Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Tai dabar matosi, kad 2020 m. 1520 entuziastų tiek politikų tarpe, tiek pačiose geležinkelių įmonėse nebebus:
    - Rusijos, Baltarusijos krovinių nebėra.
    Realybė ir Vladimiro Vladimirovičiaus vatinės svajonės yra du skirtingi dalykai. Taip kad jokios RBII nereikia, pakanka RBI iki Kauno.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.10, 01:30.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Konteineriai neišlenda iš gabarito, bet be konteinerių yra kitų krovinių.
    Radau tokius skaičius (2012 vs 2016), mln.t.: Ust Luga - 47 ir 93, Talinas - 27 ir 20, Ryga - 36 ir 37, Ventspilis - 29 ir 19, Klaipėda - 35 ir 40. Dar reikia prisiminti kas Rusija pastatė ir kitus uostus netoli Peterburgo, kad iš Peterburgo uosto "purvinus" krovinius stengiasi permesti į Ust-Lugą.
    Tai dabar matosi, kad 2020 m. 1520 entuziastų tiek politikų tarpe, tiek pačiose geležinkelių įmonėse nebebus:
    - Rusijos, Baltarusijos krovinių nebėra
    - vidiniams pervežimams vežė įtakos neturi
    - ES privengia finansuoti 1520 remontus ir modernizacijas

    Teks išparduoti trauką, riedmenis, atleisti darbuotojus.

    Ir 1435 masins
    - ES krovinių atsivežimas
    - dideli infrastruktūriniai projektai, modernizacija už ES fondų lėšas
    - pigesni riedmenys, didesnis pasirinkimas
    - darduotojų poreikis
    - elektrifikacijos
    - tunelis į Helsinkį

    Ir čia op - RB II virs RB III.

    Visgi, mano nuomone, Rusija atsibus su krovinių susiglėbimu sau. Ir padalins atgal.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied

    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Bet jei veži jūrinius konteinerius - be skirtumo? ar galima kažką išlošti?
    Konteineriai neišlenda iš gabarito, bet be konteinerių yra kitų krovinių.
    Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
    Dabar tingiu rankioti skaičius, bet 100 mln sugebėtų kažkaip labai nesunkiai man atrodo, nes vien Ventspilis ir jungtinis Talino uostas daug prarado krovos, kuri pasuko į Ust Lugą. Be to vis nauji terminalai atsiranda net suspaustame Klaipėdos uoste, o plėstis vietos Latvijoje ir Estijoje labai daug yra.
    Radau tokius skaičius (2012 vs 2016), mln.t.: Ust Luga - 47 ir 93, Talinas - 27 ir 20, Ryga - 36 ir 37, Ventspilis - 29 ir 19, Klaipėda - 35 ir 40. Dar reikia prisiminti kas Rusija pastatė ir kitus uostus netoli Peterburgo, kad iš Peterburgo uosto "purvinus" krovinius stengiasi permesti į Ust-Lugą.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.09, 08:37.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Jeigu Ust-Lugos uosto nebūtų, jį vistiek reikėtų pastatyti. Tiesiog nesugebėtų Talino, Rygos, Ventspilio, Liepojos ir Klaipėdos uostai susidoroti su papildomais 100 mln. tonų per metus, kuruos dabar perkrauna Ust-Lugoje, tik dalį krovinių.

    Dabar tingiu rankioti skaičius, bet 100 mln sugebėtų kažkaip labai nesunkiai man atrodo, nes vien Ventspilis ir jungtinis Talino uostas daug prarado krovos, kuri pasuko į Ust Lugą. Be to vis nauji terminalai atsiranda net suspaustame Klaipėdos uoste, o plėstis vietos Latvijoje ir Estijoje labai daug yra.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    Bet jei veži jūrinius konteinerius - be skirtumo? ar galima kažką išlošti?

    PS
    Tegu turi, tegu stato. Bet tegu žino kuo baigsis jei neveš
    O čia jiems kažkokia didele problema pataptų?

