Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    Tai reiskia is Talino per Kauna i Varsuva ir is Talini per Kauna i Vilniu? Tai bus du atskiri marsrutai? Kaunui gerai, jo stotis bus prikimsta greitaeigiu traukiniu Kurie, beje, nuo Kauno iki Varsuvos vaziuos tik ciuku-ciuku- traukinuku greiciu

    Komentuoti:


  • R.D.
    replied
    Greitieji traukiniai tarp Vilniaus, Varšuvos ir Talino kursuos kas dvi valandas
    https://www.delfi.lt/verslas/transpo...94405#cxrecs_s

    Greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių, pradėjus veikti linijai, kursuos keturis kartus per dieną, o per dešimt metų šis skaičius išaugs iki šešių traukinių.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    „Rail Baltica“ eismo planas suteikia naujų įžvalgų apie 2025-2056 m. traukinių eismą
    Šaltinis: 15min
    Publikuota: 09:10, 2019.03.12

    Numatyta, kad greitieji „Rail Baltica“ traukiniai iš Talino į Varšuvą ir iš Talino į Vilnių pradėjus veikti linijai kursuos keturis kartus per dieną, o dešimties metų laikotarpyje šis skaičius išaugs iki šešių traukinių. Papildomai, Vilnius-Kaunas-Varšuva maršrutu per dieną kursuos net iki 10 traukinių. Todėl, „Rail Baltica“ užtikrins greitųjų traukinių susisiekimą tarp Baltijos šalių sostinių kas dvi valandas, rašoma pranešime žiniasklaidai.

    Be to, plane numatyti du naktinių traukinių maršrutai Talinas-Ryga-Kaunas-Varšuva-Berlynas ir Vilnius-Kaunas-Varšuva-Berlynas, kurie leis pasiekti labiau nutolusios kelionės tikslus Europoje. Keleiviai taip pat galės per 10 minučių iš Rygos centrinės stoties pasiekti Rygos tarptautinį oro uostą. Šie traukiniai kursuos ne rečiau kaip kas 30 minučių. Greitųjų traukinių eismo intensyvumas nustatytas remiantis planuojama keleivių paklausa, kuri buvo įvertinta „Rail Baltica“ traukinių eismo plane 2026-2056 m. Planas, parengtas Vokietijos kompanijos „ETC Gauff Mobility GmbH“, apsijungusios į konsorciumą su „COWI A/S“ (Danija) ir „Institut für Bahntechnik GmbH“ (Vokietija) įmonėmis,..........................
    .............. Krovininiai traukiniai
    Plane numatyta, kad per valandą „Rail Baltica“ linija važiuos 2-3 kroviniai traukiniai, pasiekiantys maksimalų 120 km/val. greitį. Numatyta vienos ašies apkrova yra 25 tonos, o sąstato ilgis – 1050 m. Siekiant paskatinti krovinių pervežimus, yra vystomi trys dideli multimodaliniai terminalai – Mūgoje (Estijoje), Salaspilyje (Latvijoje) ir Palemone (Lietuvoje). Planuojama, kad net 80% krovininių traukinių „Rail Baltica“ linijoje bus intermodaliniai – suteikiantys galimybes logistikos operatoriams perkelti krovinius nuo kelių transporto ant geležinkelio transporto ir transportuoti konteinerius bei puspriekabes geležinkeliu. Numatoma, kad dėl to ženkliai sumažės oro tarša ir kelių transporto spūstys bei pagerės eismo saugumas keliuose.....................
    ..............Apie traukinių eismo planą
    Traukinių eismo planas parengtas remiantis konsoliduotomis keleivių ir krovinių pervežimo „Rail Baltica“ koridoriumi paklausos studijomis. Jame sudaryti tvarkaraščiai skirtingos rūšies traukiniams. Plane taip pat palyginti naudotini riedmenys, preliminarios infrastruktūros bei riedmenų priežiūros objektų vietos, bei detalūs jų kelių išvystymo planai. Pagrindiniai traukinių eismo plano rezultatai bus naudojami toliau atliekant studijas bei projektuojant „Rail Baltica“ infrastruktūrą.

    ​​​​​​​

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Uz ES pinigus susitvarkys savo vidaus gelezinkelius?

