Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O apie planuojamą straipsnyje minėtą Vilnius Gardinas Varšuva ko niekas nediskutuojate? Vilnius Kaunas trasa kaio ir nereikalinga tampa Varšuvos kryptimi?
    Taip išeina, bus dvi linijos iš Vilniaus į Varšuvą. Viena per Kauną, kita per Gardiną.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Liks. Bet kokiu atveju tai neįeina į dabartinio RB projekto sudėti.
    O tai kaip su 240 km/h, kas ir yra Rail Baltikos esme? Ar bus tik Kaunas - Talinas?

    Komentuoti:


  • index
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O apie planuojamą straipsnyje minėtą Vilnius Gardinas Varšuva ko niekas nediskutuojate? Vilnius Kaunas trasa kaio ir nereikalinga tampa Varšuvos kryptimi?
    Kažką daryti su Baltarusija artimiausiu metu gali būti sudėtinga.
    Paskutinis taisė index; 2020.09.24, 08:52.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    O apie planuojamą straipsnyje minėtą Vilnius Gardinas Varšuva ko niekas nediskutuojate? Vilnius Kaunas trasa kaio ir nereikalinga tampa Varšuvos kryptimi?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Liks. Bet kokiu atveju tai neįeina į dabartinio RB projekto sudėti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    o tai Kaunas - Lenkijos siena taip ir liks "120 km/h"?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė VNS Rodyti pranešimą

    Na sakykim nutiesiamas ruožas Vilnius - Kaunas. O link Latvijos kaip Dievas duos, Dievo keliai nežinomi ir pan. Čia tikrai būtų didelis praradimas?
    Deja, Vilnius-Kaunas bus tiesiama paskutinėje eilėje. Jau pavasarį turėtų pradėti statyti nuo Palemono link Latvijos. Žiūrėsim.

    Komentuoti:


  • VNS
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Teigia, kad grandiozinis projektas gali sustoti

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...Y8mqARP4V988UI


    J. Narkevičius pripažino šiandien „Rail Baltica“ riedėjęs pirmą kartą. Lietuva ir Lenkija, pasak jo, šį projektą įgyvendiną skirtingai – kaimynai dirba savarankiškai, tiesiogiai bendraudami su Europos Komisija (EK).

    Spalį, vardijo ministras, bus užbaigtas Palemono ruožas, galima sakyti, žymėsiantis projekto finišą nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Baigiamas rangos darbų konkursas vėžei nuo Kauno iki Latvijos, valstybės reikmėms paimama žemė atliekamas projektavimas, taip pat – ir „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Vilnius.

    Darbus visiškai baigti Lietuvoje numatyta iki 2026 m. Tiesa, trukdžiai ir tam tikros grėsmės, J. Narkevičiaus manymu, kyla dėl bendros įmonės valdymo.
    Na sakykim nutiesiamas ruožas Vilnius - Kaunas. O link Latvijos kaip Dievas duos, Dievo keliai nežinomi ir pan. Čia tikrai būtų didelis praradimas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą
    Prieš porą sav. padariau kelias nuotraukas proskynos iškirstos tarp Išorų ir Kalnėnų kaimo.

    Žiūrint link Jonavos pusės.


    Žiūrint link Kauno.
    Tai ne geležinkeliui. Nes per siaura.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Teigia, kad grandiozinis projektas gali sustoti

    https://kaunas.kasvyksta.lt/2020/09/...Y8mqARP4V988UI


    J. Narkevičius pripažino šiandien „Rail Baltica“ riedėjęs pirmą kartą. Lietuva ir Lenkija, pasak jo, šį projektą įgyvendiną skirtingai – kaimynai dirba savarankiškai, tiesiogiai bendraudami su Europos Komisija (EK).

    Spalį, vardijo ministras, bus užbaigtas Palemono ruožas, galima sakyti, žymėsiantis projekto finišą nuo Lenkijos sienos iki Kauno. Baigiamas rangos darbų konkursas vėžei nuo Kauno iki Latvijos, valstybės reikmėms paimama žemė atliekamas projektavimas, taip pat – ir „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Vilnius.

    Darbus visiškai baigti Lietuvoje numatyta iki 2026 m. Tiesa, trukdžiai ir tam tikros grėsmės, J. Narkevičiaus manymu, kyla dėl bendros įmonės valdymo.

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Prieš porą sav. padariau kelias nuotraukas proskynos iškirstos tarp Išorų ir Kalnėnų kaimo.