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Lietuvoje (ir kitose buv. TSRS šalyse) vagonai yra platesni ir aukštesni nei Vokietijoje ar Austrijoje.
    Jeigu Ust-Lugos uosto nebūtų, jį vistiek reikėtų pastatyti. Tiesiog nesugebėtų Talino, Rygos, Ventspilio, Liepojos ir Klaipėdos uostai susidoroti su papildomais 100 mln. tonų per metus, kuruos dabar perkrauna Ust-Lugoje, tik dalį krovinių.

    Bet jei veži jūrinius konteinerius - be skirtumo? ar galima kažką išlošti?

    PS
    Tegu turi, tegu stato. Bet tegu žino kuo baigsis jei neveš

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Viskas susiję, ore izoliuotai neplaukioja.
    Ar moderatoriai leistu sita quote'a isideti i forumo signature?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Viskas susiję, ore izoliuotai neplaukioja.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O tai nedaeina, kad rašai ne į temą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.
    Komandą iš saugumo gavai? Koks dar niekinimas? Lietuva gilioje demografinėje duobėje ir iš jos neišsikrapštys, jei ir toliau tokia politika bus vykdoma. O kad ji keistųsi, nematyti. Tiesa akis bado? Šiemet jau iš Lietuvos pabėgo virš 50 tūkst. Kasmet pabėga po Marijampolę ar Jonavą. Kas liks iš Lietuvos po 20 ar 30 metų, jei niekas nesikeis? Taigi, grįžtant prie geležinkelių, kas jais važinės ir ką reikės jais vežioti po 20-30 metų? Panaši padėtis bus ir Latvijoje bei Estijoje.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 16:24.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kas tai yra?
    Lietuvoje (ir kitose buv. TSRS šalyse) vagonai yra platesni ir aukštesni nei Vokietijoje ar Austrijoje.
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Al1 teisus. Bet jis gąsdina Ust Lugom. Tai aš rodau kuo gali baigtis Baltarusijos ir Rusijos krovinių nutraukimas.
    Jeigu Ust-Lugos uosto nebūtų, jį vistiek reikėtų pastatyti. Tiesiog nesugebėtų Talino, Rygos, Ventspilio, Liepojos ir Klaipėdos uostai susidoroti su papildomais 100 mln. tonų per metus, kuruos dabar perkrauna Ust-Lugoje, tik dalį krovinių.


    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą

    3. Lietuvoje yra platesnis riedmenų gabaritas nei vakarų Europoje, taip kad tektų arba užsakinėti specifinius vagonus ir važinėti jais tik Lietuvoje (kas yra neprotinga) arba neišnaudoti pakrovimo galimybių (kas taip pat yra neprotinga).
    Taip kad Al1 dalinai yra teisus.
    Kas tai yra?

    PS
    Al1 teisus. Bet jis gąsdina Ust Lugom. Tai aš rodau kuo gali baigtis Baltarusijos ir Rusijos krovinių nutraukimas. 1435

