Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Petr
    replied
    Parašė John Rodyti pranešimą

    Čia ir problema, kad nesimato. Pažiūri į foto - gražu. Pakiša po nosim kažkokius gražiai sumaketuotus brėžinius su visokiais skaičiukais - gražu. Ir tiek to supratimo. Nei visuomenė, nei ES officialai, ir net žurnalistai nesusigaudo geležinkeliuose (kaip ir kitose smarkiai techninėse srityse). Jei tik pasirodo koks straipsnis žiniasklaidoje apie geležinkelius, tai net neperskaitęs žinai, kad kas antrame sakinyje bus nusišnekėjimai ir elementarios klaidos. O taip būna, nes žurnalistas nesupranta, apie ką rašo ir nesigilina į techniškumus, terminus ir principus. O kai niekas nieko nesupranta, tai galima lengva ranka daryti bele kaip ir, kaip šiuo atveju, vogti pinigus.
    Taip, Lietuvoje yra taip. Bet nemanau kad kitur yra taip. ES kontrolieriai tikrai galėtų pasamdyti pvz. DB specialistus atkarpos patikrinimui. Nebaisiai daug tai kainuoja.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
    Čia ir problema, kad nesimato. Pažiūri į foto - gražu. Pakiša po nosim kažkokius gražiai sumaketuotus brėžinius su visokiais skaičiukais - gražu. Ir tiek to supratimo. Nei visuomenė, nei ES officialai, ir net žurnalistai nesusigaudo geležinkeliuose (kaip ir kitose smarkiai techninėse srityse). Jei tik pasirodo koks straipsnis žiniasklaidoje apie geležinkelius, tai net neperskaitęs žinai, kad kas antrame sakinyje bus nusišnekėjimai ir elementarios klaidos. O taip būna, nes žurnalistas nesupranta, apie ką rašo ir nesigilina į techniškumus, terminus ir principus. O kai niekas nieko nesupranta, tai galima lengva ranka daryti bele kaip ir, kaip šiuo atveju, vogti pinigus.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Kaip paziuriu kokius ir kokiais tempais kinieciai statosi gelezinkelius, tai sitas musu kaip XVIII a. atrodo.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Man tai vienintelė mintis kilo dėl to geležinkelio prasmės - strateginis rokadinis kelias pridegti Suvalkų koridoriui su galimybe greitai permesti NATO kariuomenę (kosminių greičių tam nereikia).

    Gal dėl to neafišuojama jo karinė paskirtis?

    Kita vertus LG, įtariu, yra gerų savų GRU/FSB agentų, kurie perduotų informaciją.

    Komentuoti:


  • Class_43
    replied
    Parašė disident Rodyti pranešimą
    Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.
    Tiesiog įtraukta per daug žmonių ir niekam nereikia skandalo.

    Komentuoti:


  • disident
    replied
    Nesuprantu, negi nebuvo atvažiavę ES kontrolieriai pasižiūrėt to geležinkelio? Net ne geležinkelių specialistui matosi, kad tai yra fuflo.

    Komentuoti:


  • John
    replied
    Parašė Class_43 Rodyti pranešimą
    Kas liečia naujai rekonstruoto geležinkelio pakartotinį rekonstravimą norint pasiekti 240km/h greitį, manau naujajai LG valdžiai reikia labai gerai pagalvoti dėl argumentų pildant finansavimo paraiškas ir atsakant į galimą klausimą ‚Kodėl praktiškam naujam geležinkeliui reikalinga pakartotinė rekonstrukcija‘.
    Dabartinės RB1 standartinės vėžės tiesimas iki Kauno yra elephant in the room. Daugiau, nei akivaizdu, kad visas tas "projektas" buvo daromas išimtinai vienu tikslu: siekiant išsidalinti (realiai tai tiesiog pavogti) nemažą finansavimo pyragą savų (Socdemų ir jų kuruojamų LG) ir draugelių chebroms. Visgi keli šimtai milijonų Eurų nesimėto ir jei Dailydkos, Bukevičiai ir panašūs atmatos prie to turėjo prieigą, tai believe you me, kad jie tuo pasinaudojo. Geležinkelis yra butaforinis ir netinkamas naudojimui t.y. traukiniams važiuoti.

