Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Tavo nurodytas antras variantas tikrai būtų galimas, juk gyventojų tankumas aplink miestą yra gana žemas. Nesuprantu, kaip dvidešimt pirmame amžiuje buvo galima taip suprojektuoti, kad stotis yra 10 km nuo 90 tūkst. gyventojų turinčio miesto. Tai netgi žymiai, žymiai didesniame mieste (pvz. su 2 mln. gyv.) būtų visiška nesąmonė.
    Įdomu, o kam priklauso žemė projektuojamo geležinkelio trasoje?

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taline nesąmonė. Gaila buvo porą kilometrų davesti iki centrinės stoties?
    Aš irgi visiškai nesuprantu to sprendimo. Jei nėra vietos, tai lengvai galima buvo padaryti dvigubą vėžę kaip tarp Mockavos ir Šeštokų, eismas nebūtų kažkaip beprotiškai intensyvus kad tai sudarytų problemą. Yra tramvajus, bet sprendimas tikrai neoptimalus.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Panevėžys taip pat "padarytas" kaip caro laikais, kai geležinkeliai buvo tiesiami toli nuo miestų...
    Bus padarytas dar blogiau nei caro laikais! Iki centro bus 10 km, net iki miesto ribų bus apie 5-6 km. Tarp stoties ir miesto galima įspausti praktiškai dar vieną Panevėžį. Sveiki atvykę į Lietuvą.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaišiadorys irgi tikriausiai taip pat planuoja apeiti iš šiaurės?
    Dėl Kaišiadorių nežinau, turbūt dar nebuvo išrinktas variantas, bet nesu tikras. Bet tikrai nenustebčiau, nes juk pagrindinėje RB atkarpoje atstumas nuo linijos iki Jonavos ar Bauskės centrų tai apie 4 km. Pernu ribose maždaug atkartos rusiško geležinkelio trasą, tai irgi gausis virš 3 km. Apie mažus miestelius tai išvis nesinori kalbėti, ant žemėlapių puikiai matosi, kad geležinkelis juos aplenkia kuo toliau ir kuo didesniu lanku.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Nafig ta RB, jei važiuoja pro miestus, o ne per juos?
    Matyt projektuotojų supratimu Baltijos šalyse (išskyrus Pernu) nėra miestų su mažiau nei 290 tūkst. gyventojų :) RB tai bus grynai tolimojo susisiekimo geležinkelis - pagrindinių miestų gyventojams išties daug ką pakeis, bet deja visi gyvenantys pakeliui liks visiškai ignoruoti. Kvaila? Kvaila. Šiame projekte galima rasti visą krūvą vietų, kurios padarytos dar kurioziškiau nei geležinkeliuose statytuose caro laikais.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Panevėžyje, aišku, sunkus variantas, tik eismo krypties keitimas arba buvo galima užeiti iš rytų, o išeiti iš vakarų Rygos link.
    Tai kad nesakyčiau kad toks sunkus. Tavo nurodytas antras variantas tikrai būtų galimas, juk gyventojų tankumas aplink miestą yra gana žemas. Nesuprantu, kaip dvidešimt pirmame amžiuje buvo galima taip suprojektuoti, kad stotis yra 10 km nuo 90 tūkst. gyventojų turinčio miesto. Tai netgi žymiai, žymiai didesniame mieste (pvz. su 2 mln. gyv.) būtų visiška nesąmonė.

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Bet prie Karmelavos kazkoki isedimo/islipimo punkta statys? Kas ten islipines/ilipines? Jei RB keleiviniai vaziuos per Kauno miesto stoti, tai tas punktas nereikalingas.
    Karmėlavos stotis numatyta susisiekimui tarp Kauno ir oro uosto; tolimojo susisiekimo sąstatai ten turbūt nesuks. Idėja panaši į Varšuvos Šopeno oro uosto geležinkelio atšaką ar Stockholmo Arlanda Express traukinį. Kitas dalykas, kad oro uosto stotelė numatyta... kelis šimtus metrų į pietus nuo kilimo/tūpimo tako. Terminalas yra į šiaurę nuo jo

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bet prie Karmelavos kazkoki isedimo/islipimo punkta statys? Kas ten islipines/ilipines? Jei RB keleiviniai vaziuos per Kauno miesto stoti, tai tas punktas nereikalingas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taline nesąmonė. Gaila buvo porą kilometrų davesti iki centrinės stoties? Panevėžys taip pat "padarytas" kaip caro laikais, kai geležinkeliai buvo tiesiami toli nuo miestų... Kaišiadorys irgi tikriausiai taip pat planuoja apeiti iš šiaurės? Nafig ta RB, jei važiuoja pro miestus, o ne per juos? Panevėžyje, aišku, sunkus variantas, tik eismo krypties keitimas arba buvo galima užeiti iš rytų, o išeiti iš vakarų Rygos link.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Ir dar idomu, kodel Ryga su Talinu statosi visiskai naujas modernias geležinkelio stotis, o Lietuva nieko nestato? Nebeliko pinigu nuo isplauto Kaunas- PL siena ruozo?
    Taline statys naują stotį (o realiai stipriai išplės esamą nedidelį objektą), nes RB neves iki šiuo metu pagrindinės Baltijos stoties miesto centre. Tačiau dėl to bus nepatogūs persėdimai važiuojantiems iš/į vakarus/pietus, o gerai bus tik Narvos ar Tartu kryptimi važiuojantiems keleiviams (kita vertus, tai didžiausi šalies miestai be RB, tad daugumai turbūt tokių žymių problemų kilti neturėtų). Vis dėlto objektas bus nutolęs nuo centro apie 1,5-2,0 km, kas nėra idealu.

