Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • senis
    replied
    Parašė jpou Rodyti pranešimą
    Kainų palyginimui:

    Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
    Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

    Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.
    Kaina bus max 20-30eur. Didesnė kaina nebus konkurencinga kitoms transporto rūšims.

    Komentuoti:


  • jpou
    replied
    Kainų palyginimui:

    Kopenhaga - Hamburgas (per žemyninę dalį, nes dabar neveikia keltas): 6 valandos, IC traukinys, 2 klasė - 456 DKK ~ 61 EUR
    Kopenhaga - Stokholmas: 5 val 14 min, X2000 traukinys, 2 klasė ~ 68 EUR (šitam traukiny labai kaina priklauso nuo laiko iki kelionės, čia ėmiau už 2 sav. nuo dabar).

    Manau, kad į Varšuvą bus panašios kainos.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą

    Todėl, kad tu rašei su nerimu (manymu, abejojimu ar pan.), kad ir dabar taip bus. Tad kai tą žinią gavai turėjai iškart pakeisti savo poziciją dėl galimai didelių kainų dėl sienos kirtimo iki to, kad nieko neprisidės dėl sienos kirtimo. Turėjo tavo poziciją labai smarkiai pakeisti į daug pozityvesnę.
    Mano asmenine nuomone, kaip galimo paslaugos naudotojo, - normali bilieto kaina, prienama Lietuvos zmonems, butu arti dabartines kainos greitajam traukiniui nuo Klaipedos iki Vilniaus (su pataisymu i didesni atstuma tarp Vilniaus ir Varsuvos). Tad jei nuo Vilniaus iki Klaipedos 25 eurai, tad iki Varsuvos butu apie 30 euru.

    Be abejo, kaip ten bus ateiti, bus galima suzinuoti tiksliai tik tada, kai ji jau ateis. Bet kazkodel tai man asmeniskai atrodo, kad tokia "auksine cacka", kaip Rail-Baltica, stato ne tam, kad pasitenkinti tais nelaimingais 30 euru nuo zmogaus.

    Todel ir siulau surengti atskyra apklausa su forumo lankytoju prognozemis apie ta kaina. Diapazona atsakymams galima padaryti tarp 30 euru (optimistams) ir kokiais 100-150 eurais (pesimistams). Na ir turesime kazkokia informacija diskusijoms; aisku, tai bus subjektyvia nuomone - bet ir tas gerai.
    Paskutinis taisė hobo; 2019.04.15, 20:00.

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    As rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?
    Todėl, kad tu rašei su nerimu (manymu, abejojimu ar pan.), kad ir dabar taip bus. Tad kai tą žinią gavai turėjai iškart pakeisti savo poziciją dėl galimai didelių kainų dėl sienos kirtimo iki to, kad nieko neprisidės dėl sienos kirtimo. Turėjo tavo poziciją labai smarkiai pakeisti į daug pozityvesnę.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    As rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?
    Koks skirtumas, kur kažkas kažkur buvo prieš 15 metų?

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Gator Rodyti pranešimą
    O kodėl, hobo, nereplikavai į kažkieno parašymą, kad Kaunas- Balstogė bilietas kainuoja 11 eur
    As rasiau, kaip buvo su tais bilietais pries 15 metu. Tad, kodel, Gator, tu manai, kad as turiu replikuoti i kazkieno tai parasymus apie bilieta uz 11 euru iki Balstoges?

    Komentuoti:


  • Gator
    replied
    Mano įdėtam straipsnyje rašyta, kad dvigubai daugiau nei autobusais kainuos bilietai.

    O kodėl, hobo, nereplikavai į kažkieno parašymą, kad Kaunas- Balstogė bilietas kainuoja 11 eur (tų tavo 30 eur kontekste kaip ir paneigiama, kad vien sienos kirtimas kažką ypač pridės)

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Not a problem. Cia internetas, kas cia beivyktu, tikri internautai turi nuli emociju.

    Siulyciau padaryti apklausa, su klausimu, kiek kainuos bilietas, tarkym, nuo Vilniaus/Kauno i Varsuva po Rail-Baltica pastatymo. Veliau bus idomu palyginti prognozes, kai po traukinio paleidimo bus zinomos realios bilietu kainos.

    Ta apklausa - tai grynai del sportinio intereso, nes manau, kad cia mes lankomes ir kazka rasom ne todel, kad mums uz tai kazkas tai moka, bet tiktai del savo malonumo, ar ne taip?
    Tikriausiai bus dynamic pricing, kaip daug kur Europoje.

