Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Audrys
    replied
    Prasideda „Rail Baltica“ Lietuvos atkarpos Kaunas-Ramygala projektavimas

    „Rail Baltica“ globalaus forumo metu, tarp bendros įmonės „RB Rail AS“ ir ispanų bendrovės „IDOM Consulting, Engineering, Architecture“ buvo pasirašytas kontraktas pradėti detaliojo techninio projektavimo darbus geležinkelio atkarpai nuo Kauno iki Ramygalos.


    Lietuvos ruožas Kaunas-Ramygala bus 78 km ilgio, o jos projektas numato septynis kelio viadukus, 11 geležinkelio viadukų, tris žaliuosius tiltus ir keturis geležinkelio tiltus. Šioje atkarpoje bus ir viena svarbiausių visos „Rail Baltica“ geležinkelio statybų – ilgiausias geležinkelio tiltas Baltijos šalyse, kuris nusidrieks per 1.7 km virš Neries upės. Visa kontrakto kaina yra 6 979 893 eurų (neįskaitant PVM).

    Per 24 mėnesius IDOM bendrovė parengs parengti šio ruožo geležinkelio pamatų ir antstatų statybos bei detalųjį techninį projektus. Kontraktas taip pat apima statybos vietų analizę, vertės inžinerijos studiją, pagrindinį ir techninį projektus. Statybos metu taip pat bus atliekama projekto priežiūra.

    „Ypatingas dėmesys skiriamas „Rail Baltica“ projekto pažangai jį realizuojant link Latvijos sienos, o tai demonstruoja mūsų ryžtą įgyvendinti projektą laiku, efektyviai ir skaidriai naudojant išskirtas lėšas. Infrastruktūros plėtrai patvirtintas ypatingas planas, o žemės sklypų įsigijimo procesas pagrindinei linijai bus netrukus baigtas – laiku užbaigta projektavimo stadija mums leis pradėti statybos darbus 2021 metais“, – sakė Susisiekimo ir ryšių ministras Rokas Masiulis.

    „Iš viso mes planuojame šiemet pradėti penkių „Rail Baltica“ pagrindinės linijos ruožų projektavimo darbus. Pirmas kontraktas Estijoje buvo pasirašytas kovo 29 d., gegužę eilės laukia dar du kontraktai Rygoje“, sakė Timo Riihimäki, RB Rail AS vadovas. „Mes patenkinti atrinktos bendrovės kompetencija ir kalibru. Ji atneša Ispanijos greitojo geležinkelio, kurio tinklas Europoje ilgiausias, patirtį“.

    „Mums garbė laimėti „Rail Baltica“ projektavimo konkursą, ir didžiuojamės galėdami prisidėti prie šio iššūkio“, prideda Alvaro Rey, „IDOM Consulting, Engineering, Architecture“ vadovas. „Mūsų komanda nekantrauja pasidalinti savo žiniomis ir patirtimi geležinkelio srityje, kadangi neabejotina, jog sėkmei būtinas vietos ir globalios patirties bei žinių derinys“.

    Iš viso paskelbti 7 iš 11 ruožų detaliųjų techninių projektų pirkimai, kurie sudaro 57 proc. visos „Rail Baltica“ linijos. Estijoje vykdomas detaliojo techninio projekto pirkimas ruožui nuo Latvijos-Estijos valstybių sienos iki Talino. Latvijoje vykdomi dviejų iš keturių ruožų projektavimo pirkimai. Lietuvoje taip pat vykdomi dviejų iš keturių ruožų pirkimai – nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos.

    https://jp.lt/prasideda-rail-baltica...projektavimas/

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Jau ir vaikiški žaislai RailBaltica tema:

    Click image for larger version

Name:	20190314_181539.jpg
Views:	1
Size:	241,6 kB
ID:	1707059

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Bus, bet 10 km (!!!) nuo miesto centro. Ir be galimybės persėsti pvz. važiuojantiems iš Šiaulių. Žodžiu, kaip Rusijos Imperijos laikais.
    Svarbu kad būtų padarytas normalus susisiekimas su miestu.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Bus, bet 10 km (!!!) nuo miesto centro. Ir be galimybės persėsti pvz. važiuojantiems iš Šiaulių. Žodžiu, kaip Rusijos Imperijos laikais.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė PNVŽ Rodyti pranešimą
    O ar išvis kokia nors stotelė prie Panevėžio bus? Nes jei ne...
    Kokia nors stotele turetu buti

    Komentuoti:


  • PNVŽ
    replied
    O ar išvis kokia nors stotelė prie Panevėžio bus? Nes jei ne...

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Svarbu € isisavint

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Kaunas-Vilnius eurovežės trasa dar net nežinoma, o svajoja apie reisus jau 2025-2026 m. :)

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tai reiskia is Talino per Kauna i Varsuva ir is Talini per Kauna i Vilniu? Tai bus du atskiri marsrutai? Kaunui gerai, jo stotis bus prikimsta greitaeigiu traukiniu :) Kurie, beje, nuo Kauno iki Varsuvos vaziuos tik ciuku-ciuku- traukinuku greiciu :)

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Greitieji traukiniai tarp Vilniaus, Varšuvos ir Talino kursuos kas dvi valandas
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...94405#cxrecs_s

    Greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių, pradėjus veikti linijai, kursuos keturis kartus per dieną, o per dešimt metų šis skaičius išaugs iki šešių traukinių.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    „Rail Baltica“ eismo planas suteikia naujų įžvalgų apie 2025-2056 m. traukinių eismą
    Šaltinis: 15min
    Publikuota: 09:10, 2019.03.12

