Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • liutass
    replied
    cia tik prie Kauno veze atsidalins i dvi, o nuo sienos iki Kauno ir nuo Kauno iki Talino bus viena, ar taip pat dvi atskiros vezes, viena keleiviams, kita kroviniams?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bus taip pat. Tranzitinius krovininius iš miesto iškraustė dar prieš daugiau nei 50 metų, kodėl RB turėtų krovinius gabenti per stotį?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    tai dabar yra, o kaip bus su RB2 240km/h Talinas - Varsuva?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    O tai gal dabar kitaip yra? Per Kauno stotį krovininiai važiuoja tik tada, kai remontuojama linija per Rokus. Vagonai Kauno įmonėms nesiskaito.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tai bus dvi atskiros linijos, kroviniams ir keleiviams?

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?
    Tai per Rokus numatyta linija krovininiams traukiniams. Keleviniai eis per Kauno stotį. O va kaip dėl Kauno oro uosto klausimas kaip jį su jungs su Rail Baltica.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Stotyje traukiniai nelaksto tokiais greičiais. Nereikia painioti Rygos stoties ir Rygos oro uosto soties. Taline taip pat.
    turejau omeny, ar tie RB2 traukinia vaziuos pro Kauno miesto stoti, ar leks laukais tiesiai pro Rokus ir t.t.?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Stotyje traukiniai nelaksto tokiais greičiais. Nereikia painioti Rygos stoties ir Rygos oro uosto soties. Taline taip pat.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Talino ir Rygos bus integruotos su oro uostu terminalais, kas yra logiska.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kaune niekas iš esmės nesikeis. Nes esamos stoties per akis.
    O i ta esama, bent 240 km/h traukiniai uzvaziuos?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kaune niekas iš esmės nesikeis. Nes esamos stoties per akis.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Taip atrodys Rail Baltica stotis Rygoje ir Taline. O kaip atrodys Kaune?

    http://edzl.lv/lv/aktualitates/proje...s-apkaime.html

    http://www.railbaltica.org/info/en/news/rail-baltica-unveils-winning-designs-for-ulemiste-terminal-in-tallinn-estonia
    Paskutinis taisė liutass; 2020.01.27, 16:53.

    Komentuoti:


  • Audrys
    replied
    Japonija domisi „Rail Baltica“

    Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo bankas domisi galimybe finansuoti „Rail Baltica“ geležinkelių projektą ir Baltijos šalių elektros tinklų sinchronizacijos su Vakarų Europa darbus, sako prezidento Gitano Nausėdos patarėjas.

    Click image for larger version

Name:	rail-baltica-5530ecef9436d.jpg
Views:	17
Size:	62,6 kB
ID:	1777781

    Pasak Simono Krėpštos, šalies vadovas tokias galimybes aptarė Davose susitikęs su Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo banko vadovu Tadašiu Maeda.

    „Jie atidžiai stebi „Rail Baltica“ ir sinchronizacijos projektus, yra pasirengę juos finansuoti geromis sąlygomis. Bankas laukia, kada paaiškės Europos Sąjungos finansavimas ir tai, kiek reikia Baltijos šalims prisidėti pačioms. Tada jie būtų pasirengę konkuruoti dėl galimybės finansuoti likusią projektų dalį“, – BNS sakė S. Krėpšta.

    Pasak jo, Japonijos tarptautinio bendradarbiavimo bankas taip pat domisi galimybėmis finansuoti Lietuvos startuolius, ypač finansų, gyvybės mokslų, biomedicinos srityse.

    „Rail Baltica“ geležinkelį nuo Talino iki Varšuvos planuojama nutiesti iki 2026 metų, o Baltijos šalių elektros tinklus atjungti nuo posovietinės sistemos ir sinchronizuoti juos su Vakarų Europa – iki 2025 metų.

    https://jp.lt/japonija-domisi-rail-baltica/

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Tai kad netgi tuose dokumentuose, kurie buvo prieinami viešai buvo numatyti geležinkelių eismo nutraukimai per tunelį berods 45 ar 60 dienų, o per HE - 30 ar tai 45 dienos. Aišku, ne vienu metu. Kiek buvo nutrauktas eismas per tunelį žinome. Tai kas ten taip planuoja?

