Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • lukass
    replied
    Rail Balticos tinklapyje paskelbtas interaktyvus žemėlapis, kuriame galima matyti būsimų stočių vizualizacijas, praeitus ir dar likusius etapus su preliminariais terminais:http://www.railbaltica.org/info/lt/i...yvus-zemelapis
    Paskutinis taisė lukass; 2019.06.06, 21:25.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    „Lietuvos geležinkeliai“ ieško „Rail Baltica“ plėtros plano rengėjų
    Valstybės valdomi „Lietuvos geležinkeliai“ ruošiasi tolesnei europinės geležinkelio vėžės „Rail Baltica“ statybai ir ieško plano rengėjų ruožo nuo Lietuvos ir Lenkijos sienos iki Kauno (Jiesios) modernizavimui, Kauno geležinkelių mazgo plėtrai bei infrastruktūros priežiūros depų statybai.

    „Lietuvos geležinkeliai“ pirmadienį paskelbė tris šių projektų paruošiamųjų darbų konkursus, jiems paraiškų laukia iki liepos 5 dienos.

    Laimėtojai turės nustatyti optimalią jau nutiestos ir beveik 400 mln. Eur kainavusios „Rail Baltica“ linijos nuo sienos su Lenkija iki Kauno modernizavimo trasą, numatyti alternatyvas, atlikti tyrimus...

    ...Plano rengėjai turės nuspręsti, ar tiesinti vėžę, ar statyti naują liniją...
    Plačiau: https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz5pt3AMEvY

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ispanų IDOM laimėjo dar vieną „Rail Baltica“ projektavimo konkursą
    Bendra Lietuvos, Latvijos ir Estijos bendrovė „RB Rail AS“ paskelbė geležinkelio linijos nuo Ramygalos iki Latvijos sienos projektavimo konkurso nugalėtoją. Geriausią pasiūlymą pateikė Ispanijos kompanija „IDOM Consulting, Engineering, Architecture, S.A.U“, su kuria, pabaigus visas būtinas procedūras, bus pasirašyta 7.968.873 Eur vertės sutartis.

    Planuojama, kad „Rail Baltica“ ruožas Ramygala – Lietuvos-Latvijos siena bus 91 km. ilgio, o preliminariajame projekte numatyti ir trys geležinkelio tiltai, 14 kelio viadukų, 20 geležinkelio viadukų, keturi žalieji tiltai ir Panevėžio tarptautinė keleivinių traukinių stotis.

    Per 24 mėnesius turės būti atlikti vietų tyrimai, vertės inžinerijos darbai, pagrindinis ir detalusis techninis projektavimas. Be to, tiekėjas turės užtikrinti autoriaus priežiūra statybos metu, užbaigus projektavimo darbus...
    Plačiau: https://www.vz.lt/transportas-logist...#ixzz5poBdnj8U

    Komentuoti:


  • thomcius
    replied
    Parašė zn76 Rodyti pranešimą
    Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
    Jau nemažai nuardytų bėgių iki tunelio.
    Vaizdas nuo Trijų mergelių tilto:

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.
    Ne ant tamstos aš čia. Turėjau omenį kad jei būtų daugiau tos infos tai gal ir nereiktų varyt ant projektčikų. Bet gali būt nėra tos infos kaip tik todėl kad nieks nevarytų ant jų šimteriopai

    Komentuoti:


  • zn76
    replied
    Kaip dabar vyksta užvažiavimas į depą Kaune?
    Buvau šiandien pažiūrėti kaip vyksta statybos darbai, pamačiau, kad iš stoties kelių nei į depą, nei į tunelį (važiavimui į depą per Šančius) įvažiuoti neįmanoma.
    Prie manęs iš depo išvažiavo ir nuvažiavo į tunelį specialus bėgių kranas su keliomis platformomis, matyt ardys bėgius tunelyje ar prie jo.
    Viename kelyje (ne prie perono) stovėjo dyzelis, jo krypties rodyklėje buvo nurodyta "Vilnius". Ar tai bajeris, ar tikrai dabar aptarnavimui važiuoja į Vilnių per užtvanką?
    Beje, tai mintis: kodėl remonto darbų laikui neorganizavo maršruto į Vilnių dyzeliniu traukiniu per užtvanką? Ir į Šiaulius galima buvo taip organizuoti.
    Ar su keleiviais negalima keisti važiavimo krypties? Bet lyg tai galima, vienu laiku taip ir važinėjo į Šiaulius, su krypties keitimu Kaišiadoryse, kada remontavo ruožą Palemonas - Gaižiūnai.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą

