Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.
    Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	1
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
    Iš tpdris.lt
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
    Dideli greičiai planuojami RB 2 atkarpoje (nuo Kauno į šiaurę).
    Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
    Dabartinė standartinės vėžės linija iš Kauno iki Lenkijos sienos nutiesta carine sankasa ir tiesiog leidžia lėtai ridenti motrises, kurios per 4 valandas ar kiek ten pasiekia Baltstogę. Jei norėsim bent kokio greitojo geležinkelio, atkarpa nuo Kauno iki Lenkijos turės būti nutiesta naujai.

    Komentuoti:


  • themanual
    replied
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Estai ar latviai gali užsiimti futurizmu-modernizmu sostinių stočių projektuose, nes jų stotys yra dėžutės ir jas galima nušluoti. Lietuvoje to nėra, o mažoms stotims tokio futurizmo niekas niekur nedarys.
    Čia ne centrinė Talino stotis, o dabartinė Ulemiste stotelė esanti šalia oro uosto įsikūrusiame verslo rajone.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Ne tiek jau daug tokių šiuolaikinių stočių yra Europoje, nes dauguma stočių visgi istorinės. O oro uostai - utilitaristiniai statiniai, kurie po kelių dešimtmečių naudojimo bus nušluoti ir pakeisti naujais. Tas netgi įskaitoma projekte. Bažnyčias gi stato amžiams (kiek išstovi, tai kitas klausimas).

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Čia man šovė tokia mintis, stotys ir oro uostai tai šiuolaikinės bažnyčios. Objektai, kuriuose išsilieja investicijos į viešą erdvę ir architektų fantazijos polėkiai.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Estai ar latviai gali užsiimti futurizmu-modernizmu sostinių stočių projektuose, nes jų stotys yra dėžutės ir jas galima nušluoti. Lietuvoje to nėra, o mažoms stotims tokio futurizmo niekas niekur nedarys.

    Komentuoti:


  • Dovydas
    replied
    Tipiškas Zahos Hadid architektūrinis braižas. Man jis visiškai nepatinka, netgi smarkiai antipatiškas. Ačiū Dievui, kad atėjo 2008-aisiais atėjo krizė ir Zuokula nepastatė Zahos Hadid projektuoto Gugenhaimo muziejaus.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Lietuvoje bus geresnis RBII dizainas:

    Komentuoti:


  • RokasLT
    replied
    Estai čia gerą šovė: https://www.archdaily.com/928022/zha-and-esplan-win-competition-to-design-the-new-terminal-for-rail-baltica






    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Lašas Rodyti pranešimą
    Šiek tiek info apie planuojamas RB stotis Lietuvoje http://www.rail-baltica.lt/news/181/...nkeliu-stotys/
    Naujas pranešimas praneša kad nieko naujo.

    Komentuoti:


  • Lašas
    replied
    Šiek tiek info apie planuojamas RB stotis Lietuvoje http://www.rail-baltica.lt/news/181/...nkeliu-stotys/

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą
    Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?
    <sarkazmas>
    Taip. Apleistas lauko tualetas ir autobusų stotelės paviljonas laukuose, susisiekimas žvyrkeliu Tipo sakys, kad bus naudojama stotelė, bet realiai bus stotelės imitacija ir Panevėžys apie greitą geležinkelį nieko negirdės Bus Kaunas-Riga Airport maršrutas, o Lietuvos oro uostai užsidarys, nes Ryga suvalgys viską ką įmanoma valgyti. Galėsim prašyt Latvijos humanitarinės paramos.
    </sarkazmas>

    Tiesa tai nebuvo piktas sarkazmas, toks šiaip reagavimas perteikiant savo fantaziją Kaip bus taip bus. Ar drįsim eiti su šakėm reikalaut viešumo?
    Paskutinis taisė PoDV; 2019.11.11, 22:40.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    „Rail Balticos“ terminalo Taline architektūrinį konkursą laimėjo „Zaha Hadid Architects“ ir „Esplan“

    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz6504jnQiE


    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė felar Rodyti pranešimą

    Estų Ulemiste konkursas irgi nusisekė neblogai:
    https://news.err.ee/999995/gallery-t...miste-terminal

    Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?
    Tai kad nėra žinių ne tik dėl Panevėžio. Ar bent vienos naujos RB stoties ar senos rekonstravimo projektinių pasiūlymų konkursai nusimato ant LT žamelės? Naiviai tikiuosi kad gal driokstels staigiai kaip iš niekur .

    Komentuoti:


  • felar
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Superinė RBII Rygos oro uosto stotis:

    Estų Ulemiste konkursas irgi nusisekė neblogai:
    https://news.err.ee/999995/gallery-t...miste-terminal

    Pas mus planuojama su stotimis iš viso daryti kažką ar Panevežio pakrašty ten laukuose budelę pastatys ir tiek?

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Petr Rodyti pranešimą

    Tai kad jis tik dėl to ilgiau važiuoja, nes matai latviams lokomotyvą būtinai keisti reikia. Ne kad teisiog iš LG mokestį paimti už važiavimą jų bėgiais, bet jiems būtinai savo reikia 30čiai minučių prijungti.
    LG planavo leisti 730MiL, tai nuvažiuotų tikriausiai greičiau už autobusą. Dabar galiojančiame tarnybiniame tvarkaraštyje yra užuomena apie maršrutą.

    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20191106-140743_Drive.jpg
Views:	1
Size:	206,3 kB
ID:	1760185

    Komentuoti:


  • Petr
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą

    Įdomu, kokie srautai pas ukrainiečių traukinyje. Nesuprantu, kodėl traukinys nekonkurencingas - autobusas nuveža per 4 val 10 min, traukinys 4 val 38 min. Man tikrai labiau patiktų pusvalandžiu ilgesnė, tačiau patogesnė kelionė, kurios metu pvz. galiu patogiai dirbti kompiuteriu,
    Tai kad jis tik dėl to ilgiau važiuoja, nes matai latviams lokomotyvą būtinai keisti reikia. Ne kad teisiog iš LG mokestį paimti už važiavimą jų bėgiais, bet jiems būtinai savo reikia 30čiai minučių prijungti.

    Komentuoti:


  • senasnamas
    replied
    Kai laisvą nišą užėmė ukrainiečiai, tai turbūt kad nekonkurencingas . Pastaruosius įveikti kaina būtų nelengva.

    Komentuoti:

Working...
X