    Žiūrint link Jonavos pusės.
    Click image for larger version

Name:	IMG_4085.JPG
Views:	399
Size:	442,8 kB
ID:	1827280

    Žiūrint link Kauno.
    Click image for larger version

Name:	IMG_4086.JPG
Views:	393
Size:	414,7 kB
ID:	1827281

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą
    Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c
    Iki 2026? Žinant dabartinius statybos greičius Lietuvoje - sunku patikėti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaunas ir Vilnius jau yra kaip stotys. Nauja stotis bus tik Panevėžyje (laukuose). Kitos stotys tai tik regioninės - Marijampolės (jau esama), Kazlų Rūda (esama), dar kokie nors Kėdainiai (laukuose) ir Kaišiadorys (laukuose).
    Šitas tai aišku, bet prieš kokius 7-8 metus buvo svarstoma, kad Kauno oro uosto stotis taps vos ne pagrindine, sujungta su terminalu, ten vyks visokie persėdimai ir t.t. Pats esu dalyvavęs studijos svarstyme.
    Panašiai prieš 10-15 metų buvo brėžiama greitojo geležinkelio linija iš Panerių tiesiai Vilniaus į oro uostą (beveik per taborą )

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaunas ir Vilnius jau yra kaip stotys. Nauja stotis bus tik Panevėžyje (laukuose). Kitos stotys tai tik regioninės - Marijampolės (jau esama), Kazlų Rūda (esama), dar kokie nors Kėdainiai (laukuose) ir Kaišiadorys (laukuose).

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c

    Sako, kad Kauno-Vilniaus ir Kauno-Lenkijos projektus projektuos, kai Kauno-Rygos-Talino projektas jau judės. Pamini, beje, ir Lenkijos projektus, kurie esminiai projekto sėkmei, pamini, kad su Lenkais irgi koordinuojasi.
    Čia jau rimtesnė apžvalga. Įdomu, kad kitais metais jau nuio pat pradžių turi virti krūva rimtų darbų.
    Kita vertus apie stotis Lietuvoje nieko konkretaus nepasakyta. Išskyrus tai, kad jų bus trys. Vadinasi KUN tikriausiai pasiliks tik kaip stotelė.
    Ir taip, kol kas tik Lietuvoje vyksta realūs darbai. Tai jis pažymėjo.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Nėra ten vietos. Arba reikia išpirkti ir griauti kelis namus palei liniją per HE. Be to 1435 mm turi būti iš kairės nuo 1520 mm, jei judama iš Palemono į Jiesią - taip 1435 mm jau nutiesta nuo Rokų iki Jiesios ir dar vieną susikirtimą ar viaduką daryti būtų ne tik kvaila, bet ir beprasmiška.

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Taigi geležinkelis per HE atsišakoja daug anksčiau (judant nuo Palemono).
    Tai gerai, yra vietos gradientui ir spinduliui. vakarinė kelyno pusė ir standartinė vėžė - dešinėn ir žemyn viaduku, esama 1520 mm linija lieka pajungta į rytinę kelyno pusę.
    Paskutinis taisė ejs-ejs; 2020.09.18, 14:27.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Taigi geležinkelis per HE atsišakoja daug anksčiau (judant nuo Palemono).

    Komentuoti:


  • ejs-ejs
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir ką? O juk darant viename lygyje irgi reikės viską perdatyti, visas kryžmes sudėti veikiančioje linijoje. Statant viaduką tik užstumiant perdangos sijas reikėtų laikinai nutraukti eismą. Atramoms pastatyti eismas netrukdo. Pusdieniui nutraukti eismą nebūtų didelė problema. Kaliningrado tranzitą galima būtų sudetinti, o keleivinius į Kauną sutrumpinti iki Palemono, kai kuriuos atšaukti. Vieną ar dvi dienas iš eilės ir to pakaktų.
    Techniškai įmanoma, bet darbu organizavimo prasme skamba kaip "namą pastatėm, laikas pamatus daryti"
    Dar garsus pagalvojimas: ar tikrai tarp naujos požeminės perėjos ir Amalių tunelių netelpa geležinkelio tunelis? Greitis ten gal ir nekoks, bet krovininiams jo ir nereikia. Net Kauno transporto schemoje ši vieta rezervuota, https://maps.kaunas.lt/bp/SUSISIEK/

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Sako, kad Kauno stotis prie oro uosto, o rodo seną stalininį pastatą.

    VNO irgi nebus pajungtas (kaip buvo planuota kone 20 metų)
    Geriau žiūrėkit šitą video, projekto vadovo paaiškinimą kaip jie pastatys iki 2026 metų : https://youtu.be/wPrCYhC6A2c

    Sako, kad Kauno-Vilniaus ir Kauno-Lenkijos projektus projektuos, kai Kauno-Rygos-Talino projektas jau judės. Pamini, beje, ir Lenkijos projektus, kurie esminiai projekto sėkmei, pamini, kad su Lenkais irgi koordinuojasi.

    Yra gražių skaidrių iš Kauno-Palemono ruožo, kaip įrodymas, kad kažkas jau statoma.

    Komentuoti:

Working...
X