Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Rail Baltica II

Collapse
X
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

  • Al1
    replied
    Viskas susiję, ore izoliuotai neplaukioja.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    O tai nedaeina, kad rašai ne į temą?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.
    Komandą iš saugumo gavai? Koks dar niekinimas? Lietuva gilioje demografinėje duobėje ir iš jos neišsikrapštys, jei ir toliau tokia politika bus vykdoma. O kad ji keistųsi, nematyti. Tiesa akis bado? Šiemet jau iš Lietuvos pabėgo virš 50 tūkst. Kasmet pabėga po Marijampolę ar Jonavą. Kas liks iš Lietuvos po 20 ar 30 metų, jei niekas nesikeis? Taigi, grįžtant prie geležinkelių, kas jais važinės ir ką reikės jais vežioti po 20-30 metų? Panaši padėtis bus ir Latvijoje bei Estijoje.
    Paskutinis taisė Al1; 2017.12.08, 16:24.

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Kas tai yra?
    Lietuvoje (ir kitose buv. TSRS šalyse) vagonai yra platesni ir aukštesni nei Vokietijoje ar Austrijoje.
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    Al1 teisus. Bet jis gąsdina Ust Lugom. Tai aš rodau kuo gali baigtis Baltarusijos ir Rusijos krovinių nutraukimas.
    Jeigu Ust-Lugos uosto nebūtų, jį vistiek reikėtų pastatyti. Tiesiog nesugebėtų Talino, Rygos, Ventspilio, Liepojos ir Klaipėdos uostai susidoroti su papildomais 100 mln. tonų per metus, kuruos dabar perkrauna Ust-Lugoje, tik dalį krovinių.


    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą

    3. Lietuvoje yra platesnis riedmenų gabaritas nei vakarų Europoje, taip kad tektų arba užsakinėti specifinius vagonus ir važinėti jais tik Lietuvoje (kas yra neprotinga) arba neišnaudoti pakrovimo galimybių (kas taip pat yra neprotinga).
    Taip kad Al1 dalinai yra teisus.
    Kas tai yra?

    PS
    Al1 teisus. Bet jis gąsdina Ust Lugom. Tai aš rodau kuo gali baigtis Baltarusijos ir Rusijos krovinių nutraukimas. 1435

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    1. Riedmenys susidėvės kažkada. Kaina 1435 dėl didesnės rinkos yra mažesnė. Nes joks ministras neBEpirks iš Rytų 1520 dar kokį 10 metų.
    1435 gali nuomoti, gali pirkti, gali dėvėtus imti.
    2. Po Pirmo pasaulinio karo bėgius perkaldavo per kelis mėnesius Lietuvos teritorijoje
    3. ES finansuos. Jiems naudinga plėsti tinklą, be to, ES gamintojai gautų daug užsakymų. Tai galima gauti politinę paramą tokiam projektui tiek Prancūzijos, tiek Vokietijos politikų.
    2. Kai pabėgiai mediniai - šituos darbus nesunkiai atlieka kelių šimtų kariškių brigada be ypatingos technikos ir medžiagų. Kai pabėgiai gelžbetoniniai - reikia ir technikos, ir naujų pabėgių - kiek tai kainuotų?
    3. Lietuvoje yra platesnis riedmenų gabaritas nei vakarų Europoje, taip kad tektų arba užsakinėti specifinius vagonus ir važinėti jais tik Lietuvoje (kas yra neprotinga) arba neišnaudoti pakrovimo galimybių (kas taip pat yra neprotinga).
    Taip kad Al1 dalinai yra teisus.
    Paskutinis taisė Aleksio; 2017.12.08, 14:27.

    Komentuoti:


  • Arunasx
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.
    Teisingai. Tegul "-1" vatnikų saituose reiškiasi su bendraminčiais.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė digital Rodyti pranešimą
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.
    Na ka darysi.

    Komentuoti:


  • digital
    replied
    Visi Al1 pranešimai, menkinantys Lietuvą, bus trinami. Atsiprašau, bet teko ištrinti ir Fulgur pranešimą, nes ten buvo cituojamas Al1 tekstas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
    Gal nereikia čia nesąmonių. Kiek kainuos viso geležinkelio perkalimas į 1435 mm ir visų riedmenų keitimas ar dalies perdarymas? Alio? Pigiau iš viso visą geležinkelį į metalo laužą priduoti ir nieko nedaryti ar sukišti į asfaltą ir nutiesti naują autostradą Vilnius - Kaunas, o visur kitur pakaktų esamų automobilių kelių su rekonstrukcijomis kai kuriose vietose...
    1. Riedmenys susidėvės kažkada. Kaina 1435 dėl didesnės rinkos yra mažesnė. Nes joks ministras neBEpirks iš Rytų 1520 dar kokį 10 metų.
    1435 gali nuomoti, gali pirkti, gali dėvėtus imti.
    2. Po Pirmo pasaulinio karo bėgius perkaldavo per kelis mėnesius Lietuvos teritorijoje
    3. ES finansuos. Jiems naudinga plėsti tinklą, be to, ES gamintojai gautų daug užsakymų. Tai galima gauti politinę paramą tokiam projektui tiek Prancūzijos, tiek Vokietijos politikų.