    Esu tikras, kad dabartinė ministerija ir Masiulis tai puikiai supranta. Būt galima parūrinti tuometinius atsakingus asmenis ir tikriausiai šviestųsi net kaliūzė ne vienam tuometiniam LG ir ministerijos žmogui. Bet iškart kiltų triukšmas ir ES netruktų susiprotėti, kad jų skirti pinigai buvo elementariai išvogti. Ir gali būti paprašyta juos visus grąžinti. Dėl to, gali būti, yra tylima, nors tai neabejotinai didžiausia vagystė nepriklausomos Lietuvos istorijoje. Klausimas, kaip dabar reiks vartytis dėl "rekonstrukcijos" t.y. tikrojo RB tiesimo?
    Paskutinis taisė John; 2017.12.03, 00:12.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bus idomu

    Komentuoti:


  • Class_43
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Tai kaip dabar prasys pinigu naujai trasai, jei nepavyks pasiekti 240 km/ greicio?
    Norint pasiekti 240km/h greitį reikalinga praktiškai tiesi trasa, ko padaryti be žemės paėmimo neįmanoma. Projektuojant ir tiesiant to senojo geležinkelio rekonstrukciją (2013 m.) buvo tikslas kuo greičiau (t.y. be žemės paėmimo) atlikti visus darbus bei gauti ES pinigus.
    Visa tai buvo daroma turint pilną senosios LG valdžios pritarimą. Kas liečia naujai rekonstruoto geležinkelio pakartotinį rekonstravimą norint pasiekti 240km/h greitį, manau naujajai LG valdžiai reikia labai gerai pagalvoti dėl argumentų pildant finansavimo paraiškas ir atsakant į galimą klausimą ‚Kodėl praktiškam naujam geležinkeliui reikalinga pakartotinė rekonstrukcija‘.
    Bet kaip sakoma, Indėnų problemos šerifo nejaudina

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Tai kaip dabar prasys pinigu naujai trasai, jei nepavyks pasiekti 240 km/ greicio?

    Komentuoti:


  • Class_43
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Bet kaip ES lesas skyre?!
    Finansavimo paraiškoje buvo parašyta, kad rekonstruoto geležinkelio greitis bus padidintas (ar iki 160km/h ar 240km/h dabar nebepamenu). Ir teoriškai tai yra teisinga, nes ruožuose tarp kreivių traukinys gali važiuoti didesniu greičiu, bet kadangi naujojo geležinkelio geometrija praktiškai nepasikeitė, traukinys nespėja išvystyti didesnio greičio.

    Dar ir daugiau linksmybių yra su tuo geležinkeliu (pav., nėra eismo valdymo sistemos).

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Bet kaip ES lesas skyre?!

    Komentuoti:


  • Class_43
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?
    Nes rekonstruotas geležinkelis iš esmės atkartoja senojo XIX amž. geležinkelio geometriją. Norint padidinti greitį reikėtų ištiesinti geležinkelio geometriją, o tai reikštų žemės paėmimą visuomenės poreikiams, o tai yra labai ilgalaikis procesas.
    Iš esmės, pagrindinis tikslas buvo kuo skubiau įsisavinti ES lėšas, o dėl to, kad geležinkelis yra niekam tikęs, nei Dailydkai, nei rangovams galvos neskaudo.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

    Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?
    bandys is naujo padidinti greiti iki 240 km/h, o jeigu nepavyks, statys nauja linija Kaunas - Lenkijos siena.

    Komentuoti:


  • Ignalina
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Skirtingi maksimaliai leistini greičiai.
    Tuomet kodėl naujai statytoje atkarpoje toks mažas greitis?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą
    Tada atsiprašau,kad pasirodžiau durnas. Bet man vistiek logikos trūksta,250 km atkarpa 5 h , iki Vilniaus nuo Kauno 100 km , važiuoja greičiausias berods per 59 min... Tad kame čia reikalas tada?
    Skirtingi maksimaliai leistini greičiai.

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Apie RB projekta skaityk ju oficialioje svetaineje. Daugiau nieko nieks nezino

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą

    Ne, tai ne Rail Baltica. Aisku, zurnalistai ja taip vadina, bet tai tik suremontuota sena rusiska trasa
    Tada atsiprašau,kad pasirodžiau durnas. Bet man vistiek logikos trūksta,250 km atkarpa 5 h , iki Vilniaus nuo Kauno 100 km , važiuoja greičiausias berods per 59 min... Tad kame čia reikalas tada?

    Komentuoti:


  • liutass
    replied
    Parašė Mantukas05 Rodyti pranešimą

    Tamsta nesupratote turbūt. Rail Baltica bėgiais ir važiuoja maršrutas Kaunas - Byalistok
    Ne, tai ne Rail Baltica. Aisku, zurnalistai ja taip vadina, bet tai tik suremontuota sena rusiska trasa

    Komentuoti:


  • Mantukas05
    replied
    Parašė liutass Rodyti pranešimą
    Esama vežė neturi nieko bendro su Rail Baltica
    Tamsta nesupratote turbūt. Rail Baltica bėgiais ir važiuoja maršrutas Kaunas - Byalistok

    Komentuoti:

Working...
X