Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Vitas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363

    Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?
    Dar 1973-1975m. melavo, kad elektrinis traukinys ER9M iš Vilniaus į Kauną nuvažiuos per 50 minučių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nacionalinė žemės tarnyba 2019.05.09
    NŽT baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės tiesimui
    Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius Laimonas Čiakas pasirašė paskutiniuosius žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktus, reikalingus ypatingos valstybinės svarbos projekto „Rail Baltica“ vėžės tiesimo darbams vykdyti. Kita planuojama Tarnybos užduotis – žemės paėmimo visuomenėms poreikiams vietinės reikšmės automobilių keliams statyti ir rekonstruoti projektas, užtikrinsiantis privažiavimą prie greta numatomos geležinkelio vėžės esančių sklypų.

    NŽT nuo 2018 metų antrosios pusės projektui „Rail Baltica“ įgyvendinti iš viso buvo pasirašyta 1750 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktų (iš viso apie 7500 egzempliorių). Tarnyba priėmė sprendimus Panevėžio, Pasvalio, Kauno, Jonavos ir Kėdainių rajonuose visuomenės poreikiams paimti 1365 sklypus, kurių bendras plotas siekia 1244 ha. Maždaug ketvirtadalį šio ploto sudaro miško žemė, o 187 ha – valstybinės žemės sklypai. Pasirašyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai perduoti projektą vykdančiai institucijai – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai.

    http://www.nzt.lt/go.php/lit/Nzt-bai...vezes-tiesimui

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Pokalbis su LG bosu Bartuška nuo 38:45 apie Rail Baltica
    https://www.delfi.lt/video/laidos/de...8PnfL-VCQKJU#/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dėl Varšuvos neaišku, o visur kitur visiškai realistiška.

    Komentuoti:


  • DKL
    replied
    Kodėl meluoja? Tai normalūs ir net sakyčiau atsargūs laikai 250 km/h linijai.

    Komentuoti:


  • SoulMulticast
    replied
    Kelionių traukiniu trukmė baigus projektą
    • Kaunas-Ryga – 1 val. 35 min.,
    • Kaunas-Talinas – 3 val. 29 min.,
    • Kaunas-Varšuva – 2 val. 20 min.,
    • Kaunas-Panevėžys – 0 val. 38 min.
    • Vilnius- Kaunas – 0 val. 36 min.,
    • Vilnius-Talinas – 4 val. 05 min.,
    • Vilnius-Ryga – 2 val. 01 min.
    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363

    Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    O asmenine mano spelione apie busima kaina tokia: Vilnius-Varsuva, 2 klase - 95 eurai, 1 klase - 165 eurai. Cia yra mano spelione grynai "del sportinio intereso".
    Na aš irgi paliksiu spėjimą ateičiai.
    Kaunas - Varšuva 40 eur.

    Saugus spėjimas, nes:
    Straipsnyje minėta, kad planuojamos kainos bus dvigubai didsnės nei autobusu.
    Taip pat dabar esama 11 eur traukinio Kaunas - Balstogė kaina.


    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą
    Autobusai ir 5 skrydžiai per dieną į Varšuvą sėkmingai vyksta, traukiniui taip pat atsiras rinka. Kaina labiau priklausys nuo keleivių noro mokėti, nuo lėktuvų ir autobusų kainų, o ne nuo maršruto populiarumo.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Mano asmenine nuomone, kaip galimo paslaugos naudotojo, - normali bilieto kaina, prienama Lietuvos zmonems, butu arti dabartines kainos greitajam traukiniui nuo Klaipedos iki Vilniaus (su pataisymu i didesni atstuma tarp Vilniaus ir Varsuvos). Tad jei nuo Vilniaus iki Klaipedos 25 eurai, tad iki Varsuvos butu apie 30 euru.
    O asmenine mano spelione apie busima kaina tokia: Vilnius-Varsuva, 2 klase - 95 eurai, 1 klase - 165 eurai. Cia yra mano spelione grynai "del sportinio intereso".