    O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
    Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.
    O man atrodo, kad Vilnius-Rygos oro uostas bus daug populiaresnis maršrutas, nei Vilnius-Panevėžys. Šiaip ar taip, atšaka, kuri leis keleivius iš tarptautinės stoties nuvežti į miesto centrą, bus atsisukus į kitą pusę, nei atšaka, kurios reiktų, kad traukinys iš Vilniaus ar Kauno galėtų įriedėt į Panevežį.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų
    Ar aš čia piktas? Pats realiai apkaltinai projektuotojus kenkimu šaliai. Aš tik primenu, kad gal jie projektuodami taip, kaip projektuoja, turi daugiau informacijos, kuri verčia juos daryt sprendimus, kuriuos daro.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Ten tebuvo studija, į kurios rekomendacijas galima ir neatsižvelgti. Be to, trasos projektavimas jau trunka ne vienerius metus, truputį pavėluota. Atšaką nebent galima būtų nutiest vėliau.

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė lukass Rodyti pranešimą
    Būtų logiška tarptautinę IC stotį statyt "laukuose", o atšaką regioniniams, kaip kituose kraštuose. Tačiau šiuo atveju viskas atsiremia į nelemtus finansus, juk reik ne tik nuvažiavimą nuo magistralinės linijos nuties, bet ir rekonstruot apie 11 km esamo geležinkelio. Juk ši atšaka jau būtų grynai Lietuvos noras, Europa nebūtų tokia dosni.
    RB Rail AS rekomendavo spręst Panevėžio RB stoties švelniai tariant nesusipratimą ir netgi kaip pats rašei pasiūlė variantų(#2140). Tai kaip suprantu kas bus pateikta kaip sakai "Europai" tą peržiūrės ir prafinansuos. Ar kaip ten viskas vyksta gaunant iš jų finansus projektam?
    Paskutinis taisė evvt; 2019.05.29, 13:41.

    Komentuoti:


  • lukass
    replied
    Būtų logiška tarptautinę IC stotį statyt "laukuose", o atšaką regioniniams, kaip kituose kraštuose. Tačiau šiuo atveju viskas atsiremia į nelemtus finansus, juk reik ne tik nuvažiavimą nuo magistralinės linijos nuties, bet ir rekonstruot apie 11 km esamo geležinkelio. Juk ši atšaka jau būtų grynai Lietuvos noras, Europa nebūtų tokia dosni.

    Komentuoti:


  • Sula
    replied
    Klausimas, iš kur tiek keleivių pririnksime, jei leisime atskirus traukinius - tarptautinius, tarpmiestinius, regioninius ir dar visi atskirose stotyse?

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    Matyt, labai gerai įsigilinęs į problemą esi, nes dar vienas variantas yra mūsų pačių neinformuotumas. "For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong." -- H. L. Mencken
    Taip, sutinku, trečias punktas galėtų būt kad esu neinformuotas(nežinau kur daugiau informacijos gaut). Kol kas kiek informacijos turiu, tai suprantu kad atšaka būtų logiška regioniniams traukiniams. Jeigu turi infos, kuri pagrįstų kad atšaka tuščias pinigų švaistymas, išdėstyk čia ir tada bus visiem aiškiau ir nereiks rašinėt piktokų postų

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė alga Rodyti pranešimą

    O man labai logiška. Standartine vėže lakstys ekspresai, kurie į Panevežį neužsukinės. Iš ekspreso išlipusiems keleiviams iki Panevežio pavežti standartinė vėže specialius 1435 mm sąstatus pirkti būtų keista, kai visa likusi šalis ant 1520 mm.
    O tarkim maršrutas Panevėžys-Vilnius ar Panevėžys-Kaunas? Vis vien reikės pirkti 1435mm sąstatus tokiems maršrutams, nebent jie nebus organizuojami. Tik jeigu juos organizuoti, tai jie važiuotų tik nuo RB stoties miesto pakraštyje ir tam būtų reikalingas persėdimas, kas tokiems trumpiems maršrutams yra nelogiška.
    Ten tų ekspresų bus keli per dieną. Turėti visą geležinkelį ir jo neišnaudoti patogiems vietiniams pervėžimams būtų labai kvaila.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
    O man labai logiška. Standartine vėže lakstys ekspresai, kurie į Panevežį neužsukinės. Iš ekspreso išlipusiems keleiviams iki Panevežio pavežti standartinė vėže specialius 1435 mm sąstatus pirkti būtų keista, kai visa likusi šalis ant 1520 mm.

