Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Neatidžiai skaitai, ką rašau. Ši problema liečia tik atkarpą tarp Varšuvos ir Čiževo, o dėl perdarymo dar nėra sprendimo, nes dar vyksta studija. O jeigu nuspręs perdarinėti, tai prie ko čia stotys? Keisis tik vietos, kur yra pervažos, dažniausiai kasant tunelį po geležinkeliu, o dalį jų tiesiog panaikinant. Nieko daugiau keisti nereikės. Jei bus toks sprendimas tai žinoma, tai reikš, kad dalis pinigų buvo išleista veltui. Deja. Ne pirmas ir ne paskutinis toks atvejis.

    Su RB I Lietuvoje turime žymiai komplikuotesnę situaciją. Lenkijoje tai lies tik pervažų vietas ir tik vienoje iš 4 atkarpų, kurioje likusių vietų visiškai nereikės keisti. O RB I, jei norėsime ištempti pvz. iki 200 km/val., pagrinde reikės statyti iš naujo, t.y. realiai dar vieną naują liniją - bent iš dalies. Dėl to kol kas šioje atkarpoje yra daug neaiškumų, nors LG planavo nuspręsti, ką su ja daryti, dar šių metų pradžioje.
    Dar kartą kartoju, ar ES sėdi visiški maumai, kad duotų pinigus dar kartą dar vienai RB tiesti, kai jau viena nutiesta? Netgi iš esmės pagerinti, nors dar kaip ir garantija nesibaigė... Greičio didinimas tai ne tik pervažų likvidavimas, tai ir stočių kelynų pilnas perdarymas pradedant iešmais, baigiant naujais keliais su peronais priemiestiniam eismui ir keliais be peronų greitiesiems pravažiuoti be sustojimo (greitieji negali važiuoti maksimaliais greičiais, kai ant perono priemiestinio laukia žmonės), signalizacijos perdarymas ir t.t. Tai dideli pinigai, ne ką ne mažesni nei jau sukišti. Buvau kažkada radęs vertinimą, kiek reikėtų tą jau nutiestą liniją konvertuojant į 250 km/h. 200 kiek mažiau, bet vis tiek daug reikia.

    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Tų 200 km/val. tarp Varšuvos (arba Čiževo) ir Elko pakaks. Vis vien, žiūrint į visą trasą, kelionės laikas bus konkurencingas.
    Aha, tarp sostinės ir Bialystoko "pakaks", kur didžiausi keleivių srautai, tuo tarpu į laukus (kas ten toks Oleckas ir Suvalkai) darys dar didesnį greitį. Lenkams viso to nereikia. Lenkai, priešingai nei pas mus, visų pirma už ES lėšas rekonstruoja tą geležinkelį, atseit RB tiesia, išeinant iš savo vidinių interesų. O tam tikrai nereikia jokių 250 km/h, jei lieka ir priemiestis, ir krovininis eismas. Priešingu atveju jie paraleliai būtų nutiesę naują liniją EB ir viskas. Deja, taip nedarė, nes nafig jiems tai reikalinga, optimalus variantas, kai dar suderinamas priemiestis, kroviniai ir greitas eismas yra 200 km/h.

    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Niekuo nepagrįsta spekuliacija. Galėsim spręsti, kai bus žinomi galimi galutiniai variantai, tačiau kol kas linkstama prie varianto numatančio 250 km/val. greitį.

    Tarp Balstogės ir Kauno planuojami 5 ar 6 tarptautiniai traukiniai per parą. Tokį skaičių lengvai ir be problemų galima įkišti i dvikelį geležinkelį, kitur įspaudžiama jų dar daugiau.
    [/QUOTE]

    Linkti gali kur tik nori, bet pinigai ir ekonominis pagrindimas yra svarbiau. Lenkijoje, priešingai nei Lietuvoje, yra daugiau realizmo ir jei jau nedarė tarp Varšuvos ir Bialystoko 250, tai nedarys ir kitur. Motyvai, kaip rašiau, pinigai, ekonominis pagrindimas ir aplamai logika bei politinis pateisinamumas. Ar kaip tą pavadinti. Nes Lenkija neturi jokios tokio lygio greituminės jungties su Vokietija, ar tarp Varšuvos ir Krokuvos, o čia kažkokiame pakraštyje darys 250? Kaip tai paaiškinti visuomenei? Dajoš greitąjį geležinkelį į Berlyną ar bent Krokuvą, Gdanską, Poznanę, o ne į kažkokius užkampius.

    5 ar 6 traukiniai per dieną laisvai važiuoja ir vienkeliu geležinkeliu.