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Gal ši naujiena kažką gero reiškia:

    Suomija tapo bendros "Rail Baltica" įmonės akcininke

    http://www.rail-baltica.lt/news/146/...nes-akcininke/

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bet projektas, kuris gauna milijonus Euru is ES bendrijos, vadinasi 240 km/km Talinas-Varsuva. Tai kas cia ka bando apgauti?

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Man įdomiau, kas vyks tarp Kauno ir Lenkijos, o taip pat pačioje Lenkijoje. Kitaip projektas atrodys beprasmis.
    Jei Kaunas del tu ivykiu taps/liks paciu galiniu europinio siauruko terminalu, tai irgi gerai - bus darbo, biznio bei pinigu Lietuvos vezejams: perkrauti krovinius Kaune is traukiniu ir vezti toliau i Latvija-Estija. Ir Lietuvai nebus nuostoliu rupintis begale metu nerentabiliu gelezinkeliu ir tam leisti pinigus. Tad is to viso iseis tikras HAPPY END.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Gerai, kad verslininkai, kurie investavo i sklypus, nenukentes.

    O valstybe per tuos supirktus sklypus galu gale gales nutiesti gera dveju-keturiu juostu asfaltuota kelia kroviniams vezti tiesiai i Ryga bei Talina ir is ju. Tad irgi nenukentes.
    Man įdomiau, kas vyks tarp Kauno ir Lenkijos, o taip pat pačioje Lenkijoje. Kitaip projektas atrodys beprasmis.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Tai kad jau išpirkinėja sklypus projektui.
    Gerai, kad verslininkai, kurie investavo i sklypus, nenukentes.

    O valstybe per tuos supirktus sklypus galu gale gales nutiesti gera dveju-keturiu juostu asfaltuota kelia kroviniams vezti tiesiai i Ryga bei Talina ir is ju. Tad irgi nenukentes.
    Paskutinis taisė hobo; 2019.03.05, 11:49.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Lietuva: mes sugebėjom užstabdyti RB su savo neaiškiais RB1 projektais ir pinigų švaistymu bei grobstymu.

    Latvija: hold my beer.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą

    Matyt, tai ir bus svajones pabaiga. Ir uz anksciau supirktus prie trasos sklypus niekam neiseis gauti pinigu. RIP
    Tai kad jau išpirkinėja sklypus projektui.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Pasirodo, kad pries pora savaiciu Latvijos transporto ministras Talis Linkaits pasake, kad RailBaltica II projektas bus atidetas 2 metams, nes nera pinigu: Delfi.lv -- Linkaits: 'Rail Baltica' kavēsies par vismaz diviem gadiem

    Matyt, tai ir bus svajones pabaiga. Ir uz anksciau supirktus prie trasos sklypus niekam neiseis gauti pinigu. RIP
    Paskutinis taisė hobo; 2019.03.05, 05:30.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RailBaltica II trasa jau pažymėta latviškame www.BalticMaps.eu žemėlapyje
    Būsimo geležinkelio trasa matosi priartinus iki stambaus mastelio 1:76 000.

    1. Latvijos-Lietuvos siena - Vaškai (Pasvalio r.)


    2. Vaškai - Joniškėlis (Pasvalio r.)


    3. Joniškėlis - Mikoliškis (Pasvalio ir Panevėžio r. riba)


    4. Mikoliškis - Panevėžys (Panevėžio r.)


    5. PANEVĖŽYS


    6. Panevėžys- Ėriškliai (Panevėžio r.)


    7. Ėriškiai (Panevėžio r.) - Panevėžio ir Kėdainių rajonų riba


    8. Panevėžio ir Kėdainių rajonų riba - Šėta (Kėdainių r.)


    9. Šėta - Žeimiai (Kėdainių r. ir Jonavos r.)


    10. Žeimiai - JONAVA (Jonavos r.)


    11. JONAVA - Palemonas (KAUNAS) (Jonavos ir Kauno r.)

    http://www.balticmaps.eu/

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Vistiek idomiausia bus tai, ka darys su ta vingiuojancia nesamone Kaunas - Lenkijos siena...

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    „Rail Baltica“ vėžę nuo Kauno iki Ramygalos projektuos ispanai
    Sekundė,AKTUALIJOS2019.03.01 08:16

    „RB Rail AS“ komisija konkurso „Projektavimo ir projektavimo priežiūros paslaugos naujai linijai Kaunas-Ramygala“ laimėtoja paskelbė Ispanijos įmonę „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“.

    Iš viso pasiūlymus pateikė keturi konsorciumai. Ekonomiškai naudingiausiu pripažintas 6 979 893 EUR (be PVM) vertės „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“ pasiūlymas.