    Komentuoti:


  • alga
    replied
    Parašė evvt Rodyti pranešimą

    Taigi, aš tai manau kad galima tikėt dviem dalykas : 1. Atsakingų asmenų visišku bukumu ir žioplumu 2.Kažkieno įtaka. Kažkieno kam RB labai nepatinka, neparanku ar sunkiai įveikiama konkurencija. Daugiau variantų į galvą neateina.
    Matyt, labai gerai įsigilinęs į problemą esi, nes dar vienas variantas yra mūsų pačių neinformuotumas. "For every complex problem there is an answer that is clear, simple, and wrong." -- H. L. Mencken

    Komentuoti:


  • evvt
    replied
    Parašė sleader Rodyti pranešimą
    Toks variantas nepatogus. Vėžės kirsis skirtingame lygyje, tai stotį reikėtų statyti tiesiai virš 1520 mm geležinkelio. Todėl norint persėsti reikėtų kažkur eiti, lipti ir t.t, bei tas kainuotų neracionaliai daug. Įrengiant stotį kiek toliau, persėdimą galima realizuoti labai patogiai. Vienoje perono pusėje sustoja vienas traukinys, kitoje kitas ir persėdi žengdamas kelis žingsnius.


    Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.
    Taigi, aš tai manau kad galima tikėt dviem dalykas : 1. Atsakingų asmenų visišku bukumu ir žioplumu 2.Kažkieno įtaka. Kažkieno kam RB labai nepatinka, neparanku ar sunkiai įveikiama konkurencija. Daugiau variantų į galvą neateina.

    Komentuoti:


  • PoDV
    replied
    Parašė uzdvidesimt Rodyti pranešimą

    Tikrai taip, puikus pvz. Karmėlavos Oro Uostas. Miesto autobusu kelionė iki miesto centro užtrunka "tik" valandą laiko.
    Gal gerai, kad tas oro uostas laukuose. Mieste tylu Traukinys turbūt greičiau nuvežtų, kai bus pastatyta atšaka, taip pat galėtų sklandžiai ir greitai važiuoti, beje galėtų funkcionuoti kaip priemiestinis traukinys per Neveronys, Palemoną, Amalius gal būtų galima pasvajoti apie stotelę tarp Petrašiūnų ir Trijų mergelių tilto, kur stotų tik priemiestinis traukinys (įrengtų kada nors atskirai ateityje). Beje nuo oro uosto iki miesto centro važiuoja autobusas, kuris stoja prie kiekvieno šviesoforo (literaliai!!!), o čia kalbama apie traukinius, tai jis turbūt tikrai ne valandą važiuos, būtų visai neblogai iki kokių 20 min. užtruktų, geriau dar trumpiau, kad nevažiuotų lėtai per visokias atšakas.

    Komentuoti:


  • uzdvidesimt
    replied
    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

    A variantas, kai atvežami keleiviai iš laukų į miestą, manau, nėra blogas, ypač jeigu organizuojamas koks nors patikimas privežamasis transportas.
    Tikrai taip, puikus pvz. Karmėlavos Oro Uostas. Miesto autobusu kelionė iki miesto centro užtrunka "tik" valandą laiko.

    Komentuoti:


  • sleader
    replied
    Parašė abruo Rodyti pranešimą
    Variantas, kai stotis būtų rusiškos ir europietiškos vėžių susikirtime atrodo kaip logiškiausias. Įdomu, kokie argumentai nusvėrė šitą variantą.
    Toks variantas nepatogus. Vėžės kirsis skirtingame lygyje, tai stotį reikėtų statyti tiesiai virš 1520 mm geležinkelio. Todėl norint persėsti reikėtų kažkur eiti, lipti ir t.t, bei tas kainuotų neracionaliai daug. Įrengiant stotį kiek toliau, persėdimą galima realizuoti labai patogiai. Vienoje perono pusėje sustoja vienas traukinys, kitoje kitas ir persėdi žengdamas kelis žingsnius.

    Parašė evvt Rodyti pranešimą
    Variantas kai rb vėžes atšakėle eitų palei ruska vėžę iki miesto stotims būtų priimtiniausias - atvarai i stoti ir keliauti traukiniu pvz i Vilnių perKauna greičiau nei su savo auto automagistrale. Be jokių čiumadanų pernešimo iš traukinio i traukinys kažkur laukuose
    Tas tai keista, kad nenumatyta atšaka nuo RB iki miesto stoties, kurią būtų galima naudoti vietiniams pervežimams 1435 mm geležinkeliu. Nebent tokią atšaką įrengtu LG su laiku savo lėšomis, tik nelogiška, kad RB lėšomis dabar bus tiesiama 1520 mm atšaka iki naujos stoties, kai būtų galima įrengti tą atšaką 1435 mm.

    Komentuoti:

Working...
X