    Numatyta, kad greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių pradėjus veikti linijai kursuos keturis kartus per dieną, o dešimties metų laikotarpyje šis skaičius išaugs iki šešių traukinių. Papildomai, Vilnius-Kaunas-Varšuva maršrutu per dieną kursuos net iki 10 traukinių. Todėl, „Rail Baltica“ užtikrins greitųjų traukinių susisiekimą tarp Baltijos šalių sostinių kas dvi valandas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

    Be to, plane numatyti du naktinių traukinių maršrutai Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas ir Vilnius-Kaunas-Varšuva-Berlynas, kurie leis pasiekti labiau nutolusios kelionės tikslus Europoje. Keleiviai taip pat galės per 10 minučių iš Rygos centrinės stoties pasiekti Rygos tarptautinį oro uostą. Šie traukiniai kursuos ne rečiau kaip kas 30 minučių. Greitųjų traukinių eismo intensyvumas nustatytas remiantis planuojama keleivių paklausa, kuri buvo įvertinta „Rail Baltica“ traukinių eismo plane 2026-2056 m. Planas, parengtas Vokietijos kompanijos „ETC Gauff Mobility GmbH“, apsijungusios į konsorciumą su „COWI A/S“ (Danija) ir „Institut für Bahntechnik GmbH“ (Vokietija) įmonėmis,..........................
    .............. Krovininiai traukiniai
    Plane numatyta, kad per valandą „Rail Baltica“ linija važiuos 2-3 kroviniai traukiniai, pasiekiantys maksimalų 120 km/val. greitį. Numatyta vienos ašies apkrova yra 25 tonos, o sąstato ilgis – 1050 m. Siekiant paskatinti krovinių pervežimus, yra vystomi trys dideli multimodaliniai terminalai – Mūgoje (Estijoje), Salaspilyje (Latvijoje) ir Palemone (Lietuvoje). Planuojama, kad net 80% krovininių traukinių „Rail Baltica“ linijoje bus intermodaliniai – suteikiantys galimybes logistikos operatoriams perkelti krovinius nuo kelių transporto ant geležinkelio transporto ir transportuoti konteinerius bei puspriekabes geležinkeliu. Numatoma, kad dėl to ženkliai sumažės oro tarša ir kelių transporto spūstys bei pagerės eismo saugumas keliuose.....................
    ..............Apie traukinių eismo planą
    Traukinių eismo planas parengtas remiantis konsoliduotomis keleivių ir krovinių pervežimo „Rail Baltica“ koridoriumi paklausos studijomis. Jame sudaryti tvarkaraščiai skirtingos rūšies traukiniams. Plane taip pat palyginti naudotini riedmenys, preliminarios infrastruktūros bei riedmenų priežiūros objektų vietos, bei detalūs jų kelių išvystymo planai. Pagrindiniai traukinių eismo plano rezultatai bus naudojami toliau atliekant studijas bei projektuojant „Rail Baltica“ infrastruktūrą.

    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Uz ES pinigus susitvarkys savo vidaus gelezinkelius? :)

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal ši naujiena kažką gero reiškia:

    Suomija tapo bendros "Rail Baltica" įmonės akcininke

    http://www.rail-baltica.lt/news/146/...nes-akcininke/

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bet projektas, kuris gauna milijonus Euru is ES bendrijos, vadinasi 240 km/km Talinas-Varsuva. Tai kas cia ka bando apgauti?

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man įdomiau, kas vyks tarp Kauno ir Lenkijos, o taip pat pačioje Lenkijoje. Kitaip projektas atrodys beprasmis.
    Jei Kaunas del tu ivykiu taps/liks paciu galiniu europinio siauruko terminalu, tai irgi gerai - bus darbo, biznio bei pinigu Lietuvos vezejams: perkrauti krovinius Kaune is traukiniu ir vezti toliau i Latvija-Estija. Ir Lietuvai nebus nuostoliu rupintis begale metu nerentabiliu gelezinkeliu ir tam leisti pinigus. Tad is to viso iseis tikras HAPPY END.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Gerai, kad verslininkai, kurie investavo i sklypus, nenukentes. :)

    O valstybe per tuos supirktus sklypus galu gale gales nutiesti gera dveju-keturiu juostu asfaltuota kelia kroviniams vezti tiesiai i Ryga bei Talina ir is ju. Tad irgi nenukentes. :)
    Man įdomiau, kas vyks tarp Kauno ir Lenkijos, o taip pat pačioje Lenkijoje. Kitaip projektas atrodys beprasmis.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kad jau išpirkinėja sklypus projektui.
    Gerai, kad verslininkai, kurie investavo i sklypus, nenukentes. :)

    O valstybe per tuos supirktus sklypus galu gale gales nutiesti gera dveju-keturiu juostu asfaltuota kelia kroviniams vezti tiesiai i Ryga bei Talina ir is ju. Tad irgi nenukentes. :)
    Paskutinis taisė hobo; 2019.03.05, 10:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Lietuva: mes sugebėjom užstabdyti RB su savo neaiškiais RB1 projektais ir pinigų švaistymu bei grobstymu.

    Latvija: hold my beer.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą

    Matyt, tai ir bus svajones pabaiga. Ir uz anksciau supirktus prie trasos sklypus niekam neiseis gauti pinigu. RIP
    Tai kad jau išpirkinėja sklypus projektui.

    Komentuoti:

Working...
X