Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • alga
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Autobusų bilietų kainas jie ženkliai padidino. Traukinys tikrai bus nekonkurencingas (jau nekalbant apie nuosavą automobilį, kai važiuoja keli žmonės).
    Tai taip, joks VT negali lygintis ekonomiškumu su automobiliu, kuriame penki žmonės. Skirtumas tas, kad traukinyje daugiau erdvės, komforto, ir nereikia vairuoti.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    ...
    Rail Baltica: Preparation of the Operational Plan of the Railway. Final Study Report. 15th November 2018
    http://www.railbaltica.org/wp-conten...port_final.pdf
    Bet Panevėžiui kliuvo.Ir labai teisingai. Stotis kažkur laukuose. Atbulagalvių šūdarankių darbas.Nu ar ne!? :

    "Taking into consideration the spatial and transportation structure in Panevėžys area as well as international benchmarks (e.g. the additional railway connection to Avignon TGV station in France) there are four major solutions for a better integration:
    A) Additional railway connection (1435 or 1520mm)between Rail Baltica station and Panevėžys centre;
    B }Tower station on top of the existing 1520mm line;
    C) Change Rail Baltica alignment closer to the city centre;
    D) Additional 1435mm connection to Panevėžys centre."
    Paskutinis taisė evvt; 2019.05.21, 23:45.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė arturiux Rodyti pranešimą
    Lyg ir čia nebuvo bilietų kainų, estų delfis jas jau preliminarias pateikia
    Autobusų bilietų kainas jie ženkliai padidino. Traukinys tikrai bus nekonkurencingas (jau nekalbant apie nuosavą automobilį, kai važiuoja keli žmonės).

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    O tai nebus stočių nei ties Jonava, nei ties Panevėžiu? Kiek žemėlapyje matosi, tai nėra...
    Lietuvoje yra numatomos stotys:
    Joniškėlis,
    Panevėžys,
    Kėdainiai (Ramygala),
    Pasraučiai (Kėdainiai),
    Ručiūnai,
    Jonava,
    Kauno oro uostas,
    Palemonas,
    Kaunas,
    Marijampolė.

    Atšakoje į Vilnių:
    Kaišiadorys,
    Vievis,
    Lentvaris,
    Vilnius,
    Vilniaus oro uostas.
    Šaltinis

    EDIT: 2018 metų ataskaitoje nuo 65 p. nagrinėjama Panevėžio stoties vieta.
    Paskutinis taisė lukass; 2019.05.21, 15:03.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Traukinio bilietą ir dabar galima internetu nusipirkti, litrail puslapis pakankamai patogus telefone paskutinį kartą kai naudojau.

    VT kaina yra nedidelis trūkumas palyginus su valanda+ praleista VT. Ypač pridėjus, kad traukinių tvarkaraštis nebūtų dažnas ir kilus nesklandumų su VT ar pasikoregavus planams gali ilgam pastrigti. Su mašina visa tai atrenkta. Jei užtrunki susitikimę 15min ilgiau - nereikia laukti traukinio po 3 valandų.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Taip, tiesa. Nebent būtų kokios nors finansinės paskatos, pvz. su traukinio bilietu tą dieną galėtum nemokamai VT važiuot, tiek vienam, tiek kitam mieste. Ir kad traukinio bilietus galėtum iškart nusipirkt telefone per appsą.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    O kodėl blogai šalia miesto? Svarbu, kad būtų geras susisiekimas VT ir tiek. Ir aikštelės parkavimui, kad būtų galima atvažiuoti automobiliu ir jį palikti. Šiuo požiūriu stotis už miesto yra net geriau. Nei triukšmo, vibracijos, nei trukdymo pėstiesiems.
    Sakykim Vilnius-Panevėžys. Jei jau su mašina važiuoji iki stoties, kodėl nevažiuot ir iki Vilnius? Kaip Vilnius-Kaunas atveju. Jei važiuoji iš centro į centrą - traukinys patogu. Jei važiuoji iš vieno pakraščio į kitą - mašina n kartų patogiau, nes su vietiniu VT prasimalsi ilgiau nei važiuosi traukiniu. Plius turėsi derintis prie tvarkaraščių.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė mantasm Rodyti pranešimą
    Bet tada stotis turėtų būt ne šalia miesto (kaip Panevėžio atveju), o pačiam meiste. O tada prasideda kitos problemos.
    O kodėl blogai šalia miesto? Svarbu, kad būtų geras susisiekimas VT ir tiek. Ir aikštelės parkavimui, kad būtų galima atvažiuoti automobiliu ir jį palikti. Šiuo požiūriu stotis už miesto yra net geriau. Nei triukšmo, vibracijos, nei trukdymo pėstiesiems.