    Jokiu ekonominio skaiciavimu tam nedariau, nes tame nera prasmes, kadangi pats projektas nera ekonomiskai apskaiciuotas. As paprasciausiai primeciau, kiek pinigais ta kaina as uzkelciau, jei buciau valdininkas ir mastyciau kaip masto jis.

    Ir jei kada ta traukini paleis (neuzmirskim apie galima pasauline krize, kuri gali ateiti visai netiketai ir nusluoti velniams visus planus), tada is to bus galima arba pasijuokti - jei spelione neissipildys, arba pasiverkti - jei kaip tik issipildys.
    Paskutinis taisė hobo; 2019.05.02, 23:34.

    Komentuoti:


  • Mr. Vilnius
    replied
    Reik nepamiršt, kad skrendant lėktuvu prie kelionės laiko prisideda ir laikas, praleistas laukiant oro uostuose, kai tuo tarpu į traukinį gali sėsti praktiškai iš karto, be didesnių skrupulų.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Lyginkim apples to apples, va kainos +2 sav nuo dabar:
    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	176,2 kB
ID:	1715577

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą

    Na kur gi jau. Pigiau 100 EUR rasti sunkiai gausis. Be to tai bus apribotas bilietas.
    Aplamai kiek ankstoka kalbėt apie bilietų kainas, kai RBII Vilnių pasieks optimistiškiausiu atveju apie 2027 m.
    5 skrydžiai per dieną... sėkmės RBII.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Dar į Varšuvą už kelių metų bus patogi greita automagistralė/greitkelis, tai ir kelionė automobiliu/autobusu neatrodys tokia bloga.
    Paskutinis taisė Garbanius; 2019.04.16, 11:09.

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Tai koks London-Glasgow ar London-Manchester irgi turėjo seniai žlugti, nes už pigiai skraido visokie Ryanair 50 kartų per dieną. Ale nežlunga.
    Nežlunga, nes iš Londono centro patogiau ir greičiau sėsti į traukinį ir už poros val. būti Mančesterio centre, Londone vien iki oro uosto kiek užtruka nuvažiuoti, plius dar ilgos patikros ir t.t. Vilniaus atveju oro uostas yra 5 min. nuo centro, patikrina praeinama irgi per 5 min., tad važiuoti 6 val. traukiniu, kai galima nuskristi per valandą už tą pačią kainą, nelabai apsimokės.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
    Tai koks London-Glasgow ar London-Manchester irgi turėjo seniai žlugti, nes už pigiai skraido visokie Ryanair 50 kartų per dieną. Ale nežlunga.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
    Na kur gi jau. Pigiau 100 EUR rasti sunkiai gausis. Be to tai bus apribotas bilietas.
    Aplamai kiek ankstoka kalbėt apie bilietų kainas, kai RBII Vilnių pasieks optimistiškiausiu atveju apie 2027 m.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Aš labai tikiuosi, kad RB turės dinaminę kainodarą: bilietai 3-4 sav. iki kelionės 20 Eur, o kitą dieną kad ir 80.

    Komentuoti:


  • Garbanius
    replied
    Parašė Lettered Rodyti pranešimą

    Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.
    Na dabar orą vežioja RB iš Kauno į Balstogę, niekam nei šilta nei šalta, kad šimtai tūkstančių į orą paleidžiami dotuojant visiškai nereikalingą maršrutą

    Komentuoti:


  • Lettered
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Kainų palyginimui:

    Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
    Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

    Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
    Tokiu atveju maršrutas bus pasmerktas žlugti, nes už panašią kainą skraido LOT.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė Garbanius Rodyti pranešimą

    Bėda turbūt, kad žmonių srautai nebus pakankami, o tai kaina tik išaugins. Aišku, gal griš Zuokas ir sugalvos mokėt dotacijas, už Vilniaus prestižo reklamavimą
    Kad rodos ir be Zuoko dotacijos mokamos

    Komentuoti:

Working...
X