Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Rygos stotis bus iš esmės modernizuota. Vilniuje rekonstrukcija buvo apie 2002 metus. Tai, ką matome dabar, būtent yra to meto rekonstrukcija. Iki tol buvo berods 197x antros pusės rekonstrukcija. Iki jos buvo pokarinė, kurios metu buvo pastatyta centrinė salė iš miesto pusės ir fligeliai perstatyti.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    O Rygos ne nauja statys RB2 remuose?
    Ne, Rygos centrinė lieka ta pati, gi statys oro uoste (o gal jau net stato?) su visa atšaka.

    Beje, kada ta "rimta" Vilniaus stoties rekonstrukcija buvo? 1950 metais?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Vilniaus ir Kauno stotys rekonstruotos, Rygos gi tarybinė ir jokios rimtos rekonstrukcijos dar nematė.
    O Rygos ne nauja statys RB2 remuose?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniaus ir Kauno stotys rekonstruotos, Rygos gi tarybinė ir jokios rimtos rekonstrukcijos dar nematė.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Svarbiausia kad traukinių eismas yra užtikrintas, o visa kita yra antraeilis dilykas.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Funkcijas atlieka, bet ne puikiai. Vilniaus GS, mano kuklia nuomone, trūksta pastogių peronuose, tvarkingesnės požeminės perėjos (paskutiniu metu pastebiu vis daugiau sutrūkinėjusių plytelių), liftų į viaduką ir pan.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    O kam rekonstruoti tai, kas puikiai atlieka savo funkciją?

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Rail Balticos 3D Rygos geležinkelio stoties vizualizacija: http://edzl.lv/lv/noderiga-informaci...ktiva-pieredze

    O Vilniui ir Kaune liks tokios pačios stotys (nerekonstruotos)?
    Paskutinis taisė lukass; 2018.09.02, 12:33.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Na, buvo 2010 metų Mt. Unpronounceable išsiveržimas, sustabdęs oro susisiekimą visoje Europoje mėnesiui. RB tai draudimo polisas panašiam atvejui.

    Man rodos, kad su geležinkeliu yra taip, kad dabar daromos investicijos naudą neš daugeliui ateinančių kartų. Caro laikais statytas Varšuvos-St.Peterburgo geležinkelis vis dar yra svarbi tiek Lietuvos, tiek Lenkijos transpoto sistemos ašis.
    Dėl tokių atvejų niekas protingas jokių inverticijų nedaro ir nedarys. Nes tikimybė maža, o ir alternatyvos yra. Tuo labiau, kad Lietuvai tiesiogiai tas išsiveržimas įtakos mažai turėjo. Daug didesnė tikimybė, kad geležinkelio pylimą liūtis paplaus ar išsiliejusi upė...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Bet tie užsukimai Florencijoje į abi puses sudaro 3 km (Bolonijoj nėra tupikių stočių), tuo tarpu į Panevėžį užsukimas nuo dab. planuojamos trasos viso sudarytų 20 km.
    Bet sutinku, kad Panevėžiui stotis už Berčiūnų per toli. Vilties suteikia bent tai, jog numatoma iki RB keleivių stoties atvesti 1520 mm geležinkelį, motrisė vis geriau nei nieko.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Būtų galima nutiesti paleis esamą geležinkelį nuo Panevėžio stoties iki RB atšaką ir leisti traukinius su eismo krypties keitimu. Bet gi tuoj ims springti eksperdai, kad bus gaištamas laikas tų, kurie į Rygą ar Taliną. Nieko, Vokietijoje važiavau greitaisiais ICE, kurie važiuoja iki 220-240 km/h., tai yra stočių, į kurias užvažiuojama ir keičiama važiavimo kryptis. Aišku, stotys tupikinės (t.y. nepravažiuojamos, o galinės), bet gi nesugalvojo dėl greitųjų traukinių statyti atskirų stočių kitame miesto gale...
    Italijoj lygiai tas pats. Tie patys frecciarossa ar frecciabianca pvz Roma - Milanas, pakeliui stoja Bolonijoj ir Florencijoj su tupikinemis stotimis.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Tai niekas ir neinvestuos. Ateis 2020, ES nurėš finansavimą ir viskas baigsis su ta RB. Aišku, kad RB niekam nereikalinga.
    Na, buvo 2010 metų Mt. Unpronounceable išsiveržimas, sustabdęs oro susisiekimą visoje Europoje mėnesiui. RB tai draudimo polisas panašiam atvejui.