    Rygoje statys naują stotį prie oro uosto, bet centre gi bus rekonstruojama esama stotis, tad nekeliaujantiems iš/į oro uostą niekas nepasikeis išskyrus pagerėjusią centrinės stoties būklę. Pastarojoje stos visi RB traukiniai važiuojantys per Rygą ir būtent ten bus pagrindinis toks taškas mieste (kaip iki šiol), o ne prie oro uosto.

    Kitaip tariant, naujos stotys bus tik ten, kur iki šiol stoties išvis nebuvo. Senosios pagrindinės stotys išliks, realiai tik Taline bus nauja (Rygoje tai bus papildoma miesto pakraštyje). Lietuvoje, panašiai kaip Rygos atveju, yra galimos papildomos stotys prie Kauno ir galbūt Vilniaus oro uostų, bet jei jos iškils, tai vėliau. Vienas punktas, kuris išties bus kvailas, tai potenciali aklai pasibaigianti stotelė pirmuoju atveju.

    Tačiau kadangi Kaune ir Vilniuje buvo galimybė nutiesti liniją tiesiai per dabartines pagrindines stotis, keleiviams tai suteiks žymiai daugiau patogumo nei naujos stotys kažkur laukuose. O esami pastatai yra paveldo objektai, tad statyti futuristinės architektūros ten, žinoma, negalime.

    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Kaip suprantu, vaziuodami is Vilniaus i Varsuva, tures persesti Kaune. Arba sustoti pasipildyti keleiviu. Tai tas sustojimas bus Kauno miesto stotyje, ar kazkur laukuose aplink Karmelava?
    Stotyje. Tam RB ir tiesiama per miestą, o ne aplink jį.

    Tik nežinau, ar Kaune stos traukiniai važiuojantys maršrutu Vilnius-Ryga-Talinas.
    Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.28, 16:23.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Ir dar idomu, kodel Ryga su Talinu statosi visiskai naujas modernias geležinkelio stotis, o Lietuva nieko nestato? Nebeliko pinigu nuo isplauto Kaunas- PL siena ruozo?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kaip suprantu, vaziuodami is Vilniaus i Varsuva, tures persesti Kaune. Arba sustoti pasipildyti keleiviu. Tai tas sustojimas bus Kauno miesto stotyje, ar kazkur laukuose aplink Karmelava?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    o is Vilniaus i Kauna atvaziuos i Kauno stoti, ar i laukus kazkur prie Karmelavos?
    O iš Kauno atvažiuos į Vilniaus stotį ar į laukus?

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Kaip bus Kaunas-Varšuva
    Tiksliau Kaunas - LT/PL siena :) Lenkijoje geležinkelis irgi bus dvikelis.

    Jeigu kam nors įdomu, arba tiesiog norisi lengviau vizualiai pažinti situaciją miestuose ir jų prieigose, turiu tokias schemas.

    Kaunas


    Panevėžys (yup...)


    Ryga


    Talinas

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o is Vilniaus i Kauna atvaziuos i Kauno stoti, ar i laukus kazkur prie Karmelavos?

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    cia tik prie Kauno veze atsidalins i dvi, o nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Talino bus viena, ar taip pat dvi atskiros vezes, viena keleiviams, kita kroviniams?
    Ten, kur važiuos greitieji traukiniai 239km/h, bus elektrifikuotas dvikelis. Kitaip tariant, nuo Kauno iki Talino ir nuo Kauno iki Vilniaus. Kaip bus Kaunas-Varšuva, velniai žino, turint omeny, kokia nesąmonė ten buvo padaryta, dengiantis RB1 vardu.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Bėgiai bus bendri visiems traukiniams, tačiau atskiri kiekvienai krypčiai. Atskiras aplinkkelis krovininiams traukiniams (kaip Kaune) bus Rygos prieigose, o prieš pat Taliną linija atsišakos į galines atkarpas link Ülemiste keleivinės stoties ir Mugos uosto krovinių stoties.

    Žvelgiant į situaciją šalyse, kur geležinkeliais naudojasi keliskart didesnis procentas gyventojų nei Lietuvoje, o eismas yra daug intensyvesnis nei potencialiai gali būti gana retai apgyvendintose Baltijos šalyse, to tikrai pakaks.
    Paskutinis taisė tomczu; 2020.01.28, 13:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viena.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    cia tik prie Kauno veze atsidalins i dvi, o nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Talino bus viena, ar taip pat dvi atskiros vezes, viena keleiviams, kita kroviniams?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus taip pat. Tranzitinius krovininius iš miesto iškraustė dar prieš daugiau nei 50 metų, kodėl RB turėtų krovinius gabenti per stotį?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    tai dabar yra, o kaip bus su RB2 240km/h Talinas - Varsuva?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tai gal dabar kitaip yra? Per Kauno stotį krovininiai važiuoja tik tada, kai remontuojama linija per Rokus. Vagonai Kauno įmonėms nesiskaito.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tai bus dvi atskiros linijos, kroviniams ir keleiviams?

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?
    Tai per Rokus numatyta linija krovininiams traukiniams. Keleviniai eis per Kauno stotį. O va kaip dėl Kauno oro uosto klausimas kaip jį su jungs su Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Stotyje traukiniai nelaksto tokiais greičiais. Nereikia painioti Rygos stoties ir Rygos oro uosto soties. Taline taip pat.
    turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?

    Komentuoti:

Working...
X