    Ir aplamai RB yra pavėluotas projektas. Pavėluotas 20 metų. Geležinkelio reikėjo jau apie 2000-uosius. Dabar keleiviai tokius atstumus skraido. Ar daug kam ten reikia į Varšuvą kaip persėdimo tašką, jei gali tiesiai skristi į Vokietiją, Prancūziją ar Čekiją. Kaina? Taip. Bet laiko kiek susitaupo. Krovinių gabenimui irgi nereikia RB toliau Kauno. Reikia įrengti kelis perkrovimo terminalus iš vienos vėžės į kitą ir viskas. Ir politinio sprendimo, kuris ekonomiškai verstų kroviniu gabenti geležinkeliu, o ne autotransportu - didelių kelių mokesčių sunkvežimiams ir griežto vairuotojų darbo grafiko kontrolės, eismo ribojimo dieną ir per šventes. Ir viskas. O keleiviniams susiisiekimui esamu geležinkeliu galima nupirkti Talgo traukinius su keičiamu vėžės pločiu, kai vėžės plotis pakeičiamas per 2-3 minutes automatiškai praktiškai važiuojant nesustojant, tik lėtai (3-5km/h greičiu) per įrenginį. Ir tokie traukiniai esamu geležinkeliu jau seniausiai (bent jau nuo 2016 metų nutiesus RB iki Kauno) galėjo važinėti ir į Rygą, ir į Taliną, ir į Vilnių iš Varšuvos.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.09, 07:39.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Tai iki Trakiškių bus greitas geležinkelis, o tarp Trakiškių ir Kauno lėtasis, o paskui vėl greitasis?

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Dar kartą kartoju. ES sėdi durneliai, kuriuos galima vedžioti už nosies du kartus tiesiant RB? Rekonstrukcija ant rekonstrukcijos. Kodėl iš karto negalima? Taip pigiau? Ne, pigiau iš karto, o ne per kelis kartus tą pačia liniją šlifuoti. Viadukai, stotys, iešmai, signalizacija - viską reikia perdaryti, nors dar viskas nauja.
    Neatidžiai skaitai, ką rašau. Ši problema liečia tik atkarpą tarp Varšuvos ir Čiževo, o dėl perdarymo dar nėra sprendimo, nes dar vyksta studija. O jeigu nuspręs perdarinėti, tai prie ko čia stotys? Keisis tik vietos, kur yra pervažos, dažniausiai kasant tunelį po geležinkeliu, o dalį jų tiesiog panaikinant. Nieko daugiau keisti nereikės. Jei bus toks sprendimas tai žinoma, tai reikš, kad dalis pinigų buvo išleista veltui. Deja. Ne pirmas ir ne paskutinis toks atvejis.

    Su RB I Lietuvoje turime žymiai komplikuotesnę situaciją. Lenkijoje tai lies tik pervažų vietas ir tik vienoje iš 4 atkarpų, kurioje likusių vietų visiškai nereikės keisti. O RB I, jei norėsime ištempti pvz. iki 200 km/val., pagrinde reikės statyti iš naujo, t.y. realiai dar vieną naują liniją - bent iš dalies. Dėl to kol kas šioje atkarpoje yra daug neaiškumų, nors LG planavo nuspręsti, ką su ja daryti, dar šių metų pradžioje.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Ir vis tiek 250 visoje trasoje nenumatoma.
    Tų 200 km/val. tarp Varšuvos (arba Čiževo) ir Elko pakaks. Vis vien, žiūrint į visą trasą, kelionės laikas bus konkurencingas.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Elkas - Trakiškės 250 km/h tai reiškia visos esamos linijos pertiesimas nauja ištiesinta trasa, nes šita linija pati kreiviausia.
    Būtent taip ir bus daroma.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Labai abejotina, ar taip bus daroma, ar tiek bus kišama pinigų į nieką.
    Niekuo nepagrįsta spekuliacija. Galėsim spręsti, kai bus žinomi galimi galutiniai variantai, tačiau kol kas linkstama prie varianto numatančio 250 km/val. greitį.