    Man rodos, kad su geležinkeliu yra taip, kad dabar daromos investicijos naudą neš daugeliui ateinančių kartų. Caro laikais statytas Varšuvos-St.Peterburgo geležinkelis vis dar yra svarbi tiek Lietuvos, tiek Lenkijos transpoto sistemos ašis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Būtų galima nutiesti paleis esamą geležinkelį nuo Panevėžio stoties iki RB atšaką ir leisti traukinius su eismo krypties keitimu. Bet gi tuoj ims springti eksperdai, kad bus gaištamas laikas tų, kurie į Rygą ar Taliną. Nieko, Vokietijoje važiavau greitaisiais ICE, kurie važiuoja iki 220-240 km/h., tai yra stočių, į kurias užvažiuojama ir keičiama važiavimo kryptis. Aišku, stotys tupikinės (t.y. nepravažiuojamos, o galinės), bet gi nesugalvojo dėl greitųjų traukinių statyti atskirų stočių kitame miesto gale...
    Paskutinis taisė Al1; 2018.08.31, 17:17.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Dėl Panevėžio tai sutinku su Al1. Apie 10 kilometrų nuo centro tai milžiniškas atstumas bet kokiu atveju, o kadangi Panevėžys turi tik apie 90 tūkst. gyventojų, tai iš vis darosi absurdas. Miestas niekada tiek daug nepriaugs, o vienas pagrindinių geležinkelio privalumų bus prarastas. Tikrai blogas ir nelogiškas sprendimas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Vilniuje ne pakraštyje, 500 metrų nuo miesto vartų tai ne pakraštys. Kaune kiek toliau. Bet tada realijos buvo kitos. Traukiniai buvo skirti greitam susisiekimui su tolimais kraštais. Tai iki stoties ateiti ar atvažiuoti kilometrą ar kitą, nieko nereiškė. Dabar pasaulis sumažėjo, todėl stotis turi būti patogioje vietoje. Be to dar daugiau pavyzdžių, kai miestai taip ir nedaaugo iki stočių. Beje, Panevėžyje stotis irgi buvo už miesto ir miestas gan prastai priaugo iki stoties. Šiais laikais iki stočių miestai nepriaugs, nes gyventojų mažėja, be to yra kitos transporto rūšys.

    Komentuoti:


  • vėkas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Čia ne iš tarybinių laikų, o paskutinių 20-25 metų tendencija. Ne tik traukiniai, visas VT yra lochams. Lietuva ne Europa. RB netgi Panevėžį aplenks ir stotis bus miesto pakraštyje, kas labai blogai.
    Kai geležinkelį tiesė pro Vilnių - stotis taip pat buvo pakraštyje. Kaune berods irgi.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Čia ne iš tarybinių laikų, o paskutinių 20-25 metų tendencija. Ne tik traukiniai, visas VT yra lochams. Lietuva ne Europa. RB netgi Panevėžį aplenks ir stotis bus miesto pakraštyje, kas labai blogai.

    Komentuoti:


  • andyour
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Žinoma, geriau nemokėtų, bet tai "Lietuvos avialinijų" prichvatizacijos kaina. Tuo labiau, kad lėktuvais skraido valdžia ir turčiai. Jie sau visos valstybės pinigais ir pasiremia aviaciją. Aišku, nukrenta per tai visiems. Bet traukiniais valdžiažmogiai ir "elitas" nevažinės. Ne lygis.
    Kaip tik traukiniai yra lygis. Čia iš sovietinių laikų toks supratimas, kad traukiniai žemiausiam sluoksniui. Vakarų Europoje tai greičio ir komforto simbolis. Dauguma stočių visiškai centre.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė andyour Rodyti pranešimą

    Oro bendrovėms valstybė moka taip pat. Žinoma, geriau nemokėti niekam.
    Žinoma, geriau nemokėtų, bet tai "Lietuvos avialinijų" prichvatizacijos kaina. Tuo labiau, kad lėktuvais skraido valdžia ir turčiai. Jie sau visos valstybės pinigais ir pasiremia aviaciją. Aišku, nukrenta per tai visiems. Bet traukiniais valdžiažmogiai ir "elitas" nevažinės. Ne lygis.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Gi geležinkelį eksploatuos bendra įmonė "RB Rail" ar kaip ten, tai ji ir žiūrės, ką po to.

    Beje, geležinkeliu važiuos ne tik žmonės, bet ir kroviniai, gal kaip nors išsivers?
    Keleivių pervežimai nuo krovinių pagal ES reikalavimus atskirti. Jei LG dar sugeba kažkaip prasukti, formaliai srautai atskirti, bet valstybė neima dividentų ir leidžia jų sąskaita dengti nuostolius, tai RB to tikrai nebus. Nes projektas jungtinis trijų šalių. Daugiausiai nuostolių dėl keleivių pervežimų patirtų Lietuva, nes geležinkelio ilgis ilgiausiais ir traukinių daugiausiai. Latvija patirų mažiau, o Estija mažiausiai.

    Komentuoti:

Working...
X