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    1. Riedmenys susidėvės kažkada. Kaina 1435 dėl didesnės rinkos yra mažesnė. Nes joks ministras neBEpirks iš Rytų 1520 dar kokį 10 metų.
    1435 gali nuomoti, gali pirkti, gali dėvėtus imti.
    2. Po Pirmo pasaulinio karo bėgius perkaldavo per kelis mėnesius Lietuvos teritorijoje
    3. ES finansuos. Jiems naudinga plėsti tinklą, be to, ES gamintojai gautų daug užsakymų. Tai galima gauti politinę paramą tokiam projektui tiek Prancūzijos, tiek Vokietijos politikų.
    2. Kai pabėgiai mediniai - šituos darbus nesunkiai atlieka kelių šimtų kariškių brigada be ypatingos technikos ir medžiagų. Kai pabėgiai gelžbetoniniai - reikia ir technikos, ir naujų pabėgių - kiek tai kainuotų?
    3. Lietuvoje yra platesnis riedmenų gabaritas nei vakarų Europoje, taip kad tektų arba užsakinėti specifinius vagonus ir važinėti jais tik Lietuvoje (kas yra neprotinga) arba neišnaudoti pakrovimo galimybių (kas taip pat yra neprotinga).
    Taip kad Al1 dalinai yra teisus.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.08, 14:27.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.
    Teisingai. Tegul "-1" vatnikų saituose reiškiasi su bendraminčiais.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.
    Na ka darysi.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal nereikia čia nesąmonių. Kiek kainuos viso geležinkelio perkalimas į 1435 mm ir visų riedmenų keitimas ar dalies perdarymas? Alio? Pigiau iš viso visą geležinkelį į metalo laužą priduoti ir nieko nedaryti ar sukišti į asfaltą ir nutiesti naują autostradą Vilnius - Kaunas, o visur kitur pakaktų esamų automobilių kelių su rekonstrukcijomis kai kuriose vietose...
    1. Riedmenys susidėvės kažkada. Kaina 1435 dėl didesnės rinkos yra mažesnė. Nes joks ministras neBEpirks iš Rytų 1520 dar kokį 10 metų.
    1435 gali nuomoti, gali pirkti, gali dėvėtus imti.
    2. Po Pirmo pasaulinio karo bėgius perkaldavo per kelis mėnesius Lietuvos teritorijoje
    3. ES finansuos. Jiems naudinga plėsti tinklą, be to, ES gamintojai gautų daug užsakymų. Tai galima gauti politinę paramą tokiam projektui tiek Prancūzijos, tiek Vokietijos politikų.

    Atrodote plačių pažiūrų, bet kažkaip jums sunku įsivaizuodi toliau į ateitį.

    Visų trobelių pajungimas prie kanalizacijos, kurio reikalauja EK iš mūsų labai rimtai nes vandentvarkos projektams lėš0s įsisavintos, o naudos nėra, man atrodo sudėtingesnis projektas nei pasiaurinti bėgius. Nes kiekvienai trobelei - projektas, suderinimai, sutikimai, kompensavimai už nuardytas tvoras, trinkeles, rangos samdymas, aukščių kompensavimas kur trūksta. O čia viena įmonė ir pusantro tūkstančio km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal nereikia čia nesąmonių. Kiek kainuos viso geležinkelio perkalimas į 1435 mm ir visų riedmenų keitimas ar dalies perdarymas? Alio? Pigiau iš viso visą geležinkelį į metalo laužą priduoti ir nieko nedaryti ar sukišti į asfaltą ir nutiesti naują autostradą Vilnius - Kaunas, o visur kitur pakaktų esamų automobilių kelių su rekonstrukcijomis kai kuriose vietose...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Visiems tiems pramonės poreikiams pakanka esamos linijos, brangios greitaeigės linijos krovininiams vagonams nereikia.
    Jei į RB I žiūrėti kaip į pabaigą, tai nereikia. Pramonei 80 kmh puiku. Iki LEZ puiku.
    Bet jei RB I tarpinė stotelė link RB II, o RB II tik stotelė link RB III? Kai RB III būtų viso pusantro tūkstančio perkalimas į 1435.

    Baltarusija ir Rusija užsuka krovinius - RB III čia turi milžinišką palaikymą. Politikai+LG administracija+verslas+tarptautinis verslas+visuomenė.

    Kokia naudą duos 1520 jei nebus krovinių? TEP pertemps 8 vagonus keleivių į Kaliningradą? Nu ir?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet kokiu atveju tai nėra joks pagrindas pereiti prie 1435 mm. Tuo labiau, kad ir visas lokomotyvų, vagonų ir spec. technikos parkas turės būti pakeistas ar perdarytas. Niekas tokioms avantiūroms pinigų neskirs, o jei debilai valdžioje tai nuspręstų, tai būtų geležinkelių sužlugdymas.

    Per užtvanką pagrindas antram keliui yra. Bet pagal darbų kalendorių darbai su eismo uždarymu aplinkkelyje užtruks berods 30 ar 45 dienas. Ilgiau, nei tunelyje, vadinasi, bus ką daryti. Gali būti, kad bus sutvirtinamos esamos atramos. Dar daugiau užtruks RB estakados-viaduko statyba per liniją Palemonas - Kaunas.

    Komentuoti:

Working...
X