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Jei linija Varšuva - Bialystokas pateisinama netgi nesant jokio tarptautinio susisiekimo, grynai Lenkijos vidaus susisiekimui, ir tai nedaroma 250 km/h. Nes lenkai puikiai supranta, jog linija su tokiu greičiu, kai ja važinės ir priemiestiniai, ir krovininiai traukiniai, nu nafig nereikalinga, nes pilnai tokio greičio traukiniai negalės išvystyti, jei kartu važiuos ir priemiestis ir krovininiai. Ispanijoje 300 km/h linijomis iš viso jokio kito eismo, tik greitasis - 250-300 km/h, priklausomai nuo traukinio modelio. Jokie lėtieji ar krovininiai ten nesimajačina O pilno eismo atskyrimo pas lenkus nenumatyta. Prie Varšuvos nuo Zielionkos iki Volomino priemiestinį eismą atskyrė nuo tolimojo susisiekimo. Bet toliau to nebus.
    Tarp Balstogės ir Kauno planuojami 5 ar 6 tarptautiniai traukiniai per parą. Tokį skaičių lengvai ir be problemų galima įkišti i dvikelį geležinkelį, kitur įspaudžiama jų dar daugiau.
    Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.08, 20:52.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą
    Net visame ruože Varšuva-Kaunas 160 km/h nebūtų pasaulio pabaiga. Jeigu imam, kad Kaunas-Varšuva maršruto ilgis bus apie 400km, tai kelionės trukmė galėtų būti apie 3val. 30min., kas yra bent valanda greičiau, nei mašina.
    Taip, tai būtų optimalu. Visgi liniją nuo Kauno iki sienos su Lenkija tektų "pagerinti", bet tai ne taip skausminga ir įmanoma su daug mažesniais resursais.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Net visame ruože Varšuva-Kaunas 160 km/h nebūtų pasaulio pabaiga. Jeigu imam, kad Kaunas-Varšuva maršruto ilgis bus apie 400km, tai kelionės trukmė galėtų būti apie 3val. 30min., kas yra bent valanda greičiau, nei mašina.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Dar kartą kartoju. ES sėdi durneliai, kuriuos galima vedžioti už nosies du kartus tiesiant RB? Rekonstrukcija ant rekonstrukcijos. Kodėl iš karto negalima? Taip pigiau? Ne, pigiau iš karto, o ne per kelis kartus tą pačia liniją šlifuoti. Viadukai, stotys, iešmai, signalizacija - viską reikia perdaryti, nors dar viskas nauja.
    Ir vis tiek 250 visoje trasoje nenumatoma. Elkas - Trakiškės 250 km/h tai reiškia visos esamos linijos pertiesimas nauja ištiesinta trasa, nes šita linija pati kreiviausia. Labai abejotina, ar taip bus daroma, ar tiek bus kišama pinigų į nieką. Jei linija Varšuva - Bialystokas pateisinama netgi nesant jokio tarptautinio susisiekimo, grynai Lenkijos vidaus susisiekimui, ir tai nedaroma 250 km/h. Nes lenkai puikiai supranta, jog linija su tokiu greičiu, kai ja važinės ir priemiestiniai, ir krovininiai traukiniai, nu nafig nereikalinga, nes pilnai tokio greičio traukiniai negalės išvystyti, jei kartu važiuos ir priemiestis ir krovininiai. Ispanijoje 300 km/h linijomis iš viso jokio kito eismo, tik greitasis - 250-300 km/h, priklausomai nuo traukinio modelio. Jokie lėtieji ar krovininiai ten nesimajačina O pilno eismo atskyrimo pas lenkus nenumatyta. Prie Varšuvos nuo Zielionkos iki Volomino priemiestinį eismą atskyrė nuo tolimojo susisiekimo. Bet toliau to nebus.
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.08, 18:53.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Tai kad dėl tos jau rekonstruotos atkarpos ir nežinome dar kaip bus, tačiau visos kitos juk dar nepradėtos rekonstruoti/statyti ir ten nėra tokios problemos.

    Pagal naujausią informaciją:
    - Varšuva-Čiževas - čia dar ne 100%, kad bus 200 km/val., tačiau geležinkelis yra beveik idealiai tiesus, geometrija ir bėgiai (jei neklystu) yra pritaikyti tokiam greičiui. Vienintelis dalykas, kuris neleidžia važiuoti greičiau nei 160 km/val. yra pervažos. Tad viskas priklauso tik nuo to, ar jas pakeis viadukais, o dėl to dabar vyksta studija, kuri atsakys į klausimą, ar apsimoka tai daryti. Tačiau pasikartosiu - visi kiti parametrai techniškai leidžia judėti 200 km/val. greičiu.
    - Čiževas-Balstogė bus 200 km/val. Šią atkarpą pradės rekonstruoti 2020-ųjų pirmą ketvirtį, tad tavo minėtas argumentas čia negalioja.
    - Balstogė-Elkas taip pat 70 procentų atkarpos bus 200 km/val.
    - Elkas-Trakiškės 250 km/val. (bet čia berods dar galutinai nepatvirtinta). Ši atkarpa yra anksčiausioje stadijoje.
    Paskutinis taisė tomczu; 2019.12.08, 22:16.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė tomczu Rodyti pranešimą
    Čia seni planai buvo. Iki RB II statybų pabaigos bent dalyje atkarpų tarp Varšuvos ir Balstogės turėtų jau būti 200 km/val, panašiai 70% trasos iki Elko. Iki Trakiškių greičiausiai turėtų pavykti pasiekti 250 km/val.
    Kokie seni planai? Lenkijoje jau 4 metai vyksta tos geležinkelio linijos rekonstrukcija. Pusė linijos jau pertiesta iš naujo ir greitis tik 160 km/h.
    Koks neišpasakytas naglumas iš Lenkijos ar Lietuvos pusės būtų. Rekonstruojam ir statom tipo RB už ES pinigus, o paskui pareiškiame, kad tai ne ta RB, kad reikia kitos, greitesnės. ES visiški liurbiai sėdi, kuriuos galima maustyti ir pinigus jie į kairę ar dešinę švaisto? Be to iš Varšuvos į Berlyną irgi tik 160 km/h ir tai ne visuose ruožuose. Lenkams labiau šitos linijos reikėtų, o ne į kažkokią tai Rytų Lenkijos provinciją ar Kauną...
    Paskutinis taisė Al1; 2019.12.08, 18:17.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai kad ir Lenkijoje greitis tik 160 km/h iki Bialystoko, o nuo jo iki sienos su Lietuva tik 120 km/h. Lenkai jau pusę linijos nuo Varšuvos iki Bialystoko rekonstravo kaipo RB. Gal manot, kad ES antrą kartą duos lėšų jau greitajai RB tiesti vietoj jau nutiestos RB?
    Neįsivaizduoju, ar duos. Bet faktas, kad dabartine vingiuota sudubliuota trasa ir 120 km/h nepasieksi.