    Per 24 mėnesius kompanija turės parengti šio ruožo geležinkelio pamatų ir antstatų statybos bei detalųjį techninį projektus. Taip pat bus atlikta statybos vietų analizė, vertės inžinerijos studija, parengti pagrindinis ir techninis projektai. Laimėtojas taip pat turės užtikrinti projekto priežiūrą statybos darbų metu.

    Sutartis bus pasirašyta kovo mėnesį, atlikus visas viešųjų pirkimų įstatymo reikalaujamas procedūras.

    „Paskelbę pirmųjų detaliojo techninio projektavimo konkursų laimėtojus pasiekėme dar vieną labai svarbų „Rail Baltica“ projekto tikslą. Esame patenkinti laimėjusios kompanijos sukaupta patirtimi ir kalibru. Jie pritaikys patirtį, sukauptą plėtojant didžiausią Europoje Ispanijos greitojo geležinkelio tinklą, kur maksimalus projektinis traukinių greitis siekia 310 km/val.“, – teigė „RB Rail AS“ laikinasis vadovas Ignas Degutis.

    Lietuvoje „Rail Baltica“ ruožo Kaunas-Ramygala iki ilgis sieks 78 km. Preliminariame techniniame projekte numatyta, kad šiame ruože bus septyni kelio viadukai, 11 geležinkelio viadukų, trys žalieji tiltai ir keturi geležinkelio tiltai, įskaitant ir ilgiausią geležinkelio tiltą Baltijos šalyse. Tilto per Neries upę ilgis – 1,7 km.

    Iš viso paskelbti 7 iš 11 ruožų detaliųjų techninių projektų pirkimai, kurie sudaro 57% visos „Rail Baltica“ linijos. Estijoje vykdomas detaliojo techninio projekto pirkimas ruožui nuo Latvijos-Estijos valstybių sienos iki Talino. Latvijoje vykdomi dviejų iš keturių ruožų projektavimo pirkimai. Lietuvoje taip pat vykdomi dviejų iš keturių ruožų pirkimai – nuo Kauno iki Lietuvos-Latvijos valstybių sienos.

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    Informacija apie „Rail Balica“ projektą

    2018.12.31
    PANEVĖŽIO MIESTO SAVIVALDYBĖ
    Parengė Komunikacijos skyrius

    LR Vyriausybė parengė nutarimo „Dėl projekto „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros priežiūros depo susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo plano rengimo pradžios“ projektą.

    Planavimo tikslai – nustatyti optimalias „Rail Baltica“ geležinkelių infrastruktūros priežiūros depo plėtros teritorijas; numatyti susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros plėtrai reikalingas teritorijas ir sudaryti sąlygas šios infrastruktūros darniai plėtrai.

    Planavimo organizatoriai – Susisiekimo ministerija (Gedimino pr. 17, 01505 Vilnius, tel. (8 5) 261 2363, el. p. sumin@sumin.lt, interneto svetainė sumin.lrv.lt), kontaktiniai asmenys: Tinklų ir tarptautinių ryšių departamento Plėtros ir logistikos skyriaus vedėjas Vytautas Palevičius (tel. (8 5) 239 3965, el. p. vytautas.palevicius@sumin.lt) ir patarėja Gražina Šiaučiūnaitė (tel. (8 5) 239 3994, el. p. grazina.siauciunaite@sumin.lt);

    AB „Lietuvos geležinkeliai“ (Mindaugo g. 12, LT-03603 Vilnius, faksas (8 5) 2692128, projekto „Rail Baltica“ interneto svetainė www.rail-baltica.lt) kontaktiniai asmenys: Projektų valdymo departamento Projektų parengimo skyriaus vyriausioji specialistė Inga Joteikienė (tel. (8 5) 269 2734, el. paštas inga.joteikiene@litrail.lt), vyriausioji specialistė Kristina Račkauskaitė (tel. (8 5) 269 2235, el. paštas kristina.rackauskaite@litrail.lt) ir vyresnysis specialistas Mykolas Dumbrava (tel. (8 5) 269 2179, el. paštas mykolas.dumbrava@litrail.lt).