    Atrodote plačių pažiūrų, bet kažkaip jums sunku įsivaizuodi toliau į ateitį.

    Visų trobelių pajungimas prie kanalizacijos, kurio reikalauja EK iš mūsų labai rimtai nes vandentvarkos projektams lėš0s įsisavintos, o naudos nėra, man atrodo sudėtingesnis projektas nei pasiaurinti bėgius. Nes kiekvienai trobelei - projektas, suderinimai, sutikimai, kompensavimai už nuardytas tvoras, trinkeles, rangos samdymas, aukščių kompensavimas kur trūksta. O čia viena įmonė ir pusantro tūkstančio km.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Gal nereikia čia nesąmonių. Kiek kainuos viso geležinkelio perkalimas į 1435 mm ir visų riedmenų keitimas ar dalies perdarymas? Alio? Pigiau iš viso visą geležinkelį į metalo laužą priduoti ir nieko nedaryti ar sukišti į asfaltą ir nutiesti naują autostradą Vilnius - Kaunas, o visur kitur pakaktų esamų automobilių kelių su rekonstrukcijomis kai kuriose vietose...

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Aleksio Rodyti pranešimą
    Visiems tiems pramonės poreikiams pakanka esamos linijos, brangios greitaeigės linijos krovininiams vagonams nereikia.
    Jei į RB I žiūrėti kaip į pabaigą, tai nereikia. Pramonei 80 kmh puiku. Iki LEZ puiku.
    Bet jei RB I tarpinė stotelė link RB II, o RB II tik stotelė link RB III? Kai RB III būtų viso pusantro tūkstančio perkalimas į 1435.

    Baltarusija ir Rusija užsuka krovinius - RB III čia turi milžinišką palaikymą. Politikai+LG administracija+verslas+tarptautinis verslas+visuomenė.

    Kokia naudą duos 1520 jei nebus krovinių? TEP pertemps 8 vagonus keleivių į Kaliningradą? Nu ir?

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Bet kokiu atveju tai nėra joks pagrindas pereiti prie 1435 mm. Tuo labiau, kad ir visas lokomotyvų, vagonų ir spec. technikos parkas turės būti pakeistas ar perdarytas. Niekas tokioms avantiūroms pinigų neskirs, o jei debilai valdžioje tai nuspręstų, tai būtų geležinkelių sužlugdymas.

    Per užtvanką pagrindas antram keliui yra. Bet pagal darbų kalendorių darbai su eismo uždarymu aplinkkelyje užtruks berods 30 ar 45 dienas. Ilgiau, nei tunelyje, vadinasi, bus ką daryti. Gali būti, kad bus sutvirtinamos esamos atramos. Dar daugiau užtruks RB estakados-viaduko statyba per liniją Palemonas - Kaunas.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Kauno LEZ ką dabar veža? Apsieina be geležinkelio ir toliau apsieis. Jei taip reikėtų geležinkelio, tai LEZą būtų įkurę prie geležinkelio linijos ar šalia normalios krovininės stoties.
    Niekas nieko nepersiuvinės, nes jei neveš baltarusiai, tai iš viso nebus ką vežti rytų-vakarų kryptimi, išskyrus vietinius krovinius, kurių labai jau ribotas kiekis, didelę dalį sudaro tik kuras ir birūs kroviniai, pastarųjų didžioji dalis yra pačių geležinkelių reikmėms (skalda, smėlis ir pan.).
    Vidiniai pervežimai tikrai nemažas kiekis, ir didesnę dalį birių krovinių sudaro tikrai ne skalda geležinkelio reikmėms. Vien dolomito kiek pervežama, jau nešneku apie trąšas ir grūdus.

    Komentuoti:


  • Eimantas
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Tai lygtai ten kažkas su konkursais nepavyko. Be to sudėtingesnė ir ilgesnė statybų dalis būtent yra Rokai - Palemonas, nes reikės per elektrinės užtvanką praeiti, o taip pat didelį viaduką-estakadą statyti per geležinkelio liniją Palemonas - Kaunas.
    Per užtvanką praeiti turbūt didelių problemų nėra, yra pagrindas antram keliui jei neklystu?