    Nors šiaip nesuprantu bandymo sureikšminti kainas. Nu jos bus tokios, kad traukiniai užsipildytų. Nieks nepirks, tai papigins. Jei viską išpirks, tai pabrangins. Nematau problemos.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Nereikia užsigauti.
    Not a problem. Cia internetas, kas cia beivyktu, tikri internautai turi nuli emociju.

    Parašė Romas Rodyti pranešimą
    Grįžtame į temą.
    Siulyciau padaryti apklausa, su klausimu, kiek kainuos bilietas, tarkym, nuo Vilniaus/Kauno i Varsuva po Rail-Baltica pastatymo. Veliau bus idomu palyginti prognozes, kai po traukinio paleidimo bus zinomos realios bilietu kainos.

    Ta apklausa - tai grynai del sportinio intereso, nes manau, kad cia mes lankomes ir kazka rasom ne todel, kad mums uz tai kazkas tai moka, bet tiktai del savo malonumo, ar ne taip?
    Paskutinis taisė hobo; 2019.04.13, 00:16.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Paprastiems žmonėms, kaip suprantu, su ju pasauliu suvokimu, siame forume aplamai nera ka veikti - nes ju problemomis (kai kulturingai buvo uzminta auksciau) uzsiima Delfi forumas. Ir ne jiems skirta sia sviesia svajone – palaiminta ir svenciausia “RAIL-BALTICA” ideja.
    Buvo labai įdomūs praktiniai pastebėjimai.

    Nereikia užsigauti.
    Šiame forume taip jau yra, kad infastruktūros temose kalbama apie konkrečią infrastruktūrą, o ne apie abstrakčius "valdininkus, gaunančius riebią algą". Forume yra šiokie tokie kokybės standartai - net ir visuomenės temose paprastai stengiamasi diskutuoti argumentais, o ne emocijomis.
    Ačiū už supratimą.
    Grįžtame į temą.

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Kažkaip negirdėtas "sienos kirtimo" mokestis. Tiesiog tarptautiniam susisiekimui gal brangesni bilietai.
    As nerasiau, kad tai buvo “mokestis”. Tai buvo skirtumas tarp tiesioginio traukinio bilieto kainos is tasko A vienoje salyje iki tasko B kaimynineje salyje (su sienos kirtimu) - ir dvieju bilietu kainos is tasko A iki sienos, ir nuo kitos sienos puses iki to paties tasko B.

    Oficialiai (manau, kad tas visiems ir taip aisku) jokio pavadinimo nebuvo. Bet skirtumas apie 30 euru tarp siu dveju kainu buvo. Ir ar pavadinsi tai “skirtumu” ar kaip kitaip, rezultatas vis vien bus vienodas – minus 30 euru is kisenes.

    Parašė John Rodyti pranešimą
    O tai kur dabar taip yra, kad būtų "ne pagal kišenę" tarptautiniai traukiniai?
    Siaip, Lietuvos zemelapyje yra labai daug vietu, kur ne visi 100% gyventoju gali sau leisti uzsienio kelione. O jei viena karta gyvenime ja sau leidzia, tai is Londonu po to jau atgal negrizta. Bet, manau, kad tai tema ne siam forumui – nes sio forumo lankytoju kisenes pilnos pinigu. Kas mus dziugina.
    Parašė Sula Rodyti pranešimą
    Paprastiems žmonėms viskas yra brangu šiaip jau.
    Gryna tiesa - nei prideti, nei atimti. Paprastiems žmonėms, kaip suprantu, su ju pasauliu suvokimu, siame forume aplamai nera ka veikti - nes ju problemomis (kai kulturingai buvo uzminta auksciau) uzsiima Delfi forumas. Ir ne jiems skirta sia sviesia svajone – palaiminta ir svenciausia “RAIL-BALTICA” ideja.

    Komentuoti:


  • Romas
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.
    Įdomi patirtis su konkrečiu skaičiumi - 30 EUR už sienos kirtimą.

    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
    Toks vertinimas šiek tiek keistas infrastruktūros skilties temoje.
    Čia vis dėlto renkasi šiek tiek kitokia publika ir diskutuoja apie kitus dalykus ir kitokia forma nei delfių komentaruose, kur galima išsilieti apie "valdžiažmogius".

    Kad tarpvalstybinių geležinkelių taprusavio komunikacija ir kainodara yra nelanksti yra visuotinai žinoma.
    Kažkokie sprendimai turės būti daromi, nes ir geležinkelis turi konkurentų, ir žmonės skaičiuoti moka.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.

    Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
    Kažkaip negirdėtas "sienos kirtimo" mokestis. Tiesiog tarptautiniam susisiekimui gal brangesni bilietai.
    Paprastiems žmonėms viskas yra brangu šiaip jau.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė hobo Rodyti pranešimą
    Siaip, del traukiniu bilietu kainu. Kaip dabar -nezinau, bet pries 15 metu, kai viena karta sugalvojau vietiniais traukinias nuvaziuoti (su savo sudedamu dviraciu kuprineje) is Lietuvos iki Voketijos, tai visi tiesioginiai traukiniai uz kiekviena sienos kirtima pridedavo mazdaug po 30 euru (ju pinigais) prie bilieto kainos. Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.

    Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.

    Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, o ne uz riebia valdininko alga, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
    O tai kur dabar taip yra, kad būtų "ne pagal kišenę" tarptautiniai traukiniai?

    Komentuoti:


  • senis
    replied
    Na iš Kauno į Lenkiją važiuojant užtenka 11 eur... Nemanau, kad kertant sieną bus kažkoks mokestis, juk Šengeno zona

    Komentuoti:


  • hobo
    replied
    Siaip, del traukiniu bilietu kainu. Kaip dabar -nezinau, bet pries 15 metu, kai viena karta sugalvojau vietiniais traukinias nuvaziuoti (su savo sudedamu dviraciu kuprineje) is Lietuvos iki Voketijos, tai visi tiesioginiai traukiniai uz kiekviena sienos kirtima pridedavo mazdaug po 30 euru (ju pinigais) prie bilieto kainos. Tai man isejo tada zymiai pigiau vaziuoti vietiniu traukiniu iki sienos, ten islipti, su savo dviraciu kirsti siena, o kitoje sienos puseje vel pirkti vietinio traukinio bilieta iki kitos sienos. O uz sutaupytus pinigus moketi uz nakvyne, valgi ir pazintines ekskursijas po sali.

    Tad, jei sistema nepasikeite, bus skaiciuojama po 30 euru uz Latvijos ir uz Estijos sienu kirtima, taip pat uz Lenkijos bei uz Voketijos. Jei dar nepadidins tu pinigu - atsizvelgiant i infliacija - iki kokiu 50-60 uz kiekviena sienos kirtima.

    Tad paprastiems zmonems, kas gyvena is savo atlyginimo, tu traukiniu atsiradymas greiciausiai nieko nepakeis. Nes tas aukstuomenes malonumas - pasitrankioti po pasauli super greitais komfortobiliais traukiniais - jiems paprasciausiai bus ne pagal kisene.
    Paskutinis taisė digital; 2019.04.13, 00:58. Priežastis: ištrinta kvaila komentaro dalis

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Nepamirškit turizmo, kuris neabejotinai labai smarkiai augs. Dabar visas Baltic regionas yra nepatrauklus dėl traukinių nebuvimo tarp valstybių. Esant lengvam būdui nuvažiuoti traujiniu tarp PL. LT, LV ir EE galima tikėtis labai didelio (keliasdešimt %) turismo augimo per kelis metus.

    Komentuoti:


  • Magician
    replied
    Traukiniai oro nevežios, jeigu pasiūlys konkurencingą variantą. Kartu sudėjus, į Rygą/Taliną/Varšuvą vykstu apie 7-9 kartus per metus. Iš jų bent porą autobusu, ir porą lėktuvu. Abi šias opcijas į traukinį iškeičiau net nemirkteldamas. Tai būtų tiek patogiau (kam yra tekę važiuoti su autobusu į pvz kokį Taliną, paliudys, kad tai yra košmaras), tiek greičiau (lėktuvai greiti, bet oro uostas prideda gerą valandą kaip niekur).

    O Varšuvos ir Rygos sujungimas iš esmės yra labai big deal, nes abudu yra didžiuliai transporto mazgai, tarp kurių šiuo metu skraido po kelis lėktuvus per dieną ir važiuoja DVYLIKOS valandų trukmės autobuso maršrutas. Nereikia užmiršti kad visas šitas projektas nėra skirtas vien tik sujungti Kauną su Lenkija. Aptarnaujami bus milijonai kelių šalių klientų, ir tikiu, kad kainodara bus paruošta konkurencinga, kad vienaip ar kitaip vagonai būtų užpildyti.

    Komentuoti:


  • Smalsuolis
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    O ten tose skaidrese nera informacijos, kas islaikys ora veziojancius traukinius?
    Krovininiai traukiniai. Kodėl orą, nebus prasmės važiuoti autobusais ir pan. šiais maršrutais. Automatiškai visi persės į traukinius, žinoma, jei kainos bus padorios. Komfortas, greitis irgi daug ką lemia.
    Bet kol pradės darbus ir pastatys visus suplanuotus kelius tai praeis dar ojėj kiek laiko

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    O ten tose skaidrese nera informacijos, kas islaikys ora veziojancius traukinius?

    Komentuoti:

Working...
X