    Pastaba. Susipažinti su Vyriausybės nutarimo projektu galima iki sausio 16 d. Su sprendimo ir planavimo tikslų dokumentais – Susisiekimo ministerijoje, jos interneto svetainėje, AB „Lietuvos geležinkeliai“, jos interneto svetainėje, į planuojamą teritoriją patenkančių savivaldybių interneto svetainėse, jų skelbimų lentose ir visose atitinkamų savivaldybių seniūnijų skelbimų lentose.

    Panevėžio apskrityje informacija skelbiama šiose savivaldybėse ir jų seniūnijose:

    • Panevėžio miesto (www.panevezys.lt);
    • Panevėžio rajono (www.panrs.lt);
    • Kupiškio rajono (www.kupiskis.lt);
    • Pasvalio rajono (www.pasvalys.lt);
    • Rokiškio rajono (www.rokiskis.lt);
    • Biržų rajono (www.birzai.lt).

    Pasiūlymus dėl planavimo tikslų prašome siųsti Susisiekimo ministerijai.

    Daugiau informacijos – www.rail-baltica.lt.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Bye bye, Baiba
    Baibos Rubesos įgaliojimai RB valdybos pirmininkės poste baigiasi spalį. Ji atsistatydina anksčiau.

    RB Rail' izpilddirektore Baiba Rubesa atkāpjas no amata
    LV: http://m.delfi.lv/bizness/article.php?id=50432235
    RU: http://m.rus.delfi.lv/biznes/article.php?id=50432421

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai jūs norite matyti tą, ką norite. Ataskaita neigia, kad geležinkelis nesvarbi transporto priemonė? Neigia ją kaip transporto rūšį? Tik sako, kad lėšos naudojamos neefektyviai, o gaunama nauda neatitinka deklaruotos prieš tiesimą. Kas čia su kuo kertasi? Nesvarbu, kad RB yra tarpvalstybinis projektas, esmė tame, kad ir ji nėra ekonomiškai pagrįsta. Kaip bus remiama RB, pamatysime. Visų pirma ES branduolį sudarančios šalys nenuskriaus savęs, ir, užuot, rėmusios RB, parems kokį eilinį greitųjų geležinkelių projektą Vokietijoje ar Švedijoje...

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Aš tai tos ataskaitos santraukoj išskaitau, kad greitasis geležinkelis yra labai svarbi transporto rūšis, ES nepajėgs jos vystyti taip greitai, kaip suplanavus, o problema yra ta, kad šalys narės vysto savo nacionalinius projektus, kurių nejungia į integruotą Europos tinklą pagal TEN-T gaires, bei stato greitesnes ir brangesnes linijas, nei faktiškai išnaudojama. RB kaip tik yra transnacionalinis projektas pagal TEN-T koridorių, taigi atitinka ES siekius ir bus skatinamas bei remiamas.
    Exactly. Al1 arba neskaitė (nes nemoka angliškai skaityti), arba tikėjosi, kad niekas nesivargins skaityti.
    o ataskaita iš esmės neigia Al1 teiginius. Apsikvailino

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Trumpai tariant, tiesiant greituosius geležinkelius švaistomi milijardai, o nauda būna gerokai mažesnė, nei deklaruojama tiesiant linijas. Didžiausias interesas tiesti greituosius geležinkelius išeina iš geležinkelius tiesiančių kompanijų. Viena iš auditorių rekomendacijų - griežtai vertinti greitųjų geležinkelių reikalingumą ir pirmiausia išnaudoti galimybes modernizuoti esamus geležinkelius didesniems greičiams, o ne tiesti naujus.

    Taigi, RailBalticos fanai, su didele tikimybe ES nurėš pinigus greitųjų geležinkelių tiesimui ir visų pirma visokioms RB, kuri nėra ekonomiškai pagrįsta, o didelę dalį to, ką galima būtų pasiekti pervežimuose su RB, ypač krovinių, galima padaryti ir modernizavus esamą geležinkelį.
    Aš tai tos ataskaitos santraukoj išskaitau, kad greitasis geležinkelis yra labai svarbi transporto rūšis, ES nepajėgs jos vystyti taip greitai, kaip suplanavus, o problema yra ta, kad šalys narės vysto savo nacionalinius projektus, kurių nejungia į integruotą Europos tinklą pagal TEN-T gaires, bei stato greitesnes ir brangesnes linijas, nei faktiškai išnaudojama. RB kaip tik yra transnacionalinis projektas pagal TEN-T koridorių, taigi atitinka ES siekius ir bus skatinamas bei remiamas.

    Komentuoti:

Working...
X