Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Greičiau politika ir dzidziali dzidziali pinigai, kurių nesinori atiduoti žarstyti kitiems.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    O šiaip kokios priežastys, kad Narkevičius ten kažką aiškino apie Lietuvos atskirą projekto valdymą? Tame yra kažkokia logika ar čia kažkokie politiniai išsikalinėjimai?

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė drulia Rodyti pranešimą

    Nežinau tuomet kam, bet šioje vietoje ir arčiau Jonavos yra šios proskynos padarytos, o čia ir turėtų eiti geležinkelio linija. Šiandien ir vakar vėl technika buvo suvažiavusi, kiek supratau tai lyg ėmė grunto mėginius, bet tik pravažiuodamas mačiau, tai negaliu ganantuoti.
    Man rodos, buvo aptariama šitoje temoje aukščiau -- tai proskyna visokiems geologiniams tyrimams ir kitiems paruošiamiesiems darbams. Geležinkeliui praplatins vėliau.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai pirmiausiai turėjo paimti grunto mėginius, o ne mišką kirsti... O jei kirsti, tai iš karto plačiai. Gal ten ne geležinkelis, o kokia elektros linija bus...

    Komentuoti:


  • drulia
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai ne geležinkeliui. Nes per siaura.
    Nežinau tuomet kam, bet šioje vietoje ir arčiau Jonavos yra šios proskynos padarytos, o čia ir turėtų eiti geležinkelio linija. Šiandien ir vakar vėl technika buvo suvažiavusi, kiek supratau tai lyg ėmė grunto mėginius, bet tik pravažiuodamas mačiau, tai negaliu ganantuoti.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Lenkija-Kaunas statė, bet iki šiol iki galo nepastatė. Vis dar nėra signalizacijos. Geležinkelis realiai nenaudojamas.
    Baigėsi pinigai

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Aišku, kad nespės. Lenkijos siena - Kaunas 3 metus statė. Bet tai buvo jau esamas geležinkelis (eismas nebuvo sustabdytas nuo Kauno iki Kazlų Rūdos, bet iki Šeštokų tai buvo sustabdytas). O čia nuo nulio ir 3 ar 4 kartus ilgesnis ruožas.
    Lenkija-Kaunas statė, bet iki šiol iki galo nepastatė. Vis dar nėra signalizacijos. Geležinkelis realiai nenaudojamas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Aišku, kad nespės. Lenkijos siena - Kaunas 3 metus statė. Bet tai buvo jau esamas geležinkelis (eismas nebuvo sustabdytas nuo Kauno iki Kazlų Rūdos, bet iki Šeštokų tai buvo sustabdytas). O čia nuo nulio ir 3 ar 4 kartus ilgesnis ruožas.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Ar yra Lietuvoje kompanijų, mokančių statyti 250km/h standarto greituosius geležinkelius?
    Projektuoja dabar ne Lietuvos kompanija, ir priežiūrą atliks turintys patirtį specialistai. O statyti, bent jau kelią, tiltus, viadukus, galės (jau dabar ruošiasi), ne raketų mokslas. Kitas klausimas, ar spės laiku pagal tuos numatytus "express" planus. Darbų apimtis didžiulė. Vien tiltas per Nerį pareikalus nemažai rangovų resursų.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Deja, Vilnius-Kaunas bus tiesiama paskutinėje eilėje. Jau pavasarį turėtų pradėti statyti nuo Palemono link Latvijos. Žiūrėsim.
    Ar yra Lietuvoje kompanijų, mokančių statyti 250km/h standarto greituosius geležinkelius?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    nesuvokiamas neukiskumas

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl, kad daro. Lenkija irgi nedaro RB 240 km/h. Kol kas tik 160 km/h.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Todėl kad apie RB su 240 km/h tada niekas nesvaigo, tada RB buvo priimta įprasta 1435 mm linija.
    tai kodel dabar Rail Baltica daro 200 km/h ir tik tarp Kauno - Talino? Ar nera tikslas sujungti Baltijos salis su Vakaru Europa greituoju traukiniu?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Todėl kad apie RB su 240 km/h tada niekas nesvaigo, tada RB buvo priimta įprasta 1435 mm linija.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Žinoma. Juk 2016 m. ES transporto komisarė buvo atvykusi į linijos atidarymą.
    Tai kaip galejo priimti, jei neatitinka projektiniu 240 km/h? Ar cia buvo ne Rail Baltika projektas?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Žinoma. Juk 2016 m. ES transporto komisarė buvo atvykusi į linijos atidarymą.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai kad dar nebuvo pateikta iš Lietuvos pusės jokio oficialaus kreipimos/prašymo.
    o tai ES jau prieme Kaunas Lenkija projekta? Atsiskaityta uz pinigus?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad dar nebuvo pateikta iš Lietuvos pusės jokio oficialaus kreipimos/prašymo.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Kol kas nieko nenuspręsta. Lietuva gali gauti antausį už naglumą, kad nutiesė RB iki Kauno, o dabar jau ji negera, reikia naujos RB tarp Lenkijos ir Kauno...
    Kada spresis?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    O tai kaip su 240 km/h, kas ir yra Rail Baltikos esme? Ar bus tik Kaunas - Talinas?
    Kol kas nieko nenuspręsta. Lietuva gali gauti antausį už naglumą, kad nutiesė RB iki Kauno, o dabar jau ji negera, reikia naujos RB tarp Lenkijos ir Kauno...

    Komentuoti:

Working...
X