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Kada baigs Kaunas - Palemonas, tada pradės Rokai - Palemonas. Kitaip negalima, nes sutriktų eismas. Kadangi vėluoja Kaunas - Palemonas, tai vėluos ir Rokų - Palemono ruožas.
    Brėžinį kurį įdėjau Kaunas - Palemonas ir Rokai - Palemonas darbų atlikimo metai sutampa. Kažkas gerai prisiplanavo, o dabar viskas vėluos. Nors šitam projekte tai jau nenaujiena.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Kada baigs Kaunas - Palemonas, tada pradės Rokai - Palemonas. Kitaip negalima, nes sutriktų eismas. Kadangi vėluoja Kaunas - Palemonas, tai vėluos ir Rokų - Palemono ruožas.

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Nesupratau, kas čia prasilenkia su tikrove: projektavimas vyksta, statybos prasidėjo. Kas negerai?
    Rokai - Palemonas turėjo prasidėt 2019 m ir baigtis 2020 m. Tai net neprasidėjo. Ir kada prasidės kas žino.
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Vidma
    replied
    „Rail Baltica“ bendrąją duomenų aplinką valdys Lietuvoje kuriamas „ProjectWise“
    VERSLO ŽINIOS ATEITIES STATYBA"
    2019-11-14

    Globaliai veikianti JAV bendrovė „Bentley Systems“, teikianti kompleksinius programinius sprendimus infrastruktūrai kurti ir aptarnauti, laimėjo „RB Rail AS“ skelbtą viešąjį pirkimą ir kurs „Rail Baltica“ geležinkelio tiesimo projekto bendrąją duomenų aplinką.

    Kad būtų užtikrinta “Rail Baltica” bendroji duomenų aplinka (angl. – Common Data Environment, CDE), „Bentley Systems“ įdiegs vieną pajėgiausių ir populiariausių pasaulyje inžinerinės informacijos duomenų ir procesų valdymo sistemų „ProjectWise“, kuri yra plačiai pripažinta projekto bendravimo ir bendradarbiavimo priemonė projektavimo ir statybos įmonėms bei infrastruktūros valdytojams. “ProjectWise” sistemą daugiau nei 100 šalių naudoja: 44 iš 50-ies didžiausių pasaulio projektavimo, 29 iš 50-ies didžiausių statybos projektų valdymo bei 249 iš 500 infrastruktūros valdytojų kompanijų.

    Sandorio vertė – 1,224 mln. eurų (be PVM).

    Ko norėjo „RB Rail AS“

    RB Rail AS“ įgyvendina savo statinio informacinio modeliavimo BIM (angl. Building Information Modelling) strategiją ir kuria programinės įrangos sprendimų ekosistemą, kuri sudarys bendrąją duomenų aplinką CDE su duomenų, modelių ir brėžinių valdymo sistema. ..........................................



    ........................... „Rail Baltica“ projekte „Bentley ProjectWise“ programinės įrangos sprendinys tarnaus kaip BIM ir CAD modelių, brėžinių ir kitų projekto dokumentų saugyklos sąsaja, leis pagal sutartus standartus atlikti visas projekto dokumentacijos surinkimo ir tvarkymo operacijas, užtikrins jų suderintą valdymą ir kokybės priežiūrą, tuo pačiu padės valdyti projekto procesus ir organizuoti projekto dalyvių darbą. Tas sprendinys ateityje leis tolesnę jo integraciją, naudojant atvirus programavimo įrankius, su kitomis CDE ekosistemos dalimis (pvz., GIS moduliu, turto informacijos valdymo moduliu, darbų ir projektų planavimo moduliu ir pan.).

    „Rail Baltica“ statybų piko metu prie sistemos kasdien jungsis iki 370 vartotojų, kurie dalinsis ir atnaujins techninę projekto dokumentaciją, įskaitant dizaino šablonus, eskizus ir techninę informaciją. Kadangi „Rail Baltica“ yra infrastruktūros projektas, tai duomenų saugumas ir integralumas bus svarbiausias prioritetas įgyvendinant bet kurį programinės įrangos ir duomenų bazių sprendinį – sistema atitiks aukščiausius IT kokybės standartus, kad užtikrintų patikimą ir greitą techninės dokumentacijos ir informacijos tarp visų projekto dalyvių apsikeitimą.

    „Tokio masto ir tokių didelių reikalavimų programinės įrangos infrastruktūrai pirkimo iki šiol nebuvo ne tik Lietuvoje, bet ir kitose Baltijos šalyse. Nenuostabu, kad „Bentley“ kitus pretendentus tiesiog nušlavė iš kelio”, – sako dr. Arūnas Urbšys, UAB „IN RE“ projektų vystymo direktorius...........................