    Komentuoti:


  • Aleksio
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
    1. Ką veža fūrom į Vakarus veš LG. Jau dabar Vokietija, Prancūzija kovoja su lietuviškom fūrom - reikalauja viešbučiuose apgyvendinti. Tai kelia kainas. Be to, tikėtina lieps elektrinėm vežti. Girteka vieną nusipirko, bet viena prie 1000 fūrų parko yra 0,1 proc viso parko.

    2. LEZ stato 2 automobilių dalių gamyklas. Jos DAR NEVEIKIA.
    Visiems tiems pramonės poreikiams pakanka esamos linijos, brangios greitaeigės linijos krovininiams vagonams nereikia.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Shots Rodyti pranešimą

    Keista, Kaunas-Palemonas dar neparinktas rangovas, ir tik pastacius ta atkarpa turetu buti statoma Rokai-Palemonas.
    Tai lygtai ten kažkas su konkursais nepavyko. Be to sudėtingesnė ir ilgesnė statybų dalis būtent yra Rokai - Palemonas, nes reikės per elektrinės užtvanką praeiti, o taip pat didelį viaduką-estakadą statyti per geležinkelio liniją Palemonas - Kaunas.

    Komentuoti:


  • Al1
    replied
    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

    1. Ką veža fūrom į Vakarus veš LG. Jau dabar Vokietija, Prancūzija kovoja su lietuviškom fūrom - reikalauja viešbučiuose apgyvendinti. Tai kelia kainas. Be to, tikėtina lieps elektrinėm vežti. Girteka vieną nusipirko, bet viena prie 1000 fūrų parko yra 0,1 proc viso parko.

    2. LEZ stato 2 automobilių dalių gamyklas. Jos DAR NEVEIKIA.

    3. Tai vat jei neveš Rytų-Vakarų kryptimi, vešime Vakarų (geografiškai pietų).
    Kovoti jie kovos iki tol, kol tai nekenks pervežimams. O vežti tai vis tiek reikia. Deja, ES su savo idiotiškomis reformomis geležinkelių sferoje jokių savo tikslų perkelti autopervežimus ant bėgių nepasiekė, kaip tik įvyko geležinkelių sektoriaus suskaidymas ir viskas. O low costinės aviacijos plėtra dar ir smogė geležinkeliams keleivių pervežimams vidutinių ir ilgų (ES mastais) nuotolių srityje.
    Ir kas, kad stato automobilių dalių gamyklas. Dalys dalims nelygu. Gali būti, kad pakaks 1-2vieno konteinerių per savaitę pervežti visai produkcijai ar atsivežti pusfabrikačiams ir pan.
    Vakarų kryptimi vežti yra kartais mažiau ką nei Rytų - Vakarų kryptimi.

    Komentuoti:


  • Shots
    replied
    Parašė miraged Rodyti pranešimą
    Palemone, palemono g. pradedamas pasiruošimas tuneliui po geležinkelio linijomis kaunas-palemonas ir rokai-palemonas. Kertami medžiai, vežamas žvyras. geležinkelis toje vietoje ir taip apie 3metrus yra giiliau nei kelias, o tunelis dar bus giliau, labai idomus projektas..
    Keista, Kaunas-Palemonas dar neparinktas rangovas, ir tik pastacius ta atkarpa turetu buti statoma Rokai-Palemonas.

    Komentuoti:


  • Fulgur
    replied
    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Kauno LEZ ką dabar veža? Apsieina be geležinkelio ir toliau apsieis. Jei taip reikėtų geležinkelio, tai LEZą būtų įkurę prie geležinkelio linijos ar šalia normalios krovininės stoties.
    Niekas nieko nepersiuvinės, nes jei neveš baltarusiai, tai iš viso nebus ką vežti rytų-vakarų kryptimi, išskyrus vietinius krovinius, kurių labai jau ribotas kiekis, didelę dalį sudaro tik kuras ir birūs kroviniai, pastarųjų didžioji dalis yra pačių geležinkelių reikmėms (skalda, smėlis ir pan.).
    1. Ką veža fūrom į Vakarus veš LG. Jau dabar Vokietija, Prancūzija kovoja su lietuviškom fūrom - reikalauja viešbučiuose apgyvendinti. Tai kelia kainas. Be to, tikėtina lieps elektrinėm vežti. Girteka vieną nusipirko, bet viena prie 1000 fūrų parko yra 0,1 proc viso parko.

    2. LEZ stato 2 automobilių dalių gamyklas. Jos DAR NEVEIKIA.

    3. Tai vat jei neveš Rytų-Vakarų kryptimi, vešime Vakarų (geografiškai pietų).

    Komentuoti:

Working...
X