, VNO yra pazymetas kaip linijos atsisakojimas, tai turbut kad bus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.
    Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.

    VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
    Paskutinis taisė Sula; 2020.09.16, 20:26.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Rygoj, Vilniuj irgi yra
    Vilniuje nieko neperstatinės. Įrengs 2-3 kelius 1435 mm vėžei ir peroną ar du. Gal kokią stoginę virš jų pastatys ir viskas.
    Rygoje seniai buvo kalbama, kad reikėtų geležinkelio stotį kapitališkai rekonstruoti. Juk nuo tarybinių laikų ten mažai kas pasikeitė. Vilniuje gi rekonstrukcija kažkur apie 2001-2002 buvo rimta. Tai RB rėmuose Rygoje stotį ir rekonstruos. Iš esmės pastatys naują esamos vietoje. Kartu ir autobusų stotį naują.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė kasparas.v Rodyti pranešimą

    Ar tikrai cia Panevezio stotis? Esu isitikines kad ta pacia vizualizacija esu jau senokai mates, tik ji buvo ne musu o Estijoje. Man atrodo tiesiog placeholder image.
    Taip. Video žiūrėk.

    Komentuoti:


  • kasparas.v
    replied
    Parašė Effka Rodyti pranešimą
    Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.

    https://www.railbaltica.org/info/lt/...BUTgMUmbN2qLFU
    Ar tikrai cia Panevezio stotis? Esu isitikines kad ta pacia vizualizacija esu jau senokai mates, tik ji buvo ne musu o Estijoje. Man atrodo tiesiog placeholder image.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune jokios naujos stoties nebus, nes stotis yra. Ten nebent apie Karmėlavą ar Palemoną eina kalba.
    Rygoj, Vilniuj irgi yra

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune jokios naujos stoties nebus, nes stotis yra. Ten nebent apie Karmėlavą ar Palemoną eina kalba.
    Paskutinis taisė Al1; 2020.09.16, 18:56.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Įdomu, kad kalbama apie stotį šalia KUN, tačiau rodomos dabartinės stoties nuotraukos. Gal tiesiog dar nėra vizulkių?

    Komentuoti:


  • Effka
    replied
    Po truputi ryškėja kaip atrodys Panevėžio RB stotis, įsikurs 8 km nuo miesto (https://prnt.sc/uidxw4). Pridedu nuoroda su visų būsimų stočių vizualizacijomis, keista, kad Kauno stoties visiškai nekeis, tikriausiai bus taip kaip dabar atrodo.

    https://www.railbaltica.org/info/lt/...BUTgMUmbN2qLFU

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Jei žvilgtelėtumėte į perspektyvinę Kauno mazgo schemą Rail Baltic operaciniame plane pamatytumėte, kad pagrindinė trasą apeina Palemono stoties kelyną iš rytų pusės. Kaip tik netoli šios vietos pagrindinė trasą nuo Kauno pusės viaduku arba tuneliu pereina į rytinę pusę. Taip kad šitas sutaupymas toks labiau priverstinis, nes jei atsirastų viadukas Palemono vakarinė pusė - HES, nebebūtų galimybės statyti viaduko Palemono rytinė pusė - tunelis. Be to šis vieno lygio susikirtimas būs naudojamas tik krovininių traukinių patekimui į konteinerių terminalą, tai neturėtų būti labai dažnai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi pastatė jau du virš Palemono g. ir vietoj Amalių pervažos. Pastatytų ir virš geležinkelio kelių. Kažkuriam trumpam laikui tikriausiai tektų apriboti eismą, atšaukti dalį keleivinių ar sutrumpinti juos iki Palemono, bet tai ne kritiška.

    Komentuoti:

Working...
X