    .............................Svarbiausia modernioje statyboje — CDE

    Dabar pasaulyje vis labiau pabrėžiama, kad sėkmingo darbo statybų sektoriuje esmė, taikant BIM principus – kiekvienam projektui turėti vieningą duomenų aplinką – CDE, leidžiančią panaikinti geografines ir technologines ribas, saugiai dalintis projekto duomenimis ne tik tarp įvairių disciplinų projektuotojų komandų, bet ir su visa tiekimo grandine, ir su statybų aikštele. „ProjectWise“ platforma grindžiama būtent CDE principu, o tai, be kita ko, garantuoja informacijos panaudojimą ir vėlesnėje statinio eksploatavimo stadijoje. Tačiau „Bentley“ itin iškelia bendradarbiavimo reikšmę ir CDE sampratą iš bendrosios duomenų aplinkos išplėtoja iki susijusių duomenų aplinkos (angl. „Connected Data Environment“).

    BIM procesus užtikrinančiai CDE keliami tokie pagrindiniai reikalavimai:
    • prieiga bet kur ir bet kada: tiesiogiai iš inžinerinių programų, internetu (naršyklėje), mobiliuosiuose įrenginiuose (planšetiniuose kompiuteriuose);
    • saugumas ir kontrolė: projekto komanda turi matyti tik savo projektus, atskiros grupės gali redaguoti tik savo failus, failus gali tikrinti tik atsakingi asmenys; reikalinga veiksmų priežiūra ir auditas;
    • procesų užtikrinimas: automatizuotas failų kodavimas pagal nustatytas taisykles, procesų automatizavimas pagal konfigūruojamas veiksmų sekas; automatinis failų versijų kūrimas, užtikrinantis informacijos aktualumą;
    • paprastumas naudoti: iš anksto paruošti šablonai (katalogų struktūros, tipiniai procesai, teisių nustatymas vartotojų grupėms), paprastas ir spartus dokumentų tvirtinimo procesas, lengva paieška.
    Visa tai garantuoja „ProjectWise” platforma, kadangi ji sukonfigūruota pagal ISO 19650 standarto reikalavimus ir užtikrina antrąjį BIM brandos lygį, kai grafinė informacija kaupiama ir valdoma centralizuotai bei susietai su tekstine dokumentacija ir atributine duomenų baze, o projekto dalyviai bendradarbiauja bendro informacijos šaltinio kontekste.

    Itin lengvas projekto startas

    Dr. A. Urbšys pabrėžia veiksmų dirbant su „ProjectWise“ paprastumą ir greitį. ..........................


    .................................. Suderinamumas

    Antroji svarbi „ProjectWise” savybė yra ta, kad ši sistema dera su daugeliu dažniausiai naudojamų inžinerinių ir biuro automatizavimo formatų, industrinių standartų – vienodai valdomi „Autodesk AutoCAD“ bei „Revit“ platformų, visų „Bentley Systems“ inžinerinių sprendimų, „MicroSoft Office“, „Adobe“ programų failai. Sistema geba valdyti CAD failų referencinius ryšius, dokumentų tarpusavio sąsajas ir, kas yra unikalu tokio pobūdžio sistemoms – priklausomybę geografinei vietovei. Įvairių veiklos sričių projekto dalyviai gali veiksmingai bendradarbiauti, pasiekdami informaciją interneto bei mobiliosiomis priemonėmis, tačiau tuo pačiu ir užtikrinant prieigos teisių kontrolę bei veiksmų auditą.

    Programinio paketo „ProjectWise“, naudojamo kaip bendroji duomenų aplinka BIM projektams, teikiama nauda:
    • racionalizuoja įmonės prieigą prie inžinerinės informacijos;
    • taupo laiką ieškant failų ir dokumentų;
    • sumažina neaktualios informacijos naudojimo riziką;
    • sumažina riziką blogai interpretuoti rezultatus;
    • leidžia efektyviai perduoti didelius failus, išvengiama prastovų laukiant informacijos;
    • užtikrina, kad gavėjai gauna informaciją ir grąžina pakeitimus ar pastabas;
    • akivaizdžiai įrodoma kritinių infrastruktūros failų kontrolė....................................


    .............................. Tobulinama Lietuvoje​​​​​​​

    „ProjectWise“ tobulinimo vadovas Rimantas Varanavičius iš „Bentley Systems“ Lietuvos padalinio sako, jog „ProjectWise“ sukurtas taip, kad būtų galima patogiai valdyti visus inžinierinius duomenis – kad ir kokio formato jie būtų, kad ir kokioje išorinėje sistemoje jie sukurti.

    R. Varanavičius taip pat pabrėžia bendrovės veiklos filosofiją: „Mes uždirbsime tada, jei jūs naudositės mūsų sistema, o jūs naudositės sistema, jei ji jums kurs vertę“. Šį principą padeda įtvirtinti tai, kad vartotojai moka tik už realų programos naudojimą.