    Komentuoti:


  • tomczu
    replied
    Čia seni planai buvo. Iki RB II statybų pabaigos bent dalyje atkarpų tarp Varšuvos ir Balstogės turėtų jau būti 200 km/val, panašiai 70% trasos iki Elko. Iki Trakiškių greičiausiai turėtų pavykti pasiekti 250 km/val.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.
    Tai kad ir Lenkijoje greitis tik 160 km/h iki Bialystoko, o nuo jo iki sienos su Lietuva tik 120 km/h. Lenkai jau pusę linijos nuo Varšuvos iki Bialystoko rekonstravo kaipo RB. Gal manot, kad ES antrą kartą duos lėšų jau greitajai RB tiesti vietoj jau nutiestos RB?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kokiu greičiu?
    Priklauso nuo linijos: 60; 80; 100; 120km/h.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Visi greitieji traukiniai gali be problemų važiuoti paprastomis linijomis.
    Kokiu greičiu?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.
    Visi greitieji traukiniai gali be problemų važiuoti paprastomis linijomis.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Putino propaganda skelbia, kad RailBaltika, vietoje 6 mlr.. kainuos 9 mlr.:
    1. Бюджету Латвии придётся содержать убыточную Rail Baltica
    2. https://mixnews.lv/auto/2019/12/07/u...neny-v-4-mlrd/
    Paskutinis taisė hobo; 2019.12.07, 16:47.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Bet kokiu atveju, neperstatant atkarpos nuo Kauno į Lenkiją, jokio greitojo ar bent apygreičio traukinio paleisti neįmanoma.

    Komentuoti:


  • Vitas
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą

    Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	8
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
    Iš tpdris.lt
    Paplanuoti sunkumų nėra niekam... Dar nuo tarpukario buvo planuojama trasa Kazlų Rūda-Šakiai-Tauragė, vėliau jos pradžia perkelta į Pilviškius. Bet geležinkelio Šakių rajone kaip nėra, taip nėra...

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.
    Į pietus irgi planuojama didelio greičio trasa:

    Click image for larger version

Name:	RB.PNG
Views:	8
Size:	239,5 kB
ID:	1768025
    Iš tpdris.lt
    Attached Files

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
    Dideli greičiai planuojami RB 2 atkarpoje (nuo Kauno į šiaurę).
    Š\Į petus yra RB 1 atkarpa su lėtu greičiu.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė themanual Rodyti pranešimą
    Aš geležinkeliuose neapsišvietęs, bet įdomu pasidarė, žada Rail Baltica didelius traukinių greičius, bet pasižiūrėjau geležinkelio trasą nuo Marijampolės iki Lenkijos, tai ar įmanomi ten tokie nerealūs greičiai kai trasa taip vingiuoja? Ir šiaip neužsukant į Šeštokus galima sutaupyti tiesia linija 20km, ar buvo svarstyta nauja trasa?
    Dabartinė standartinės vėžės linija iš Kauno iki Lenkijos sienos nutiesta carine sankasa ir tiesiog leidžia lėtai ridenti motrises, kurios per 4 valandas ar kiek ten pasiekia Baltstogę. Jei norėsim bent kokio greitojo geležinkelio, atkarpa nuo Kauno iki Lenkijos turės būti nutiesta naujai.

    Komentuoti:

Working...
X