    Komentuoti:


  • mantasm
    replied
    Bet tada stotis turėtų būt ne šalia miesto (kaip Panevėžio atveju), o pačiam meiste. O tada prasideda kitos problemos.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Mano nuomone, neišnaudoti Rail Baltica galimybių vietiniam susisiekimui yra klaida. Turėjo būti stotys ir ties Jonava, Kėdainiais, Pasvaliu. Tai leistų išplėsti susiekimą traukiniais dar labiau ir nukrauti kelius (jau nekalbant apie ekologinę, saugumo naudą). Pasvalys - Marijampolė, ar net Pasvalys - Vilnius būtų puikūs maršrutai. Jei traukinys važiuotų 250 km/h, tai nuo Vilniaus iki Panevėžio būtų gal net greičiau nei automagistrale.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Panevėžyje planuojama stotelė, kiek paskutinį kartą domėjausi, ties A9 (Panevėžys-Šiauliai) turėtų būti stotis, bet plane sunku atskirti, kurioj vietoj.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai

    Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
    Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
    http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642

    Kelprojektas 2019.03.22
    Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
    http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0

    Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
    Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai
    https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f
    O tai nebus stočių nei ties Jonava, nei ties Panevėžiu? Kiek žemėlapyje matosi, tai nėra...

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą

    Ar čia ironija, ar ar realiai nenuvažiuodavo?
    Melo čia buvo ir bus. Įsitikinimui užtenka pasidairyti pagelžkelėse tarp Kauno ir Šeštokų. Aišku, vėliau atsiras vietš tarp Kiauno ir Pasvalio. O tarp Kauno ir Vilniaus geležinkelio stočių keleivinio traukinio važiavimo trukmės rekordas tebėra 59 minutės. Tiesa, jau buvo beveik meluota skelbiant apie 55 min., bet tada traukiniai į Vilnių važiuodavo iki stotelės Kaunas1, esančios už tunelio..

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    RailBaltica projektas apmina ir jungiamuosius kelius šalia geležinkelio. Penkuose rajonuose įvyko vieši svarstymai

    Kelprojektas / Pasvalio r. savivaldybė 2019.04.23
    Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Pasvalio rajone
    http://www.pasvalys.lt/lt/naujienos/...io-rajone:6642

    Kelprojektas 2019.03.22
    Dėl parengtų vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektinių pasiūlymų Kauno rajone
    http://kelprojektas.lt/lt/content/d%...ektini%C5%B3-0

    Kelprojektas. Sprendiniai (pagal rajonus)
    Vietinės reikšmės automobilių kelių statybos ir rekonstrukcijos projektiniai pasiūlymai

    https://kelproj.maps.arcgis.com/apps...b20b36296dc23f

    Komentuoti:


  • arturiux
    replied
    Lyg ir čia nebuvo bilietų kainų, estų delfis jas jau preliminarias pateikia:

    https://turist.delfi.ee/news/stories...ro?id=86225829
    Paskutinis taisė arturiux; 2019.05.19, 08:44.

    Komentuoti:


  • abruo
    replied
    Parašė Vitas Rodyti pranešimą

    Dar 1973-1975m. melavo, kad elektrinis traukinys ER9M iš Vilniaus į Kauną nuvažiuos per 50 minučių.
    Ar čia ironija, ar ar realiai nenuvažiuodavo?

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą

    Skaitykite daugiau: https://www.delfi.lt/verslas/transpo....d?id=81191363

    Juk akivaizdziai meluoja, nebus tokiu laiku?
    Dar 1973-1975m. melavo, kad elektrinis traukinys ER9M iš Vilniaus į Kauną nuvažiuos per 50 minučių.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Nacionalinė žemės tarnyba 2019.05.09
    NŽT baigė sklypų paėmimą „Rail Baltica“ geležinkelio vėžės tiesimui
    Nacionalinės žemės tarnybos (NŽT) direktorius Laimonas Čiakas pasirašė paskutiniuosius žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktus, reikalingus ypatingos valstybinės svarbos projekto „Rail Baltica“ vėžės tiesimo darbams vykdyti. Kita planuojama Tarnybos užduotis – žemės paėmimo visuomenėms poreikiams vietinės reikšmės automobilių keliams statyti ir rekonstruoti projektas, užtikrinsiantis privažiavimą prie greta numatomos geležinkelio vėžės esančių sklypų.

    NŽT nuo 2018 metų antrosios pusės projektui „Rail Baltica“ įgyvendinti iš viso buvo pasirašyta 1750 žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktų (iš viso apie 7500 egzempliorių). Tarnyba priėmė sprendimus Panevėžio, Pasvalio, Kauno, Jonavos ir Kėdainių rajonuose visuomenės poreikiams paimti 1365 sklypus, kurių bendras plotas siekia 1244 ha. Maždaug ketvirtadalį šio ploto sudaro miško žemė, o 187 ha – valstybinės žemės sklypai. Pasirašyti žemės paėmimo visuomenės poreikiams aktai perduoti projektą vykdančiai institucijai – Lietuvos Respublikos susisiekimo ministerijai.

    http://www.nzt.lt/go.php/lit/Nzt-bai...vezes-tiesimui

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Pokalbis su LG bosu Bartuška nuo 38:45 apie Rail Baltica
    https://www.delfi.lt/video/laidos/de...8PnfL-VCQKJU#/

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Dėl Varšuvos neaišku, o visur kitur visiškai realistiška.

    Komentuoti:

Working...
X