    „Bentley Systems“ padalinys Lietuvoje veikia nuo 2006 m., dabar jame dirba apie 250 žmonių, beveik visi jie – programuotojai. Būtent lietuviai daug metų kuria ir tobulina „ProjectWise“, kurią naudojant pasaulyje jau įgyvendinta daugiau kaip milijonas įvairiausių projektų. Iš europinių projektų galima paminėti pirmąjį Danijos greitąjį geležinkelį „Banedanmark“ (60 km ilgio su 4 tuneliais ir 88 tiltais), taip pat didžiuosius Jungtinės Karalystės geležinkelių projektus „Network Rail“ ir „Crossrail“. „ProjectWise“ platformą naudoja Švedijos transporto administracija „Trafikverket“, valdanti visą kelių, geležinkelių ir jūrų transporto infrastruktūrą....................................


    ..................................Vilniuje veikianti inovacijų bendrovė „IN RE“ nuo 1997 metų yra oficiali „Bentley Systems” atstovė Baltijos šalyse, turinti „Bentley Gold Channel Partner“ ir autorizuoto mokymo centro „Bentley Institute“ Lietuvoje statusus.

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    Brangieji, susitikimas įvyko. Nors atvykusieji Lietuvos geležinkelių atstovai, atsakingi už rail baltica vėžės tiesimą pradžioj bandė pasakot viską "nuo Adomo ir Ievos", tačiau atsakė ir į konkrečius klausimus.
    1.Pagrindinis buvo Amalių stotelės grąžinimas. Pažado, kad 100 proc.bus grąžinta negavom, bet poreikį išgirdo, užfiksavo, bet dar ir patys poreikį perskaičiuos (neva iki šiol Amalių stotelė aptarnaudavo po 7500 keleivių per metus, kas jų mastais yra gana mažai, nors, žinoma, ruože yra ir daug mažiau apkrautų stotelių) ir perskaičiuot reikiamas lėšas Amalių stotelės įrengimui žadėjo.
    2. Dėl sienelių palei geležinkelį ties Kalantos 169 a/b namais - einamuoju metu nebus, neva dėl to, kad geležinkelio vėžė nueina gana toli nuo namų, o jie sieneles stato pagal nurodytą atstumą, kuris fiksuotas Kauno m.savivaldybės patvirtintame triukšmo mažinimo žemėlalapyje. Tai galimybė jas šioje vistoje turėti, yra, jei jos būtų įtrauktos į kitą savivaldybės db rengiamą dokumentą - miesto darnaus judumo planą.
    3.Amalių požeminė perėja dar nėra iki galo pabaigta, apšvietimas bus įrengtas kai bus baigti darbai.
    Bet realiai dėl žieduko dydžio ir visko, kas susiję su juo, t.p. dėl eismo organizavimo kreiptis į savivaldybės administraciją, kadangi žieduką įrengė ji.
    4.Sienelės Amalių kotedžams bus įrengtos, terminų konkrečiai nepasakė, bet projekte yra numatyta, įrengs.
    5. Tokia kuriziška situacija, viso susitikimo metu į kai kurias gyventojų užklausas atvykusieji atsakydavo, jog ekspertai vertins poreikį. Taip buvo atsakyta ir į klausimą/ teiginį/ prašymą, jog Palemone yra poreikis papildomo tiltuko ar požeminės perėjos per geležinkelį iš vienos Palemono pusės į kitą, pagrindinę (kur mokykla, biblioteka, bažnyčia, parduotuvė), kad būtų arčiau mokyklos. Nes db vaikams tenka eiti apie 1,5km iki tiltuko, jį pereiti, ir tada apie 1,5km grįžti
    na bet viltie yra, tikėkimės, ekspertai pamatys tokį patį poreikį, kaip ir gyventojai.
    Daugiau info štai čia: https://m.facebook.com/story.php?sto...47764&sfnsn=mo
    Tai pagrindinis klausimas, gal yra kas iš Jūsų pilnai įsiginęs į šiuos geležinkelio reikalus ir norėtų kartu su Palemono ir Amalių atstovais suformuot bendrą lyg ir darbo grupę, kad būtų galima ir pasitart tarpusavy, ir greičiau, tvirčiau reaguot reikalaut kai kurių sprendinių?

    Komentuoti:


  • booraz
    replied
    https://www.facebook.com/14379935564...0826134607457/

    Apie Amalių stotelę.

    Komentuoti:

Working...
X